Achizitie publica - Canalizare menajera locuinte Zona Narciselor ? rest de executat, municipiul Targu Jiu
Detaliu pentru invitatia numarul 348330
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 348330/11.06.2013
Denumire contract: Canalizare menajera locuinte Zona Narciselor ? rest de executat, municipiul Targu Jiu
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPrimaria Municipiului Targu JiuCod fiscal: 4956065, Adresa: Bd. Constantin Brancusi, nr.19, Targu Jiu, Telefon: +40 253205038, Fax: +40 253214878
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Bd. Constantin Brancusi, nr.19, Targu Jiu, Romania, cod postal: 210192, telefon: +40 253205038, fax: +40 253214878, persoana de contact: GHEORGHE SULEA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sala de sedinte a Primariei Targu jiu, b-dul C.Brancusi nr.19 Targu Jiu Gorj
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Canalizare menajera locuinte Zona Narciselor ? rest de executat, municipiul Targu Jiu
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: 1, 21 km de canalizare, 29 camine de vizitare, 3 camine de spalare, conducte din PVC multistrat SN4valoarea aferenta procentului de diverse si neprevazute este de 39882, 59 lei astfel cum a fost stabilit de proiectant
II.1.6) CPV: 45232400-6 - Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 837, 534.36 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantul va constitui o garantie pentru participare in cuantum de 8000, 00 lei. Garantia de participare se constituie in conformitate cu prevederile art. 86 din HG nr. 925/2006 pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achizitie publica din OUG nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, cu modificarile si completarile ulterioare.;perioada de valab?60 zile de la data limita de depunere a ofertelor.In masura in care Consiliul respinge contestatia autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare o suma calculata conf art.278^1din OUGnr.34/2006, lit.b.Modul de constituire: Lichiditati la casieria primariei, virament bancar, instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in favoarea autoritatii contractante.Dovada constituirii garantiei de participare trebuie prezentata in original si anexata/atasata la coletul cu oferta.In cazul ofertantilor care se incadreaza in categoria de intreprinderi mici si mijlocii, stabilita conf Legii nr.346/2004 cu modif si complet ulterioare, garantia de participare se va constitui in procent de 50% din suma precizata ofertantul prezentand obligatoriu pentru aceasta documente care dovedesc incadrarea ofertantului in categoria intreprinderilor mici si mijlocii.Data la care se face echivalenta leu/alta valuta: curs valutar valabil cu 3 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.
Garantie de buna executie
10% din valoarea contractului constituita in conformitate cu prevederile art 90 alin (1) si (3) din HG 925/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratia privind neincadrarea in prevederile art 180, -formularul nr.4;declaratia privind participarea la licitatie cu oferta independenta formularul5;Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69¹-formularul 6;Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatiicontractante sunt: Primar dr.ing.Florin Carciumaru, viceprimar sing.Aurel Popescu, viceprimar jr.Iulia Diana Vina Dumitrascu, Dir.exe.-Ec.Narcisa Cristea, Dir.exe.Ing.Marius Ionescu, Dir.exe.Jr.Grigore Jianu, Sef Serviciu Investitii Ing.Raul Chiriac, cons.Simion Cocolea, cons.Mihaela Orzan, Sef Serviciu Juridic Jr.Constantin Radutoiu, Sef Birou Licitatii Ing.Gheorghe Sulea, Insp.Ing.Elena Patrut, insp.ec Vasile Ileana Silvia, insp.ing.Rosca Mirela Ionela, cons.jr.Pop Manta Maria Madalina, Sef Serviciu Gospodarie ing.Ionut Jilaveanu, insp.ing.Pop Manta Razvan, insp. ing.Pusoiu Remus. sef birou ing.Suta Corina, ins. ec.Gruescu Adrian Dumitru, insp ec Popescu Andi Gerard, consilierii mun: Berca Eduard Marius, Blejan Constantin, Buleteanu Constantin, Dascal I Iulian, Davitoiu Nicolae, Giorgi I Gabriel Giorgian, Luca Liliana, Mergea Nicolaie, Nadrag Matei, Paraschiv N Mihai, Patrascoiu Traian, Picui Alexandru, Predescu V Nicolae, Radulescu Alin, Roibu Dinca Petrisor, Roman Barbuti Ion, Tudor Draghici Marcel Adrian, Tauru Ion Emilian, ;certificat constatator priv obligatiile de plata la buget local si de stat care sa ateste situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Persoana care asigurasustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conf preved art180 si 81 lit a c1 si d. Certificat constatator original, copie legalizata sau copie conform cu originalul, emis de ORC din care sa rezulte domeniul de activitate principal/secundar, codurile CAEN aferente acestora, iar pt activitatea specifica domeniuluiobiectului contractului sa se faca dovada autorizarii conf. art.15 din Legea nr. 359/2004; Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare/atestare ori apartenentadpdv profesional in conf cu prev legale din tara in care ofertantul este rezident; Documentele prezentate trebuie sa fie actuale /reale la data limita de depunere a ofertelor.Nota: Ofertantul clasat pe primul loc inaintea transmiterii comunicarilor priv.rezultatul procedurii, va prezenta pt conformitate documentul in original sau copie legalizata
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3(trei) ani sa fie cel putin egala cu837534, 36lei. In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana( conf.art.186 din OUG34/2006) atunci acesta are obligatia de adovedi sustinerea de care beneficiaza prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, conf formular nr.7A, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele financiare invocateDocumente relevante: bilantul contabil sau extrase de bilant inregistrat la organele competente, raport de audit, dupa caz, sau orice alte documente echivalente.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani.Ofertantul trebuie sa fi executat cel putin un contract similar care sa fii avut ca obiect realizarea a cel putin 1, 21 km de retele de canal.Ofertantul vaprezenta pt dovedirea experientei similare urmatoarele: -copii dupa parti relevante ale contractului/contractelor declarate saudocumente constatatoare eliberate de autoritatile contractante la finalizareacontractelor de lucrari, din acestea rezultand beneficiarul, cantitatea(lungimea) perioada(inclus data incheierii contract) si locul executiei lucrarilor;
-PV de receptie finala, PV de receptie la terminarea lucrarilor sau PV de receptie partiala care sa ateste faptul ca lucrarile au fost executate in conf.cu normele profesionale in domeniu si ca au fost duse la bun sfarsit., Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are intentia sa o subcontracteze.Ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze si datelede recunoastere ale subcontractantilor propusi. Subcontractantul nu trebuie sa se afle in situatia prevaz de art.69¹, din OUG34/2006, sub sanctiunea excluderii din procedura de atribuire. Implementarea Standardului de Management al Calitatii in conformitate cu SR EN ISO 9001Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat, conform ISO 9001, un sistem de management al calitatii pentru activitatile care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa ateste conformitatea cu standardul specificat sau daca nu urmeaza aceleasi metode din standard, trebuie sa dovedeasca ca indeplinesc nivelurile de performanta stabilite de acesta., Implementarea Standardului de Management de Mediu in conformitate cu SR EN ISO 14001Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat, conform ISO 14001, un sistem de management de mediupentru activitati care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa demonstreze ca actiunilen/ activitatile pe care le aplica in indeplinirea contractului de lucrari, nu afecteaza mediul.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.06.2013 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 26.06.2013 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 26.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 10.06.2013 13:58