Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Canalizare menajera in localitatea Bretea Muresana, comuna Ilia, judetul Hunedoara


Detaliu pentru invitatia numarul 355560
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Comuna Ilia (Consiliul local Ilia Hunedoara)
Numar invitatie: 355560/11.11.2013
Denumire contract: Canalizare menajera in localitatea Bretea Muresana, comuna Ilia, judetul Hunedoara
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Ilia (Consiliul local Ilia Hunedoara)Cod fiscal: 4374164, Adresa: strada Libertatii, nr. 56, Ilia, Telefon: 0040254282716, Fax: 0040254282716
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: strada Libertatii, nr. 56, Ilia, Romania, cod postal: 337270, telefon: +40 254282716, fax: +40 254282716, persoana de contact: Gotiu Mariana
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Primariei Ilia, strada Libertatii, nr. 56, localitatea Ilia, judetul Hunedoara
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Canalizare menajera in localitatea Bretea Muresana, comuna Ilia, judetul Hunedoara
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Relizarea documentatiilor de proiectare: proiect tehnic, detalii de executie, documentatii pentru avize, acorduri, autorizatiisi executarea lucrarilorobiectivului de investitii: ?Canalizare menajera si statie epurare in localitatea Bretea Muresana, comuna Ilia, judetul Hunedoara?.Principalele lucrari sunt: - racorduri pentru asigurarea utilitatilor;
- retele canalizare menajera in lungime de8.750 m;
- conducta hidrotransport ape uzate menajere in lungime de3.400 m;
- statii pompare ape uzate menajere;
- canalizare ape pluviale in lungime de 17.500 m;
- montarea utilajelor de pompare;
- utilaje si echipamente tehnologice si functionale cu montaj;
- dotari;
- testarea si punerea in functiune;
- remedierea eventualelor defecte aparute in perioada de garantie de 12 luni.Total valoareexecutie lucrari (fara TVA)= 2.319.112, 00 leiProiectare si asistenta tehnica (fara TVA)=100.871, 00 leiDiverse si neprevazute (fara TVA)=108.711, 00 lei (4, 5% din val.estimata a contractului)
II.1.6) CPV: 45232400-6 - Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 2, 528, 694 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se constituie in conformitate cu prevederile art. 86 si 87 din HG nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Contul in care poate virata garantia pentru participare este RO94TREZ36621360250XXXXX deschis la Trezoreria Deva, cod fiscal 4374164, titular Comuna Ilia, judetul Hunedoara;Cuantumul garantiei pentru participare: 48.399, 66 lei;Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 zile de la data limita stabilita pentru primirea ofertelor. In cazul depunerii de oferte in asociere, in mod obligatoriu garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici. Garantia trebuie sa prevada obligatoriu ca in cazul respingerii unei eventuale contestatii de catre CNSC, autoritatea contractanta va retine suma de: 6.199, 98 lei potrivit dispozitiilor art. 278ยน, din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana. Echivalenta leu/alta valuta se va face la cursul BNR cu 5 zile anterior datei limita de depunere a ofertelor (Model orientativ Formular nr. 1).
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea fara TVA a contractului fara TVA si se constituie conform art. 90 din HG 925/2006 prin retineri succesive din situatia de lucrari sau printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180Conditie de calificare: Ofertantul nu trebuie sa fi fost condamnat in ultimii 5 ani, printr-o hotarare definitiva si irevocabila, pentru frauda, coruptie, spalare de bani, activitati criminale.Modalitatea de indeplinire : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.4 ) , Se va prezenta cazierul judiciar in original, copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul?din care sa reiasa ca administratorul si /asociatul/asociatii, astfel cum acestia sunt nominalizati in certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrul Comertului, nu a/au fost condamnat/i, in ultimii trei ani, prin hotarare definitiva a unei instante judecatoresti. ?;Se va prezenta cazierul judiciar al societatii in original, copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul?2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonantaConditie de calificare : autoritatea contractanta nu va califica ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora). Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii? economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu. Documentele prezentate trebuie sa ateste ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor/candidaturile. In masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art.11 alin.(4) din HG nr.925/2006. Intr-o astfel de situatie devin aplicabile prevederile art.9 alin.(3) din Ordinul nr.509/2011Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata.Modalitatea de indeplinire : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.4A )3. Declaratie privind calitatea de participant la proceduraDocumente de confirmare : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.5 )4. Declaratie "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta"Documente de confirmare : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.5A )5. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691Documente de confirmare : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.6 )Persoanele ce detin functii de decizie in autoritatea contractanta cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, respectiv, toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura cu sau pentru procedura de atribuire sunt: Omota Gabriel Marius-primar, Gotiu Mariana?inspector, Zbegan Magdalena-inspector, Marian Adela-inspector, Costea caroi Zorel-consilier, Crisan Dorin-consilier, Crisan Lacramioara-consilier, Iuga Cristian-consilier, Iuga Marius Cosmin-consilier, Lucaciu Cristian Adrian-consilier, Luput Andrica Ioan-consilier, Marian Florin Lazar-consilier, Petresc Marius Flavius-consilier, Roz Traian-consilier, Sava Costica-consilier, Sevestrean Petru-presedinte de varsta, Sirb Gheorghe-consilier Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata.Pentru persoanele juridice romaneDocumente de confirmare: - Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte domeniul de activitate principal/ secundar, codurile CAEN aferente acestora.Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/ actuale la data limita de depunere a ofertelor.Pentru persoanele juridice straineDocumente de confirmare: - Prezentarea de documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic. (se va verifica prin accesareahttp: //ec.europa.eu/markt/ecertis/login.do)- Prezentarea Certificatului de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) sau o declaratie valabile pentru anul calendaristic in curs
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta 1Cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 (trei) ani sa fie cel putin2.419.983, 00 lei.Documente relevante: Se vor prezenta informatii pentru ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012). Se completeaza Formular nr. 6 insotita de bilantul contabil sau extrase de bilant, in cazul in care publicarea acestor bilanturi este prevazuta de legislatia tarii in care este stabilit ofertantul/candidatul, sau orice alte documente echivalente aferente ultimilor 3 ani fiscali in copie lizibila, cu mentiunea ?conform cu originalul?. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular, iar cerinta minima se va considera indeplinita in mod cumulativ. In cazul in care ofertantul este o asociere, pentru a putea beneficia de reducerea cerintei privind valoarea minima a mediei cifrei de afaceri globale la 50 % fiecare asociat trebuie sa se incadreze in categoria IMM, conform Legii nr. 346/2004. Ofertantul individual sau ofertantii asociati, vor prezenta in acest caz o declaratie pe proprie raspundere, conform Anexei 1 din Legea nr. 346/2004 din care sa rezulte ca se incadreaza in categoria IMM-urilor. Pentru conversia in RON, daca situatiile financiare sunt intocmite in alta moneda, se va lua in considerare cursul mediu publicat de BNR pentru anul respectiv, disponibil la adresawww.bnr.ro, Cerinta nr. 2Disponibilitati banesti, resurse reale negrevate de datorii sau linii de credit pentru minim 3 luni de derulare a contractului, conform graficului de executie, in valoare de403.330, 50 leiModalitatea de indeplinire: Asigurarea de cash-flow se va demonstra prin adresa din partea unitatii bancare (prezentata in original) prin care se va atesta faptul ca in cazul semnarii contractului: a) ofertantul va avea acces la resurse reale (sume disponibile in cont, linii de credit cu valoare disponibila, depozite bancare) pentru o valoare cel putin egala cu suma de: 403.330, 50 lei.b) posibilitatea disponibilizarii sumei respective in cazul semnarii contractului, pentru o perioada de 3 luni, avand ca destinatie cheltuieli pentru realizarea contractului ce face obiectul prezentei proceduri, independent de alte facilitati sau disponibilitati existenteIn cazul unei asocieri, cerinta de calificare poate fi indeplinita prin cumul de catre asociati., Cerinta 3In cazul in care candidatul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 186 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, completat conform Formular nr. 18, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele financiare invocate.Persoana ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si art .69^1 din OUG 34/2006, cu toate modificarile si completarile ulterioare, prezentand in acest sens Formularul nr. 4, Formular. 4A, si Formular6.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1Ofertantul va demonstra ca in ultimii 5 ani(lucrari), respective 3 ani(proiectare) a executat urmatoarele: ? cel putin un contract privind lucrari de constructie sau modernizare sisteme de canalizare, a carui valoare sa fie minim 2.319.112, 00 lei? cel putin un contract similar privind servicii proiectare tehnica in domeniul ce face obiectul contractului (faza PT+DE), a carui valoare sa fie minim90.000, 00 leiOfertantul va prezenta pentru dovedirea experientei similare cel putin urmatoarele documente: - lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani/servicii prestate in ultimii 3 ani, insotita de certificari de de buna executie in scopul demonstrarii indeplinirii cerintei de calificare. Respectivele certificari vor indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit;
- documente contrasemnate de beneficiari din care sa rezulte obiectul, natura lucrarilor /serviciilor executate/prestate, valoarea, locul si perioada de executie pentru lucrarile/serviciile declarate-In situatia in care ofertantul a avut calitatea de subcontractant se va prezenta documente din care sa reiasa partea de contract pe care a executat-o, precum si val aferenta acesteia;
- Doc emise in alta limba se vor prezenta insotite de traducerea autorizata in limba romana.- Daca exista incertitudini sau neclaritati in ceea ce priveste exper similara a unui operator economic, AC poate solicita detalii, precizari sau confirmari suplimentare atat de la ofertantul in cauza cat si de la autoritati care pot furniza informatii in acest sens., Cerinta 2Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de cel putin urmatorul personal pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului: - Coordonator de proiect - studii superioare- Responsabil tehnic cu executia cu atestat de specialitate pentru domeniul IX ? Constructii edilitare si de gospodarie comunala, insotit de legitimatia vizata in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor;
- Sef santier lucrari alimentare cu apa si canalizare- studii superioare in domeniul constructiilor.- Responsabil cu calitatea - cu decizie de numire;
- Responsabil SSM ? responsabil cu sanatate si securitatea in munca cu atestat SSM;
- Sudor autorizat ISCIR pentru sudura PEHDProiectantul trebuie sa dispuna de o echipa de proiectare formata din cel putin urmatorii specialisti proiectanti astfel incat sa poata gestiona activitatile specifice de proiectare: - Sef proiect ? studii superioare in domeniul constructiilor cu experienta profesionala in realizarea de proiecte similare dovedita prin participarea la cel putin un proiect similar;
- Proiectant - studii superioare in domeniul constructiilor specializarea constructii civile, industriale si agricole cu experienta profesionala in realizarea de proiecte similare dovedita prin participarea la cel putin un proiect similar;
- Specialist Topometru ? (pt.proiectare si executie)studii superioare in domeniul cadastrului, geodeziei sau cartografiei cu experienta profesionala in realizarea de proiecte similare dovedita prin participarea la cel putin un proiect similar;Pentru personalul nominalizat(exclusiv RTE) vor fi prezentate urmatoarele documente: a) CV semnat in original continand informatii necesare pentru demonstrarea indeplinirii cerintelor minimeb) copii conform cu originalul dupa diplomele, adeverintele, autorizatiile/ atestatele sau certificatele detinute de persoanele respective, necesare pentru dovedirea cerintelor minime;c) Declaratii disponibilitate/angajament de participare din partea expertului cheiePentru RTE se va prezenta doar atestatul in doneniu si legitimatia vizata la zi.Toate documentele prezentate trebuie sa fie in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor., Cerinta 3Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de urmatorea dotare tehnica: - Autobasculante- Autobetoniere- Incarcator frontal/buldoexcavator- Miniexcavator pentru spatii inguste- Placa vibrocompactoare- Masina de sudura PE- Documente privind asigurarea utilajelor minime solicitate: contracte inchiriere, cumparare/comodat/ prestari servicii/lista inventar sau orice altfel de documunte care atesta detinerea utilajelor si echipamenteslor minime solicitate, Cerinta 4
Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze.
In cazul in care autoritatea contractanta solicita, ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi.Subcontractantul nu trebuie sa se afle in situatia prevazuta de art. 691 din OUG nr. 34/2006, sub sanctiunea excluderii din procedura de atribuire.Fara a i se diminua raspunderea in ceea ce priveste modul de indeplinire a viitorului contract de achizitie publica, conform art. 45 din OUG nr. 34/2006, ofertantul are dreptul de a include in propunerea tehnica posibilitatea de a subcontracta o parte din contractul respectiv.
Pentru participarea in asociere se vor prezenta urmatoarele:
- acordul de asociereFormular 11 cu precizarea liderului si imputernicirea liderului asocierii pentru semnarea ofertei si a contractului, Cerinta 5
Capacitatea tehnica si/sau profesionala a operatorului economic poate fi sustinuta in conformitate cu art. 190 alin. (1), (2) si (3) din O.U.G. nr. 34/2007 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificari si completari ulterioare.In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 190 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm conform Formular nr. 19 al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate si va prelua executia obligatiilor din contract.
Persoana ce asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si art .69^1 din OUG 34/2006, cu toate modificarile si completarile ulterioare, prezentand in acest sens. Cerinta nr. 1Implementarea Standardului de Management al Calitatii in conformitate cu SR EN ISO 9001. Operatorul economic trebuie sa prezinte certificat pentru sistemul calitatii aplicat pe baza standardelor SR EN ISO 9001 sau echivalent din care sa rezulte domeniul afertent obiectului contractului, Cerinta nr. 2Implementarea Standardului de Management de Mediu in conformitate cu SR EN ISO 14001. Operatorul economic trebuie sa prezinte Certificarea sistemului de management al mediului, respectiv ISO 14001 sau echivalentdin care sa rezulte domeniul afertent obiectului contractuluiPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Componenta financiara
Termenul de predare al proiectului tehnic
30
Descriere: Componenta tehnica
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 22.11.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 22.11.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 08.11.2013 10:13
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer