Achizitie publica - Canalizare si statie de epurare in satele Coroiesti, Riu Mic si Riu Alb, comuna Salasu de Sus
Detaliu pentru invitatia numarul 342229
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 342229/31.01.2013
Denumire contract: Canalizare si statie de epurare in satele Coroiesti, Riu Mic si Riu Alb, comuna Salasu de Sus
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA SALASU DE SUS (PRIMARIA SALASU DE SUS JUD. HUNEDOARA)Cod fiscal: 5453819, Adresa: SALASU DE SUS NR. 21 JUDETUL HUNEDOARA, Salasu de Sus, Telefon: 0254779501, Fax: 0254779501
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: IN SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Canalizare si statie de epurare in satele Coroiesti, Riu Mic si Riu Alb, comuna Salasu de Sus
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: In cadrul contractului de lucrari sunt prevazute a fi executate urmatoarele categorii de lucrari: proiectare si executare statie de tratare a apelor reziduale, statie de pompare, retea de canalizare de ape rezidualeProiectare :133.730 lei fara tva ;Executie :4.321.800 lei fara tva; Diverse si neprevazute :352.040 lei fara tva
II.1.6) CPV: 45232400-6 - Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 4, 807, 570 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
)Cuantumul gar.de participare: 89.110 lei, ofertantii avand posibilitatea sa constituie garantia de participare si in alta valuta, data la care se face echivalenta lei/valuta este data publicarii invitatiei de participare in SEAPb)Perioada de valabilitate a garantiei: 100 de zile de la termenul limita pentru primirea ofertelor. C)Forma de constituire a gar. de part.: 1.instrument de garantare irevocabil emis, in cond. legii, de o societate bancara ori de o societate de asigurari; sau 2.ordin de plata in contul RO10 TREZ 37121 360250 XXXXX 5453819 deschis la Trez.Hateg, cu cond.conf. acestuia de catre banca emitenta pana la data depunerii ofertelor.Clauze obligatorii: Autorit contr are dr de a retine gar pt particip, of.pierzand astfel suma constituita: a)isi retrage of in per de valab a acesteia;b)of sa fiind stab castig nu constituie gar de buna exec.in per de valab a ofertei si oricum nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea ctr;c)of sa fiind stabilita castig, refuza sa semneze ctr in per de valab a ofertei;d)op. ec a carui contestatie a fost respinsa de CNSC i se va retine cf art 278 alin 1 lit a) din OUG 34/2006 suma de 8.040, 76 lei. Gar pt particip constituita de ofert castig se restituie in cel mult 3 zile lucr de la data constit gar de buna exec, la solicitarea scrisa.Gar de particip, constituita de ofertantii a caror of nu a fost stabilita castig se returneaza dupa semnarea ctr cu ofertantul/ofertantii castigatori, nu mai tarziu de 3 zile lucr de la data expirarii per de valab a ofertei, la solicitarea scrisa.In cazul IMM-urilor, prev.Legii 346/2004 art 16, alin 2, numai in cond in care fac dovada ca se incadreaza in aceasta categ, conf prev din art 3, alin 1-2, din legea mentionata, prezentand doc prev. la art 7. In cazul in care ofertantul este o asociere, incadr.in categ IMM se va analiza cu privire la asociere in mod indiv. Gar.de participare se va depune in original (la adresa mentionata la punctul I.1) si scanata in SEAP (cu semnatura electronica)
Garantie de buna executie
Cuant.gar.de buna exec.este10% din val.totala a contr.Gar.de buna exec. se const.printr-un instrum.de gar.emis in cond. legii de o soc.bancara sau de o soc.de asig. sau prin ret. succ. din sumele dat.pt.fact.part., in cond. prev. la art. 90 alin.1 si 3 din H.G. nr. 925/2006 si cf prev HG nr. 1045/2011(contul se deschide doar la Trez.stat), suma initiala pe care o va dep.Contrac in contul desc.la disp. Aut contr.va fi de 1% din pretul contr.Of. decl. castigator are oblig.de a const. gar de buna exec. a contr. in cond. de mai sus cel mai tarziu in ter. de 15 zile de la data semnarii contr. sub sanct. rezilierii acestuia.Aut.contr. va elib./rest.gar.de buna exec. Cf prev.art. 91- 92 din HG nr.925/2006.In cazul IMM-urilor, prev. Legii 346/2004 art 16, alin 2, numai in cond in care fac dovada ca se incad. in ac.categ, conf prev din art 3, alin 1-2, din legea ment., prezentand doc prev.la art 7. In cazul in care of. este o asoc.incadr.in categ IMM se va analiza cu priv. la asoc.in mod indiv
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Se vor prezenta: -Formularul nr. 1 - Declaratie de eligibilitate;
-Cazierul judiciar si cazierul fiscal pentru operatorul economic;
-Formularul nr. 2. - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.u.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;
-Certificatul eliberat de Administratia Finantelor Publice din care sa rezulte faptul ca operatorul economic nu are obligatii fiscale de plata catre bugetul de stat, scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele , (a s evedea nota de mai jos)-Certificatul eliberat de Autoritatile Publice Locale din care sa rezulte faptul ca operatorul economic nu are obligatii fiscale de plata catrebugetul local, scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;
-Formularul nr. 13 - Certificat de participare cu oferta independenta conform Ordinului presedintelul ANRMAP nr. 314/2010;
-Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (evitarea conflictului de interese cu persoane care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante cum ar fi: primar Marica Sorin , viceprimar Haitau Virgil, secretar Medrea Anisoara, contabil Casian Marioara, cl Dajulescu Dorin, cl Hamz Gheorghe, cl Cardos Ioan, cl Coman Nelu, cl Coman Petrisor, cl Socaci Iacob, cl Birlea Veronica, Pastila Ioan, cl Mos Paul Mircea cl Armie Viorel.Nota: a. In Romania, data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni pentru luna anterioara, conform prevederilor Legii nr. 571/2003 privind Codul Fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare.b. Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii restante neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local vor fi respinse.Astfel, pentru ofertele care se depun intre data 01 - 25 a lunii in curs, certificatul trebuie sa ateste achitarea datoriilor avand scadenta incursul lunii anterioare depunerii ofertelor.Pentru ofertele care se depun intre data de 26 - 31 a lunii in curs, certificatul trebuie sa ateste achitarea datoriilor avand scadenta in luna in curs.Dovada indeplinirii obligatiilor de plata a taxelor si impozitelor se va face la nivelul societatii/companiei.Operatorii economici nerezidenti (straini) au dreptul de a prezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine (cum ar fi certificate, caziere fiscale sau alte documente echivalente), precum si un certificat de rezidenta fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil la data deschiderii ofertelor ori a unui angajament de obtinere a acestui document, cel mai tarziu pana la data semnarii contractului de achizitie. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.A se vedea si prevederile lit. b) a Notei de la Cap. IV.4.3. cu privire la posibilitatea solicitarii documentelor in original de catre autoritatea contractanta.Astfel, autoritatea contracta isi rezerva dreptul de a solcita ofertantului clasat pe primul loc, de a prezenta pentru conformitate documentul in original inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire Se vor prezenta: -Documentele care dovedesc forma de inregistrare a operatorului economic, cum ar fi Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in raza caruia este situat sediul ofertantului. Certificatul constatator din care sa rezulte cel putin informatiile legate de structura actionarilor, reprezentantilor legali, obiectul de activitate;Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul Constatator emis de ONRC.Nota: a.In cazul persoanelor fizice autorizate se va prezenta autorizatia de functionare sau alte documente echivalente din care sa rezulte competenta acestora de a presta serviciile care fac obiectul prezentului contract.b.Operatorii economici nerezidenti (straini): vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, din care sa rezulte abilitarea persoanei juridice/fizice straine de a presta serviciile care fac obiectul prezentului contract, in conf. cu tara de origine/tara in care operatorul economic este stabilit.Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.c.A se vedea si prevederile lit. b) a Notei de la Cap. IV.4.3. cu privire la posibilitatea solicitarii documentelor in original de catre autoritatea contractanta.Astfel, autoritatea contracta isi rezerva dreptul de a solcita ofertantului clasat pe primul loc, de a prezenta pentru conformitate documentul in original inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr 3.6 - Profilul expertului indicat la litera i): :1.1. Cerinte privind studiile si pregatirea profesionala generala:
Nu este cazul.
1.2. Cerinte privind competentele/calificarile specifice necesare
implementarii proiectului:
Atestat eliberat de catre Ministerul Muncii, Familiei si Protectiei Sociale,
conform H.G. nr. 300/2006 si Legea nr. 319/2006., Cerinta nr 3.7 - Profilul expertului indicat la litera k)
1.1. Cerinte privind studiile si pregatirea profesionala generala:
-Studii superioare de profil ingineresc (protectia mediului) finalizate prin diploma de licenta sau echivalent cu experienta in domeniu
1.2. Cerinte privind competentele/calificarile specifice necesare implementarii proiectului:
Participarea pe parcursul profesional la cel putin un contract de executie de lucrari cu obiect similar in cadrul caruia sa fi ocupat o pozitie similara cu cea pentru care este propus, Cerinta nr 3.5 - Profilul expertilor indicati la litera f), g), h):
1.1. Cerinte privind studiile si pregatirea profesionala generala:
-Studii superioare de profil ingineresc (constructii civile/industriale /hidrotehnica/constructii edilitare/instalatii pentru constructii )finalizate prin diploma de licenta sau echivalent si o experienta in domeniul studiilor .
1.2. Cerinte privind competentele/ calificarile specifice necesare implementarii proiectului:
Participarea pe parcursul profesional la cel putin un contract de executie de lucrari cu obiect similar in cadrul caruia sa fi ocupat o pozitie similara cu cea pentru care este propus, Cerinta nr. 3.3 -Profilul expertului indicat la litera d):
1.1. Cerinte privind studiile si pregatirea profesionala generala:
-Studii superioare tehnice in domeniul ingineresc ((hidrotehnica/constructii edilitare/instalatii pentru constructii)finalizate prin diploma de licenta sau echivalent si cu experienta in domeniul studiilor ;
1.2. Cerinte privind competentele/ calificarile specifice necesare implementarii proiectului:
- Participarea pe parcursul profesional la cel putin un contract de executie
de lucrari cu obiect similar in cadrul caruia a ocupat o pozitie similara cu cea pentru care este propus, Cerinta nr 3.4 - Profilul expertului indicat la litera e):
1.1.Cerinte privind studiile si pregatirea profesionala generala: Nu este cazul.
1.2. Cerinte privind competentele/ calificarile specifice necesare implementarii proiectului:
Detinerea atestatului de specialitate pentru domeniul Costructii civile si industriale sau Constructii edilitare si de gospodarie comunala, Cerinta nr. 4
Prezentarea listei cuprinzand toate contractele pe care le are in desfasurare, daca exista/daca este cazul, autoritatea contractanta rezervandu-si dreptulsa ceara referinte privind modul de indeplinire a obligatiilor contractuale, precum si verificarea disponibilului de resurse declarat in cadrul documentelor de calificare, Cerinta nr.5
Se va prezenta Formularul nr. 9 - Lista cuprinzand subcontractantii cu specializarea acestora (semnat si stampilat de catre ofertant precum si de fiecare subcontractant in parte al acestuia). Se solicita datele de identificare ale subcontractantilor, Cerinta nr 3.10 ? Personal muncitor de specialitate in concordanta cu specificul lucrarilor ce se executa, Cerinta nr 3.8 - Profilul expertului indicat la litera j)
1.1. Cerinte privind studiile si pregatirea profesionala generala:
-Studii superioare de profil ingineresc (constructii cai ferate, drumuri si poduri) finalizate prin diploma de licenta sau echivalent cu experienta in domeniu
1.2. Cerinte privind competentele/calificarile specifice necesare implementarii proiectului:
Participarea pe parcursul profesional la cel putin un contract de executie de lucrari cu obiect similar in cadrul caruia sa fi ocupat o pozitie similara cu cea pentru care este propus, Cerinta nr 3.9 - Profilul expertului indicat la litera l): 1.1. Cerinte privind competentele/calificarile specifice necesare implementarii proiectului: Decizia de numire/atestare ca responsabil cu asigurarea calitatii in domeniul constructiilor aferente infrastructurii de canal., Continuare cerinta nr.1Pt. indeplinirea cerintei minime solicitate privind experienta similara seaccepta: Proiectare: prez. unui singur contract sau a max.2 contracte avand ca obiect servicii similare in val.cumulata de 133.730 lei fara TVA, realiz. in ultimii 3 aniExecutie: prez.unui singur contract sau a maxim 2 contracte avand ca obiect lucrari similare in val.cumulata de 4.321.800 lei fara TVA realiz. in ultimii 5 aniSau : prez. unui singur contract avand ca obiect serviicii de proiectare+executie lucrari similare, in val.min. de 4.455.530 lei fara TVASe ment.ca cei 5 resp.3 ani se vor calcula prin raportare la data limita de depunereSe vor prezenta: Formularul nr.4-Lista privind princip.lucr.exec.in ultimii 5 ani, resp.in ultimii 3 ani, insotita de certificari de buna executie pentru lucrarile care se vor lua in considerare pentru indeplinirea cerintei privind exp.similara., Cerinta nr. 1Proiectare-Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a prestat in ultimii 3 aniimpliniti la data limita pentru depunerea ofertei, cel putin un contract deservicii de proiectare natura, complexitatea si valoarea celor prevazute incadrul caietului de sarcini (133.730 lei fara TVA)Executie-Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a executat in ultimii 5 aniimpliniti la data limita pentru depunerea ofertei, cel putin un contract deexecutie lucrari de natura, complexitatea si valoarea celor prevazute incadrul caietului de sarcini (4.321.800 lei fara TVA)Prin experienta similara/contract similar se intelege: experienta in proiectarea la nivel de proiect tehnic si executie lucrari, similare cu obiectulcontractului, Cerinta nr. 3.1 -Profilul expertului indicat la litera a) :
1.1. Cerinte privind competentele/ calificarile specifice necesare implementarii proiectului:
-Detinerea de competente relevante privind managementul de proiect (dovedite prin certificate recunoscute cel putin la nivel national, cum ar fi "Manager de proiect" - cod C.O.R. 241919);
- Participarea pe parcursul profesional la cel putin un contract de executie
de lucrari cu obiect similar in cadrul caruia a ocupat o pozitie similara cu cea pentru care este propus, Cerinta nr. 3.2 - Profilul expertilor indicati la lit. b) si c):
1.1. Cerinte privind studiile si pregatirea profesionala generala:
- Studii superioare de profil ingineresc
(hidrotehnica/constructii edilitare/instalatii pentru constructii) finalizate prin
diploma de licenta sau echivalent si o experienta in domeniul studiilor .
1.2. Cerinte privind competentele/ calificarile specifice necesare
implementarii proiectului:
Participarea pe parcursul profesional la cel putin un contract de proiectare cu obiect similar in cadrul caruia sa fi ocupat pozitia similara cu cea pentru care este propus, Cerinta nr. 3
Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune cel putin de urmatorul personal de specialitate necesar pentru indeplinirea contractului:
a)Manager de proiect;
b)Sef echipa proiectare;
c)Proiectanti de specialitate pentruinstalatii electrice cu atestat ANRE min gr IV A , constructii civile-industriale si instalatii hidro-edilitare/sanitare;
d)Sef santier
e)Responsabil tehnic cu executia lucrarilor;
f)Inginer constructii civile
g)Inginer constructii hidrotehnice/hidro-edilitare;
h)Inginer instalatii electrice, atestat ANRE min gr II B ;
i)Coordonator SSM
j)Inginer CFDP
k)Inginer specializare ingineria si protectia mediului
l)Responsabil asigurarea calitatii.
m)Personal muncitor, Cerinta nr. 2
Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are in dotarea sa sau ca dispune (proprietate, leasing sau prin contracte/conventii de inchiriere) de utilaje/mijloace de transport/ echipamente specifice pentru indeplinirea contractului Cerinta nr. 2Certificatul de protectia mediului din seria ISO 14001pentru activitati de constructii sau certificate echivalente, aflat/aflate in termen de valabilitate la data stabilita pentru depunerea ofertei, Cerinta nr. 1Certificatul privind sistemul de management al calitatii din seria ISO 9001 pentru activitati de constructii sau certificate echivalente, aflat/aflate in termen de valabilitate la data stabilita pentru depunerea oferteiPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 15.02.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 15.05.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Cofinantare
Data expedierii prezentei invitatii: 30.01.2013 09:57