Achizitie publica - CANALIZARE SI EPURARE APE MENAJERE ETAPA I-A, COMUNA CRETENI, JUDETUL VALCEA
Detaliu pentru invitatia numarul 330095
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 330095/21.06.2012
Denumire contract: CANALIZARE SI EPURARE APE MENAJERE ETAPA I-A, COMUNA CRETENI, JUDETUL VALCEA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Creteni (Primaria Comunei Creteni)Cod fiscal: 2573870, Adresa: Comuna Creteni, Sat Creteni Jud. Valcea, Creteni, Telefon: 0250772922, 0728296868, Fax: 0250772922
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Primaria comunei Creteni(registratura), Sat Creteni, loc. Creteni Jud. Valcea, Romania, cod postal: 247120, telefon: +40 250772922, fax: +40 250772922, persoana de contact: Daniela Florica
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria comunei Creteni, judetul Valcea
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: CANALIZARE SI EPURARE APE MENAJERE ETAPA I-A, COMUNA CRETENI, JUDETUL VALCEA
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Intrucat in localitatea Creteni, functioneaza sistem de alimentare cu apa, este necesar a se realiza si investitia de "Canalizare si epurare ape menajere etapa I-a comuna Creteni".Contractul intra in vigoare la data semnarii de catre partisi produce efecte pana la incheierea procesului verbal de receptie finala a lucrarilor contractate si eliberarea garantiei de buna executie. Durata contractului depinde in mod deosebit de disponibilul de fonduri in bugetul localal com. Creteni, necesare pentru realizarea.
II.1.6) CPV: 45231300-8 - Lucrari de constructii de conducte de apa si de canalizare a apelor reziduale la mare distanta (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 4, 412, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
- Cuantumul garantiei de participare este de 88200 lei si se va constitui in conformitate cu prevederile HG nr. 925/2006, art.86- Perioada de valabilitate a garantiei: 90 de zile de la data stabilita pentru depunerea ofertelor;
- Forma de constituire a garantiei de participare - in conformitate cu prevederile HG nr. 925/2006, art.86:1. un instrument de garantare irevocabil emis, in conditiile legii, de o societate bancara ori de o societate de asigurari; sau2. ordin de plata in contul autoritatii contractante.deschis la trezoreria Dragasani , jud Valcea, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor;IMM-urile pot solicita reducerea cu 50% a garantiei de participare prin prezentarea documentelor justificative corespunzatoare.Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de participare conform prevederilor art. 88 din H.G. nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea totala a contractului fara TVA.Garantia de buna executie se retine din situatile de lucrari succesiv .Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de buna executie conform prevederilor art. 91-92 din H.G. nr. 925/2006. Se vor avea in vedere si prevederile H.G. 1045/2011.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea - neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, completare si prezentare Anexa nr. 1 (in cazul unei asocieri/parteneriat, fiecare partener va prezenta acest formular);2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare- completareAnexa nr.2 (in cazul unei asocieri/parteneriat, fiecare partener va prezenta acest formular);3. Declaratie privind calitatea de participant la procedura- prezentare si completare Anexa nr. 3 -fiecare ofertant/candidat la licitatie, in sensul prevederilor Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, aprobata cu modificarile si completarile ulterioare si in conformitate cu prevederile Ordinului nr. 314 din 12 octombrie 2010 privind punerea in aplicare a certificatului departicipare la licitatii cu oferta independenta, va prezenta o declaratie pe propria raspundere prin care se certifica faptul ca participarea la respectiva procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta;4.Confirmarea platii obligatiilor la bugetul de stat - Certificat constatator privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat eliberat de D.G.F.P. din care sa reiasa faptul ca ofertantul nu are datorii scadente catre Bugetul general consolidat, in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata pentru , ,conformitate cu originalul? de catre reprezentantul legal;5. Confirmarea platii taxelor si impozitelor la bugetul local -Certificat privind plata obligatiilor catre bugetul local eliberat de catre directia de specialitate din cadrul Primariei in a carei raza teritoriala activeaza ofertantul din care sa reiasa ca ofertantul nu are obligatii restante la bugetul local, situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta, in original, copie legalizatasau copie lizibila semnata si stampilata pentru , ,conformitate cu originalul?? de catre reprezentantul legal; (Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii restante neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local vor fi respinse)6.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta-completare si prezentare Anexa nr. 4;7.Declaratie privind neancadrarea in prevederile art. 69ยน din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare- prezentare si completare Anexa nr. 5 (se va completa si de catre subcontractant /partener / tertul sustinator). Persoanele cu functie de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire in cadrul Autoritatii contractante, sunt: 1. Spirleanu Ion - Primar2. Georgescu Stegariu Cristina ? Secretar3. Zugravu Mihail Catalin - Consilier local4. Florica Dumitru - Consilier local5. Neagoie Octavian - Consilier local6. Hotei Stefan - Consilier local7. Ciuca Mihail - Consilier local8. Clenci Adrian - Consilier local9. Dutulescu Aurel - Consilier local10.Paun Gheorghe - Consilier local11.Badea Constantin - Consilier local12.Sichigea Ion - Consilier local13.Petricioiu Constantin - Consilier local - Prezentarea Certificatului constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului in raza caruia este situat sediul ofertantului cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertei din care sa rezulte faptul ca ofertantul si/sau asociatii/subcontractantii sai, dupa caz, au ca obiect de activitate principal sau secundar activitatile supuse procedurii de achizitie (codul CAEN corespunzator codurilor CPV prezentate la punctul II.. sau echivalent), faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr.85/2006 privind procedura insolventei sau ca ofertantul este in incapacitate de plata, lichidarii voluntare sau alte proceduri care au ca efect juridic suspendarea activitatii/dizolvarea persoanei juridice.Acesta trebuie sa mai cuprinda urmatoarele date: 1) denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;2) codul unic de inregistrare;3) sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adresa);4) structura actionariatului;5) numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;6) domeniul de activitate principal; 7) domeniile de activitate secundare;8) situatia societatii (daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, insolventa, faliment sau suspendare temporara a activitatii). Documentele care nu vor contine toate aceste date vor fi considerate necorespunzatoare. Se pot prezenta si orice alte acte doveditoare (certificate) echivalente in conditiile art.182 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.In cazul ofertantilor care se gasesc in categoria IMM-urilor, se va face dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr. 346 din 2004. Mod de dovedire: completarea Anexei A din sectiunea -Formulare .In cazul consortiilor/asocierilor/societatilor mixte se solicita prezentarea formularelor de mai sus pentru fiecare membru.In cazul subcontractantilor se solicita Certificatul constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceri globala medie anuala pe ultimii 3 ani va fi de minim 8.824.000 lei.- In cazul IMM, conform Lg nr.346/2004nivelul cifrei medii de afaceri anuale poate fi admis in procent de 50% din cuantumul prevazut (prezentare dovada de incadrare in categoria IMM conform Legii nr. 346/2004).Informatii privind bilanturile contabile: -copii ale bilanturilor contabile pe ultimii 3 ani (2009-2011), vizate si inregistrate la organele competente.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Lista principalelorlucrari similare), executate in ultimii 5 ani;2.Se va completa si prezenta, deasemenea, formularul ?Experienta similara? pentru cel putin un contract de lucrari similare; Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a finaliza in ultimii 5 ani cel putin uncontracte de executie lucrari similare cu valoarea de minim 4.400.000 lei (fara TVA)., Utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pt. indeplinirea corespunzatoare a contractactului de lucrari si documente care atesta detinerea (dotare proprie, inchirierea sau alte forme de punere la dispozitie) a acestora. Tipuri de utilaje si echipamente: - statie de betoane (autorizatia de mediu valabila);
-Mai compactor ? min.1 buc.;
-Cilindru compactor- min.1 buc.;
-Excavator ? min. 1 buc.;
-Buldoexcavator ? min.1 buc.;
-Incarcator frontal ? min.1 buc.;
-Autobasculante: min.3 buc.;
-Autogreder: min.1 buc.;
-Aparat de sudura PEHDmin.2 buc.;
- Laborator de gradul III ;
- statie totala masuratori topografice - 1 buc., Informatii privind personalul propus pentru executarea contractului: -1 sef santier cu studii de inginerie, o experienta profesionala relevanta in lucrari similare;
-1 RTE in domeniul alimentare cu apa si canalizare;
-1 coordonator protectia muncii atestat conform legislatiei in vigoare;
-1 CQ pentru lucrarile supuse licitatiei;
-1 responsabil de mediu atestat ;
- 2 sudori autorizati ISCIR in PE-HD;
-1 electrician autorizat gr. II A , III B. Ofertantul trebuie sa detina certificat ISO 9001 sau echivalent (certificarea sistemului de mamagement al calitatii), valabil la data depunerii ofertelor , in domeniul ce face obiectul contractului.Ofertantul trebuie sa detina certificat ISO 14001 sau echivalent (certificarea sistemului de mamagement al mediului), valabil la data depunerii ofertelor , in domeniul ce face obiectul contractului.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
80
Descriere: Pentru oferta cu pretul cel mai mic se acorda punctaj maxim, 80 puncte, cu conditia respectarii prevederilor art. 361 si conexe din HG 925/2006, asa cum au fost modificate prin H.G. 834/2009. Pentru preturile ofertate diferit din cadrul procentului de punctaj se va aplica formula: P1(n) = (pret minim/pret(n)) x punctajul maxim acordat (80 puncte), unde: P1(n) ? pretul ofertei
Perioada de garantie acordata
5
Descriere: Pentru oferta cu durata de garantie cea mai mare acordatase acorda punctaj maxim, 5 puncte. Pentru celelalte ofertese va aplica formula: P2(n) = (perioada(n) /perioada maxima) x punctajul maxim acordat (5 puncte), unde: perioada(n) ? perioada de garantie acordata NOTA: pentru o abordare unitara, termenul minim acordat va fi de 24 de luni (sub acest termen ofertele vor fi considerate neconforme) iar termenul maxim va fi de 60 de luni (peste acest termen se considera ca acesta este ofertat doar pentru obtinerea unui punctaj mai mare, neavand o baza reala).
Termen de executie
15
Descriere: Pentru oferta cu termenul cel mai mic se acorda punctaj maxim, 15 puncte, cu conditia ca acesta sa nu fie mai mic de 12 luni, sub acest termen se considera oferta ca fiind neconforma, lucrarea neputand fi executata intr-un termen asa scurt, iar termenul maxim va fi de 24 luni, termen estimat de AC ca fiind suficient, la fel, peste acest termen se considera oferta ca fiind neconforma. Pntru duratele de executie ofertate diferit din cadrul procentului de punctaj se va aplica formula: P3(n) = (durata minima/durata(n)) x punctajul maxim acordat (15 puncte)
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia este atasata invitatiei de participare in SEAP.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 06.07.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 06.07.2012 10:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 20.06.2012 12:21