Achizitie publica - CANTINA SOCIALA SI CENTRU DE ZI ? REABILITARE SI MODERNIZARE
Detaliu pentru invitatia numarul 334936
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 334936/06.09.2012
Denumire contract: CANTINA SOCIALA SI CENTRU DE ZI ? REABILITARE SI MODERNIZARE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialORASULNAVODARICod fiscal: 4618382, Adresa: Str. Dobrogei nr. 1, Navodari, Telefon: 0241 - 760 353, Fax: 0241 - 761 606
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Dobrogei nr. 1, Navodari, Romania, cod postal: 905 700, telefon: +4 0241760353, fax: +4 0241761606, persoana de contact: Petrica Adrian Constantin
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SALA DE SEDINTE A PRIMARIEI ORASULUI NAVODARI, STR. DOBROGEI NR.1, JUD. CONSTANTA.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: CANTINA SOCIALA SI CENTRU DE ZI ? REABILITARE SI MODERNIZARE
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executia investitiei are in vedere reabilitarea si modernizarea Cantinei sociale aflate in proximitatea Grupului Scolar Lazar Edeleanu Navodari.Realizarea proiectului presupune realizarea de lucrari de consolidare pentru corpul B si corpul de legatura, precum si lucrari de recompartimentare si modernizare a spatiilor destinate serviciilor sociale ale caror beneficiari directi vor fi persoanele defavorizate din orasul Navodari. Sunt cuprinse deopotriva lucrari de suprastructura, de consolidare a structurii de rezistenta, de refacere a termosistemului, de reparatie si inlocuire a instalatiilor sanitare si a instalatiilor electrice precum si alte lucrari conform Proiectului tehnic, anexat.
II.1.6) CPV: 45200000-9 - Lucrari de constructii complete sau partiale si lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 3, 380, 920 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garant. de part.: 65.000lei.Perioada de valab. a garant.de part.este de 90 zile-termen care curge de la data limita de depunere a ofertelor si se va achita prin mijloacele prev. in H.G. nr.925/2006, art.86, pana la data deschiderii ofertelor.Mod de constituire-garant.de part. se constit. prin virament bancar sau printr-un instr. de garantie emis in conditiile legii de o societ.bancara sau de o societ.de asig., care se prezinta in orig., in cuantumul si pentru perioada prevazuta.Instrumentul bancar trebuie sa contina in clar denumirea autorit. contract. sa faca referire expresa la procedura organizata, sa aiba inscrisa valabilit., sa prevada modul de executare a garantiei la cererea beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.Trebuie sa prevada daca plata garantiei se va face neconditionat-respectiv la prima cerere a benef..Garantia de part.se poate constitui si cu OP in contul Primariei Orasului Navodari RO25TREZ2395006XXX000019 deschis la Trez. Navodari. Cod fiscal RO 4618382.Garantia de part., constituita de ofertantul a carui oferta a fost stabilita ca fiind castig., se restituie de aut. contr. in cel mult 3 zile lucratoare de la data constit. garantiei de buna executie.Garant.de part., constituita de ofertantii a caror oferta nu a fost stabilitata castig., se returneaza de aut. contr. dupa semnarea contractului de achizitie publ. cu ofertantul ale carui/caror oferte au fost desemnate castig., dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la data expirarii perioadei de valab. a ofertei.In cazul formularii unei contestatii si a respingerii acesteia de catre CNSC, aut. contract.va retine contestatorului din garantie, cuantumul de 7160, 91 lei.In masura in care instanta competenta admite plangerea formulata impotriva deciziei Consiliului de respingere a contest., aut. contract. are obligatia de a returna contestatorului sumele retinute in cel mult 5 zile lucratoare de la data pronuntarii deciziei instantei de judecata.
Garantie de buna executie
5 % din valoarea contractului fara TVA, conf., art. 90 din HG nr. 925/2006 actualizata.Suma initiala care se depune in contul deschis de disponibil nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5 % dinpretul contractului.Conform HG 1045/2011 pentru modificarea art. 90 din HG nr. 925/2006, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului, un cont disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. In cazul ofertantilor care fac dovada faptului ca sunt IMM in conditiile Legii nr. 346/2004 privind stimularea si dezvoltarea IMM-urilor, anexa nr. 1, art. 16, alin.2, acest indicator se reduce 50 %.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Se solicita urmatoarele (cerinte obligatorii): a)Declaratie privind eligibilitatea ? Se va completa si prezenta Formularul A; b) Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare- Se va completa si prezenta Formularul B; c) Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69ยน(evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare? Se va completa si prezenta Formularul B1 In vederea completarii acestei declaratii se vor comunica ofertantilor numele persoanelor cu functie de decizie din cadrul PRIMARIEI ORASULUI NAVODARI, astfel: 1.d-l NICOLAE MATEI ?Primarul orasului Navodari; 2.d-l Florin CHELARU- viceprimarul orasului;3.d-l Petrica Adrian CONSTANTIN? Sef Serviciu Achizi?ii Publice-Management Programe; 4.d-na Viorica TIRSOAGA ? secretarul orasului Navodari;5.d-na Margareta MITRAN ? Director Executiv; 6.d-na Cerasela SCARLAT ? Director Executiv ADPP 7.d-na Daniela CHIRU ? Director Executiv Directia de Asistenta Sociala, STAN LIVIU MARIAN - consilier local, ZIDARU CIPRIAN GHEORGHE - consilier local, MORUZI VASILE - consilier local, COMAN ILIE - consilier local, SURDU MARIAN - consilier local, APOSTOL ION - consilier local, POPA LUANA - consilier local, POPESCU CRISTIAN - consilier local, TUDOR NICOLAE - consilier local, PINDICI RADU - consilier local, DRAGHICI FLORIN - consilier local, BADESCU LAURENTIU - consilier local, MARA LILIANA - consilier local, SANGEAP DOINA - consilier local, BOASCA BOGDAN - consilier local, TUCAN EMANUEL - consilier local, DUMITRESCU DANIEL - consilier local. Formularul va fi prezentat completat, dupa caz, de catre ofertant, ofertant-asociat, subcontractant; d)Completare si prezentare in original a Certificatului de participare la licitatie cu oferta independenta (Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr.314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta) e) Certificat de atestare fiscala emis de M.F.P. ? A.N.A.F. ? Administratia Finantelor Publice a judetului unde isi desfasoara activitatea, privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a datoriilor catre bugetul consolidat general, in luna anterioara celei in care se depun ofertele. f) Certificat de atestare fiscala emis de Serviciul Public de Impozite, Taxe si alte Venituri ale Bugetului Local, privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a datoriilor catre bugetul local, in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Nota: Din certificatele de atestare fiscalaprezentate trebuie sa reiasa ca nu exista datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 ale fiecarei luni, conform prev. Legii nr.571/2003 privind Codul fiscal cu modificarile si completarile ulterioare.Cerinta se considera indeplinita daca operatorul prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sa compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.Certificatele se vor prezenta in original/ copie legalizata/ copie lizibila semnata si stampilata de ofertant cu mentiunea ?conform cu originalul?, in termenul de valabilitate. Nota: 1. In cazul in care /oferta este depusa de catre o asociere de operatori economici, fiecare asociatva prezenta documentele solicitate in aceasta sectiune (situatia personala). 2. In cazul in care ofertantul este sustinut tehnic si/profesional de catre un tert, tertul sustinator va completa declaratia privind eligibilitatea, declaratia privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 la lit. a, lit. c1 si lit. d din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, precum si declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din O.U.G nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. 3. In cazul in care ofertantul subcontracteaza o parte din lucrari, subcontractantul va completa declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Persoane juridice/fizice romane.Prezentare Certificat constatator eliberat de Oficiul National al Registrului Comertului de pe langa tribunalul teritorial emis cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor, din care sa rezulte ca obiectul de activitate al operatorului economic include servicii din categoria celor care fac obiectul prezentei achizitii.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN dincertificatul constatator emis de ONRC .Nota: Certificatul se va prezenta in original sau copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata de ofertant cu mentiunea ?Conform cu originalul?- cu precizarea ca, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, ofertantului clasat pe primul loc intai i se va solicita prezentarea certificatului constatator in original/copie legalizata, pentru verificarea conformitatii documentului depus inoferta.Cand se depune oferta comuna asociatii vor prezenta documentul solicitat pentru partea din contract pe care o realizeaza.Persoane juridice /fizice straine?Documentele prezentate trebuie sa ateste ca ofertantul are dreptul sa desfasoare activitati economice care le includ si pe cele ce facobiectul prezentei achizitii.Documentele constatatoare se vor prezenta in traducere legalizata - in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?Conform cu originalul
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceri medie pe ultimii trei ani va fi de minim 6.650.000 lei in domeniul de activitate aferent contractului - constructii.Prezentarea bilanturilor contabile pe ultimii 3 ani vizate de DGFP, precum si a fiselor de informatii generale - formular C din sectiunea formulare.Potrivit art. 185 alin. (2) din O.U.G. nr. 34/2006, pentru justificarea cifrei de afaceri se vor accepta si a alte documente edificatoare, in cazul in care din motive justificate, operatorul economic nu poate prezenta bilanturile contabile solicitate.Pentru echivalen?a se va avea in vedere cursul mediu anual lei/euro comunicat de BNR., Ofertantul trebuie sa demonstreze ca, la momentul semnariicontractului, va avea acces la sau are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci ori altemijloace financiare suficiente pentru a realiza cash-flow deexecutie a lucrarii in valoare in de minim 1.690.450 lei, pentru perioada o perioada de 6 luni. Documentul trebuie sa fie prezentat in original si sa contina in clar denumirea autoritatii contractante si sa faca referire expresa la prezenta procedura organizata de autoritatea contractanta si sa aiba inscrisa valabilitatea pentru care a fost constituita - 6 luni.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: O lista a princip. lucrari executate in ultimii 5 ani, continand valori, perioade de exec., beneficiari, indif. daca acestia din urma sunt aut.contract. sau clienti privati.Executia de lucr.sim.se confirma prin prezentarea unor certif./doc. emise sau contrasemnate de o autorit. ori de catreclientul privat beneficiar (scrisori de recomand. din partea benef., semnate si stampilate sau procese verbale de receptie semnate de catreambele parti, fara obiectiuni sau informatii privind indeplinirea obligatiilorcontractuale). Scris. de recomandare/pr. verbale de receptie semnate de catre ambele parti, fara obiectiuni/informatiile privindindeplinirea obligatiilor contract, vor indica beneficarii, valoarea lucrarilor, natura acestora, perioada si locul de executare, cu precizarea daca lucr. au fost execut. in conf. cu normele profes.din domeniu si au fost duse la bun sfarsit.Document.se vor prez.in orig/copie legaliz./copie lizbila, semnate si stamp.cu mentiunea"conf.cu orig.", ,Cerinta minima: Ofert. va mentiona 1 contract insotit de certificari de buna executie: pr.verb. de rec., semnate de ambele parti si recomand.din partea benef./ informatii privind modul de indeplinire al contract.), din care sa reiasa ca, in ultimii 5 ani de la data limita stabilita pentru depunerea ofert., au fost executate lucr. de constr., in valoare egala sau mai mare cu valoarea contractului ce urmeaza sa fie atribuit.In cazul in care contract au. fost semnate inainte de perioada de cinci anide la data limita de depunere a ofertelor, aut. contract. va lua in considerare serviciile prestate si duse la bun sfarsit in perioada solicitata si va avea in vedere doar serviciile prestate in aceasta perioada.Pt demonstrarea indepl. cerintei minime privind exper. simil., ofert.va mentiona 1 contr. insotit decertificari de buna executie-pr.verb.de rec. si recomandari., Cerinta minima -Ofertantul trebuie sa faca dovada detinerii in proprietate sau sa aiba la dispozitia sa, in cantitatea si la termenele impuse de procesul de executie, utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice si mijloacele de transport necesare pentru derularea in bune conditii a investitiilor. Lista si inscrisurile doveditoare trebuie sa demonstreze capacitatea ofertantului de a finaliza lucrarile. Se va face dovada detinerii cu orice titlu a utilajelor necesare pentru realizarea investitiei conform mentiunilor din proiectul tehnic. Neprezentarea acestora duce la descalificarea ofertantului.Se vor prezenta inscrisuri doveditoare pentru detinerea cu orice titlu a dotarilor necesare indeplinirii contractului., Resurse umane-Se vor prezenta date cu privire la personalul de specialitate asigurat pentru indeplinirea contractului, Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de personal de specialitate -Coordonator de proiect (reprezentantul Antreprenorului), Studii: Facultatea de Constructii ? detine diploma de inginer. Experienta profesionala generala: minim 5 ani in domeniul lucrarilor de constructii si/sau supervizare de lucrari de constructii si/sau management de proiect/contract si/sau proiectare.Se vor considera dovezi ? numai daca sunt prezentate cumulat toate documentele urmatoare ? CV, insotit de declaratia de disponibilitate;copie simpla a diplomei de absolvire a studiilor universitare, copie simpla a contractului individual de munca sau echivalentul acestuia vizata de Inspectoratul Teritorial de Munca sau copia unui act juridic civil bilateral din care sa rezulte ca ofertantul poate asigura pe durata contractului acest specialist, - copie simpla(conform cu originalul) a cartii de munca (sau echivalentul acesteia)., Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de personal de specialitate - Responsabil tehnic cu executia ? categoria constructii civile.Se vor considera dovezi, numai daca sunt prezentate cumulat toate documentele, urmatoarele: copia simpla a autorizatiei sau a atestatului tehnico-profesional insotita de copia legitimatiei eliberata in baza atestatului din care sa rezulte valabilitatea acesteia la data limita de depunere a ofertei sau copia unui act juridic civil bilateral din care sa rezulte ca ofertantul poate asigura pe durata contractului acest specialist insotita de declaratia de disponibilitate., Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de personal de specialitate - Responsabil SSM ? COR 241220.Se vor considera dovezi ? numai daca sunt prezentate cumulat toate documentele urmatoare ? CV, insotit de declaratia de disponibilitate;copie simpla a certificatului de absolvire din care sa rezulte ca ofertantul poate asigura pe durata contractului acest specialist sau copie simpla (conform cu originalul) dupa contractul individual de munca (sau echivalentul acestora) vizate de Inspectoratul Teritorial de Munca (sau echivalentul acestuia), copie simpla a contractului individual de munca sau echivalentul acestuia vizata de Inspectoratul Teritorial de Munca sau copia unui act juridic civil bilateral din care sa rezulte ca ofertantul poate asigura pe durata contractului acest specialist, - copie simpla(conform cu originalul) a cartii de munca (sau echivalentul acesteia)., Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de personal de specialitate - cel putin 3 persoane autorizate ANRE, sau echivalent, pentru executare de linii electrice de joasa tensiune.Se vor considera dovezi ? numai daca sunt prezentate cumulat toate documetele urmatoarele ? CV, insotit de declaratia de disponibilitate;copie simpla a autorizatiei ANRE, copie simpla (conform cu originalul) dupa contractul individual de munca (sau echivalentul acestora) vizate de Inspectoratul Teritorial de Munca (sau echivalentul acestuia) sau copia unui act juridic civil bilateral din care sa rezulte ca ofertantul poate asigura pe durata contractului acest specialist, - copie simpla(conform cu originalul) a cartii de munca (sau echivalentul acesteia)., Se va prezenta Declaratia privind efectivele medii anuale al personalului angajat si al cadrelor de conducere si de executie a ofertantului, personal pe care se angajeaza sa-l utilizeze pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului ? se va prezenta act adiministrativ/adresa emisa de Inspectoratul Teritorial de Munca Constanta care sa confirme faptul ca ofertantul are, la data ofertarii, 95 de angajati care sa poata fi implicati in indeplinirea contractului.Se va prezenta formularul G 1 din sectiunea Formulare si act administrativ/adresa/adeverinta ITM care sa ateste detinerea unui numar de 95 de angajati necesari pentru indeplinirea contractului., Prezentare autorizatie SC RAJA SA - concesionar al serviciilor de alim. cu apa si canalizare -pentru executarea lucrarilor de montare de contori pe bransamente, bransament de apa, racord de canalizare, extindere de retele de apa si canalizare stradala in termenul de valabilitate., Autorizatie ISCIR pentru instalare, montare si reparare a cazanelor de apa calda si cazane de abur de joasa presiune sau echivalent., Autorizatie pentru executare de linii electrice de joasa tensiune- Atestat ANRE tip B sau echivalent; Certificat de atestare ISO-9001 sau echivalent, inclusiv pentru lucrari de constructii si instalatii de incalzire, in termenul de valabilitate, eliberat de un organism acreditat RENAR sau de un organism membru al EA ? European Co-operationfor Acreditation.Se vor prezenta in copii legalizate/copii conform cu originalul .Se vor prezenta in copii legalizate/copii conform cu originalul.Se vor prezenta in copii legalizate/copii conform cu originalul .Nu se accepta ? in curs de certificare?., Certificat de atestare ISO-14001 sau echivalent, inclusiv pentru lucrari de construtii si instalatii de incalzire in termenul de valabilitate, eliberat de un organism acreditat RENAR sau de un organism membru al EA ? European Co-operationfor Acreditation.Se vor prezenta in copii legalizate/copii conform cu originalul .Nu se accepta ? in curs de certificare?.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
65
Descriere: Punctajul pentru factorul de evaluare "pretul ofertei" se acorda astfel: a) pentru cel mai scazut dintre preturile ofertelor se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectivb) pentru alt pret decat cel prevazut la lit. a) se acorda punctajul astfel: P(n) = (pret minim/pret (n)) x punctaj maxim alocat;Preturile care se compara in vederea acordarii punctajului sunt preturile prevazute formularul de oferta.VALOAREA ESTIMATA A ACHIZITIEIESTE DE 3.380.920LEI (FARA TVA). OFERTELE PESTE ACEASTA VALOARE NU VOR FI PUNCTATE !
Termen de executie a lucrarii calculat de la data emiterii ordinului de incepere
25
Descriere: Punctajul pentru factorul de evaluare "termen de executie a lucrarii calculat de la data emiterii ordinului de incepere" se acorda astfel: a) pentru cel mai mic dintre termenele de executie se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv;b) pentru alt termen decat cel prevazut la lit. a) se acorda punctajul astfel: Tf(n) = (termen minim ofertat/termen(n)) x punctajul maxim alocat. Termenele care se compara in vederea acordarii punctajului sunt termenele prevazute in oferta tehnica.TERMENUL DE EXECUTIE MAXIM ADMIS ESTE DE12 LUNI, IAR TERMENUL MINIM ADMIS ESTE DE 2 LUNI.
Termen de garantie
10
Descriere: Punctajul pentru factorul de evaluare "termen de garantie" se acorda astfel: a) pentru cel mai mare dintre termenele de garantie se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv;b) pentru alt termen decat cel prevazut la lit. a) se acorda punctajul astfel: Tg(n) = (termen ofertat(n)/termen maxim ofertat) x punctajul maxim alocat.Termenele care se compara in vederea acordarii punctaj, sunt termenele prevazute in oferta tehnica.TERMENUL DE GARANTIE MINIM ADMIS ESTE DE 24 DE LUNI. TERMENUL DE GARAN?IE MAXIM ADMIS ESTE DE 10 ANI.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: DE PE SEAP (WWW.E-LICITATIE.RO) ANEXATA INVITATIEI DE PARTICIPARE.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.09.2012 08:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 20.09.2012 16:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 04.09.2012 16:50