Achizitie publica - Canalizare menajera etapa IV
Detaliu pentru invitatia numarul 339744
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 339744/20.11.2012
Denumire contract: Canalizare menajera etapa IV
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Valu lui TraianCod fiscal: 4671718, Adresa: Calea Dobrogei nr. 53, Valu lui Traian, Telefon: 0241-231353, Fax: 0241-231006
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Primariei nr. 1, Valu lui Traian, Romania, cod postal: 907300, telefon: +40 241231353, fax: +40 241231006, persoana de contact: Virginia Namaianu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Primariei, str. Primariei nr. 1, loc Valu lui Traian, jud. Constanta
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Canalizare menajera etapa IV
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Se va realiza proiectarea si executia pentru canalizare etapa IV in comuna Valu lui Traian
II.1.6) CPV: 45231300-8 - Lucrari de constructii de conducte de apa si de canalizare a apelor reziduale la mare distanta (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 6, 471, 160 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
a) Cuantumul garantiei de participare este de 129.000, 00 leib) Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 de zile calendaristice de la data limita de depunere a ofertelorcontul nr. RO25TREZ2315006XXX015060 deschis la Trezoreria CONSTANTA, CUI4671718, )Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia de participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare din situatiile urmatoare: ? isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia? oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea acesteia? oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei? in cazul depunerii unei contestatii, daca CNSC respinge contestatia depusa, autoritatea contractanta va retine din garantia de participare in conformitate cu art. 278^1 din OUG. 34/2006.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie 10% din valoarea contractului fara TVA.Modul de constituire a garantiei de buna executie : retineri succesive din facturile inaintate la plata sau scrisoare de garantie bancara (formular nr 23) sau un instrument de garantare emis de o firma de asigurari, conform prevederilor HG 1045/2011Garantia de buna executie se va returna conform prevederilor HG 925/2006 pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achizitie publica din OG nr.34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si contractelor de concesiune de servicii.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 69^1din OUG 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt urmatoarele: Florin Mitroi-primar, Fratila Iulia Claudia-viceprimar, Dragomir Georgeta Claudia-consilier juridic, Bindelea Vasile-consilier, Bratosin Danut-consilier, Cadir Turgai-consilier, Dutu Marian-consilier, Ivan Valeriu-consilier, Metelet Petru-consilier, Moraru Nicu-consilier, Motoi Constantin-consilier, Ogreanu Maria-consilier, Papuc gheorghe -consilier, Patrutoiu ion-consilier, Rotaru Nicolae-consilier, Stefan Marius Gabriel-consilier, Stoian Mircea-consilier, Tudor florin-consilier, Tudosoiu Iancu iulian-consilier;Ceritficat de participare cu oferta independenta.Certificate ANAF si taxe locale din care sa reiasa ca ofertantul nu are datirii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele Certificat constatator, in original sau copie legalizata sau copie conform cu originalul, emis de Oficiul Registrului Comertului, (emis cu cel mult 30 de zile Inainte de depunerea ofertelor).Cerinta obligatorieOperatorii economici participanti la procedura trebuie sa desfasoare activitatea economica corespunzatoare obiectului procedurii.Mod de dovedire: Cerinta obligatorie: Operatorii economici participanti la procedura sa fie legal inregistrati.Mod de dovedire: Se vor atasa copii dupa original, si traducerecertificata In limba romana, dupa documentele care dovedesc o forma de Inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.Cerinta obligatorieOperatorii economici participanti la procedura trebuie sa desfasoare activitatea economica corespunzatoare obiectului proceduriiMod de dovedire: Se vor atasa documentele relevante, in copie legalizata, si traducere certificata in limba romana, emise de autoritatile competente din tara in care isi are sediul operatorul economic.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceri globala medie pe ultimii 3 ani (2010, 2009 si 2011) sa fie de minim 12.800.000, 00 lei. Pentru calcului echivalenteise va aplica cursul mediu anula lei/euro comunicat de BNR in ultimii 3 ani( 2009, 2010, 2011)., bilanturilecontabilela 31.12.2011, 31.12.2009, 31.12.2010 impreuna cu anexele la bilanturi, inregistrate la Administratia financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: DECLARATIE privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice completata. (Formular nr. 6)Ofertantul trebuie sa faca dovada ca va avea la dispozitie la momentul semnarii contractuluiurmatoarele utilaje ? pt executie: - excavator/buldoexcavator minim 2 buc;Autoincarcator minim 2 buc;Compactor minim 2 buc;Autobasculante minim 2 buc;se voranexa in copie atestarile si autorizatiile aferente.-pt proiectare : Ofertantul va trebui sa demonstreze ca are in dotare proprie sau sa faca dovada ca va dispune de echipamentul si logistica necesara pentru indeplinirea contractului: echipamente si tehnica de calcul ? calculatoare, imprimante, copiatoare, plotter, telefon fax, birouri, mijloace de transport, lista nefiind limitativa., Declaratie pe propria raspundere privind pregatirea profesionala, calificarea si studiile personalului responsabil pentru executia lucrarilor, dovedite prin CV ?uri insotite de contracte, diplome relevante din care sa reiasa experienta si pregatirea profesionala a persoanelor implicate in executarea contractului., Operatorii participanti la procedura de atribuire a contractului trebuie sa dispuna de urmatorul persoanal: PROIECTARE: Ofertantul trebuie sa dispuna de o echipa de proiectare care va contine cel putin urmatorul Personal / Experti ? Cheiea) Manager de proiectb) Inginer ( instalatii)c) Inginer inginerie economicad) Devizist- verificator de proiecte pentru domeniile aferente /necesare, EXECUTIE: ? sef de santier , inginer /subinginer instalatii - , ? Personal calificat ? ptr. lucrarile specifice contractului (adica personal calificat pentru fiecare utilaj in parte, cat si personal calificat pentru lucrarile ce trebuie executate: ? Responsabil RTE in constructii civile?? Responsabil RTE in constructii hidroedilitare? Responsabil CQin domeniul constructii civile si hidroedilitare ? Dovada personalului se poate face si cu contracte de prestari servicii cu persoane pregatite in acest domeniu., Experienta similara: pentru proiectare -in ultimii 3 ani realizarea a maxim 3 contracte similare cu o valoare cumulata de cel putin 150.000lei.pentru executie - in ultimii 5 ani realizarea a maxim 3 contracte similare cu o valoare cumulata de cel putin 3.235.000, 00 lei.Pentru calculul echivalentei se va aplica cursul mediu anula lei/euro comunicat de BNRpentru fiecare an in parte. ISO 9001 sau echivalent, ISO 14001 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Componenta financiara. P pretul ofertei n = (pret oferta minim/pret oferta n) x punctajul maxim alocat. Punctajul maxim in va obtine pretul cel mai mic.
Garantia acordata lucrarilor
5
Descriere: Algoritm de calcul: P asigurare garantie n = (perioada maxima oferta /perioada n) x punctajul maxim alocat.Perioada de garantie minima luata in considerare de beneficiar este de 60 luni si maxim 120 luni.Punctajul maxim in va obtine ofertantul care va oferi garantia cea mai mare.Ofertele care prezinta o garantie mai mare de 120luni nu vor fi punctate suplimentar iar cele care ofera mai putin de 60 luni vor fi declarate neconforme
Durata de ralizare a proiectului
20
Descriere: Algoritm de calcul: P durata de realizare n = (durata de realizare cea mai mica/durata de realizare n) x punctajul maxim alocat.Ofertele care prezinta o durata mai mica de 20 zile nu vor fi punctate suplimentar, iar cele ce ofera o durata mai mare de 60 zile vor fi considerate neconforme. Punctajul maxim se va acorda ofertantului cu oferta cea mai mica
Durata de executie a lucrarilor
15
Descriere: Algoritm de calcul: P durata de realizare n = (durata de realizare cea mai mica/durata de realizare n) x punctajul maxim alocat.Ofertele ce propun o durata mai mica de 3 luni nu vor fi punctate suplimentar, iar ofertele ce propun o durata mai mare de 10 luni vor fi considerate neconforme. Punctajul maxim il va obtine ofertantul cu durata de executie cea mai mica.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Studiul de fezabilitate se poate ridica de la sediul Primariei, str. Primariei nr. 1, loc Valu lui Traian
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 04.12.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 04.12.2012 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Cofinantare
Data expedierii prezentei invitatii: 19.11.2012 12:47