Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - CANALIZAREA APELOR MENAJERE SI EPURAREA ACESTORA PENTRU LOCALITATILE BUCIUM,ORASTIOARA DE SUS,LUDESTII DE JOS,COSTESTI APARTINAND COMUNEI ORASTIOARA DE SUS, JUDETUL HUNEDOARA


Detaliu pentru invitatia numarul 338208
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Comuna Orastioara de Sus (Primaria comunei Orastioara de Sus)
Numar invitatie: 338208/25.10.2012
Denumire contract: CANALIZAREA APELOR MENAJERE SI EPURAREA ACESTORA PENTRU LOCALITATILEBUCIUM, ORASTIOARA DE SUS, LUDESTII DE JOS, COSTESTI APARTINAND COMUNEI ORASTIOARA DE SUS, JUDETUL HUNEDOARA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Orastioara de Sus (Primaria comunei Orastioara de Sus)Cod fiscal: 4468366, Adresa: mun. Orastie, str. Viilor, nr. 41, judetul hunedoara, Orastie, Telefon: 0254-246650, Fax: 0254-246622
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str.Postei, nr.133, Localitatea: Orastioara deSus, Cod postal: 337325, Romania, Orastioara de Sus, Romania, cod postal: 337325, telefon: +40 254246650, fax: +40 254246622, persoana de contact: Inasescu Vasile Marian
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: CANALIZAREA APELOR MENAJERE SI EPURAREA ACESTORA PENTRU LOCALITATILEBUCIUM, ORASTIOARA DE SUS, LUDESTII DE JOS, COSTESTI APARTINAND COMUNEI ORASTIOARA DE SUS, JUDETUL HUNEDOARA
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul vizeaza achizitia executiei de lucrari de canalizare de ape reziduale si epurarea acestora in loc. Bucium, Orastioara de Sus, Ludestii de Jos, Costesti, sate apartinatoare comunei Orastioara de Sus. Cuprinde toate lucrarile necesare obiectivului de investitii prevazute in listele cu cantitati de lucrari din caietul de sarcini: ob.1-Amenajari pt. protectia mediului; ob.2?Utilitati necesare statiilor de epurare; ob.3-Retele de canalizare; ob.4-Statii de epurare; Organizarea de santier.Valoarea estimata a contractului fara TVA este 7.314.030 lei.Valoarea reprezinta valoarea estimata a prezentuluicontract ce face obiectul procedurii competitive, valoareinfunctie de care se vor evalua ofertele.
II.1.6) CPV: 45232400-6 - Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 7, 661, 100 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 146.280 lei In cazul unei contestatii depuse si respinse de catre C.N.S.C., AC va retine contestatorului din garantia de participare suma de 8.291, 40 lei (in raport cu valoarea estimata a contractului), conformart. 278^1 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Valabilitate garantiei pentru participare este de 90 zile calendaristice de la data limita de primire a ofertelor.Garantia de participare se va constitui in conformitate cu art.86 din HG 925/2006, prin virament bancar (in contul RO09TREZ3705006XXX000042 deschis la Trezoreria Orastie) sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original? conform Formular nr. 27 - Scrisoare de garantie bancara.Garantia de participare constituita de operatorii economici incadrati, conform legii, in categoria IMM va fi admisa in cuantum de 50% fata de suma solicitata ? Prezentare Formular nr.29 ? Declaratie privind incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii. Grupul format exclusiv din operatori economici incadrati in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, persoane fizice sau juridice romane ori straine, care depun oferta comuna, beneficiaza de aceeasi reducere a garantiei de participare.- Dovada constituirii garantiei se va transmite in SEAP in format electronic, cu semnatura electronica, potrivit prevederilor art.17 alin.(3)-(4) si art.18 din HG 1660/2006. Operatorii ec. care nu detin semnatura electronica vor depune scrisoarea de garantie bancara, in original, la sediul autoritatii contractante (A.C.). Operatorii ec. care depun la casieria A.C. ordin de plata sau fila cec vor transmite in format electronic (odata cu oferta) o copie scanata a actului respectiv.Garantia de participare se va restitui in conformitate cu art. 88 alin.1 si 2 din HG 925/2006.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie a contractului (Formular nr.28) se constituie de catre contractant in scopul asigurarii autoritatii contractante de indeplinirea cantitativa, calitativa si in perioada convenita a contractului. Cuantumul garantiei de buna executie :5% din pretul contractului (fara TVA).Modalitati de constituire: in conformitate cu prevederile art. 89 alin.(2) din HG 925/2006; in oricare dintre formele de la art. 90 alin.(1)-(3) sau, in functie de valoare, de la art.90 alin.(1) si (2). Totodata, se vor avea in vedere prevederile HG nr.1045/2011.Modul de restituire: conformart. 92, alin.4 din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Nota: In cazul ofertantilor care se incadreaza in categoria IMM, se aplica reduceri de 50% pentru garantia de buna executie ? conf. Formular nr. 29 ? Declaratie privind incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii.In cazul in care ofertantul este o asociere, incadrarea in categoria IMM se va analiza individual.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea conform art. 180 din OUG 34/2006, cu modif.si completarile ulterioara - Completare Formular nr. 1 (documentul va fi prezentat si de tertul sustinator, daca este cazul);2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006 cu modif.si completarile ulterioara - Completare Formular nr.2 (documentul va fi prezentat si de tertul sustinator, cu referire doar la punctele a, c"1 si d);Se va permite depunerea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.3.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - Completare Formular nr. 3 (documentul va fi prezentat si de tertul sustinator, daca este cazul);4. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69A1 din OUG 34/2006, cu modif.si completarile ulterioara - Completare Formular nr. 4 (declaratia va fi prezentata si de subcontractanti si tertii sustinatori, daca este cazul)Este exclus din procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica, orice ofertant/ofertant asociat/subcontractant care se afla in relatii de rudenie pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Inasescu Vasile Marian-primar, Stoicoi Ovidiu-viceprimar, Bulea Emilia-secretar, Luca Sorin-contabil, Dinsorean Daniela-inspector impozite si taxe, Jeler Nicolae-inspector achizitii publice, inclusivcu persoanele care aproba bugetul aferent AC, necesar finantarii contractelor de achizitie publica- consilierii locali: Bodea Viorel, Bogdan Cristina Florina, Ciolocoi Ionel, Demian Petru, Dinsorean Cristian Ioan, Filipescu Valentin Ioan, Floran Valentin, Gridan Nicolae, Tamasan Viorel, Vinerean Doinel.5. Certificat de atestare fiscala pentru indeplinirea obligatiilor de plata la Bugetul local si Bugetul consolidat al statului din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Documentele vor fi prezentate si de tertul sustinator, daca este cazul.In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.Persoanele juridice straine trebuie sa prezinte documente edificatoare pentru dovedirea eligibilitatii in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta. Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art.182 din OUG 34/2006 aprobata cu modificarile si completarile ulterioare.Documentele vor fi prezentate in original sau copie conform cu originalul, insotite de traducerea autorizata in limba romana.6.Declaratie privind calitatea de participant la procedura - completare Formular nr.3, in cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente. Pt. persoane fizice/juridice romane: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, valabil la data depunerii ofertei (emis cu max.30 zile inainte de data depunerii ofertelor), din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic (obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ORC)-in original/copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea?conform cu originalul?.Din certificat trebuie sa rezulte faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei sau ca societatea se afla in incapacitate de plata.In situatia in care ofertantul se claseaza pe primul loc si a depus certificatul in copie, AC ii va solicita prezentarea acestuia in original sau copie legalizata, inainte de a transmite comunicarea privind rezultatul procedurii.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document).Pentru persoane fizice/juridice straine: Se vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, in original sau copie conform cu originalul, insotite de traducerea autorizata in limba romana.Atestat de tip B pentru , ,executare de instalatii electrice interioare pentru constructii civile si industriale, bransamente aeriene si subterane, la tensiune nominala de 0, 4 kV?.Documentele trebuie sa fie valabile la data depunerii ofertelor si sa ateste faptul ca ofertantul apartine categoriei profesionale impuse de indeplinirea contractului/in domeniile de activitate ale ofertantului sunt cuprinse activitati necesare in vederea indeplinirii contractului.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document).Se va permite depunerea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta 1Prezentare informatii generaleIn cazul unei asocieri fiecare asociat va prezentaformularul de informatii generale., Cerinta 2Ofertantul trebuie sa aiba media CA globale pe ultimii 3 ani de 14.600.000 lei fara TVA ( raportata la val. intregului contract ce urmeaza a fi atribuit).Conversia lei/valuta: cursul mediu BNRaferent fiecarui an.Daca ofertantul face dovada ca se incadreaza in categ IMM, in cf cu prevederile Legii nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezv IMM, beneficiaza de reducerea cu 50% pentru criteriul legat de cifra de afaceri.Bilant contabil pe ultimii 3 ani, insotit de contul de profit si pierdere (vizat si inregistrat la organele competente) sau orice alte documente pe care autoritatea contractanta le poate considera edificatoare, in masura in care acestea reflecta o imagine fidela a situatiei economice si financiare a candidatului/ofertantului.Forma de depunere a acestor documente: conf. art. 5 din Ordinul nr. 509/2011.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente. Ofertantii nerezidenti vor prezenta traducerea autorizata si, Ofertantul detine surse financiare in vederea sustinerii serviciilor si lucrarilor. Ofertantul va prezenta un document prin care sa demonstreze ca la momentul semnarii contractului, va avea acces la sau are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci ori alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cash-flow-ul de executie a contractului, pentru o perioada de minim 5 luni, pentru o valoare cel putin egala cu 2.031.675 lei. Formula de calcul a cash-flow-ului: (valoare estimata a contractului/perioada de derulare a contractului-fara a se lua in calcul perioada de garantie) x perioada solicitata de a.c., respectiv( 7.314.030lei/18luni) x 5 luni = 2.031.675 lei., In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocandsi sustinerea acordata, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective incheiat in forma autentica, (a se vedea formular 6)prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele financiare invocate.Persoana ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art.180, art.181 lit. a), c^1) si d) si art.69^1 din OUG 34/2006 cu toate modificarile si completarile ulterioare, prezentand in acest sens: Formular nr.1, Formular nr.2, Formular nr.4. Atunci cand un grup de operatori ec. depune oferta comuna, situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similaraOfertantul are incheiat maxim 2 contracte de lucrari similare, in ultimii 5 ani, a caror valoare cumulata sa fie de minim7300 000 fara TVAPt.calculul echivalentei se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR pt. fiecare anin parte.Mod de indeplinire a cerintei : Prezentare certificari de buna executie prin care sa se faca dovada ca ofertantul are incheiat maxim 2 contracte de lucrari similare, in ultimii 5 ani, a caror valoare cumulata sa fie de minim 7300 000 fara TVA ., Pentru exec.lucrari: autogreder: 1buc.;excavator pe senile-1buc.;buldoexcavator-4 buc.; incarcator frontal-1buc.; autobasculanta- 4buc.; cilindru compactor-2buc.; statie preparare betoane ? 1buc.; statie de mixturi asfaltice-1buc.Ofertantul va face dovada ca dispune de 1 laborator autorizat gradul 2 pentru determinarile necesare la executia lucrarilor sau contract de colaborare.Pentru a face dovada disponibilitatii utilajelor/ echipamentelor in cauza respectiv utilizarea acestora cu respectarea prevederilor legale, operatorul economic trebuie sa prezinte, in functie de situatia specifica fiecarui utilaj in parte, copii dupa urmatoarele documente: contracte de inchiriere, contract de concesiune, contracte de leasing, de colaborare etc, sau prin angajament de punere la dispozitie;, - personal de specialitate - nivel minim: - 1 sef punct de lucru/santier ?ing. constr. hidrotehnice sau instalatii si sa fi participat la cel putin un proiect similar-1 sef adj. punct de lucru/santier ?ing. constr.-1 responsabil tehnic cu exc. (RTE) - domeniul constructii edilitare si de gospodarire comunala;
-1 responsabil cu contr. tehn. de calitate (CQ), cu experienta profesionala in domeniu;
-1 electricianautorizat ANRE cu atestat gradul II b pentru , ,executare de instalatii electrice interioare pentru constructii civile si industriale, bransamente aeriene si subterane, la tensiune nominala de 0, 4 kV? in baza Legii energiei electricenr. 13/2007 si Reg. ANRE din 20 iulie 2007., -1 responsabil coord. SSM.-personal muncitor (calificat) - nivel minim: - 2 persoane cu calificare asfaltator;
- 4 persoane cu calificare instalator;
- 4 persoane cu calificare zidar;
- 4 persoane cu calificare mecanicutilaje;
- 4 persoane cu calificare conducator auto;
- 3 persoane cu calificare dulgher/tamplar;
- 1 persoana cu calificare vopsitor.Pt. persoanele nominalizate se va prezenta CV (Formular 11)in original, diploma studii , atestate, autorizatii, certificate profesionale - in copie lizibila cu mentiunea ?conformcu originalul?.Pentru personalul muncitor (calificat) se va depune declaratie de disponibilitate vizata de angajator, in cazul in care acestia sunt angajati ai ofertantului cu timp partial (fractiune de norma) sau sunt angajati pe perioada determinataPentru CQ se admite si prezentarea deciziei interne de numire a acestuia in functie, conform legislatiei in vigoare., Informatii privind subcontractantii. In cazulin care parti din contractul ce urmeaza a fi atribuit trebuie sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care acesta urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi. Nu se accepta subcontractarea in integralitate a lucrarilor., In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat este obligat sa indeplineasca cerintele de la ?Situatia personala a candidatului/ofertantului? si ?Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare)?, pentrupartea din contract ce urmeaza a o executa/presta., In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si/sau profesionala invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile alin. (a), de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm, in forma autentica, al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele invocate.-In cazul in care sustinerea tertului se refera la indeplinirea unor cerinte privind experienta similara, reflectata prin prezentarea unor liste de servicii/lucrari, atunci angajamentul ferm trebuie sa garanteze faptul ca in cazul in care contractantul intampina dificultati, sustinatorul urmeaza sa se implice direct pentru finalizarea contractului.Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conf.prev. art. 180 din OUG 34/2006 si nici in sit. prev. la art. 181, lit. a), Cerinta nr. 1Ofertantul va face dovada implementarii si mentinerii unui sistem al calitatii, in domeniul activitatilor desfasurate in conformitate cu cerintele ISO 9001 sau echivalente.Se vor lua in considerare doar acele certificate in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertei si care sunt emise pentru domeniile sus mentionate.Nu vor fi luate in considerare documente care atesta ca ofertantul este in curs de implementare a sistemului de calitate solicitat.In cazul in care documentele mai susu mentionate sunt in alta limba decat limba romana, acestea se vor prezenta si in traducere legalizata.In cazul prezentarii unei oferte prin asociere de operatori economici, fiecare dintre operatorii economici asociati trebuie sa detina aceste certificate, pentru partea din contract ce urmeaza a o executa/presta, sub sanctiunea declararii ofertei ca inacceptabile., Cerinta nr. 2Ofertantul va face dovada implementarii si mentinerii unui sistem al protectiei mediului in domeniul activitatilor desfasurate in conformitate cu cerintele ISO 14001 sau echivalente.Se vor lua in considerare doar acele certificate in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertei si care sunt emise pentru domeniile sus mentionate.Nu vor fi luate in considerare documente care atesta ca ofertantul este in curs de implementare a sistemului de calitate solicitat.In cazul in care documentele mai sus mentionate sunt in alta limba decat limba romana, acestea se vor prezenta si in traducere legalizata.In cazul prezentarii unei oferte prin asociere de operatori economici, fiecare dintre operatorii economici asociati trebuie sa detina aceste certificate, pentru partea din contract ce urmeaza a o executa/presta, sub sanctiunea declararii ofertei ca inacceptabile.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 06.11.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 06.02.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 24.10.2012 16:24
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer