Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Canalizare si statie de epurare pentru Ansamblul monahal Sihastria Putnei


Detaliu pentru invitatia numarul 350828
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA PUTNA (PRIMARIA PUTNA)
Numar invitatie: 350828/22.07.2013
Denumire contract: Canalizare si statie de epurare pentru Ansamblul monahal Sihastria Putnei
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA PUTNA (PRIMARIA PUTNA)Cod fiscal: 4441379, Adresa: com. Putna, jud. Suceava, str. Principala, Putna, Telefon: 0230/414102, Fax: 0230/414102
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: com. Putna, jud. Suceava, str. Principala, Putna, Romania, cod postal: 727455, telefon: +40 230414102, fax: +40 230414102, persoana de contact: GHEORGHE COROAMA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria comunei Putna, com. Putna, jud. Suceava, str. Principala, Putna, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Servicii generale ale administratiilor publice)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Canalizare si statie de epurare pentru Ansamblul monahal Sihastria Putnei
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executia de lucrari pentru obiectivul de investitie : ?Canalizare si statie de epurare pentru Ansamblul monahal Sihastria Putnei?Obiectul 1 ? Retea de canalizare si statie de epurare pentru Manastirea Sihastria Putnei.Obiectul 2 ? Retea de canalizare si statie de epurare pentru Camin de batrani/azil.Valoarea totala estimata a achizitiei este: 2.017.040 lei fara TVA, din care 1.958.856 lei reprezinta valoarea estimata a contractului la care se adauga valoarea aferenta procentului de diverse ?i neprevazute de 58.184 lei fara TVA, fiind echivalentul a 3% din valoarea estimata a contractului (fara organizarea de santier), astfel cum a fost definita de catre proiectant in devizul general, conform HG nr.28/2008
II.1.6) CPV: 45232400-6 - Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 2, 017, 040 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantul va constitui o garantie pentru participare eliberata in numele ofertantului in cuantum de 39.177, 00 lei care va fi emisa de catre o societate bancara/societate de asigurari.Garantia de participare se constituie in conformitate cu prevederile art. 86 din HG nr. 925/2006 pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achizitie publica din OUG nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, cu modificarile si completarile ulterioare.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 120 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici.Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata si legalizata in limba romana.Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila, sa prevada explicit modul de plata al garantiei, respectiv conditionat sau neconditionat astfel cum este prevaz la art. 86 alin.4 din HG 925/2006. Totodata, acesta trebuie sa prevada in mod explicit angajamentul emitentului de a plati din garantia de participare, suma de 5.739 lei, suma calculata cf. prevederilor art. 278^1 alin. (1) din cadrul OUG 34/2006, in situatia in care ofertantul depune o contestatie ce va fi respinsa de catre CNSC ca nefondata. Garantia de participare se va prezenta intr-un plic sigilat exterior atasat pachetului ce contine oferta.IMM-rile beneficiaza de reducere 50% facand dovada in acest sens prin prezentarea Declaratiei pe proprie raspundere conf. Legii nr. 346/2004 cu modif si compl. ulterioare ( Formular nr.3).(model orientativ Formular nr.2)
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea fara TVA a contractului si se constituie conform art. 90 din HG 925/2006 printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. Garantia de buna executie se va prezenta Autoritatii Contractante intermen de 15 zile de la semnarea contractului.In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens) garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire ( Formular nr.3).(model orientativ Formular nr.5)
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelorIn cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat (inclusiv liderul) va prezenta documentele si formularele mentionate mai jos. In cazul in care persoana care semneaza declaratiile/formularele solicitate nu este reprezentantul legal al operatorului economic (lider, asociat), se va atasa o imputernicire pentru acesta.Modalitatea de indeplinire: Toate certificatele/documentele/ formularele mentionate mai jos trebuie sa fie prezentate in original sau in copie lizibila cu mentiune in ?conformitate cu originalul? (in afara celor care trebuie prezentate in original conform Legii), semnate de catre reprezentantul legal, si trebuie sa fie valabile la data depunerii ofertelor. Daca exista incertitudini referitoare la situatia unui operator economic, autoritatea contractanta are dreptul sa solicite informatii direct de la autoritatile competente.1. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180Conditie de calificare: Ofertantul nu trebuie safi fost condamnat in ultimii 5 ani, printr-o hotarare definitiva si irevocabila, pentru frauda, coruptie, spalare de bani, activitati criminale.Modalitatea de indeplinire : Declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal (Completare Formular nr.1A )Aceste documentele se vor prezenta si de catre sustinatorii ofertantilor, daca este cazul.2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181Conditie de calificare : autoritatea contractanta nu vacalifica ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora); documentele prezentate trebuie sa atesteindeplinirea obligatiilor scadente in lunaanterioara celei in care se depun ofertele .Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal(Model - Formular nr.2A). Acest document se va prezenta si de catre sustinatorii ofertantilor, daca este cazul, doar pentru situatia prevazuta la lit.a) c1) si d).Certificat de atestare fiscala privind situatia obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local ;Certificat de atestare fiscala privind situatia obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat (Agentia Nationala de Administrare Fiscala ? Directia Generala a Finantelor Publice).Dovada achitarii taxelor se va face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente privind situatia obligatiilor exigibile in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Persoanele juridice straine vor prezenta orice documente edificatoare eliberate de institutiile autorizate ale tarii de origine (certificate de atestare fiscala, caziere judiciare, alte documente echivalente, etc) prin care sa dovedeasca faptul ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local.3. Declaratie privind calitatea de participant la proceduraModalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere (completareFormular nr.9A) Acest document se va prezenta si de catre subcontractantii ofertantilor daca este cazul.4. Declaratie "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta"Documente de confirmare : Declaratie pe proprie raspundere pentru certificarea faptului ca participarea ofertantului la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta, conf Ordinului ANRMAP nr. 314/2010. (completareFormular nr.17A). Acest document se va prezenta si de catre subcontractantii ofertantilor, daca este cazul.5. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere (completareFormular nr.18A). Acest document se va prezenta si de catre subcontractantii si sustinatorii ofertantilor, daca este cazul.Pentru aceasta declaratie, persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire in sensul articolului mentionatsunt urmatoarele: Gheorghe Coroama- Primar, Cretan Ciprian-Florentin - Viceprimar, Spac Anca ? Secretar, Maria AGA contabil, Aanei Marius Cristian- Inspector asistent achizitii publice, Aga Vasile- Referent asistent, Gherasim Florentin Calin- referent superior, Bicu Stefan- Referent superior. Consilieri locali: Octavian Sorin AGA, Sandu BOCU, Petru BREABAN, Gheorghe CUCIUREAN, Ion GHETAU, Mihai HERDES, Vasile HOTNOGU, Ioan IONESI, Constantin JURAVLE, Daniel LUCACI, Corneliu POPA, Daniela Ornella ZUBASIncadrarea ofertantului/ofertantului asociat/subcontractantul/tertului sustinator in conditiile prevazute de catre art. 69^1 (evitarea confictului de interese) din OUG34/2006 actualizata, atrage excludera acestuia de la procedura aplicata pentru atribuirea contractului. Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat (inclusiv liderul) va prezenta documentele de mai jos. Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Pentru persoanele juridice romaneModalitatea de indeplinire: -Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte domeniul de activitate principal/ secundar, codurile CAEN aferente acestora. (Obiectul Contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN principal sau secundar din Certificatul Constatator). In cazul in care ofertantul plasat pe primul loc a prezentat Certificatul Constatator in copie conforma cu originalul, autoritatea contractanta va solicita inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate Certificatul Constatator in original/copie legalizata.Pentru persoanele juridice straineModalitatea de indeplinire: - Prezentarea dedocumente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic.- prezentarea Certificatului de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) sau o declaratie, valabile pentru anul calendaristic in curs.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat (inclusiv liderul) va prezenta documentele si formularele mentionate mai jos. In cazul in care persoana care semneaza declaratiile/formularele solicitate nu este reprezentantul legal al operatorului economic (lider, asociat), se va atasa o imputernicire pentru acesta., Cerinta nr. 1Cifra medie de afaceri globala in ultimii 3 (trei) ani trebuie sa fie cel putin egala cu 3.917.712 lei., In cazul in care candidatul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 186 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajamentferm al persoanei respective, completat conform Formular nr. 6, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele financiare invocate.Persoana ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si art .69^1 din OUG 34/2006, cu toate modificarile si completarile ulterioare, prezentind in acest sens Formularul nr. 1A si nr.2A.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat (inclusiv liderul) va prezenta documentele si formularele mentionate mai jos. In cazul in care persoana care semneaza declaratiile/formularele solicitate nu este reprezentantul legal al operatorului economic (lider, asociat), se va atasa o imputernicire pentru acesta., Cerinta nr. 1Lista principalelorlucrari executate in ultimii 5 ani din care sa rezulte: Realizarea unui contract avand ca obiect executia de lucrari de natura si complexitate similara contractului ce urmeaza a fi atribuit, care a fost dus la bun sfarsit, cu o valoare de minim 1.958.856lei fara TVA, realizat in ultimii 5 ani.
Se mentioneaza ca cei 5 ani se vor calcula prin raportare la data limita de depunere a ofertelor.
Ofertantul va prezenta pentru dovedirea experientei similare urmatoarele:
- copii dupa parti relevante ale contractului/contractelor declarate sau documentele constatatoare eliberate de autoritatile contractante la finalizarea contractelor de lucrari. Din aceste documente trebuie sa reiasa:
beneficiarul, cantitatea (lungimea), perioada (inclusiv data incheierii contractului) si locul executiei lucrarilor;
- procesul-verbal de receptie finala/ procesul-verbal de receptie la terminarea lucrarilor sau procese verbale de receptie partiala care sa ateste faptul ca lucrarile au fost executate in conformitate cu normele profesionale in domeniu si ca au fost duse la bun sfarsit. Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic le-a subcontractat.
- certificari de buna executie / recomandari din partea beneficiarilor; din care sa rezulte ca si-a indeplinit toate obligatiile contractuale, Cerinta nr.2Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.
Printre utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice necesare pentru executia contractului se numara si un laborator autorizat de analize si verificari a activitatii in constructiiavand minim gradul III, in conformitate cu HG 808/2005, pe care operatorul economic trebuie sa demonstreze ca il detine (dotare proprie / prin contract de inchiriere sau alte forme de punere la dispozitie)., Cerinta nr. 3Ofertantul va furniza informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului (de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut) necesar in executia contractuluiPersonal minim solicitat: - 1 Sef santier ? persoana cu studii superioare in domeniul constructii edilitare si de gospodarie comunala, cu experienta profesionala specifica dovedita prin implicarea intr-un contract/proiect la nivelul caruia sa fi derulat activita?i similare celor ce fac obiectul procedurii;
- 1 Responsabil tehnic cu executia (RTE), atestat in domeniul constructii edilitare si de gospodarie comunala, atestat dovedit cu Certificat de atestare tehnico-profesionala, insotit de legitimatie valabila la data limita de depunere a ofertelor, cf. Lg.nr.10/1995;
- 1 Inginer retele electrice cu atestare ANRE grad IIB pentru executie lucrari electrice, valabila la data limita de depunere a ofertelor, cf. Ord pres. ANRE nr.11/2013.- sudori autorizati ISCIR in domeniul sudurii conductelor si fitingurilor de PEHD ? se va prezenta autorizatia ISCIR valabila la data limita de depunere a ofertelor, cf. Prescriptiei tehnice ISCIR CR9 ? 2010., Capacitatea tehnica si/sau profesionala a operatorului economic poate fi sustinuta in conformitate cu art. 190 alin. (1), (2) si (3) din O.U.G. nr. 34/2007 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificari si completari ulterioare.In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 190 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm conform Formular nr.7 al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate si va prelua executia obligatiilor din contract. Persoana ce asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si art .69^1 din OUG 34/2006, cu toate modificarile si completarile ulterioare, prezentand in acest sens Formular nr. 1A si 2A., Cerinta nr. 4Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora? In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat (inclusiv liderul) va prezenta documentele si formularele mentionate mai jos. In cazul in care persoana care semneaza declaratiile/formularele solicitate nu este reprezentantul legal al operatorului economic (lider, asociat), se va atasa o imputernicire pentru acesta.Modalitatea de indeplinire: Toate certificatele/documentele/ formularele mentionate mai jos trebuie sa fie prezentate in original sau in copie lizibila cu mentiune in ?conformitate cu originalul? (in afara celor care trebuie prezentate in original conform Legii), semnate de catre reprezentantul legal, si trebuie sa fie valabile la data depunerii ofertelor. Daca exista incertitudini referitoare la situatia unui operator economic, autoritatea contractanta are dreptul sa solicite informatii direct de la autoritatile competente., Cerinta nr. 1Implementarea Standardului de Management al Calitatii in conformitate cu SR EN ISO 9001 sau echivalent, Cerinta nr. 2Implementarea Standardului de Managemet de Mediu in conformitate cu SR EN ISO 14001 sau echivalentPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 08.08.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 08.08.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 06.12.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 19.07.2013 16:27
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer