Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ?CANALIZARE SI STATIE DE EPURARE IN LOCALITATILE COMUNEI UILEACU DE BEIUS, JUDETUL BIHOR?


Detaliu pentru invitatia numarul 336055
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Comuna Uileacu de Beius (CONSILIUL LOCAL AL COMUNEI UILEACU DE BEIUS)
Numar invitatie: 336055/25.09.2012
Denumire contract: ?CANALIZARE SI STATIE DE EPURARE IN LOCALITATILE COMUNEI UILEACU DE BEIUS, JUDETUL BIHOR?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Uileacu de Beius (CONSILIUL LOCAL AL COMUNEI UILEACU DE BEIUS)Cod fiscal: 4784172, Adresa: Nr. 73, Uileacu de Beius, Telefon: 0259324074, Fax: 0259324077
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Nr. 73, Uileacu de Beius, Romania, cod postal: 417610, telefon: +40 0259324074, fax: +40 0259324077, persoana de contact: Ioan Balint
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Comuna Uileacu de Beius, Localitatea Uileacu de Beius Nr. 73.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?CANALIZARE SI STATIE DE EPURARE IN LOCALITATILE COMUNEI UILEACU DE BEIUS, JUDETUL BIHOR?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contract de executie de lucrari avand actiunile : CANALIZARE SI STATIE DE EPURARE IN LOCALITATILE COMUNEI UILEACU DE BEIUS, JUDETUL BIHOR
II.1.6) CPV: 45232400-6 - Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 5, 839, 274 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
a.1.Garantia de participare la licitatiei in valoare de: 116.000 lei b.1. Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cuperioada de valabilitate a ofertei.c.1. Modul de constituire a garantiei de participare: Scrisoare de Garantie Bancara - Formular 2- originalsauInstrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari- original sauOrdin de plata ?confirmat de banca emitenta - original.d.1. In orice situatie, garantia de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu ladata si ora deschiderii ofertelor. Daca se face dovada depunerii garantiei de participare dupa aceasta ora, oferta se respingeca inacceptabila.e.1. Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci candacesta din urma se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: - isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;
- oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie inperioada de valabilitate a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului;
- oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuzasa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine din garantiapentru participare, contestatorul pierzand astfel sumele precizate la art. 2781 alin. 1 din OUG 34/2006, atunci cand CNSC respingecontestatia formulata.f.1. Garantia de participare se restituie astfel: ? ofertantului castigator: in cel mult 3 zile lucratoare de la data constituiriigarantiei de buna executie; ? ofertantilor necastigatori: dupa semnarea contractului de achizitie publica, dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoarede la data expirarii perioadei de valabilitate a ofertei.
Garantie de buna executie
Cuantumul GBE va fi de 10 % din pretul contractului fara TVA.Pentru constituire garantiei de buna executie, se vor avea in vedere prevederile art. 90 alin. (1)-(3) din H.G. nr. 925/2006. Totodata, se vor avea in vedere prevederile H.G. nr. 1045/2011
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Formular 1.a;Acorduri/contracte de asociere (daca este cazul) - se va completa de catre ofertant Formular 1.b;?Angajament ferm? ? in forma autentica - daca ofertantul este sustinut conformin conf.cu art.186 si 190 din OUG 34/2006? se va face dovada resurselor invocate, prin depunerea de documente justificative, si se vor prezenta pentru sustinator Formularele 1.a, 4.a, 5.a.Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora Formular 2.a, acordul acestuia/acestora.Certificat de participare la procedura cu oferta independenta Formular 3.a;Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de art. 181 din OUG 34/2006 - Formular 4.a;Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea, completata in conformitate cu Formularul 5.a sau prezentarea a orice document considerat edificator in tara de origine sau in tara in care ofertantul/candidatul este stabilit, prin care demonstreaza faptul ca nu se incadreaza in nici una dintre situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, cum ar fi Certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva.-In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul/candidatul nu se emit documente de natura celor mentionate mai sus sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, autoritatea contractanta va accepta declaratia pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de art. 691 din OUG 34/2006 - Formular 6.a(evitarea conflictului de interese). Persoane cu functie de decizie: Balint Ioan - primar, Herdelau Florica - inspector achizitii, Marge Adrian Sebastian - secretar, BALOG LORAND ? LASZLO, BOROS ISTVAN, BORZ CIRPRIAN ? SANDU, BORZ IOAN, BOTA IOAN ? IOSIF, IONAS VASILE, COSMA NICOLAE ? GHEORGHE, HERMAN MARIN ? IOAN, PLASTIN EMIL ? DORIN, TANCHIS DINU ? TEODOR, JURCA IOAN - Consilieri locali. Certificat privind plata taxelor si impozitelor catre stat eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat sau echivalent.Certificat privind plata impozitelor si taxele locale, scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele - eliberat de Primarie sau echivalent, pentru sediul principal, pentru toate punctele implicate in procedura.Certificatul de atestare privind obligatiile la Fondul pentru mediu eliberat de Administratia Fondului pentru Mediu.Cazier Fiscal eliberat de organele fiscale competente, valabil la data depunerii ofertelor;Cazier judiciar al companiei (in statele unde este aplicabil), valabil la data depunerii ofertelor;In cazul in care se depune oferta comuna, declaratiile, inclusiv certificatele fiscale, vor fi depuse de fiecare asociat.Documentele solicitate vor fi prezentate in una din variantele: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul". Capacitatea de exercitare a activitatii profesionaleCertificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta (cu cel mult 30 de zile inainte de depunerea ofertei) sau echivalent, in copie, din care sa rezulte: asociatii si reprezentantii legali ai solicitantului, ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii si ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea legii nr. 85/2006 privind reorganizarea sau procedura lichidarii judiciare (faliment) sau ca societatea se afla in incapacitate de plata. Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate certificatul constatator in original/copie legalizata;Atestat ANRE? de tip Be pentru ?executare de instalatii electrice interioare pentru constructii civile si industriale, bransamente aeriene si subterane, la tensiunea nominala de 0, 4 kV?, in vederea executarii instalatiilor electrice
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Ofertantul are media cifrei de afaceri(globale) din ultimii trei ani, de cel putin 11.600.000 lei. Documente justificative: copii ale situatiilor financiare anuale pe ulimii 3 ani, vizate si inregistrate de organele competente, sau copii ale raportului de audit sau raportului cenzorilor, dupa caz., Informatii generale., Scrisoare de bonitate bancara (privind datele de identificare, obiectul de activitate, forma juridica de organizare, tipul de capital, indicatorii privind cifrade afaceri, profitul brut/net, rata profitului net, rata lichiditatii globale, rata solvabilitatii generale, experienta cu clientul)., Cerinta nr. 4Ofertantul detine surse financiare in vederea sustinerii lucrarilor: Prezentarea unui cash-flow realist, corect si corelat cu graficul de executie propus, cu echipamentele din dotare, cu personalul alocat, cu resursele financiare proprii si cu termenele de rambursare a cheltuielilor de catre AFM, respectiv durata intre 2 plati consecutive efectuate de autoritatea contractanta va fi de minim 3 luni.Ofertantul trebuie sa demonstreze ca, la momentul semnarii contractului, va avea acces la sau are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci ori alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cash-flow de execu?ie a lucrarii pentru perioada ofertata, suplimentar fata de obligatiile contractuale in desfasurare.Valoarea inscrisa in scrisoarea de confirmare a fondurilor va fi de minim 973212, 3 lei pentru si va fi valabila pe o durata de minim 4 luni. Scrisoare bancara sau alte mijloace financiare, insotita de cash-flow.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Prezentare Generala: -lista cu principalele lucrari executate in ultimii 5 ani conform Formularului 15.a. Se precizeazacalitateaincareaparticipatlaindeplinireacontractului, carepoatefide: contractant unic sau contractant conducator (lider de asociatie), contractant asociat. Se permite prezentarea listeicu principalele lucrari executate in ultimii 5 ani si de catre ofertantii care au avut calitatea de subcontractant (pentru partea lor de implicare). Lista cu obligatiile contractualein desfasurare fata de alti beneficiari, daca exista, cuprinzand obiectul contractului, denumire beneficiar, calitateaexecutantului, valoare contract, perioada de executie, procent executat, dupa caz. Informatii privind partea/partile din contract ce urmeaza sa fie indeplinite de catre subcontractanti., Cerinta nr. 2Ofertantul a executat in ultimii 5 ani: cel putin un contract similar de lucrari cu valoare cel putin de 5.839.274, 00lei;Pentru contractele in cadrul carora care au fost efectuate si altfel de lucrari va trebui precizata valoare aferenta lucrarilor solicitate ca experienta similara.Copie a partilor relevate ale contr de experienta similara Se pot prezenta Procese-Verbale de Receptie Finala, PV la Tem Lucrarilor sau PV de Receptie Partiala Recomandare (doc constatator)certificate din care sa rezulte modul de indeplinire a contractului sau documente echivalente.Documentele de mai sus vor contine: Beneficiarul contractului, Obiectul contractului si tipul de lucrari prevazute, inclusive cantitati, Perioada de desfasurare a contr, Valoarea contr.Valoarea efectiv realizata de natura si complexitatea prezenteiProceduri., Cerinta nr. 3Ofertantul dispune de utilaje si echipamente suficiente si satisfacatoare pentru a asigura executarea contractului conform extraselor de utilaj si graficului de executie propus.Autoritatea contractanta stabileste, ca cerinta obligatorie, asigurarea(din dotare proprie, prin contracte sau conventii de inchiriere, antecontract, etc), echipamentelor tehnice, utilajelor, mijloacelor de transport, laboratoare si alte mijloace fixe necesare pentru indeplinirea contractului(conform extraselor de utilaj si graficului de executie propus), in corelatie cu personalul de executie alocat, inclusiv expertii propusi, cu resursele financiare si cu fluxul de numerar). Se vor anexa suplimentar copii dupa contractele de inchiriere, contracte furnizare sau alte documente echivalente pentru acele echipamente tehnice, mijloace se transport, laboratoare etc. care nu sunt in proprietatea ofertantului., Cerinta nr. 4Ofertantul dispune de personal suficient si satisfacator pentru a asigura executarea contractului-conform extraselor de utilaj si graficului de executie propus.Se califica ofertantii care dovedesc in mod direct sau prin asociati/subcontractanti relatii de munca cu expertii cheie implicati in executia lucrarilor: manager de proiect, sef de santier(constructii edilitare, civile), responsabil tehnic cu executia atestati in domeniul lucrarilor ce urmeaza sa fie executate, controlul cu calitatea in domeniul (constructii edilitare, constructii civile), ingineri lucrari edilitare si civile, Electrician autorizat ANRE pentru executia de instalatii electrice, inspector S.S.M. Calificari si abilitati: Studii superioare de lunga durata; Experienta profesionala generala de minim 3 ani; Atestat sau numire in functie conf legislatiei in vigoare., Continuare Cerinta nr. 4Pentru pers nominalizate se vor prezenta urmatoarele: CV-urile in orig. Diplome de studii superioare de lunga durata;Atestate, autorizatii, certificate necesare conform prevederilor legale in materie, valabile la data deschiderii ofertelor;Angajament de participare-in original;Contr de munca sau extras din registrul general de evidenta a salariatilor pentru angajati ofertantului; Pentru pers. care nu sunt angajate la ofertant se vor prez raportul de munca cu firma la care sunt angajati.Se solicita pers de exec pe specialitati astfel dimensionat incat sa asigure executarea lucrarilor conform graficului de executie propus si corelat cu extrasele de manopera, cu echipamentele din dotare, cu resursele financiare proprii. Nu se accepta contracte de colaborare incheiate cu persoane fizice care nu sunt constituite in PFA sau I.I., Cerinta nr.5Asigurarea(din dotare proprie, prin contracte sau conventii de inchiriere) echipamentelor tehnice, utilajelor, mijloacelor de transport, laboratoare si alte mijloace fixe necesare pentru indeplinirea contractului (conform extraselor de utilaj si graficului de executie propus), in corelatie cu personalul de executie alocat, (inclusiv expertii propusi, cu resursele financiare si cu fluxul de numerar).Cerinte minime: o statie de betoane cu sistem de masurare certificat de BRML, raport de inspectie, autorizata conform prevederilor legale; laborator de incercari minim de gradul II autorizat pentru lucrarile care fac obiectul contractului. Se vor prezenta documente doveditoarepentru indeplinirea conditiilor (facturi, contracte, autorizatii). Comisia de evaluare are dreptul de a verifica si inspecta pe teren existenta dotarilor. Se vor prez. copii dupa ctr de inchiriere, ctr furnizare sau alte docechivalente pentru acele utilaje care nu sunt in proprietatea ofertantului Certificat ISO-9001, Certificat ISO-14001
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Descriere: Pretul fara TVA a)Pentru oferta cu pretul cel mai mic se va acorda punctaj maxim (60 puncte) b)Pentru celelalte oferte, punctajul va descreste proportional si se va calcula dupa formula: P1 = P financiar n = (pret minim ofertat/pret n) x 60
Tehnic 1-Durata de executie
20
Descriere: Descriere: Durata de executie/livrare este de minim 12 luni si maxim 24 luni. Ofertele care nu se incadreaza in acest interval sunt considerate neconforme. Punctajul pentru durata de executie se acorda astfel: a)pentru cea mai scazuta durata de executie ofertata se acorda P2=20 puncte b)pentru alta durata decat cea prevazut la pct. 2.a) se acorda punctajul astfel: P2= (durata minima ofertata / durata n) x 20;
Tehnic 2 - Numarul de zile cu restrictionari de circulatie
15
Descriere: Descriere: Punctajul pentru factorul de evaluare ?Numarul de zile cu restrictionari de circulatie?, se va acorda astfel: a) Pentru numarul minim de zile cu restrictionari de circulatie se acorda P3=15 puncte b) Pentru alta durata decat cea prevazuta la pct. 3.a) punctajul se calculeaza astfel: P3 = (minim zile ofertat/ n zile) x 15.
Tehnic 3 -Termenul de garantie
5
Descriere: Descriere: Punctajul pentru factorul de evaluare ?termenul de garantie a lucrarii? se acorda astfel: a)Pentru cel mai mare termen de garantie (maxim 5 ani), de la data receptiei la terminarea lucrarilor, se acorda P4= 5 puncteb)pentru alt termen de garantie se acorda punctaj astfel : P4= (termen n / termen maxim ofertat) x 5.Mentionam ca durata de garantie minima acceptata, sub care oferta este considerate neconforma este de 24 luni.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 08.10.2012 14:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 09.10.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 24.09.2012 14:10
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer