Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ,,Canalizarea menajera a comunei Mihaileni, jude?ul Harghita?


Detaliu pentru invitatia numarul 328698
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Comuna Mihaileni
Numar invitatie: 328698/05.06.2012
Denumire contract: , ,Canalizarea menajera a comunei Mihaileni, jude?ul Harghita?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna MihaileniCod fiscal: 4246254, Adresa: Mihaileni nr.288/a jud.Harghita, Mihaileni, Telefon: 0266-326155, Fax: 0266-326155
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Mihaileni nr.288/a jud.Harghita, Mihaileni, Romania, cod postal: 537200, telefon: +40 266326155, fax: +40 266326155, persoana de contact: Mihail Andre
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul primariei, comuna Mihaileni, Sat Mihaileni, nr.288/a.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Administra?ie publica locala)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: , ,Canalizarea menajera a comunei Mihaileni, jude?ul Harghita?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul contractului consta in executarea lucrarii , ,Canalizarea menajera a comunei Mihaileni, jude?ul Harghita? conform caietului de sarcini, parte integrata a documenta?iei de atribuire.Sta?ia de epurare zonala in aval de comunele Racu ?i Mihaileni se afla in curs de execu?ie in comuna Siculeni.In comuna Mihaileni se vor poza transoane intermediare ?i finale ale sistemului de canalizare, apele uzate rezultate in comuna Mihaileni (satele Vacare?ti, Mihaileni, Nadejdea ?i Livezi) vor fi transfazate prin comuna Racu urmand sa fie deversate (impreuna cu apele uzate rezultate in cadrul comunei Racu) in sistemul de canalizare a comunei Siculeni.Re?ele de canalizareRe?elele de canalizare vor fi executate din ?evi PVC agramentate in romania pentru lucrarile exterioare de canalizare.Sepaturile vor fi executate mecanic ?i manual. La executarea ?an?urilor se vor lua masuri de consolidare ?i sprijinire corespunzatoare.Majoritatea traseurilor urmaresc pe cat posibil strazile ?i drumurile comunei, ele find amplasate de regula pe partea opusa fa?a de conductele de apa.Montarea conductelor de canalizare se va face conform prescrip?iilor normelor ?i standardelor aferente, cu respectarea instruc?iunilor date de producator.O aten?ie deosebita se acorda calita?ii ?evilor, nefind admise ?evi deteriorate, cu fisuri, crapaturi.
II.1.6) CPV: 45232400-6 - Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 4, 668, 560 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 64.000 lei.Perioada de valabilitate a garantiei de particicipare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a oferte adica de 120 de zile care se va raporta la termenul limita de primire a ofertelor.Modalitatea de constituire: Garan?ia de participare se constituie prin numerar in caserie, virament bancar sau printr-un instrument de garantare, emis in condi?iile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari in condi?iile specifice la art. 86 ?i 87 din HG925/2006, cu modificarile ?i completarile ulterioare.Garan?ia de participare trebuie sa fie prezentat separat fizic de oferta, pentru a putea face posibila examinarea garan?iei de participare inaintea deschiderii ofertelor. Orice oferta care nu este inso?ita de garan?ia de participare la deschiderea ofertelor va fi respinsa de catre autoritatea contractanta.Conf. Alin (6) Art 86 din HG925/2006 dovada constituirii garan?iei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data ?i ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.
Garantie de buna executie
Se va constitui de catre contractantul operatorul economic declarat ca fiind ca?tigator in cuantum de 10% DIN VALOAREA CONTRACTULUI, exclusiv TVA.Daca executantul se incadreaza in categoria IMM, beneficiaza de reducere de 50% din constituirea garan?iei de bune execu?ie.Garan?ia de buna execu?ie se constituie conform art. 90 din H.G. nr. 925/2006. - prin re?ineri succesive din situa?iile de plata ?i se vor avea in vedere prevederile H.G. nr. 1045/2011, se solicita sa fie intr-un cont deschis la Trezorerie. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul deschis estede 0, 5% din pretul contractului fara TVA. Autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont prin retineri din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie, respectiv 10% din pre?ul fara TVA al contractului de lucrari.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Prezentarea ?Certificatului de participare cu oferta independenta?Ofertantul nu se afla in nici una din situa?iile prevazute la art.180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Completare formular ?Certificatului de participare cu oferta independenta?CompletareDeclaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozi?iile art.180 din OUG nr. 34/2006 aprobata cu modificarile si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile ?i completarile ulterioare.In caz de asociere se depune de fiecare asociat in parte2.Declara?ie pe propria raspundere privind evitarea conflictului de interese. Declara?ie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69 (evitarea conflictului de interese) din Ordonan?a de urgen?a a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari ?i completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile ?i completarile ulterioareIn conformitate cuprevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006 persoanele ( Dl. Primar Kosa Peter, Membrii comisiei: Dl. Kosa Gyarfas, Dna. Csibi Klara, Dl. Sandor Gellert, respectiv membrul de rezerva Dna. Balint Ibolya, totodataconsilierii locali: Sarig Lajos, Izsak Szekely Lorand, Szakali Andras, Fodor Zoltan, Biro Maria, Szocs Imre, Kerekes Istavan, Dobos Laszlo, Bukur Alexandru, Nemeti Edit) cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire vor semna cate o declara?ie de impar?ialitate ?i confiden?ialitate3.Ofertantul nu se afla in nici una din situa?iile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile ?i completarile ulterioare.Cerinta obligatorie: prezentare formularF3- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile ?i completarile ulterioare4.Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata. Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidatgeneral) din care sa reiasa obliga?iile exigibile la data de 25 ____________2012.-Certificat de taxe ?i impozite locale (datorii la bugetelelocale) din care sa reiasa obliga?iile exigibile la data de 25 __________2012.NOTA: Data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni, conform prevederilor Legii nr. 571/2003 privind Codul fiscal, cu modificarile ?i completarile ulterioare.Din certificatele fiscale solicitate, trebuie sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Autoritatea Contractanta va avea in vedere prevederile Ordinului nr. 2618/2011 pentru modificarea si completarea Ordinului Ministrului Finantelor Publice nr. 752/2006. Persoane juridice/fizice straine Persoanele juridice/fizice straine, in locul certificatului de atestare fiscala, pot prezenta o declaratie pe proprie raspundere, in forma autentica, in original, din care rezulta ca ofertantul nu figureaza ca debitor la organele fiscale competente nationale si locale din tara de origine. Vor fi enumerate aceste organe fiscale si vor fi prezentate datele de contact (denumire, adresa completa, numere de telefon si fax, adresa de e-mail, adresa de internet).In caz de asociere se depune de fiecare asociat in parte. In caz de asociere se indeplineste de fiecare asociat in parte 1.Persoane juridice/fizice romane.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (eliberat cu cel mult30 de zile inaintea datei limita de depunere a ofertei)Informatiile minimale ce trebuie cuprinse in certificatul constatator sunt: - obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC- date de identificare legale (denumire, sediu, cod unic de inregistrare);
- reprezentantii legali (asociati si adminsitartori)- existenta de mentiuni referitoare la declansarea procedurii de reorganizarejudiciara sau faliment, conform Legiinr. 85/2006 privind procedura insolventei, lichidare judiciara voluntara conform Legii nr. 31/1990 republicata, si completata sau orice alta procedura.In caz de asociere se depune de fiecare asociat in parte2.Persoane juridice /fizice straine: Cerinta obligatorie: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional la organisme legal constituite, in conformitate cu prevederile legale din tara in care este stabilit ofertantul este rezident, traduse in limba romana si cu incheiere de legalizare a semnaturii traducatorului, in original.Se va permite depunerea/prezentarea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.In etapa evaluarii ofertelor, se va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 11.Informatii privind situatia economico-financiara Pentru a fi calificat ofertantul trebuie sa aiba o cifra medie de afaceri globale de cel 8.000.000 lei (pentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BCE.)Cerin?e obligatorii: informatiile generale ale ofertantului si cifra de afaceri care vizeaza activitatea din cel mult ultimii trei ani in functie de informatiile si documentele disponibile ale operatorilor economici. Pentru persoane juridice /fizice straine: a) Pentru a fi calificat ofertantul trebuie sa aiba o cifra medie de afaceri de cel putin putin 8.000.000 lei, (pentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BCE.) care vizeaza activitatea din cel mult ultimii trei ani in functie de informatiile si documentele disponibile ale operatorilor economici., (continuare)b)Documentele care atesta existenta resurselor financiare pot fi emise de orice banca agreata de ofertant, care are sucursala sau echivalent in Romania. Moneda folosita in documentul respectiv trebuie sa fie moneda nationala a Romaniei.Documentele de calificare referitoare la capacitatea economico-financiara, a ofertantului, emise in alta limba decat cea romana, vor fi insotite de traducere autorizata, cu incheiere de legalizare a semnaturii traducatorului, in original., Cerinta nr. 2Capacitatea financiara de sus?inere a lucrarii-Ofertantul va face dovada ca, la momentul semnarii contractului dispune de mijloace financiare in valoare de 700.284, 00 lei pentru a realiza cash-flow de executie a lucrarii pentru o perioada de 3 luni. Dovada se va face printr-o declaratie pe propria raspundere, autentificata la notar si se va prezenta inaintea semnarii contractului de executie.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Informatii privind capacitatea tehnica.Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani. Informatii privind capacitatea tehnica Se va prezenta cel putin un contract executat conform art 188 alin 3. litera a/OUG 34/2006 in ultimii 5 ani, avand ca obiect lucrari care sa reflecte capacitatea de executie a lucrari actuale , in valoare minina de cel putin 4.000.000 lei, fara TVA.lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani. In cazul asocierii cerinta se indeplineste de catre cel putin unul din asociati (conform Anexa nr. 2 din Ordin nr. 509 al presedintelui A.N.R.M.A.P. privind formularea criteriilor de calificare si selectie). Pentru persoanele juridice/fizice straine, indeplinirea conditiilor referitoare la capacitatea tehnica si/sau profesionala este obligatorie, avand in vedere urmatoarele precizari: , (continuare)a) Moneda folosita in contractele similare prezentate va fi transformata in lei, daca este cazul, pentru echivalenta se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BCE.b) Documentele solicitate, care sunt emise in alta limba decat cea romana, vor fi insotite de traducere autorizata cu incheiere de legalizare a semnaturii traducatorului, in original., Cerinta nr. 2Informatii privind subcontractantii/asociatiiSe solicita completarea unei declaratii cu subcontractantii si specializarea acestora.Daca parti din contractul de achizitie publica urmeaza sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, in acest caz ofertantul castigator va prezenta contractele incheiate cu subcontractantii nominalizati in oferta. Contractele de subcontractare trebuie sa fie in concordanta cu oferta si vor constitui anexe la contractul de achizitie publica. In caz de asociere: Se desemneaza liderul asociatiei. Se completeaza In cazul castigarii, inainte de contractare, se solicita legalizarea asocierii.Limitele impuse ca conditii de calificare sunt obligatorii pentru toti asociati, in raport cu cota de participare a acestora in asociere., (continuare)Fiecare asociat participant in consortiu va prezenta actele de calificare si trebuie sa indeplineasca criteriile de calificare in raport cu cota de participare in consortiu. Se va atasa imputernicirea liderului asociatiei de a reprezenta asociatia la procedura de atribuire. Mentiune: Daca ofertantul castigator va fi o asociatie/consortiu, autoritatea contractanta solicita legalizarea asocierii conform prevederilor legale, pana la data incheierii contractului de achizitie publica. Toti partenerii trebuie sa ramana in forma asociativa prezentata pe toata durata de realizare a contractului., Cerinta nr. 3Informatii privind personalul Se vor prezenta informatii privitoare la personalul tehnic de specialitate, care poate fi folosit pentru indeplinirea contractului. Pentru a fi calificat ofertantul trebuie sa dovedeasca ca are personal de conducere si personal calificat pentru executia lucrarilor. Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere inclusiv, Informatii referitoare la personalul de conducere, Lista persoanelor direct responsabile cu indeplinirea contractului insotita de CV-ul persoanelor responsabile direct cu indeplinirea contractului, precum si ale oricaror alti specialisti cu sarcini-cheie in indeplinirea contractului.Lista personalului tehnic de specialitate si de asigurare a calitatii strict necesar pentru indeplinirea contractului , care trebuie sa cuprinda minim: , (continuare)1. responsabil tehnic se vor prezenta in mod cumulat urmatoarele: curriculum vitae, conform anexei Nr. 1 la Formularul nr. 8;copie a diplomei de absolvire a studiilor;copia a atestatului RTE si a legitimatiei RTE, valabil la data deschiderii ofertelor pentru constructii edilitare si gospodarie comunala2. sef santier se vor prezenta in mod cumulat urmatoarele: curriculum vitae, conform anexei Nr. 1 la Formularul nr. 8, copie a diplomei de absolvire a studiilor universitare- diploma de inginer in profilul constructii, specializarea instalatii pt. constructii3.responsabil cu controlul calitatii, se vor prezenta in mod cumulat urmatoarele: curriculum vitae, conform anexei Nr. 1 la Formularul nr. 8, in original; prezentarea deciziei de numire, copie a diplomei de absolvire a studiilor universitare- diploma de inginer in domeniul constructiilor4. Ing. Hidrotehnic curriculum vitae, conform anexei Nr. 1 la Formularul nr. 8, copie a diplomei de, (continuare)absolvire a studiilor universitare- diploma de inginer in profilul Hidrotehnic.5)sudor se vor prezenta in mod cumulat urmatoarele: Autorizatia de sudor PE-HD, autorizat ISCIR, curriculum vitae, conform anexei Nr. 1 la Formularul nr. 8, in original;6)Manager proiect curriculum vitae, conform anexei Nr. 1 la Formularul nr. 8, in original;Atestatul de proiect manager recunoscut de Ministerul Educatiei In cazul asocierii cerinta se indeplineste in mod cumulativ. Fiecare Curriculum Vitae va fi insotit de o declaratie semnata, privind disponibilitatea. (Anexa 2 la Formularul F8), (continuare)Toate certificatele si autorizarile trebuie sa fie in termenul de valabilitate. In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular, iar cerinta minima se considera indeplinita cumulat. Persoane juridice/fizice straine Pentru persoanele juridice/fizice straine, indeplinirea conditiilor referitoare la capacitatea tehnica si/sau profesionala este obligatorie, avand in vedere urmatoarele precizari: Documentele solicitate, care sunt emise in alta limba decat cea romana, vor fi insotite de traducere autorizata cu incheiere de legalizare a semnaturii traducatorului, in original. Pentru demonstrarea pregatirii profesionale ofertantii pot folosi echivalente din tara de origine a documentelor solicitate., Cerinta nr. 41.Informatii privind dotarile Declaratie privind utilajele, instalatiile si echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari (alocate pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului), Lista privind utilajele, instalatiile si echipamentele tehnice2. Ofertantul trebuie sa faca dovada, pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului, ca poate dispune de tipuri de utilajele, instalatiile si echipamentele tehnice necesare care sa functioneze la intreaga capacitate si trebuie sa demonstreze ca avand la baza angajamentele cunoscute, acestea vor fi disponibile pentru a fi folosite in cadrul contractului.In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular, iar cerinta minima se considera indeplinita cumulat.Cerinte minime obligatorii: Ofertentul trebuie sa faca dovada existentei in dotare, inchiriere sau prin prezentarea unui angajament a unui parc de utilaje, (continuare)necesare pentruectuarea lucrarilor, compus din: Buldoexcavator, Autobasculanta, Motopompa, Generator de curent, Nivela, Masina de taiat beton, Rotopercutor, Aparat nivelo-metric laser, Cilindru compactor, Mai mecanic, Taieturi de rosturi, Placa vibranta, Aparat de sudura cap la cap, Aparat de sudura polietilena, Aparat optic pentru pozarea conductelor , Moto compresor, Ciocan demolator, Atelier prefabricat beton - Opreatorul va prezenta un contract incheiat cu un laborator autorizat!!!!Echipamentele si utilajele pot fi detinute fie in proprietate, in chirie sau leasing, fie asigurate prin sustinatori, respectiv prin prezentarea unui angajament in care ofertantul se angajeaza ca in cazul in care va fi declarat castigator va detine aceste utilaje, (continuare)Persoane juridice/fizice strainePentru persoanele juridice/fizice straine, indeplinirea conditiilor referitoare la capacitatea tehnica si/sau profesionala este obligatorie, avand in vedere urmatoarele precizari: - documentele, care sunt emise in alta limba decat cea romana, vor fi inso?ite de traducere autorizata cu incheiere de legalizare a semnaturii traducatorului, in original., 5.Capacitatea tehnica si financiara a operatorului economic poate fi sus?inuta ?i de o alta persoana, indiferent de natura rela?iilor juridice existente intre operatorul economic si persoana respectiva.Operatorul economic care beneficiaza de sus?inerea capacitatii tehnice ?i/sau profesionale trebuie sa dovedeasca aceasta prin prezentarea unui angajament ferm ?i autentic al persoanei respective prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozi?ie operatorului economic resursele tehnice, profesionale ?i financiare invocate.Persoana ce asigura sus?inerea tehnica nu trebuie sa se afle in situa?ia care determina excluderea din procedura de atribuire. Sus?inatorul are obliga?ia de a prezenta, completa formularele F1 ?I F3 -Declara?ia privind eligibilitatea, in conformitate cu prevederile art.180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, respectiv - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile ?i completarile u, (continuare)Angajamentul ferm trebuie sa fie un act juridic prin care se asigura dreptul autoritatii contractante de a solicita , in mod legitim, indeplinirea, de catre persoana sustinatoare, a cerintelor pentru care a acordat sustinerea. Prin angajamentul ferm persoana sustinatoare trebuie sa garanteze autoritatii contractante faptul ca, in cazul in care contractantul intampina dificultati pe parcursul derularii contractului, persoana sustinatoare se obliga sa asigure indeplinirea completa a obligatiilor contractuale prin implicarea sa directa.In cazul unei oferte comune, situatia personala si capacitatea de exercitare trebuie dovedite de fiecare dintre asociati in parte iar cerintele privind situatia economico-financiara si capacitatea tehnica si/sau profesionala vor fi indeplinite prin cumul, mai putin cerintele care vizeaza atributii in executarea viitorului contract care trebuie indeplinite de acela dintre asociati, care, conform acordului de asociere a fost nominalizat pentru e Cerinta nr. 1Autoritatea contractanta solicita prezentarea unor certificate, prin care se atesta faptul ca operatorul economic respecta standardele de protectie a mediului.Activitatea desfasurata de ofertant este certificata conform legislatiei in vigoare si indeplineste standardele management al mediului-certificarea sistemului de management mediu (ISO 14001 sau echivalent valabil)Va fi prezentat certificarea sistemului de management mediu (ISO 14001 sau echivalent valabil) In conformitate cu principiul recunoasterii reciproce, autoritatea contractanta va accepta certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene. In cazul asocierii se prezinta de catre fiecare asociat in parte. Nota: Autoritatea Contractanta accepta certificate emise numai de institutii acreditate, care sunt institutii competente sa elibereze respectivele certificariIn cazul asocierii se prezinta de catre fiecare asociat in parte
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Punctajul pentru factorul pret se calculeaza astfel: a) pentru cel mai scazut pret dintre oferte se acorda 70 de puncte;b) pentru alt pret decat cel prevazut la lit. a) ?Pn? punctajul se acorda astfel: Ppret = (Pretul minim / Pn) X 70
Perioada de garantie acordata
25
Descriere: Durata de garantie minima acceptata este de 24 luni (Gmin), nu se accepta perioade de garantie mai mici de 24 luni calendaristice;Durata de garantie maxima este de 60 luni ? peste care oferta nu va fi punctat suplimentar, urmand ca punctajul sa fie acordat proportional astfel: a). Pentru oferta cu perioada de garantie cea mai mare (Gmax), cel mult 60 luni, se acorda punctajul maxim 25 puncte. b). Pentru oferte cu perioada de garantie Gn mai mica decat Gmax si mai mari decat Gmin se acorda: Pgarantie =(Gn/Gmax)x 25Prin Oferta care prezinta un termen de garantie mai mic de 24 luni va fi considerata neconforma, potrivit prevederilor art.36.alin. (2) lit. b) din H.G. nr. 925/2006, intrucat este vadit dezavantajoasa pentru autoritatea contractanta; iar cea care depaseste 60 luni se puncteaza identic ca pentru 60 luni.
Termen de mobilizare pentru interventie pe perioada garantiei
5
Descriere: Punctajul pentru factorul Termen de mobilizare pentru interventie pe perioada garantiei (minim 6 ore, maxim 62 ore) se calculeaza astfel: a) pentru cel mai scurt timp de mobilizare (nu poate fi mai mic de 6 ore) , ,Pn? se acorda 5 de puncte;b) pentru un timp de mobilizare mai mare decat cel prevazut la lit. a) ?Pmax? (dar nu peste 62 ore) punctajul se acorda astfel: Pdurata = (Pn / Pmax) X 5Oferta care prezinta un termen de mobilizare mai mic de 6 ore va fi considerata neconforma, potrivit prevederilor art.36.alin. (2) lit. b) din H.G. nr. 925/2006, intrucat este vadit dezavantajoasa pentru autoritatea contractanta; iar cea care depaseste 62 ore se puncteaza identic ca pentru 62 ore.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Publicat pe SEAP.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 21.06.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 21.06.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Cofinantare
Data expedierii prezentei invitatii: 04.06.2012 14:08
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer