Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - CANALIZARE SI STATIE DE EPURARE IN LOCALITATEA CALARASI, COMUNA CALARASI, JUDETUL BOTOSANI - INVESTITIE NOUA


Detaliu pentru invitatia numarul 331098
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMUNA CALARASI BOTOSANI
Numar invitatie: 331098/04.07.2012
Denumire contract: CANALIZARE SI STATIE DE EPURARE IN LOCALITATEA CALARASI, COMUNA CALARASI, JUDETUL BOTOSANI - INVESTITIE NOUA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA CALARASI BOTOSANICod fiscal: 3373454, Adresa: COMUNA CALARASI, JUDETUL BOTOSANI, Calarasi, Telefon: 0231548902, Fax: 0231548802
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Comuna Calarasi, Judetul Botosani, sediul Primariei Calarasi, Romania, cod postal: 717050, telefon: +40 231548902, fax: +40 231548802, persoana de contact: Costel Trofin
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Comuna Calarasi, judetul Botosani, strada Principala, sediul Primariei Calarasi
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: CANALIZARE SI STATIE DE EPURARE IN LOCALITATEA CALARASI, COMUNA CALARASI, JUDETUL BOTOSANI - INVESTITIE NOUA
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: CONSTRUCTII INSTALATII SI ECHIPAMENTE TEHNOLOGICE CU MONTAJ: - RETEA CANALIZARE SI CONDUCTE DE REFULARE = 10.960m- STATIE DE POMPARE 1 BUC- STATIE DE EPURARE 1 BUC
II.1.6) CPV: 45231300-8 - Lucrari de constructii de conducte de apa si de canalizare a apelor reziduale la mare distanta (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 5, 443, 308 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 108866 ron. se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare, emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari. Valabilitatea garantiei de participare 120 zile de la data limita de depunere a ofertelor. Se va retine contestatorului caruia i-a fost respinsa contestatia ca nefondata de catre CNSV, suma calculata conform prevederilor art. 278(1) din OUG 34/2006, adica suma de 8104.331 lei.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este de 10% din valoarea contractului fara TVA in conformitate cu art. 89/ HG 925/2006. Se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari. Garantia se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0.5% din pretul contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea;Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG nr.34/2006;Cazier fiscal si cazier judiciar al operatorului economic;Certificat de atestare fiscala din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta;Certificat de taxe si impozite locale din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta;Certificat pentru plata CAS din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta;Certificat de participare cu oferta independenta;Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69 ind.1, (evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.In conformitate cu prevederile art.69 ind.1 din OUG 34/2006 persoanele Vrajotis Elena-primar, Membrii comisiei: Prisacariu Aurel-presedinte, Trofin Costel-membru, Voiniciuc Mihai-membru, Papuc Vasile-membru, Sirghi Dorin-membru, totodata consilierii locali, dupa cum urmeaza: Bejinariu Dorin, Ciobanu Mihai, Daniliuc Mihai, Manzat Pantelimon, Papuc Vasile, Prisacariu Aurel, Solomei Doina, Tipisca Dumitru, Tucaliuc Gheorghe, Zelinschi Liviu, Rusu Florin, Gradinaru Costel, Padurariu Viorel -cu atributii de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire vor semna cate o declaratie de impartialitate si confidentialitate.Declaratie privind calitatea de participant la procedura;Date despre societatea mixta/consortiu;Persoanele juridice straine vor prezenta: documentele echivalente cu cele solicitate mai sus, emise de autoritati/institutii abilitate din alte state, care vor fi prezentate in copii conforme cu originalul, traduse de traducator autorizat;Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident;Documentele prezentate trebuie sa fie emise de autoritatile competente ale tarii respective;Se solicita certificat de rezidenta fiscala(evitarea dublei impuneri)valabil pentru anul in curs. Certificat constatator eliberat de Ministerul Justitiei - Oficiul Registrului ComertuluiPersoanele juridice straine vor prezenta: -Documentele echivalente cu cele solicitate mai sus emise de autoritati/institutii abilitate din alte state, care vor fi prezentate in copii, conforme cu originalul, traduse de traducator autorizat;
-Documente care dovedesc o forma de inregistrare /atetare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident;
-Documentele prezentate trebuie sa fie emise de autoritatile competente ale tarii respective;
-Se solicita certificat de rezidenta fiscala(evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul in curs.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: bilantul contabil pe 2009, 2010, 2011, cifra globala de afaceri medie pe ultimii 3 ani sa fie de cel putin 5000000 ron., Fisa de informatii generale., Asigurarea de catre ofertant a tuturor riscurilor ce ar putea apare privind lucrarile executate, utilajele, instalatiile de lucru, echipamentele, materialele pe stoc, personalul propriu si reprezentantii imputerniciti sa verifice, sa testeze sau sa receptioneze lucrarile precum si daunele sau prejudiciile aduse catre terte persoane fizice sau juridice.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari., Declaratie cu privire la personalul de conducere si efectivele medii anuale ale personalului angajat in ultimii 3 ani, Declaratie care sa contina informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere precum si ale persoanelor responsabile pentru executia lucrarilor., Declaratie pe propria raspundere referitoare la utilajele, instalatiile si echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari., Declaratie pe propria raspundere privind proportia in care contractul de lucrari urmeaza sa fie indeplinit de catre subcontractanti si specializarea acestora., Prezentarea a cel putin 1 contract similar in ultimii 5 ani, care sa cuprinda lucrari de canalizare, atestate prin extrase din contractul prezentat care sa contina informatii privind obiectul perioada si locul executarii lucrarilor, insotit de certificatul/procesul-verbal de receptie la terminarea/ proces verbal receptie finala sau partiala a lucrarilor, semnat de catre partile autorizate, conform legii.Indeplinirea de catre ofertatnt a unui contract similar in valoare de minim 5.000.000 lei., UTILAJE-minim un excavator-minim un incarcator frontal-minim un buldoexcavator-minim o autobasculanta-minim o automacara-minim 3 aparate sudura polietilena, SPECIALISTI-minim3 sudori autorizati ISCIR OL-minim 2 sudori autorizati ISCIR PEHD-minim 1 responsabil tehnic sudura autorizatie ISCIR-minim 1 responsabil supraveghere lucrari autorizat ISCIRAcestia din urma trebuie sa fie persoane distincte.-1 manager proiect, inginer instalator cu experienta-1 inginer instalator ?sef santier-minim 1 maistru instalator-minim 9 instalatori-1 inginer electrician autorizat ANRE 3 AB-1 inginer electrician autorizat ANRE 2AB-1 coordonator SSM atestat evaluator a riscurilor pentru SSM-1 CQ instalatii aferente constructiilor-1 responsabil mediu-1 RTE instalatii autorizate domeniul IX, Acces la laborator autorizat de grad II, autorizat ISC - implementarea standardelor de management al calitatii privind modul de conducere si controlul activitatilor aferente obiectului procedurii (Certificat ISO 9001 sau echivalent), - implementarea standardelor de management al mediului pentru domeniul activitatilor aferente obiectului procedurii (Certificat ISO 14001 /2005 sau echivalent)
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Oferta care prezinta cel mai mic pret unitar obtine punctajul maxim alocat.Pentru celelalte oferte, punctajul se va calcula dupa formula: Ppret n=(pret minim ofertat/pret n) x 60 puncte
Durata de mobilizare in vederea remedierii avariilor/defectiunilor in ore semnalate in perioada de notificare a defectelor de autoritatea contractanta
5
Descriere: Pentru oferta cu Tmin ( durata cea mai mica de mobilizare in vederea remedierii avariilor/defectiunilor in ore semnalate in perioada de notificare a defectelor de autoritatea contractanta) , se acorda punctajul maxim alocat acestui sub-factor, respectiv 5 puncte.Pentru celelalte oferte, punctajul se va acorda dupa formula: P(n) = (Tmin/Tofertat(n)) x 5
Durata de garantie acordata de catre constructor lucrarilor executate
20
Descriere: Durata de garantie acordata lucrarilor executate se oferteaza in luni calendaristice.Punctarea factorului de evaluare Durata de garantie acordata de catre constructor lucrarilor executate se face conform algoritmului: a)pentru cea mai mare durata de garantie acordata lucrarilor executate se acorda 20 de puncte.b)pentru orice alta durata de garantie acordata lucrarilor executate mai mica decat cea prevazuta la litera a) punctajul se acorda astfel: P(n) = (durata de garantie(n)/durata de garantie maxima) x punctajul alocat (20).Ofertarea unei durate de garantie a lucrarilor, acordata de catre constructor pentru lucrarile executate in cadrul contractului, mai mica de 24 de luni atrage dupa sine descalificarea ofertantului conform art.36 alin.(2) litera a) din HG 925/2006 actualizata.Orice ofertare a unei durate de garantie acordata lucrarilor mai mare de 60 de luni va fi punctata la fel ca o durata de 60 de luni.
Termen de executie
15
Descriere: Punctajul se va calcula dupa formula Tmin / Toferta(n) x 15, unde Tmin reprezinta termenul minim de executie ofertat, iar Toferta(n) reprezinta termenul ofertat de respectivul operator economic.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.07.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 20.07.2012 10:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Cofinantare
Data expedierii prezentei invitatii: 04.07.2012 08:27
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer