Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ?Canalizare si statie de epurare in sistem centralizat, Comunea Vadastra, Judet Olt?


Detaliu pentru invitatia numarul 343729
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA VADASTRA
Numar invitatie: 343729/11.03.2013
Denumire contract: ?Canalizare si statie de epurare in sistem centralizat, Comunea Vadastra, Judet Olt?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA VADASTRACod fiscal: 5139841, Adresa: comuna Vadastra, jud.Olt, Vadastra, Telefon: +40 0249539016, Fax: +40 0249539016
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: comuna Vadastra, jud.Olt, Vadastra, Romania, cod postal: 237510, telefon: +40 0249539016, fax: +40 0249539016, persoana de contact: Marin Batrinca
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Consiliul Local(Primaria) Vadastra, jud. Olt
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?Canalizare si statie de epurare in sistem centralizat, Comunea Vadastra, Judet Olt?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii proiectare faza PT, DE si AT, inclusiv verificarea tehnica a proiectariiCanalizare: ? executiacolectoarelor de canalizare si a caminelor de vizitare aferente;? executiastatie de pompare din cadrul sistemelor de canalizare;? executia statiilor de epurare;? racord energie electrica.Servicii de proiectare faza PT, DE si AT, inclusiv verificare tehnica a proiectarii. Lucrari de executie: statie de epurare, statii pompare si retea de canalizare1.2 Amenajarea terenului 6.648, 001.3 Amenajari protectia mediului 13.520, 002.1 Asigurare utilitati 325.575, 004.1 Constructii si instalatii 2.068.700, 004.2 Montaj utilaje tehnologice 122.709, 004.3 Utilaje si echip. Tehnologice cu montaj 1.143.490, 004.5 Dotari 7.215, 005.1 Organizare de santier 36.812, 005.3 Diverse si neprevazute 167.106, 00CONSTRUCTII + MONTAJ 3.891.775, 003.3.1c Proiectare tehnica 59.120, 003.3.1e Verificarea tehnica a proiectarii 6.110, 003.3.2 Documentatii pentru obtinere acorduri, avize, autorizatii3.200, 00SERVICII PROIECTARE 68.430, 00TOTAL 3.960.205, 00
II.1.6) CPV: 45232400-6 - Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 3, 960, 205 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantul va constitui o garantie pentru participare in cuantum de 75861, 98 lei. Garantia de participare se constituie in conformitate cu prevederile art. 86 si 87 din HG nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Contul bancar al Autoritatii contractante: RO84TREZ5095006XXX000841 deschis la Trezoreria Corabia, cod fiscal 5139841 insotit de;Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila. De asemenea, documentul de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asiasigurari, va avea prevazut in mod explicit faptul ca in cazul in care ofertantul depune contestatie la Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor, iar contestatia este respinsa, societatea bancara sau cea de asigurari va plati neconditionat autoritatii contractante, la solicitarea acesteia, suma calculata conform prevederilor art.2781 alin. (1)din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 120 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelorIn cazul depunerii de oferte in asociere, in mod obligatoriu garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici. Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana. Echivalenta leu/alte valute se va realiza pe baza cursului afisat de BNR in data publicarii invitatiei pentru participare. (Model orientativ Formular nr. 1)
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea fara TVA a contractului fara TVA si se constituie conform art. 90 din HG 925/2006 prin retineri succesive din situatia de lucrari sau printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract..In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens) garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.(Model orientativ Formular nr.2)
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180Conditie de calificare: Ofertantul nu trebuie safi fost condamnat in ultimii 5 ani, printr-o hotarare definitiva si irevocabila, pentru frauda, coruptie, spalare de bani, activitati criminale. Modalitatea de indeplinire : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.4 ) , Se va prezenta Cazier fiscal al companiei, eliberat de DGFP/ANAF, in original, copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul?;Se va prezenta Cazier fiscal al administratorului/administratorilor societatii, eliberat de DGFP/ANAF, in original, copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul?;Se va prezenta cazierul judiciar in original, copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul?din care sa reiasa ca administratorul si /asociatul/asociatii/actionarii, astfel cum acestia sunt nominalizati in certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrul Comertului, nu a/au fost condamnat/i, in ultimii trei ani, prin hotarare definitiva a unei instante judecatoresti. ?;Se va prezenta cazierul judiciar al societatii in original, copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul?2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonantaConditie de calificare : autoritatea contractanta nu va califica ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora)? documentele prezentate trebuie sa ateste indeplinirea obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Modalitatea de indeplinire : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.4 )3. Declaratie "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta"Documente de confirmare : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.5 )4. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691Documente de confirmare : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.6 )Pentru aceasta declaratie, persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire in sensul articolului mentionat sunt urmatoarele: RADULESCUSORIN ? primar, FLORESCUMARIN ? viceprimar, MIRCEA SIMONA-VERGICA ? contabil, ROSIORUDAN ? secretar, Consilieri locali: BATRINCA FLOREA, BATRINCA MARIN, BATRINCA PAUL, CIU MARIAN, ILIESCU VALENTIN, ONCICA MARIN, RUSCU ION, RUSCU PAULA, SIRBU GEORGE-HARITON, VOICU VICTOR-EUGEN Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/ actuale la data limita de depunere a ofertelorPentru persoanele juridice romaneDocumente de confirmare: -Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte domeniul de activitate principal/ secundar, codurile CAEN aferente acestora, iar pentru activitatea specifica domeniului obiectului contractului - lucrari de constructii a proiectelor utilitare pentru fluide - sa se faca dovadaautorizariiconf. Art. 15 din Legea nr. 359/2004.Pentru persoanele juridice straineDocumente de confirmare: - Prezentarea dedocumente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic. (se va verifica prin accesareahttp: //ec.europa.eu/markt/ecertis/login.do)- Prezentarea Certificatului de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) sau o declaratie valabile pentru anul calendaristic in curs
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Cifra medie de afaceri globalape ultimii 3 (trei) ani sa fie cel putin7586196 lei.Se vor prezenta documente edificatoare in sustinerea indeplinirii cerintei de calificare.Pentru conversia in RON, daca situatiile financiare sunt intocmite in alta moneda, se va lua in considerare cursul mediu anual de referinta publicat de BNR pentru anul respectiv., Cerinta nr. 2Disponibilitati banesti, resurse reale negrevate de datorii sau linii de credit pentru minim 3 luni de derulare a contractului, conform graficului de executie, in valoare de 875330lei pentru realizare de cash-flow de executie;Modalitatea de indeplinireAsigurarea de cash-flow se va demonstra prin adresa din partea unitatii bancare (prezentata in original) prin care se va atesta faptul ca: (a) ofertantul are acces la resurse reale (sume disponibile in cont, linii de credit cu valoare disponibila, depozite bancare) pentru o valoare cel putin egala cu suma de: 1.080.055, 91 Lei, pentru o perioada de 3 luni, avand ca destinatie cheltuieli pentru realizarea contractului ce face obiectul prezentei proceduri(b) suma respectiva va fi imobilizata pentru realizarea contractului in cazul ofertei castigatoare In cazul unei asocieri, cel putin unul dintre asociati este obligat sa prezinte documentul mentionat mai sus, In cazul in care candidatul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 186 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, completat conform Formular nr. 7A, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele financiare invocate.Persoana ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si art .69^1 din OUG 34/2006, cu toate modificarile si completarile ulterioare, prezentand in acest sens Formularul nr. 7B si Formular 6.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul va demonstra ca in ultimii 5 ani a executat urmatoarele : ? cel putin un contract sau cel mult doua contractesimilare privind retele de canalizare si statie de epurare, a caror valoare cumulata sa fie minim 3.700.000, 00 leiOfertantul va demonstra ca in ultimii 3 ani a prestat urmatoarele? cel putin un contract de prestari servicii proiectare similar (proiect tehnic si detalii de executie) sau cel mult doua contracte similare cu cel supus procedurii de achizitie publica - servicii proiectare statii de epurare si a retelelor de canalizare cu o valoare minima de 68.000, 00 lei;Se pot prezenta si un contract sau cel mult doua contracte ?proiectare si executie - care sa indeplineasca cumulativ conditiile de mai sus.Se vor prezenta certificari din care sa reiasa beneficiarii, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor precum si daca lucrarile au fost executate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit, Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de cel putin urmatorul personal pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului: - Coordonator lucrari/Reprezentantul antreprenorului - studii universitare; Experienta in calitate de Reprezentant al Antreprenorului / Coordonator / Lider de echipa intr-un alt proiect si participareaca expert intr-un alt contract similar cu obiectul contractului; 1 Sef santier ? Inginer (specializ. instalatii sau hidrotehnica), cu experienta dovedita prin participarea la cel putin un proiect similar; - 1 Inginer instalatii electrice - studii universitare tehnice domeniul inginerie civila cu atestat ANRE grad. III. experienta in cel putin 1 contract de executie de lucrari in domeniul executiei lucrarilor de instalatii electrice;1 Responsabil tehnic cu executia atestat in domeniul Constructii edilitare si de gospodarie comunala. 1 Responsabil cu controlul calitatii lucrarilor- in domeniul lucrarilor de alimentare cu apa; 1 Responsabil cu sanatate si securitatea in munca; 1 sudor autorizat ISCIR pentru sudura PEHD.Pentru proiectare: 1 sef proiect ? Inginer (specializarea instalatii sau hidrotehnica) cu experienta minim 3 ani in proiectare;
- 1 inginer proiectant specializ.instalatii pentru c-tii experienta minim 3 ani in proiectare .- 1 specialist topometru absolvent de studii superioare, atestat ONCGC/OJCGC;
- 1 specialist elaborare devize cu experienta minim 3 ani in domeniu;Nu se accepta nominalizarea unui singur specialist pentrumai multe pozitii din cele mentionate. Completare Formular nr. 15 ? ResurseCV-uri semnate in original continand informatii necesare pentru demonstrarea indeplinirii cerintelor minimeVor fi prezentate obligatoriu urmatoarele documente suport care sa ateste pregatirea si experienta profesionala prezentate in CV: a) copii conform cu originalul dupa diplomele, adeverintele, autorizatiile sau certificatele detinute de persoanele respective, necesare pentru dovedirea cerintelor minime;b) copii ale certificatelor, referintelor sau alte documente emise de angajatori care sa probeze experienta indicata in CV si durata de lucru in domeniile/specializarile cerute., Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de cel putin urmatorea dotare tehnica: - autobasculante; autobetoniere; pompa pentru beton; automacara; buldoexcavatoar pe pneuri;instalatie deforaj orizontal; compactor de sol; placa vibrocompactoare; laborator incercari si analize in constructii gradul II; centrala de betoane; aparat sudura pentru tevi de polietilena; Incarcator frontal;Utilaj pentru taiat asfalt si beton ; Vibratorul de adancime pentru beton ; Mai mecanic ; Motopompele pentru epusimente.Pentru proiectare: - statie topografica si softul aferent;programe necesare pentru elaborarea si editarea documentetiei tehnice;minim 1 calculatoare;minim 1 imprimante format A3;minim 1 plotter format A0.Se vor prezenta obligatoriu: - documente privind asigurarea utilajelor minime solicitate; (proprietate/chirie/leasing /angajament/ sau orice altfel de documunte)Cerinte obligatorii-Pentru echipamentele proprii se va atasa in copie documente care atesta proprietatea pentru echipamentele minimale solicitate.-Pentru echipamentele inchiriate se va atasa o copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? dupa contractele de inchiriere.Completare formular nr.16 ? Declaratie privind utilajele, instalatiile, mijloacele de transport, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic., Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze.
In cazul in care autoritatea contractanta solicita, ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi.
Subcontractantul nu trebuie sa se afle in situatia prevazuta de art. 691 din OUG nr. 34/2006, sub sanctiunea excluderii din procedura de atribuire., Capacitatea tehnica si/sau profesionala a operatorului economic poate fi sustinuta in conformitate cu art. 190 alin. (1), (2) si (3) din O.U.G. nr. 34/2007 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificari si completari ulterioare.In cazul in care candidatul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 190 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm conform Formular nr. 8A in forma autentica al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate si va prelua executia obligatiilor din contract. Persoana ce asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si art .69^1 din OUG 34/2006, cu toate modificarile si completarile ulterioare, prezentand in acest sens Formular nr. 8B si Formular nr. 6. Cerinta nr. 1Implementarea Standardului de Management al Calitatii in conformitate cu SR EN ISO 9001Operatorul economic trebuie sa prezinte certificat pentru sistemul calitatii aplicat pe baza standardelor SR EN ISO 9001 sau echivalent pentru activitatile lucrari de constructii a proiectelor utilitare pentru fluide pentru executant si respectiv pentru activitati specifice de proiectare pentru proiectant.In cazul asocierii cerinta va fi indeplinita in mod individual pentru parte de contract pe care o realizeaza potrivit Acordului de asociere., erinta nr. 2Implementarea Standardului de Management de Mediu in conformitate cu SR EN ISO 14001Operatorul economic trebuie sa prezinte Certificarea sistemului de management al mediului, respectiv ISO 14001 sau echivalent pentru activitatile lucrari de constructii a proiectelor utilitare pentru fluide pentru executant si respectiv pentru activitati specifice de proiectare pentru proiectant.In cazul asocierii cerinta va fi indeplinita in mod individual pentru parte de contract pe care o realizeaza potrivit Acordului de asociere.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
75
Descriere: Punctajul pentru factorul de evaluare ?pret? se acorda astfel: ? Pentru cel mai scazut dintre preturi (justificat) se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv; ? Pentru celelalte preturi punctajul se acorda astfel: P(n) = Pret minim x nr. puncte alocate/Pret (o)(Rezultatul inmultirii dintre Pret minim si nr. Puncte alocate se imparte la Pretul ofertat.)unde: P(n)- punctajul ofertantuluiPret minim- pretul cel mai mic ofertatPret (o)- pretul aferent ofertantului pentru care se calculeaza punctajul.
Perioada garantiei oferita lucrarii
25
Descriere: pentru perioada de garantie cea mai mare dar nu mai putin de 24 luni, se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare;?pentru alta perioada de garantie, se acorda punctajul astfel: Pn = (perioada n/perioada max ) x punctajul maxim alocat.? pentru o perioada de garantie sub 24 luni oferta va fi declarata neconforma; ? pentru o perioada de garantie mai mare de 60 de luni nu se acorda un punctaj suplimentar, punctajul fiind similar perioadei de garantie de60 luni.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.03.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 26.03.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 24.06.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 11.03.2013 14:28
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer