Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Canalizare menajera pe str. Tecuciului, str. G-ral V. Milea (zona Confectii)


Detaliu pentru invitatia numarul 347921
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: MUNICIPIUL BARLAD
Numar invitatie: 347921/04.06.2013
Denumire contract: Canalizare menajera pe str. Tecuciului, str. G-ral V. Milea (zona Confectii)
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL BARLADCod fiscal: 4539912, Adresa: STR. 1 DECEMBRIE, NR. 21, Barlad, Telefon: 0235411760, Fax: 0235416867
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. 1 DECEMBRIE, NR. 21, Barlad, Romania, cod postal: 731182, telefon: +40 235411760, fax: +40 235416867, persoana de contact: AURELIAN RADUCU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Barlad, STR. 1 DECEMBRIE, NR. 21, Barlad, jud. Vaslui, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Canalizare menajera pe str. Tecuciului, str. G-ral V. Milea (zona Confectii)
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Conform proiectului tehnic se vor executa lucrari de: - Pozare a conductelor din PEHD cu Dn=400 x 22, 7mm, SDR17, PN6 prin tehnica forajului orizontal dirijat in lungime de cca. 254 ml pe Str. Tecuci si 60 ml pe Str. General Vasile Milea- realizarea caminelor de vizitare acestea fiind singurele zone unde se fac sapaturi deschise executate manual;
- refacerea carasobilului.
II.1.6) CPV: 45231300-8 - Lucrari de constructii de conducte de apa si de canalizare a apelor reziduale la mare distanta (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 563, 978.21 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: cel putin 90 zile de la data limita de depunere a ofertei.2. Valoarea garantie pentru participare: 10.000 lei; garantia de participare poate fi constituita si in alta valuta, echivalenta leu/valuta facandu-se la cursul BNR din data anterioara cu 5 zile datei limita de depunere a ofertelor.3. Forma de constituire a garantiei de participare care va fi acceptata: a) prin ordin de plata in contul RO90TREZ6575006XXX000869 deschis la Trezoreria Barlad, saub) printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, intocmit cu respectarea prevederilor art. 86 din HG 925/ 2006, alin. (2)-(4) si care sa prevada situatiile in care aceasta se retine, conform specificatiilor art. 87 din HG 925/2006 si art. 278.1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (Model orientativ Formular nr.1).In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici.Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea fara TVA a contractului fara TVA si se constituie conform art. 90 din HG 925/2006 printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract (Model orientativ Formular nr.2).In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens) garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1: Sa isi defineasca calitatea de participant la procedura;Informatii si formalitati: 1)declaratia privind calitatea de participant la procedura -Formularul 16;2)Informatiile despre asociere -Formularul 3 si Acordul de asociere ? modelul din Formularul 3 (daca este cazul);Declaratia mai sus amintita va fi depusa de fiecare asociat si de subcontractanti, dupa caz.3.Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM prevazuta in Legea nr.346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare (daca este cazul). Aceasta declaratie o pot depune toti ofertantii care se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii (IMM), astfel cum acestea sunt definite in Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, publicata in Monitorul Oficial nr. 681/29 iulie 2004, cu modificarile si completarile ulterioare si vor sa beneficieze de facilitatile prevazute in aceasta; in cazul unei asocieri, pentrua beneficia de aceste prevederi legale, fiecare membru al asocierii trebuie sa se incadreze in categoria IMM, trebuind sa prezinte declaratia mai sus mentionata.Cerinta nr. 2: Sa participe la procedura in concordanta cu regulile de concurenta.Informatii si formalitati: Certificat de participare cu oferta independenta, Formularul 5 (model conform Ordinului ANRMAP 314/2010);Cerinta nr. 3: Sa nu se incadreze in niciuna din situatiile prevazute la art. 69.1 din OUG 34/2006;Informatiisi formalitati: 1. Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 69.1 ? Formularul 6 ;Acest formular va fi prezentat de fiecare asociat, subcontractant si tert sustinator, dupa caz, aceasta cerinta trebuind sa fie indeplinita atat de membrii asocierii si de subcontractanti cat si de tertii sustinatori.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante Municipiul Barlad, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire a acestui contract: Primar Constantin Constantinescu, Director Tehnic Mihai Vicol, Sef Serviciul Tehnic Investitii Chiper Cezar, Responsabil achizitie Aurelian Raducu.Cerinta nr. 4: Sa nu se incadreze in niciuna din situatiile prevazute la art. 180 si art. 181 din OUG 34/2006;Informatii si formalitati: 1.Declaratia privind situatia personala (Formularul 4);In cazul in care oferta este depusa de o asociere toti membrii asocierii trebuie sa indeplineasca aceasta cerinta;In cazul in care se invoca sustinerea economica si financiara de catre terte persoane conform prevederilor art. 186 din OUG 34/2006 acestea nu trebuie sa se incadreze in niciuna din situatiile prevazute la art. 180 si art. 181 literele a), c1) si d) din OUG 34/2006, fiind obligatorie depunerea Declatiei in acest sens. Sa fie inregistrate conform prevederilor legale, astfel: Pentru persoane fizice/juridice romane: 1. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in original/copie legalizata/copie lizibila conforma cu originalul, din care sa rezulte domeniul de activitate principal/ secundar, codurile CAEN aferente acestora, iar pentru activitatea specifica domeniului obiectului contractului sa se faca dovadaautorizariiconf. Art. 15 din Legea nr. 359/2004.Pentru persoane fizice/juridice straine: 1. Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare si /sau apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic, prezentate in limba romana, in traducere legalizata.2. Prezentarea Certificatului de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) sau o declaratie valabile pentru anul calendaristic in curs.Informatiile cuprinse in acest/aceste document/documente trebuie sa fie REALE/ACTUALE LA DATA LIMITA DE DEPUNERE A OFERTEI.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta acest/aceste document/documente, din care sa rezulte indeplinirea acestei cerinte.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani sa fie cel putin egala cu valoarea estimata a contractului in suma de 549.686 LEI.Informatii si formalitati: 1)prezentarea Formularului 7 - DECLARATIE PRIVIND CIFRA DE AFACERI GLOBALA)2) prezentarea bilantului contabil sau extrase de bilant inregistrat la organele competente, raport de audit, dupa caz, sau orice alte documente echivalente.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: CERINTA 1Ofertantul trebuie sa demonstreze cain ultimii 5 ani a executat cel putin un contract similar care sa fi avut ca obiect realizarea a cel putin 300 ml de retele de canalizare.INFORMATII SI FORMALITATISe vor prezenta: 1) Formularul 8-Lista principalelor lucrari executate1) copii dupa parti relevante ale contractului/contractelor declarate sau documentele constatatoare eliberate de autoritatile contractante la finalizarea contractelor de lucrari. Din aceste documente trebuie sa reiasa: beneficiarul, cantitatea (lungimea), perioada (inclusiv data incheierii contractului) si locul executiei lucrarilor ;
- procesul-verbal de receptie finala, procesul-verbal de receptie la terminarea lucrarilor sau procese verbale de receptie partiala care sa ateste faptul ca lucrarile au fost executate in conformitate cu normele profesionale in domeniu si ca au fost duse la bun sfarsit., CERINTA 2Prezentarea de informatii despre subcontractanti (daca este cazul).INFORMATII SI FORMALITATI: 1.Declaratia ce contine informatii privind partea/partile din contract, pe careoperatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze, sau ceurmeaza a fi indeplinite de subcontractanti, specializarea si acordul acestora de a participa ca subcontractant in cadrul contractului de lucrari, precum si specimen de semnatura si stampila- Formularul 17. Cerinta nr. 1Implementarea Standardului de Management al Calitatii in conformitate cu SR EN ISO 9001INFORMATII SI FORMALITATI: Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat, conform ISO 9001, un sistem de management al calitatii pentru activitatile care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa ateste conformitatea cu standardul specificat sau daca nu urmeaza aceleasi metode din standard, trebuie sa dovedeasca ca indeplinesc nivelurile de performanta stabilite de acesta., Cerinta nr. 2Implementarea Standardului de Management de Mediu in conformitate cu SR EN ISO 14001INFORMATII SI FORMALITATI: Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat, conform ISO 14001, un sistem de management de mediupentru activitati care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa demonstreze ca actiunile/activitatile pe care le aplica in indeplinirea contractului de lucrari, nu afecteaza mediul.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 17.06.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 17.06.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 16.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 03.06.2013 13:43
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer