Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ?CANALIZARE STR.LIBERTATII (ZONA NECANALIZATA), STR.HORIA, STR.CLOSCA SI REABILITARE RETELE APA STR.General de Brigada NICOLAE MATEESCU (fosta FRUNZELOR), STR.MUNCII, STR.HORIA, STR.CLOSCA SI STR.CRISAN ? MUNICIPIUL TULCEA?


Detaliu pentru invitatia numarul 330920
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Municipiul Tulcea
Numar invitatie: 330920/02.07.2012
Denumire contract: ?CANALIZARE STR.LIBERTATII (ZONA NECANALIZATA), STR.HORIA, STR.CLOSCA SI REABILITARE RETELE APA STR.General de Brigada NICOLAE MATEESCU (fosta FRUNZELOR), STR.MUNCII, STR.HORIA, STR.CLOSCA SI STR.CRISAN ? MUNICIPIUL TULCEA?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMunicipiul TulceaCod fiscal: 4321429, Adresa: Strada Pacii, nr.20, Tulcea, Telefon: 0240519570, Fax: 0240517736
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Strada Pacii, nr.20, Tulcea, Romania, cod postal: 820033, telefon: +40 240519570, fax: +40 240517736, persoana de contact: Mariana Tunsu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Strada Pacii, nr.20, Tulcea, Romania, cod postal: 820033, camera 101, etaj 1
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?CANALIZARE STR.LIBERTATII (ZONA NECANALIZATA), STR.HORIA, STR.CLOSCA SI REABILITARE RETELE APA STR.General de Brigada NICOLAE MATEESCU (fosta FRUNZELOR), STR.MUNCII, STR.HORIA, STR.CLOSCA SI STR.CRISAN ? MUNICIPIUL TULCEA?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: ?CANALIZARE STR.LIBERTATII (ZONA NECANALIZATA), STR.HORIA, STR.CLOSCA SI REABILITARE RETELE APA STR.General de Brigada NICOLAE MATEESCU (fosta FRUNZELOR), STR.MUNCII, STR.HORIA, STR.CLOSCA SI STR.CRISAN ? MUNICIPIUL TULCEA?ce consta in : - Realizarea retelelor de canalizare menajera pe strazile: Libertatii (zona necanalizata), Horia si Closca;
- Reabilitarea retelelor de alimentare cu apa pe strazile: Frunzelor, Muncii, Horia, Closca si Crisan.- Valoarea contractului, fara eventuala suplimentare, este de 979.300 lei(aceasta fiind valoarea la care se vor raporta operatorii economici pentru elaborarea ofertelor).
II.1.6) CPV: 45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 028, 270 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Gar.de part.: 19.500 lei (pt.a benef.de red.cu 50% a gar.se va prez.decl.pe propria rasp.ca soc.se incadreaza in IMM)Per.de valab.a gar.pt.part.trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valab.a ofertei(60 zile de la data limita de depunere a ofertelor)Modul de constit.a gar.pt.particip.la lic.(una din variantele): -Scrisoare de gar.bancara pentru part.la licit./Instrument de garantare emis in cond.lg.de o soc.de asig.(Formularul nr 11, Sectiunea Formulare si Modele) si se va depune in original; sauOrdin de plata (vizat de banca) in contul deschis la Trez.Mun.Tulcea nr.RO56TREZ6415006XXX000145Perioada de valab.a gar.pt.particip.trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valab.a ofertei.Gar.de particip.se restituie: - ofertantului castig.: in cel mult 3 zile lucr.de la data constit.gar.de buna exec.- ofertantilor necastigatori: dupa semnarea contr.de achiz.publ.cu ofertantul a carui oferta a fost desemnata castigatoare, dar nu mai tarziu de 3 zile lucr.de la data expirarii perioadei de valab.a ofertei, sau in cond.art.88 alin.4 din HG925/2006 cu modif.si compl.ult.Gar.de particip.la lic.poate fi retinuta in cazul in care: 1.ofertantul isi retrage oferta in perioada de valab.a acesteia.2.oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna exec.in perioada de valab.a ofertei.3.oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contr.de achizitie publica in perioada de valab.a ofertei.4.in cazul in care pe parcursul proc.ofertantul a depus o contestatie la Cons.Nat.de Solutionare a Contestatiilor si aceasta i-a fost respinsa, din gar.de particip.se va retine, conf.art.278ยน, alin(1) din OUG 34/2006 act.suma de: 4.759 lei.Daca scrisoarea de Garantie Bancara/Instrumentul de garantare nu contine inclusiv mentiunea de la punctul 4, cf.formularului atasat, oferta va fi respinsa in temeiul art 33(3) lit. b din HG 925/2006.
Garantie de buna executie
IN VALOARE DE 10% DIN VALOAREA CONTRACTULUI FARA TVA- se mai poateconstitui conform prevederilor art.90, alin. (1) din H.G.925/2006: printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale. Conform HG1045/2011, in cazul retinerilor succesive, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia, un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante in care va depune suma de 0, 5 % din pretul contractului. -Retinerea garantiei de buna executie se va face in conformitate cu prevederile art.91 din HG 925/2006.Garantia de buna executie se va constitui la jumatate, in situatia in care ofertantul se incadreaza in categora IMM-urilor si face dovada in acest sens.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr.1Decl.privind eligibilitatea1.Decl.privind eligibilitatea in cf.cu Formularul 12 A-incadrarea in sit.prev.la art.180/OUG nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atrib.contr.de achiz.publica.2.Decl.privind neincadrarea in sit. prevazute la art.181 in cf.cu OUG nr.34/2006 Formularul 12 B.In cazul unei asocieri/parteneriat, fiecare partener trebuie sa prezinte aceste formulare.In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere cf.art.186 si 190 din OUG 34/2006 si sustinatorii acestuia trebuie sa prezinte Formularul 12 A si Formularul 12BCerinta nr.2Prez.certif.constatatoare privind indepl. oblig.exigibile de plata2.Certif.de atestare fiscala privind imp.si taxele locale;Certif.de atestare fiscala privind indepl.oblig.de plata la bug.general consolidat, elib.de Administratia Finantelor Publice .Din doc.prez.trebuie sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Certif.de atestare fiscala se depun in original, copie leg.sau in copie lizibila semnata cf.cu originalul si stampilata de catre ofertant.Pers.juridice straine vor prezenta orice document edificator pt.dovedirea eligibilitatii?eliberate de aut.din tara de origine (certif.caziere judiciare, alte doc.echiv.)prin care sa dovedeasca ca si-au indeplinit obligatiile de plata a imp.taxelor si contrib.catre bug.de stat si bug.local in conf.cu cerintele aut.contractante.Doc.vor fi prezentate in original, copie legalizata, sau in copie lizibila semnata conf.cu originalul si stampilata de catre ofertant la care se va alatura traducerea autorizata si legalizata aacestora in lb.romana.?In cazul unei asocieri/parteneriat, fiecare partener trebuie sa prezinte aceste formulare.Obs: Cu exceptia imp.si taxelor pentru care s-au acordat inlesniri la plata de catre organele competente si in masura in care s-au respectat cond.impusela acordarea acestora, autoritatea contractanta va exclude ofertantul/candidatul care inregistreaza datorii, catre bug.de stat sau catre bug.local, scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, (indiferent de cuantumul acestora)Cerintanr.3Prezentarea decl.privind calitatea de participant la procedura3.Decl.privind calit.de part.la procedura ? Formularul 12 C? In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte aceste formulare.Cerintanr.4Prez.certif.de part.la lic.cu oferta independenta4.Certif. de part.la lic.cu oferta independenta, conf.Ordin ANRMAP 314/2010 ? Formularul 1?In cazul unei asocieri/parteneriat, fiecare partener trebuie sa prezinte aceste formulare.Cerintanr.5-Decl.privindneincadrareala prev.art. 69^1 din OUG 34/2006 aprobata, cu modif.si compl.ult.5. Declaratie pe proprie raspundere conform art. 69^1 din OUG 34/2006 aprobata, cu modificarile si completarile ulterioare ? Formularul 2.In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest formular.In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art.186 si 190 din OUG 34/2006 si sustinatorii acestuia trebuie sa prezinte Formularul 2; va fi prezentat si de subcontractanti (daca este cazul).Persoanele ce detin functii de decizie in autoritatea contractanta cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, respectiv toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura cu sau pentru procedura de atribuire, inclusiv persoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contractante, necesar finantarii contractelor de achizitie publica sunt: Dr ing. Constantin Hogea- Primarul Municipiului Tulcea;ing. Blejan George ? Viceprimar Municipiul Tulcea;jr.Brudiu Maria-Secretarul Municipiului Tulceaec. Grigore Elena ? Director economic;ec Moise Marioara- Sef serviciu Buget Contabilitateec. Corsei Niculina ?Inspector specialitateing. Iacob Maria- Sef Serviciu Dezvoltare Investitii;ing. Chesca Rodica- Consilier 1 - Serviciul Dezvoltare Investitiiec. Tunsu Mariana- Sef Birou Marketing, Achizitii, Licitatiiec. Barbu Oana- inspector - Birou Marketing, Achizitii, LicitatiiParaschiv Luminita?Insp.Birou Marketing, Licitatii, Achizitii publiceing. Gafar Sabri- Consilier 1 - Serviciul Dezvoltare InvestitiiJr. Ciobanu Anamaria- Comparitement Contencios AdministrativSing. Buliga Elisaveta- Referent Specialitate Serviciul Dezvoltare InvestitiiGAFAR CANTIMIR ? Consilier localAMPLEEV ANDRIAN - Consilier localSACU STERE- Consilier localBLEJAN GEORGE- Consilier localGHERGHISAN CRISTINEL GEORGE- Consilier localANTON VALERIU - Consilier localDAVIDEANU OANA - Consilier localFEDOT VALENTIN-VITEA- Consilier localMUNTEANU DAN- Consilier localARDELEANU DARIA- Consilier localSTOICA MIHAIL - Consilier localSEMEDULA MARIANA CARMEN - Consilier localVALCU STOIAN- Consilier localPAVEL VIORICA - Consilier localGHERASIM MARIA - Consilier localSANDA NELU-LUCIAN- Consilier localFRANDES CLAUDIA ALINA - Consilier localSTAN IONEL - Consilier localALI IOANA- Consilier localVATAFU ANNAMARIA- Consilier localMIHAI NICOLAE- Consilier local? In cazul unei asoc., fiecare asociat trebuie sa prezinte aceste formulare.De asemenea, in cazul in care exista subcontractanti, fiecare subcontractant sau tert sustinator este obligat sa prezinte acest formular. Cerinta nr.1Pt pers.juri.romanePrezent.certif.constatator emis de ORC, elib.cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor1.Certif.constatator emis de ORC in original sau copie lizibila cf.cu orig.cu semnatura si stampila ofertantului.In etapa de evaluare a ofertelor, AC va solita ofertantului clasat pe locul I, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pt.conformitate doc.in original/copie legalizata.Din certif. prezentat trebuie sa rezulte: a)caob.de activ al ofertantului include activ.ce fac obiectul achiz publice;b)ca nu sunt inscrise mentiuni cu priv.la faliment ori lichidare, adm.afac.de catre un judecator sindic sau cu priv.la decl.unei proceduri legale pt.decl.sa in una din ac.sit.In cazul unei asoc/parteneriat, fiec.partener trebuie sa prez ac. formulare.Cerinta nr.2Pt.pers.jur.straineIn ved.demonstr.capac.de exercit.a activ prof.se solic.ofertantului doc.edificat.care sa dovedeasca o forma de inreg.ca pers.jur. in cf.cu prev.legale din tara in care ofertantul/candidatul este rezident2.Doc.prez.treb.sa ateste ca ofertantul are dreptul sa desf.activ.ec.care le includ si pe cele care fac ob.prezentei achizitii, cat si faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu priv.la aplic.procedurii de insolventa.Ofertantii vor prez.doc.insotite de traducerea autoriz.in lb.romanaIn cazul unei asoc/parteneriat, fiec.partener treb.sa prez.ac.formulare.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr.1Inf.privind sit.ec.-fin.pe ultimii 3 ani.Cerinta minima: Media cifrei de afaceri globale care vizeaza activitatea din cel mult 3 ani, pentru care exista exercitiul financiar contabil incheiat, trebuie sa fie minim 1.958.000 lei(in cazul unei asocieri, cerinta minima se va considera indeplinita in mod cumulat).Operatorii ec.vor prezenta copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul? pentru documentele depuse pentru sustinerea informatiilor privind Media cifrei de afaceri globale din cel mult ultimii 3 ani., Cerinta nr.2Declararea cifrei de afaceri globala pe ultimii 3 ani-Fisa de informatii generale-Se va completa formularul B2.In cazul ofertantilor nerezidenti valorile vor fi exprimate in lei, la cursul mediu comunicat de BNR pentru anul respectiv
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1Experienta similaraDecl.privind lista principalelor lucr.similare ex.in ultimii 5 ani inclusiv lista, si fisa /fise de informatii privind experienta similara.-Obligativitatea prez.pt.experienta similara a maxim2 contracte de lucrari a caror val.cumulata va fi in val.de cel putin 979.300 lei, faraTVA.Convertirea in lei si euro, pentru ofertantii romani si straini se va realiza la cursul mediu stabilit de BNR pentru anul respectiv.Experienta similara a subcontractantilor nu va fi luata in considerare, Cerinta nr.2Resurse tehnice, Cerinta nr.3Informatii referitoarelapersonalul /organismul tehnic de specialitate pentru asigurarea controlului calitatii., Cerinta nr.4Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile cu executia lucrarilor, Cerinta nr.5Decl.ref.la efectivele medii anuale ale pers.angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, Cerinta nr.6Informatii privindsubcontractantii, Cerinta nr.7Informatii privind asocierea Cerinta nr.1Asigurarea calitatii lucrarilorPrez.Certif. SR EN ISO 9001/2008 sau echivalent, in domeniul din care face parte obiectul contractului, Cerinta nr.2Asigurarea protectiei mediuluiPrez.Certif. SR EN ISO 14001/2005 sau echivalent, , in domeniul din care face parte obiectul contractului
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 19.07.2012 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 19.07.2012 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 02.07.2012 11:49
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer