Achizitie publica - Canalizare menajera si statie de epurare localitatile Victoria si Tocileni,judetul Botosani
Detaliu pentru invitatia numarul 334226
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 334226/23.08.2012
Denumire contract: Canalizare menajerasi statie de epurare localitatile Victoria si Tocileni, judetul Botosani
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Stauceni (Primaria Comunei Stauceni)Cod fiscal: 3372084, Adresa: loc.stauceni jud.botosani, Stauceni, Telefon: 0231545794, Fax: 0231545963
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: loc.stauceni jud.botosani, Stauceni, Romania, cod postal: 717355, persoana de contact: Epuras Cozmin-Iulian
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul Primariei Stauceni, comuna Stauceni, judetul Botosani
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Canalizare menajerasi statie de epurare localitatile Victoria si Tocileni, judetul Botosani
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: 36 colectoare secundare cu o lungime de 16900 m, 3 colectoare principale cu o lungime de 4400 m, 3 conducte de pompare cu o lungime de 2600m, 3 statii de pompare, 2 subtraversari drumuri judetene si nationale, amenajare gura de varsare, statie de epurare monobloc.
II.1.6) CPV: 45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 6, 356, 088.7 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantul va constitui o garantie pentru participare in cuantum de 127.000 lei. Garantia de participare se constituie in conformitate cu prevederile art. 86 din HG nr. 925/2006 pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achizitie publica din OUG nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, cu modificarile si completarile ulterioare.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: .120 zile de la data limita stabilita pentru primirea ofertelor.In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici.Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea fara TVA a contractului fara TVA si se constituie conform art. 90 din HG 925/2006 printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.Garantia de buna executie se poate constitui si in conformitate cu prevederile HG nr.1045/2011.In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens) garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Informatii si formalitatinecesare pentru evaluarea respectarii cerintelor1. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180Conditie de calificare: Ofertantul nu trebuie safi fost condamnat in ultimii 5 ani, printr-o hotarare definitiva si irevocabila, pentru frauda, coruptie, spalare de bani, activitati criminale.Modalitatea de indeplinire : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.1 ) / Cazier judiciar al operatorului economic / Cazier judiciar al administratorului/directorului general2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonantaConditie de calificare : autoritatea contractanta nu va califica ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora)? documentele prezentate trebuie sa ateste indeplinirea obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Modalitatea de indeplinire : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.2 )Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general), care sa prezinte situatia datoriilor exigibile din luna anterioara celei in care se prezinta ofertele, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? (cf. art. 5 din Ordinul ANRMAP nr. 509/2011)Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale), care sa prezinte situatia datoriilor exigibile din luna anterioara celei in care se prezinta ofertele, in original, copie legalizatasau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? (cf. art. 5 din Ordinul ANRMAP nr. 509/2011)Certificat de atestare privind obligatiile la Fondul pentru mediu, in original, copie legalizatasau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. (cf. art. 5 din Ordinul ANRMAP nr. 509/2011 si Ordinului 1450/2010 al Ministrului Mediului si Padurilor pentru aprobarea Ghidului de finantare a Programului vizand protectia resurselor de apa, sisteme integrate de alimentare cu apa, statii de tratare, canalizare si statii de epurare).3. Declaratie "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta"Documente de confirmare : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.3A )4. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691Documente de confirmare : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.3B )Lista cu persoanele ce detin functii de decizie in autoritatea contractanta cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuirePrimar, Epuras Cozmin-IulianViceprimar, Pavel AurelSecretar, Boz RodicaContabil, Miron MariaResponsabil achizitii: Slevoaca ToaderConsilieri locali: Chihaia Mihai, Negrut Doru, Burlacu Relu-Valentin, Suhanea Sorin, Popescu Dan, Aga Doinita, Timofte Adelina-Loredana, Tipu Danut, Miron Florin, Iriciuc Ioan, Rusu Lucian, Voroneanu Tiberiu. Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Pentru persoanele juridice romaneDocumente de confirmare: -Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte domeniul de activitate principal/ secundar, codurile CAEN aferente acestora, iar pentru activitatea specifica domeniului obiectului contractului sa se faca dovadaautorizariiconf. Art. 15 din Legea nr. 359/2004.Pentru persoanele juridice straineDocumente de confirmare: - Prezentarea dedocumente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic. (se va verifica prin accesareahttp: //ec.europa.eu/markt/ecertis/login.do)- Prezentarea Certificatului de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) sau o declaratie valabile pentru anul calendaristic in curs.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr.1Declaratie privind cifra de afaceri (Completare Formular nr. 4)Cifra medie de afaceri globalape ultimii 3 (trei) ani sa fie cel putin 12.000.000 lei fara TVA.Documente relevante: bilantul contabil sau extrase de bilant inregistrat la organele competente, raport de audit, dupa caz, sau orice alte documente echivalente., Cerinta nr.2Scrisoare din partea bancilor/societati finantatoare ca detin acces la finantare in suma de 1.589.022 lei si pentru o perioada de 6luni.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1Ofertantul trebuie sa fi executat cel putin un contract similarcare sa confirme executia de lucrari de canalizare si statie epurare in valoare de 6.300.000 lei.Ofertantul va prezentaurmat.: - copii dupa parti relevante ale contractului/contractelor declarate sau doc. constatatoare eliberate de autoritatile contractante la finalizarea contractelor de lucrari. Din aceste documente trebuie sa reiasa: beneficiarul, cantitatea (lungimea), perioada (inclusiv data incheierii contractului) si locul executiei lucrarilor;
- procesul-verbal de receptie finala, procesul-verbal de receptie la terminarea lucrarilor sau procese verbale de receptie partiala care sa ateste faptul ca lucrarile au fost executate in conformitate cu normele profesionale in domeniu si ca au fost duse la bun sfarsit;
-recomandare din partea beneficiaruluirespectiv.-obiectul cotractului sa vizeze lucrari similare prezentului contractului., Cerintanr.2Ofertantul trebuie sa aiba echip. necesare realiz. lucrarilor, utilaje, mijloace de transport si anume : -cilindru compresor pe pneuri cu vibrare (12-14 tone)-minim 2 buc- dispozitiv de subtraversari;
-autogreder minim 2 buc;
- panouri de sustinere pentru sprijiniri de maluri;
- buldoexcavator- minim 5 buc;
-excavator pe senile de minim 24 tone;
- autobasculanta-2buc;
- autoutilitara-1buc;
- statie de betoane acreditata;Se vor anexa in copie dovada detinerii utilajelor, instalatiilor, echipamentelor, (taloane/facturi/contracte de comodat sau de leasing, contracte de inchiriere pe perioada contractului deexecutie) pentru utilajele si echipamentele de constructii necesare pentru indeplinirea contractului, conform cerintelor proiectului., Cerinta nr.3Declaratie privind pers.resp. pentru indeplinirea contractului.Personal cheie: -Manager de Proiect/ Coord. de proiect ? inginer instalator cu experienta de min. 5 ani in domeniu;
-Sef de santier sa fie inginer instalator care are o experienta similara de minim 5 ani in domeniu;
- Responsabil tehnic cu calitatea;
-1 RTE instalatii autorizate domeniul IX;
-minim 1 responsabil tehnic sudura autorizatie ISCIR;
- Inspector S.S.M.;
-Inginer atestat A.N.R.E. pentru installatii electrice ;
-minim 3 sudori autorizati ISCIR OL;
-minim 2 sudori autorizati ISCIR PEHD;
-minim 1 maistru instalator;
-minim 9 instalatori;Ofertantul va prezenta in copie certificata pentru conformitate cu originalul urmatoarele documente pentru personalul cheie: -contr. indiv. de munca ale pers. invocat vizat de ITM (cu exceptia celor incheiate dupa data de 1.01.2011) si/ sau contr.de prestari serv. incheiate intre ofertant si pers.resp.si/sau doc.din care reiese ca ofert.a obtinut angajamentul de participare, a personalului propus;
-diplome privind specializarea personalului;
-autorizatii/certificate de atestare profesionala aflate in termen de valabilitate la data depunerii ofertelor, dupa caz.-Pentru toate aceste persoane se solicita copii aleangajamentelor de participare.-Se vor nominaliza persoane diferite pentru fiecarepost;Pentru personalul cheie - manager de proiect/coordonator de proiect, si sef de santier se va face dovada participarii in minim un proiect similar, finalizat, in care a participat pe aceeasi functie. Cerinta nr. 1Implementarea Standardului de Management al Calitatii in conformitate cu SR EN ISO 9001Cerinta nr.2Implementarea Standardului de Management de Mediu in conformitate cu SR EN ISO 14001
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
50
Descriere: Pentru cel mai mic pret ofertat se acorda maximul de punctaj.Pentru alt pret ofertatdecat cel mai mic se acorda punctaj conform formului: Pp = [Pretmin / Pretn ] x 50, unde Pp este punctajul obtinut de oferta n ;Pretmin ? cel mai mic pret ofertat;Pretn ? pretul ofertei n
Durata de executie a lucrarilor
20
Descriere: Punctajul pentru factorul de evaluare Durata de executie a lucrarilor, se acorda astfel :1)pentru oferta cu Durata de executie a lucrarilor, cea mai micase acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv 20 puncte.2)pentru o durata mai mare decit cea prevazuta la 1)punctajul se acorda astfel : P(de)= (durata minima/durata ofertata) x 20 puncte.Termenul este exprimat in luni.Durata maxima executie a lucrarilornu poate depasi 24 luni; orice oferta care depaseste acest termen va fi declarata neconforma.In ceea ce priveste durata minima, aceasta este de 12 luni, orice ofertare a unei durate de executie a lucrarilor mai mica de 12 luni va fi punctata la fel ca o durata de 12 luni.
Perioada de garantie a lucrarilor
15
Descriere: 1) Pentru cel mai mare termen de garantie ofertat se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv (15 puncte);b) Pentru celelalte termene de garantie punctajul se acorda astfel: P(tg) = [Tg(n) / Tgmaxim] x 15 puncte , Unde: P(tg) - punctajul ofertei pentru factorul de evaluare ?Termenul de garantie?;Tgmaxim - cel mai mare termen de garante ofertat;Tg(n) - termenul de garantie ofertat de operatorul economic pentru care se calculeaza punctajul.Durata de garantie acordata lucrarilor executate se oferteaza in luni calendaristice. Ofertarea unei durate de garantie a lucrarilor, acordata de catre constructor pentru lucrarile executate in cadrul contractului, mai mica de 36 de luni atrage dupa sine descalificarea ofertantului .Durata maxima 60 luni.
Cost operational garantat
15
Descriere: Pentru cel mai mic cost operational (CO) total ofertat se acorda maximul de punctaj.Pentru alt cost operational ofertat decat cel mai mic se acorda punctaj conform formulei: PCO = [COmin / COn ] x 15, Unde: PCO este punctajul obtinut de oferta n;COmin ? cel mai mic cost operational ofertat;COn ? cost operational aferent ofertei n.Ofertarea unor costuri operationale ireale, nejustificate, nesustenabile din punct de vedere tehnic sau financiar are drept consecinta respingerea ofertei ca neconforma.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.09.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 12.09.2012 10:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 22.08.2012 15:20