Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Canalizarea menajera in comuna Cozmeni, judetul Harghita


Detaliu pentru invitatia numarul 329362
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Comuna Cozmeni (Primaria Comunei Cozmeni)
Numar invitatie: 329362/13.06.2012
Denumire contract: Canalizarea menajera in comuna Cozmeni, judetul Harghita
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Cozmeni (Primaria Comunei Cozmeni)Cod fiscal: 14597953, Adresa: str Principala nr 200, Cozmeni, Telefon: 0266326668, Fax: 0266326668
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str Principala nr 200, Cozmeni, Romania, cod postal: 537065, telefon: +40 266326668, fax: +40 266326668, persoana de contact: David Bodo
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul primariei Comuna Cozmeni.Adresa: str Principala nr 200, Cozmeni.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Administratie publica locala)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Canalizarea menajera in comuna Cozmeni, judetul Harghita
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul contractului consta in executarea lucrarii , , Canalizarea menajera in comuna Cozmeni, judetul Harghita? conform caietului de sarcini, parte integrata a documentatiei de atribuire.Lucrarea cuprinde sistemul de canalizare a comunei Cozmeni cu doa sate componente: Cozmeni si Lazaresti. Scopul lucrarii este realizarea sistemului de canalizare menajera a comunei Cozmeni, cu posibilitati de extindere in functie de necesitati in viitor.In prezent comuna Cozmeni nu dispune de sistem centralizat de canalizare menajera. Restituirea apelor menajere se face cu ajutorul bazinelor subterane vidanjabile, fose septice si puturi absorbante pe de o parte, iar pe de o alta parte apele uzate sunt descarcate in santuri deschise sau in parauri fara epurare sau curatire prealabila.Lucrarea va asigura canalizarea apelor uzate menajere a 2027 locuitori din gospodariile existente, institutiile de invatamant, dispensarul comunei si agenti economici.
II.1.6) CPV: 45232400-6 - Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 4, 474, 575 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 80.000 lei Perioada de valabilitate a garantiei de particicipare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a oferte adica de 120 de zile care se va raporta la termenul limita de primire a ofertelor. Modalitatea de constituire: Garantia de participare se constituie prin numerar in caserie, virament bancar sau printr-un instrument de garantare, emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari in conditiile specifice la art. 86 si 87 din HG925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Garantia de participare trebuie sa fie prezentat separat fizic de oferta, pentru a putea face posibila examinarea garantiei de participare inaintea deschiderii ofertelor. Orice oferta care nu este insotita de garantia de participare la deschiderea ofertelor va fi respinsa de catre autoritatea contractanta. Conf. Alin (6) Art 86 din HG925/2006 dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. In cazul ofertantilor din categoria IMM, conf. Legii nr.346/2004, garantia de participare este redusa cu 50% din cuantumul precizat.
Garantie de buna executie
Se va constitui de catre contractantul operatorul economic declarat ca fiind castigator in cuantum de 10% DIN VALOAREA CONTRACTULUI, exclusiv TVA. Daca executantul se incadreaza in categoria IMM, beneficiaza de reducere de 50% din constituirea garantiei de bune executie. Garantia de buna executie se constituie conform art. 90 din H.G. nr. 925/2006. - prin retineri succesive din situatiile de plata si se vor avea in vedere prevederile H.G. nr. 1045/2011, se solicita sa fie intr-un cont deschis la Trezorerie. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul deschis este de 0, 5% din pretul contractului fara TVA. Autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont prin retineri din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie, respectiv 10% din pretul fara TVA al contractului de lucrari.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Completare formular ?Certificatului de participare cu oferta independenta?Completare Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din OUG nr. 34/2006aprobata cu modificarile si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.In caz de asociere se depune de fiecare asociat in parte2.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69 (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioareIn conformitate cu prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006 persoanele (Dl. Bodo; David - primar, Membrii comisiei: Szocs Hajnal - presedinte, Basa Julianna-membru, Balint Balint Terez-membru, Balint Gabriel-membru, Virag Istvan-membru, totodata consilierii locali dupa cum urmeaza: Szanto Laszlo, Szanto Ferenc, Szilveszter Ida, Abraham Atila, Pari Laszlo, Budi Janos, Boros Gyorgy, Virag Gyaorgy, Csillag Otto, Abraham Robert) cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire vor semna cate o declaratie de impartialitate si confidentialitate3.prezentare formular F3- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. In caz de asociere se indeplineste de fiecare asociat in parte4.Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata. - Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidatgeneral) din care sa reiasa obligatiile exigibile la data de 25 ____________2012. a lunii anterioare celei in care se depun ofertele- Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetelelocale) din care sa reiasa obligatiile exigibile la data de 25 ____________2012. a lunii anterioare celei in care se depun oferteleNOTA: Data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni, conform prevederilor Legii nr. 571/2003 privind Codul fiscal, cu modificarile ?i completarile ulterioare.Din certificatele fiscale solicitate, trebuie sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Autoritatea Contractanta va avea in vedere prevederile Ordinului nr. 2618/2011 pentru modificarea si completarea Ordinului Ministrului Finantelor Publice nr. 752/2006.Persoane juridice/fizice strainePersoanele juridice/fizice straine, in locul certificatului de atestare fiscala, pot prezenta o declaratie pe proprie raspundere, in forma autentica, in original, din care rezulta ca ofertantul nu figureaza ca debitor la organele fiscale competente nationale si locale din tara de origine. Vor fi enumerate aceste organe fiscale si vor fi prezentate datele de contact (denumire, adresa completa, numere de telefon si fax, adresa de e-mail, adresa de internet).In caz de asociere se depune de fiecare asociat in parte 1.Persoane juridice/fizice romane: - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (eliberat cu cel mult 30 de zile inaintea datei limita de depunere a ofertei)Informatiile minimale ce trebuie cuprinse in certificatul constatator sunt: - obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC- date de identificare legale (denumire, sediu, cod unic de inregistrare);
- reprezentantii legali (asociati si adminsitartori)- existenta de mentiuni referitoare la declansarea procedurii de reorganizare judiciara sau faliment, conform Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei, lichidare judiciara voluntara conform Legii nr. 31/1990 republicata, si completata sau orice alta procedura.In caz de asociere se depune de fiecare asociat in parte2.Persoane juridice /fizice straine: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional la organisme legal constituite, in conformitate cu prevederile legale din tara in care este stabilit ofertantul este rezident, traduse in limba romana si cu incheiere de legalizare a semnaturii traducatorului, in original.Se va permite depunerea/prezentarea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.In etapa evaluarii ofertelor, se va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1.Informatii privind situatia economico-financiara Pentru a fi calificat ofertantul trebuie sa aiba o cifra medie de afaceri globale de cel putin 8.000.000 lei (pentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BCE.), 2.Capacitatea financiara de sustinere a lucrarii
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Informatii privind capacitatea tehnica.Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani. Informatii privind capacitatea tehnica Se va prezenta cel putin un contract executat conform art 188 alin 3. litera a/OUG 34/2006 in ultimii 5 ani, avand ca obiect Lucrari de extindere retea de alimentare cu apa, in valoare minina de cel putin 4.000.000 lei, fara TVA., 2.Informatii privind subcontractantii/asociatii, 3.Informatii privind personalul Se vor prezenta informatii privitoare la personalul tehnic de specialitate, care poate fi folosit pentru indeplinirea contractului. Pentru a fi calificat ofertantul trebuie sa dovedeasca ca are personal de conducere si personal calificat pentru executia lucrarilor. Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere inclusiv, Informatii referitoare la personalul de conducere, Lista persoanelor direct responsabile cu indeplinirea contractului insotita de CV-ul persoanelor responsabile direct cu indeplinirea contractului, precum si ale oricaror alti specialisti cu sarcini-cheie in indeplinirea contractului.Lista personalului tehnic de specialitate si de asigurare a calitatii strict necesar pentru indeplinirea contractului , care trebuie sa cuprinda minim: , (continuare)1)responsabil tehnic ? constructii edilitare si gospodarie comunala, cel putin 1 persoana, 2)sef santier executie cu experienta profesionala in instalatii pt. constructii, dovedita prin participarea la cel putin un proiect similar - cel putin 1 persoana) 3)responsabil cu controlul calitatii, - cel putin 1 persoana, 4)Ing. Hidrotehnic - cel putin 2 persoane, 5)Sudor - cel putin 3 persoane, 6)Manager proiect - 1 persoana, 4.1.Informatii privind dotarile Declaratie privind utilajele, instalatiile si echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari (alocate pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului), Lista privind utilajele, instalatiile si echipamentele tehnice 2. Ofertantul trebuie sa faca dovada, pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului, ca poate dispune de tipuri de utilajele, instalatiile si echipamentele tehnice necesare care sa functioneze la intreaga capacitate si trebuie sa demonstreze ca avand la baza angajamentele cunoscute, acestea vor fi disponibile pentru a fi folosite in cadrul contractului., (continuare)In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular, iar cerinta minima se considera indeplinita cumulat. Cerinte minime obligatorii: Ofertentul trebuie sa faca dovada existentei in dotare, inchiriere sau prin prezentarea unui angajament a unui parc de utilaje necesare pentruectuarea lucrarilor, compus din: Buldoexcavator, Autobasculanta, Motopompa, Generator de curent, Nivela, Masina de taiat beton, Rotopercutor, Aparat nivelo-metric laser, Cilindru compactor, Mai mecanic, Taieturi de rosturi, Placa vibranta, Aparat de sudura cap la cap, Aparat de sudura polietilena, Aparat optic pentru pozarea conductelor , Moto compresor, Ciocan demolator., 5.Capacitatea tehnica si financiara a operatorului economic poate fi sustinuta si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre operatorul economic si persoana respectiva. 1.Autoritatea contractanta solicita prezentarea unor certificate, prin care se atesta faptul ca operatorul economic respecta standardele de protectie a mediului.Activitatea desfasurata de ofertant este certificata conform legislatiei in vigoare si indeplineste standardele management al mediului-certificarea sistemului de management mediu (ISO 14001 sau echivalent valabil)
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Punctajul pentru factorul pret se calculeaza astfel: a) pentru cel mai scazut pret dintre oferte se acorda 70 de puncte;b) pentru alt pret decat cel prevazut la lit. a) ?Pn? punctajul se acorda astfel: Ppret = (Pretul minim / Pn) X 70
Perioada de garantie acordata
25
Descriere: Punctajul pentru factorul de evaluare ?perioada de garantie a lucrarilor executate? se acorda astfel: Durata de garantie minima acceptata este de 24 luni (Gmin), nu se accepta perioade de garantie mai mici de 24 luni calendaristice; Durata de garantie maxima este de 60 luni ? peste care oferta nu va fi punctat suplimentar, urmand ca punctajul sa fie acordat proportional astfel: a). Pentru oferta cu perioada de garantie cea mai mare (Gmax), cel mult 60 luni, se acorda punctajul maxim 25 puncte. b). Pentru oferte cu perioada de garantie Gn mai mica decat Gmax si mai mari decat Gmin se acorda: Pgarantie =(Gn/Gmax)x 25Prin Durata de garantie se in?elege perioada de timp cuprinsa intre data terminarii lucrarilor (data procesului verbal de terminare a lucrarilor) ? si data recep?iei finale ? cand se incheie un proces verbal de recep?ie finala.Oferta care prezinta un termen de garantie mai mic de 24 luni va fi considerata neconforma.
Termen de mobilizare pentru interventie pe perioada garantiei
5
Descriere: Punctajul pentru factorul Termen de mobilizare pentru interventie pe perioada garantiei (minim 1 ore, maxim 62 ore) se calculeaza astfel: a) pentru cel mai scurt timp de mobilizare (nu poate fi mai mic de 1 ora) , ,Pn? se acorda 5 de puncte;b) pentru un timp de mobilizare mai mare decat cel prevazut la lit. a) ?Pmax? (dar nu peste 62 ore) punctajul se acorda astfel: Pdurata = (Pn / Pmax) X 5. Nota: termenul de mibilizare pentru interventie inseamna mobilizarea operatorului de a ajunge pe fata locului si perioada de interventie minima in vederea limitarii prejudiciilor /efectelor si intrun nici un caz perioada necesara remedierii defectiunii.Oferta care prezinta un termen de mobilizare mai mic de 1 ore va fi considerata neconforma, potrivit prevederilor art.36.alin. (2) lit. b) din H.G. nr. 925/2006, intrucat este vadit dezavantajoasa pentru autoritatea contractanta; iar cea care depaseste 62 ore se puncteaza identic ca pentru 62 ore.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Publicat pe SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 29.06.2012 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 29.06.2012 14:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Cofinantare
Data expedierii prezentei invitatii: 12.06.2012 10:24
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer