Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Canalizare menajera si statie epurare Comuna Mitrofani,satele Racu si Mitrofani, judetul Valcea


Detaliu pentru invitatia numarul 356275
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA MITROFANI (PRIMARIA COMUNEI MITROFANI)
Numar invitatie: 356275/03.12.2013
Denumire contract: Canalizare menajera si statie epurare Comuna Mitrofani, satele Racu si Mitrofani, judetul Valcea
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA MITROFANI (PRIMARIA COMUNEI MITROFANI)Cod fiscal: 16356722, Adresa: STR. PRINCIPALA F.N., Mitrofani, Telefon: +40 250831031, Fax: +40 250831031
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. PRINCIPALA F.N., Mitrofani, Romania, cod postal: 247676, telefon: +40 250831031, fax: +40 250831031
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Comunei Mitrofani, STR. PRINCIPALA F.N., Mitrofani, Romania, cod postal: 247676
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Canalizare menajera si statie epurare Comuna Mitrofani, satele Racu si Mitrofani, judetul Valcea
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executie sistem de canalizare menajera si statie epurare Comuna Mitrofani, satele Racu si Mitrofani, judetul Valcea- Cheltuieli pentru investitia de baza ? 2.399.284, 00 lei- Cheltuieli diverse si neprevazute ? 239.928, 40 lei- Cheltuieli diverse si neprevazute in procente - 10 %.
II.1.6) CPV: 45232411-6 - Lucrari de constructii de canalizari de ape reziduale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 2, 639, 212.4 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Solicitat 15.000 leiModul de constituire a garantiei pentru participare: a) scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante. Scrisorile de garantie bancara vor fi eliberate, de regula, de o banca din Romania sau, dupa caz, de o banca din strainatate, de preferinta cu corespondent in Romania;b) ordin de plata in contul autoritatii contractante. Garantia de participare se va vira in contul AC deschis la Trezoreria Dragasani, insotit de confirmarea bancii emitente pentru efectuarea platiic) Un instrument de garantare emis, in conditiile legii, de o societate de asigurari.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor.In cazul respingerii unei eventuale contestatii de catre CNSC, autoritatea contractanta va retine o suma conform art. 278ยน, din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Pentru garantiile de participare constituite in alta moneda se va lua in calcul cursul de schimb BNR comunicat pentru ziua de vineri din saptamana de dinaintea datei limita stabilita pentru depunerea ofertelor.
Garantie de buna executie
DaSe va constitui GBE, in procent de 5 % din valoarea contractului, exclusiv T.V.A., prin retineri succesive din situatia de lucrari sau GBE se constituie printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.In cazul retinerilor succesive din sumele datorate pentru facturi partiale - contractantul va deschide la Trezoreria Statului un cont de disponibil distinct la dispozitia Autaritatea Contractanta. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu va fi mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Pe parcursul indeplinirii contractului, Autoritatea Contractanta va alimenta acest cont prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept GBE in documentatia de atribuire.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea: Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din O.U.G. 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Cerinta obligatorie: Se solicita prezentarea Formularului 12A;Se va prezenta Cazier fiscal al administratorului/administratorilor societatii, eliberat de DGFP/ANAF, in original, copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul?;Note: In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra Indeplinirea cerintei.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din ordonanta: Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Cerinta obligatorie: Se solicita fie prezentarea Formularului 12 B, fie persoanele juridice romane vor atasa certificate/documente in care este prezentata situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se prezinta ofertele, eliberate de autoritatile legale competente, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. In masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art.11 alin.(4) din HG nr.925/2006. Intr-o astfel de situatie devin aplicabile prevederile art.9 alin.(3) din Ordinul nr.509/2011.Documentele se vor atasa in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Persoanele juridice straine vor atasa certificate/documente eliberate de autoritatile legale competente din tara in care este stabilit, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat, precum si taxele locale, in conformitate cu prevederile legale in vigoare din tara in care este stabilit. In cazul documentelor emise intr-o alta limba decat cea romana acestea vor fi insotite de traducerea legalizata in limba romana in original.Note: In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.Declaratie privind calitatea de participant la procedura: Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa indeplineasca conditiile prevazute de legislatie pentru a participa la procedura. Cerinta obligatorie: Se solicita prezentarea Formularului nr. 12C ;Ofertantul nu are dreptul, ca in cadrul acestei proceduri: a) sa depuna doua sau mai multe candidaturi/oferte individuale si/sau comune, sub sanctiunea excluderii din competitie a tuturor candidaturilor/ofertelor in cauza;b) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat;c) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca tert sustinator in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat.Note: In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta . Cerinta obligatorie: Se solicita prezentarea Formularului 12D ;Note: In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare . Cerinta obligatorie: Se solicita prezentarea Formularului 4 ;Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/Subcontractantul/Tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie /organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a), din OUG 34/2006, cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante este exclus din procedura de atribuire. Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt conducatorul autoritatii contractante si presedintele comisiei de evaluare a ofertelor, precum si membrii comisiei de evaluare.In sensul prevederilor art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, persoanele din cadrul autoritatii contractante ce detin functii de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Raspopecu Lupu - primar, Predescu Marian - secretar, Stancu Elena Liliana - consilier asistent, Mihaescu Florina - consilier principal si consilierii locali - Cosoaba Ionel, Pirvu Ion, Giurca Marin, Fita Gheorghe, Trinca Veniamin, Fita Ioan, Filip Nicolae, Predescu Dumitru, Predescu Ion. Persoane juridice romaneOperatorii economici participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati.Cerinta obligatorie: 1. Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta din care sa rezulte ca: - are autorizate activitatile ce fac obiectul achizitiei, respectiv in domeniile de activitate: lucrari de constructii proiectelor edilitare, lucrari de instalatii electrice, conform Ordinului Institutului National de Statistica nr. 337/2007 privind actualizarea Clasificarii activitatilor din economianationala ? CAEN, cu modificarile si completarile ulterioare;Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Documentele se vor atasa in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?Note: a. In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia prezentarii documentelor solicitate, cerinta minima de calificare fiind indeplinita daca fiecare asociat are autorizate activitatiile pentru partea din contract pe care o va derula.b. Autoritatea contractanta, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire va solicita ofertantului clasat pe primul loc, de a prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata, in cazul in care acesta a fost depus in copie lizibila cu mentiunea ?copie conform cu originalul?.Pentru executia lucrarilor de instalatii electrice de joasa tensiune si montaj aparataj si echipamente electrice din cadrul investitiei, ofertantul trebuie sa detina atestat ANRE tip Be conform art. 2 coroborat cu art. 11 litera a) din Anexa la Ordinul ANRE nr. 23/2013.Persoane juridice / fizice straineOperatorii economici participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati.Cerinta obligatorie: Se vor atasa copii dupa original, si traducere certificata in limba romana, dupa documentele care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.In cazul documentelor emise intr-o alta limba decat cea romana acestea vor fi insotite de traducerea legalizata in limba romana in original.Se vor atasa documentele relevante, in original sau copie legalizata, si traducere certificata in limba romana, emise de autoritatile competente din tara in care isi are sediul operatorul economic, din care sa rezulte: a) denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;b) codul unic de inregistrare;c) sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adresa);d) structura actionariatului;e) numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;f) domeniul de activitate principal;g) domeniile de activitate secundare;h) operatorul economic este autorizat, in conditiile legislatiei statului in care isi are sediul, sa desfasoare activitati similare celor ce fac obiectul prezentei achizitii respectiv lucrari de constructii de proiecte edilitare pt fluide si lucrari de instalatii electrice.i) situatia societatii (ex: daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, insolventa, faliment sau suspendare temporara a activitatii).Documentele care nu vor contine toate aceste date vor fi considerate incomplete. Documentele vor fi utilizate si la verificarea situatiei personale a ofertantului.In cazul documentelor emise intr-o alta limba decat cea romana acestea vor fi insotite de traducerea legalizata in limba romana in original.NOTA: In cazul unei oferte depuse de catre un grup (asociere) de mai multi operatori economici: 1. Fiecare asociat trebuie sa indeplineasca cerintele de la punctul III.2.1.a) si III.2.1.b) referitoare la eligibilitate si inregistrare;2. Cerintele privind autorizarea activitatilor conform CAEN sau cele privind autorizarile specifice (ANRE) se considera indeplinite daca ofertantul/asociatii sau subcontractorii ce vor executa lucrarile specifice detin autorizarile necesare, nefiind necesar ca toti membrii asocierii sa fie autorizati.3. In cazul in care este declarata castigatoare o oferta depusa de catre un grup (asociere) de mai multi operatori economici, acestia isi vor legaliza asocierea inainte de semnarea contractului.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: .- Informatii generale din care sa reiese cifra medie globala de afaceri pe ultimii trei ani ? minim 4798568 leiPersoanele juridice romane vor atasa copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul? dupa situatiile financiare anuale aferente ultimilor trei ani fiscali (bilant contabil/alte documente justificative) inregistrate potrivit legii. AC va avea in vedere data la care operatorul economic a fost infiintat).Transformarea valorii cifrei medii anuale de afaceri din lei in alta valuta se va face la cursul mediu anual comunicat de B.N.R.Persoanele juridice straine vor atasa, in copie insotita de traducere certificata in limba romana, documente relevante, emise de autoritatile competente, care sa certifice indeplinirea cerintei obligatorii privind situatia economica. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilitoperatorul nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, atunci va fi acceptata doar o declaratie aut. data in fata unui notar sau unei autoritati, Ofertantul trebuie sa demonstreze ca, la momentul semnarii contractului, va avea acces la sau are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci ori alte mijloace financiare in suma de 1199642 lei pentru a realiza cash-flow de executie pe o perioada de minim 3 luni. In cazul documentelor emise in alte limbi ofertantul va atasa, copii dupa documente similare, insotite de traducere autorizata.In cazul asocierii, cerinta minima va fi indeplinita prin cumul.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani, din care sa rezulte ca a executat cel putin 1 contract max. 2 contracte de lucrari similare, ? retele de canalizare si statiile de epurare si pompare aferente, a carui/caror valoare cumulata a fost de minim 2399284 lei insotita de certificate/documente emise sau contrasemnate de catre autoritatea sau clientul beneficiar al contractelor prin care se demonstreaza indeplinirea cerinteiSe vor prezenta certificari din care sa reiasa beneficiarii, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor precum si daca lucrarile au fost executate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsitPentru calcul echivalentei lei/alta valuta se va aplica cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte, Operatorul economic, singur sau impreuna cu ofertantul asociat/subcontractantii dupa caz, trebuie sa dispuna de: 1.Buldoexcavator (executia terasamentelor)? minim 1 buc;2. Mai compactor (pentru compactarea pamantului de umplutura a canalelor de conducte) ? minim 1 buc;3. Generator curent (alimentarea sculelor si echipamentelor electrice cu cere se vor executa lucrarile) ? minim 1 buc ;4. Macara (pentru incarcarea /descarcarea/ ridicarea si montarea echipamentelor grele) ? minim 1 buc ;5. Sapator de santuri (pantru saparea santurilor in care vor fi pozate conductele) ? minim 1 buc ;Se vor prezenta obligatoriu: - documente privind asigurarea utilajelor minime solicitate; (proprietate/chirie/leasing /angajament/ sau orice altfel de documunte)Pentru echip. proprii se va atasa in copie documente care atesta proprietatea pentru echipamentele minimale solicitate.Pentru echip. inchiriate se va atasa o copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? dupa contractele de inchiriere sau documentele din care sa reiese dreptul de folosinta sau proprietate, Informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurarea calitatii.Executantul trebuie sa dispuna de: - Un Sef santier ? inginer /subinginer constructor, cu experienta dovedita prin participarea la cel putin un proiect similar;
- Responsabili tehnici cu executia (RTE): - un Responsabil tehnic cu executia (RTE) atestat de catre MDRT in domeniul constructii edilitare pentru fluide (hidraulica);
- un Responsabil tehnic cu executia (RTE) atestat de catre MDRT in domeniul constructii civile si industrilale (rezistenta): - un Responsabil tehnic cu executia (RTE) atestat de catre ANRE in domeniul instalatii electrice conform Ordin nr. 11/2013, art. 1 alin. (3), art. 6 alin. (2)- un Responsabil cu controlul calitatii lucrarilor - cu atestat/decizie interna cuexperienta profesionala in domeniu dovedita prin participarea la cel putin un contract similar;
- un responsabil SSM ? responsabil cu sanatate si securitatea in munca cu atestat SSM, cu experienta profesionala in domeniu dovedita prin participarea la cel putin un contact similar;
- un responsabil de mediu, cuexperienta profesionala in domeniu dovedita prin participarea la cel putin un contract similarPt fiecare spec. nom. se vor atasa: i) Copii lizibile cu mentiunea ?cf cu originalul? dupa dipl, adev, autoriz, atestatele, legitimatiile sau certif, necesare pentru dovedirea calificarilor necesare.ii) Pt pers desemnat pt derularea contractului se vor prezenta CV-uri semnate in orig continand inf necesare pentru demonstrarea cerintelor minime.AC isi rezerva dreptul de a solicita doc. care sa probeze exp similara a pers cheie cum ar fi recomandari de la beneficarii anteriori, fisa postului, contract individual de munca din care sa reiese ca a indeplinit activitatea pentru care a fost inclus in cadrul proiectului, etc.NOTA: Pentru RTE este suficient prezentarea atestatului in domeniu.Prezentare form 12I Decl privind efectivele medii anuale ale pers ang si al cadrelor de conducere in ultimii 3 aniSe vor vor prezenta Declaratii de disp pe perioada lucrarilor din partea pers cheie, Informatii privind subcontractantii si asociatiiOfertantii asociati/subcontractanti vor prezenta declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. 34/2006 completata in conformitate cu Formularul 5, semnata de reprezentantul legal, stampilata si datata.Ofertantul va completa si va semna formularul 12 cu subcontractantii si specializarea acestora.Ofertantul are dreptul de a include in propunerea tehnica posibilitatea de a subcontracta o parte din contract. In cazul in care parti din contractul de achizitie publica urmeaza sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, autoritatea contractanta va solicita, la incheiereacontractului de achizitie publica, prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta.Nota: -Resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se vor lua in considerare pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit, daca sunt prezentate documente relevante in acest sens de catre ofertantul care invoca sustinerea din partea subcontractantilor.Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica. Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta fara acceptul autoritatii contractante, iar eventuala inlocuire a acestora nu trebuie sa conduca la modificarea propunerii tehnicesau financiare initiale., Tert sustinatorIn cazul in care cerintele de calificare referitoare la situatia economica si financiara si la capacitatea tehnica si/sau prof. se demonstreaza de catre op. ec. prin invocarea sustinerii de catre o alta pers., indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant/candidat si pers. respectiva, atunci acesta din urma are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele invocate. Angajamentul de sustinere va trebui sa respecte conditiile specifice prevazute la art. 11*1 din H.G. nr.925/2006.Persoana care asigura sustinerea nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prev art. 180 si ale art. 181lit. a), c1) si d), art. 69^1 din OUG nr 34/2006. Angajamentul ferm de sustinere prezentat de ofertantul castigator va face parte integranta a contractului de achizitie publica. Cerinta obligatorie: Operatorul economic trebuie sa prezinte Certificarea sistemului de management al mediului, respectiv ISO 14001 / 2005 sau echivalent pentru domeniul/domeniile contractului ce se va incheia., Cerinta obligatorie: Operatorul economic trebuie sa prezinte certificat pentru sistemul calitatii aplicat pe baza standardelor SR EN ISO 9001/2008 sau echivalent pentru domeniul/domeniile contractului ce se va incheiaPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 16.12.2013 08:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 16.12.2013 10:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 02.12.2013 19:00
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer