Achizitie publica - Canalizare menajera si statie de epurare Prigor
Detaliu pentru invitatia numarul 352769
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 352769/19.08.2013
Denumire contract: Canalizare menajera sistatie de epurarePrigor
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA PRIGOR (PRIMARIA COMUNEI PRIGOR JUD CARAS SEVERIN)Cod fiscal: 3227580, Adresa: comuna Prigor , nr. 323, jud. Caras Severin, Prigor, Telefon: 0255/243832, Fax: 0255/243887
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: comuna Prigor , nr. 323, jud. Caras Severin, Prigor, Romania, cod postal: 327305, telefon: +40 255243832, fax: +40 255243887, persoana de contact: IOAN ROTARU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Primariei Prigor , localitatea Prigor, nr. 323, jud. Caras Severin,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Canalizare menajera sistatie de epurarePrigor
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Autoritatea contractanta, Comuna Prigor , judetul Caras - Severin implementeaza proiectul ? Canalizare menajera sistatie de epurarePrigor?Ofertareapresupune executarea lucrarilor pentruconstructiaobiectivuluicuprinse in PT ?ul anexat prezentei proceduri de achizitie.Proiectul va respecta intocmai solutiiledin PT - abaterile fiind motiv de excludere a ofertei ca neconforma. Ofertade executie de lucrari va cuprinde toate lucrarile prevazute inlistele de cantitati anexate prezentei cereri de oferta si cele aferente organizarii de santier conform proiectului propriu de organizare propus de ofertantcu toate cheltuielilelegale aferenteevidentiate.Valoareapentru?Cheltuielilediverse si neprevazute? in suma de 372 990lei (9%), va putea fi suplimentata la contractinconformitate cu prevederile legale
II.1.6) CPV: 45232400-6 - Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 4, 117, 331 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 70.000 lei. Echivalen?a pentru o garan?ie de participare depusa in alta valuta se va face la cursul BNR din data publicatii invitatiei de participare . Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 120 zile de la termenul limita de primire a ofertelor, si trebuie prezentata in original in exteriorul coletului de oferta.Modul de constituire a garantiei de participare: (1)-Un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in DA.(2) Garantia trebuie sa fie irevocabila.? Scrisoare de garantie bancara in favoarea AC, eliberata de regula, de o banca din Romania, sau, dupa caz, de o banca din strainatate, de preferinta cu corespondent in Romania. Scrisoarea de garantie bancara, eliberata de o banca din strainatate va fi prezentata in original si va fi insotita de traducere legalizata si autorizata in limba romana.sau? Prezentare OP in cont nr. RO53trez1905006XXX000031, deschis la Trezoreria Bozovici , titular ComunaPrigor ;cod fiscal 3227580, cu conditia confirmarii acestuia, pentru AC , de catre banca emitenta, pana la data si oradeschiderii ofertelor.sau instrument de garantie conform art 86 din HG 925/2006 actualizat Nota: Orice solicitare de prelungire a valabilitatii ofertei va necesita si prelungirea garantiei de participare in consecinta, ofertantului, caruia Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor ii va respinge contestatia formulata, sau acesta o va retrage , i se va retine potrivit art. 278.1, din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, o parte din garantia de participare, respectiv 4.200 lei + 0, 1% din ceea ce depaseste 420.001
Garantie de buna executie
Se va constitui de catre ofertantul declarat ca fiind castigator in cuantum de 10% din pretul contractului, exclusiv TVA, in maxim 5 zile lucratoare de la data semnarii contractului de lucrari, valabil pe toata perioada de garantie a lucrarilor executate. Garantia de buna executie se constituie coform prevederilor legale prevazute in art. 90 din H.G. nr. 925/2006: - fie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la- fie prin retineri succesivedin sumele datorate pentru facturi partiale.In cazul ofertantilor din categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii, conform Legii nr. 346/2004, garantiilese constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.Duratade garantie acordata lucrarilor este de minim 24 de luni de la dataincheierii procesului verbal de receptie la terminarealucrarilor, fara observatii.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Scrisoare de inaintareModalitate de indeplinire: Completare Formular 1 - Scrisoare de inaintare; se prezinta in original2. Declaratie privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG 34/2006Conditie de calificare: Ofertantul nu trebuie sa fi fost condamnat in ultimii 5 ani, printr-o hotarare definitiva si irevocabila, pentru frauda, coruptie, spalare de bani, activitati criminale.Modalitatea de indeplinire: Prezentarea Formularului 2 - Declaratie privind eligibilitatea (neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr.34/2006); se prezinta in original. In caz de asociere se prezinta de catre fiecare membru asociat. Se va prezenta si de catre tert sustinator (daca este cazul)3. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/ 2006Conditie de calificare : autoritatea contractanta are dreptul de a exclude din procedura ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora)? documentele prezentate trebuie sa ateste indeplinirea obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Modalitatea de indeplinire: Completare Formular 3 Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181/ OUG nr. 34/ 2006; se prezinta in original.Se va prezenta si de catre fiecare asociat (daca este cazul)4. Documente privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata: - Certificat de atestare fiscala pentru persoanele juridice privind impozitele si taxele locale ? emis de Consiliul Local Serviciul Public Impozite si Taxe Locale; Se va prezenta in oricare din formele: original, copie legalizata sau copie certificata ?conform cu originalul?- Certificat de atestare fiscala pentru persoanele juridice ? Agentia Nationala de Administrare Fiscala ? Directia Generala a Finantelor Publice;
- Cazier fiscal operator economic, cu valabilitate raportat la data limita de depunere a ofertelor. Se va prezenta in oricare din formele: original, copie legalizata sau copie certificata ?conform cu originalul?- Cazier judiciar operator economic, cu valabilitate raportat la data limita de depunere a ofertelor. Se va prezenta in oricare din formele: original, copie legalizata sau copie certificata ?conform cu originalul?- Alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva. (dupa caz)Nota: Certificatele mentionate trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic, nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile se accepta prezentarea unei declaratii autentice data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens, la care se va anexa si traducerea legalizata a acestuia in limba romana.Conditii de calificare: (1) Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.(2) Raportarea se va face la inexistenta datoriilor fata de bugetul general consolidat, la o data corelata cu termenul legal al scadentei de plata si nu la termenul de valabilitate al documentului la data depunerii sau deschiderii ofertelor.Note: a. Cerintele formulate pentru situatiile prevazute la art. 181 din ordonanta nu se solicita a fi indeplinite de catre eventualii subcontractant.Tertul/tertii sustinator/sustinatori are obligatia neincadrarii in prev.lit.a, c ind 1 si d din art. 181 al OUG 34/2006.b. In cazul depunerii unei oferte in asociere, cerintele formulate pentru situatiile prevazute la art.181 din ordonanta vor fi demonstrate de fiecare asociat.5. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006Modalitatea de indeplinire: Completare Formular nr. 4- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006; se prezinta in original.Documentul va fi prezentat de catre toti asociatii, inclusiv de catre eventualii subcontractanti si terti sustinatori.Persoane cu functie de decizie implicate in ceea ce priveste organizarea, desfasurarea si finalizarea procedurii, respectiv toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura cu sau pentru procedura de atribuire, inclusiv persoanele care aproba bugetul afferent autoritatii si contractante, necesar finantarii contractelor de achizitie publica (inclusiv consilierii locali): Primar: Verindeanu PavelViceprimar: Vintila-Miclau IonSecretar: Miclau SimeonResponsabil achizitii: Gherman CatalinConsilieri: Strain Ioan, Cureci Mihaela, Imbrescu Ilie-Zarie, Becia Pavel, Boldea Grigore-Iosif, Coiculescu Vasile-Silviu, Moti Ion, Rotaru Daniel-Luca, Ruzmir Mihai, Rotariu Florin ? Loghin.Membri in comisia de evaluare : Rotaru Ioan, Tira Nicoleta .6. Declaratie privind calitatea de participant la proceduraModalitatea de indeplinire: Completare Formular nr. 5- Declaratie privind calitatea de participant la procedura; se prezinta in original.In caz de asociere se prezinta de catre fiecare membru asociat.Se prezinta si de subcontractant(daca e cazul)7. Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaModalitatea de indeplinire: Completare Formular nr. 6- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta; se prezinta in original. In caz de asociere se prezinta de catre fiecare membru asociat; Cerinta nr. 1Persoane fizice sau juridice romane / straineOfertantul trebuie sa fie inregistrat ca persoana juridica sau fizica.Obiectul de activitate al ofertantului include activitati ce fac obiectul achizitiei publice(pentru partea , pentru care s-a angajat).Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (forma de inregistrare, obiectul de activitatedin care sa rezulte domeniul principal/secundar de activitate al operatorului economic, codul CAEN aferent acestora) ofertantul, persoana fizica sau juridica romana sau straina va prezenta: 1. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor, sau orice alt document echivalent, prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica , in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul.La solicitarea autoritatii contractanta pentru conformitate, inaintea comunicarii rezultatului final, ofertantul va prezenta certificatul constatator in original , copie legalizata sau copie conform cu orifiginalul .Pentru persoanele juridice/fizice straine este necesara prezentarea documentelor edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit. Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie conform cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata in limba romana.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte documentele mai sus mentionate si orice documente pe care Autoritatea Contractanta le va solicita suplimentar pentru verificarea situatiei personale a operatorului economic, in conformitate cu Acordul de asociere, prezentat , daca e cazul , din care trebuie sa reiasa clar partea din contract pe care o vor indeplini asociatii.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Se va prezenta o lista a lucrarilor executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari. Respectivele certificari indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit.Ofertantul trebuie sa faca dovada executarii unei lucrari similare, executata si dusa la bun sfarsit in ultimii 5 ani, anterior datei de depunere a ofertelor, cu o valoare cumulata(din minim un contract , max 2 contracte )de minim 3 740 000 lei fara TVA .Nota: Pentru calculul echivalentei se va tine cont de cursul mediu annual lei/valuta comunicat de BNR.Nota: In situatia in care contractele au fost semnate inainte de perioada de 5 ani, autoritatea contractanta va lua in considerare lucrarile executate si duse labun sfarsit in perioada solicitata si va avea in vedere doar lucrarile executate in aceasta perioada.Note: a. Capacitatea tehnica a operatorului economic poate fi sustinuta si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre operatorul economic si persoana respectiva.b. Operatorul economic care beneficiaza de sustinere tehnica trebuie sa dovedeasca aceasta, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm, prin care confirma ca va pune la dispozitia ofertantului resursele tehnice invocate. Pentru sustinerea cerintei minime referitoare la experienta similara angajamentul ferm prezentat trebuie sa garanteze ca in cazul in care contractantul intampina dificultati pe parcursul derularii contractului, persoana sustinatoare se obliga sa asigure indeplinirea completa si reglementara a obligatiilor contractuale prin implicarea sa directa.c. Daca un grup de operatori economici depune o oferta sau o candidature comuna, atunci capacitatea tehnica se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor cumulate ale tuturor membrilor grupului.d. Eventualilor subcontractanti nu li se impune indeplinirea cerintelor de calificare privind capacitatea tehnica., Cerinta nr. 2 Declaratie privind echipamentele tehnice, utilaje, instalatiiOfertantul trebuie sa aiba logistica, echipamentele necesare realizarii serviciilor si executiei lucrarilor, tehnica de calcul si software adecvate, mijloace de transport. In acest sens ofertantul va completa si prezentaDeclaratia privind echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului.Ofertantul asigura (din dotare proprie/ inchiriere sau alte forme de punere ladispozitie) a echipamentelor, utilajelor, mijloacelor de transport pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari. Daca op. ec. nu detine in proprietate un utilaj/echipament/laborator, pe langa posibilitatea prezentarii unui contract/ precontract de inchiriere, se va permite siprezentarea unui angajament.Operatorul economic va trebui sa demonstreze detinerea, sub formele amintite mai sus, a urmatoarelor echipamente, utilaje, mijloace de transport care vor fi folosite in indeplinirea contractului: - 1 Transformator sudura.- 1 Electropompa.- 1 Ciocan pneumatic.- 1 Taietor beton/asfalt- 1 Aparat de sudura prin electrofuziune- 1 Aparat de sudura cap la cap- 2 Buldoexcavator- 1 Mai compactor- 1 Placa compactoare- 1 cilindru compactor- 1 Generator c.e.- 1 Autobetoniera- 1 Autoutilitare- 1 Autobasculanta- laborator de incercari (grad II);Capacitatea tehnica si profesionala a ofertantului poate fi sustinuta si de oalta persoana.Dotarea cu utilaje si echipamente se va demonstra prin prezentarea, in copie "conform cu originalul" a urmatoarelor documente: - dovada detinerii (sau contracte de inchiriere pe perioada contractului deservicii si de executie);
- fisa mijloacelor fixe;, Cerinta nr.3 Informatii privind personalulOfertantul trebuie sa dispuna de personalul de specialitate, minim necesar pentru indeplinirea contractului. Personalul implicat in realizarea contractului se va incadra in urmatoarele cerinte minime : - 1 Responsabil de lucrare (sef santier) ? inginer constructii hidrotehnice , care sa dovedeasca participarea in cel putin un contract la nivelul caruia sa fi desfasurat activitati similare;
- 1 Responsabil tehnic cu executia in domeniul hidroedilitare (IX ) , atestat;
- 1 Responsabil tehnic cu calitatea , inginer, care sa dovedeasca participarea , in cel putin un contract la nivelul caruia sa fi desfasurat activitati similar, - 1 Inginer topograf care sa dovedeasca participarea la cel putin un proiect similar;
- 1 Coordonator in materie de sanatate si securitate in munca, certificat;
- 1 Responsabil cu protectia mediului , certificat, care sa dovedeasca participarea la cel pu?in un proiect similar.- numarul de angajati sa fie suficienti pentru realizarea in graficul de timp ofertat si in conditiile de calitate cerute a lucrarilor, dar nu mai putin de 30(personal de executie)Cerinta minima: prezentarea de CV-uri actualizate si semnate, copii diplome de studii, atestate, autorizatii necesare conform prevederilor legale, contracte de munca sau colaborare. Pentru RTE este suficienta prezentarea atestatului si a legitimatie vizata la zi .Mentiuni: a) Capacitatea tehnica si/sau profesionala a ofertantului poate fi sustinuta si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva.(b) In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si/sauprofesionala invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile alin. (a), de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm, al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele invocate., Cerinta nr. 4 - Informatii privind subcontractarea (daca este cazul)Daca parti din contractul de achizitie publica urmeaza sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, in acest caz ofertantul castigator va prezenta contractele incheiate cu subcontractantii nominalizati in oferta.Contractele de subcontractare trebuie sa fie in concordanta cu oferta si vor constitui anexe la contractul de achizitie publica.Nota: a) In cazul in care pentru indeplinirea contractului nu este necesara subcontractarea, operatorul economic va face precizara " Nu este cazul" in cadrul formularului mentionat mai sus.b) Resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se vor luain considerare pentru partea lor de implicare in contract care urmeaza sa fie indeplinit, daca sunt prezentate documente relevante in acest sens de catre ofertantul care invoca sustinerea din partea subcontractantilor., Cerinta nr. 5 ? Informatii privind asocierea (daca este cazul)In cazul in care oferta este depusa de o asociatie (consortiu), fiecare asociat va trebui sa indeplineasca conditiile privind Situatia personala a ofertantului si Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (Inregistrare), in conformitate cu Contractul de asociere, din care trebuie sa reiasa clar partea din contract pe care o vor indeplini asociatii si toate elementelenecesare pentru evaluarea ofertelor. Acordurile care nu vor contine aceste date vor fi considerate incomplete.Situatia economico-financiara si Capacitatea tehnica si profesionala vor fi evaluate pentru ofertantii asociati in functie de modul in care vor fi folosite resursele tehnice si umane de care dispun impreuna, raportat la procentul care le revine din valoarea contractului, conform Contractului de asociere si Documentatiei de atribuire.In cazul in care acordurile de asociere sunt incheiate in alta limba decat limba romana, se va prezenta acordul de asociere in traducere certificata si legalizata in limba romana dupa acestea.Se vor atasa toate documentele solicitate la Situatia personala a ofertantului, Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale(Inregistrare), Informatii privind capacitatea tehnica si Informatii privindcapacitatea profesionala pentru fiecare asociat.In cazul castigarii, inainte de contractare, se solicita autentificarea(in fata notarului) asocierii, forma sub care trebuie sa ramana pe toata durata contractului. Cerinta nr. 1Implementarea Standardului de Management al Calitatii in conformitate cu SR EN ISO 9001ATENTIE!- Se accepta numai certificate valabile pentru activitatile descrise prin obiectul contractului, Cerinta nr. 2Implementarea Standardului de Management de Mediu in conformitate cu SR EN ISO 14001ATENTIE!- Se accepta numai certificate valabile pentru activitatile descrise prin obiectul contractuluiPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Intra in licitatie electronica
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Componenta financiara
Durata de executie
30
Descriere: Componenta tehnica
( )
Intra in licitatie electronica / reofertare
( )
Direct proportional
( )
Invers proportional
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 02.09.2013 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 02.09.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 15.08.2013 21:09