Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - CANALIZARE MENAJERA PENTRU LOCALITATILE CIUMESTI SI BEREA, JUDETUL SATU MARE


Detaliu pentru invitatia numarul 340944
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA CIUMESTI (Primaria Comunei Ciumesti)
Numar invitatie: 340944/12.12.2012
Denumire contract: CANALIZARE MENAJERA PENTRU LOCALITATILE CIUMESTI SI BEREA, JUDETUL SATU MARE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA CIUMESTI (Primaria Comunei Ciumesti)Cod fiscal: 16350916, Adresa: Ciumesti Nr. 341 Jud. Satu Mare, Ciumesti, Telefon: 0261-821280, Fax: 0261-821280
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Ciumesti Nr. 341 Jud. Satu Mare, Ciumesti, Romania, cod postal: 447262, telefon: +40 261821280, fax: +40 261821280, persoana de contact: Primaria Ciumesti
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Ciumesti, loc.Ciumesti Nr. 341, Jud. Satu Mare
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: CANALIZARE MENAJERA PENTRU LOCALITATILE CIUMESTI SI BEREA, JUDETUL SATU MARE
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: In aceasta investitie sun cuprinse lucrari de canalizare ape uzate menajere al localitatii Ciumesti si Berea.Sistemul de canalizare menajera se va realiza dupa schema urmatoare: Retea de canalizare executata din conducte de PVC, respectiv conducte din polietilena (PE) la conductele de refulare de la statiile de pompare, dotate cu camine de vizitare si cu piese de curatire; Statii de pompare intermediare, care vor ridica apele uzate, pentru evitarea sapaturilor la adancimi mari ( 4 - 5 metri) si asigurarea transportului apei menajere in canalizarea existenta in comuna Foieni.
II.1.6) CPV: 45232411-6 - Lucrari de constructii de canalizari de ape reziduale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 3, 055, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
GP = 60.000 lei. Peri de valab a GP: 90 de zile, de la data lim de dep a ofertelor.Garantia de participare se va constitui in lei. Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 4 zile. Dovada const GP treb sa fie prez cel mai tarziu la data si ora stab pt desch ofertelor (nu se va pune in nici unul din plicurile interioare). In conf cu prev art.86 din HG 925/2006, GP se va constitui cu : a) Viram bancar, sau printr-un instr de garantare emis in cond legii de o societate bancara, ori de asigurari, care se prez in original, in cuantumul si pt per preciz mai sus.GP trebuie sa fie irevocabila. b) Ordin de plata, cu cond confirm acestuia de catre banca, pana la data desch ofertelor. In cazul unei asocieri Instrum de garantare va fi emis in numele si pentru Liderul Asocierii. Ofertantul care se incadr in categ IMM si doreste sa benef de prev art.16 din Legea nr.346/2004, resp reduc cu 50% a cuantum GP, va prez o Declaratie ca se incadr in categ IMM. Decl va fi anexata actului care dovedeste constit GP. In cazul in care ofertantul este o asociere de mai multi operatori economici, reducerea se aplica daca fiecare din membrii asocierii se incadreaza in mod individual in categoria IMM. In cazul in care GP parte se va constitui cu instrum de garantare, acesta se va completa in conf cu modelul de Scrisoare de GP - Formularul nr.14 din sect III Formulare. In conf cu prev art.278^1, lit.b), in masura in care CNSC respinge contest depusa de ofertant, AC va retine din GP in raport cu val estim a contr, suma de 6.834, 99 lei. Contul in care se poate depune GP ? RO06 TREZ 5475 006X XX00 0665, Trezoreria Carei.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie ? 10% din valoarea fara TVA a contractului. Garantia de buna executie se va constitui in Lei. Garantia de buna executie se va constitui printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru toata durata contractului. Se va completa in conformitate cu modelul de Scrisoare de garantie de buna executie - Formularul nr. 18 din sectiunea III Formulare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Decl Certif de particip la licit cu of.indep ? Formular nr.1, se va dep.in original. Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Formular nr.2, se va dep.in orig. Inf.gen.ofertant ? Formular nr.3, se va dep.in orig. Decl.priv.neincadr.la art 180 si 181 din OUG 34/2006 ? Formular nr.4, se va dep.in orig. AC va exclude din procedura orice ofertant care se afla in sit.prev.la art.180 si 181. Se va depune Certificat de cazier judiciar al companiei sau Cazier judiciar al administratorului, valabil la data prezentarii acestuia; Certif.de atestare fiscala priv indepl oblig de plata la bug de stat din care sa reiasa ca ofertantul nu are oblig.restante in luna ant. celei in care se depune oferta; Certif.privind plata impozitelor si taxelor locale din care sa reiasa ca ofertantul nu are oblig.restante in luna ant. celei in care se depune oferta, se vor depune in copie lizibila, semnata si stampilata de reprez.legal cu ment.?conform cu originalul?, pt.pers straine - documente edificatoare, se vor depune in original sau copie lizibila semnata si stampilata de reprezentantul legal, cu mentiunea ?conform cu originalul?si traducerea autorizata in limba romana; In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceasta Decl si docum solicitate la pct.a) si b).In cazul in care exista tert sustinator, persoana care asigura sustinerea va completa Declaratia din care trebuie sa reiasa ca nu se afla in situatiile prevazute la art.181 lit.a), c^1) si d). Decl.privind neincadrarea la art.69^1 din OUG nr.34/2006 ? Formular nr.5, se va dep.in orig; Pers.cu functie de decizie: Lochli Mihai, Silaghi Erika, Suiugan Luminita, Huber Iosif. In cazul unei asocieri sau daca exista tert sustinator, subcontractanti, trebuie sa prezinte aceasta Decl. AC va exclude din procedura de atribuire a contractului orice ofertant care se afla in oricare din situatiile prevazute la art.69^1 din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Pentru persoanele juridice romane: Documente de confirmare -Prezentarea Certificatului constatator, valabil la datalimita de depunere a ofertelor, emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte domeniul de activitate principal/ secundar, codurile CAEN aferente acestora.Pentru persoanele juridice straine: Documente de confirmare - a)Prezentarea dedocumente, valabile la datalimita de depunere a ofertelor, care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic. b) Prezentarea Certificatului de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) sau o declaratie valabila pentru anul calendaristic in curs. Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul, iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata in limba romana.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul constatator prezentat de ofertant sau de fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Declaratie privind cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani financiari.Cifra medie anuala de afaceri globala, pe ultimii 3 ani financiari, a ofertantului trebuie sa fie mai mare sau egala cu 2.700.000 lei. Documente relevante: bilantul contabil sau extrase de bilant inregistrat la organele competente, raport de audit, dupa caz, sau orice alte documente echivalente.Valorile vor fi exprimate in Lei, la cursul Lei/Euro mediu comunicat de Banca Centrala Europeana pe anul respectiv.Pentru valori exprimate in alte monede decat Euro se va folosi pentru conversie rata medie anuala de schimb comunicata de catre Banca Centrala Europeana (www.ecb.int).In cazul in care exista sustinator tert, acesta va prezenta un angajament ferm, incheiat in forma autentica., Disponibilitati banesti, resurse reale negrevate de datorii sau linii de credit pentru minim 4 luni de derulare a contractului, conform graficului de executie, in valoare de 452.000 lei.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta ca executant in contracte similare: Ofertantul va demonstra ca in ultimii 5 ani a executat cel putin un contract similar care sa fi avut ca obiect realizarea a cel putin 9 km de retele de canal.Ofertantul va prezenta pentru dovedirea experientei similare urmatoarele: - Certificat de buna executie, emis sau contrasemnat de beneficiar: (autoritate contractanta sau client privat)- Copii dupa parti relevante ale contractului declarat sau document constatator eliberat de autoritatile contractante la finalizarea contractelor de lucrari. Din aceste documente trebuie sa reiasa: beneficiarul, cantitatea (lungimea), perioada (inclusiv data incheierii contractului) si locul executiei lucrarilor;
- Procesul-verbal de receptie finala, procesul-verbal de receptie la terminarea lucrarilor sau procese verbale de receptie partiala care sa ateste faptul ca lucrarile au fost executate in conformitate cu normele profesionale in domeniu si ca au fost duse la bun sfarsit.., Informatii privind subcontractantiiDeclaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestoraIn cazul in care o parte din contract va fi subcontractata, ofertantul va preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi. Certif.SR EN ISO 9001, sau un document (certificat) echivalent - pentru ofertant, emis de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene, valabil la data limita de depunere a ofertelor.In cazul in care la procedura de achizitie publica participa un grup de operatori economici care depun oferta comuna, cerinta privind prezentarea standardului SR EN ISO 9001 trebuie indeplinita de fiecare membru al asociatiei., ertif.SR EN ISO 14001, sau un document (certificat) echivalent - pentru ofertant, emis de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene, valabil la data limita de depunere a ofertelor.In cazul in care la procedura de achizitie publica participa un grup de operatori economici care depun oferta comuna, cerinta privind prezentarea standardului SR EN ISO 14001 trebuie indeplinita de fiecare membru al asociatiei.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 29.01.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 29.01.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 12.12.2012 11:15
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer