Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Canule


Detaliu pentru invitatia numarul 351484
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SPITAL CLINIC JUDETEAN DE URGENTA ORADEA
Numar invitatie: 351484/31.07.2013
Denumire contract: Canule
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITAL CLINIC JUDETEAN DE URGENTA ORADEACod fiscal: 4208498, Adresa: STR. REPUBLICII NR. 37, Oradea, Telefon: +40 259434406, Fax: +40 259417169
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Canule
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
II.1.5) Obiectul contractului: Nr. lot. Denumire lot/produs UM cantitate minima estimata pe 1 anicantitate maxima estimata pe 1 aniLot 1 CANULA DE ASPIRATIE IN PLAGA LY1 CANULA DE ASPIRATIE IN PLAGA LY 3600; DIN PLASTIC, TRANSPARENTA DE TIP YANKAUER BUC 40 480Lot 2 Canule nazale de oxigenare peste urechi1 CANULA NAZALA DE OXIGENARE PESTE URECHI ADULTI CU TUB DE 1.8 M BUC 1070 128402 CANULA NAZALA DE OXIGENARE PESTE URECHI COPII CU TUB DE 1.8 M BUC 420 5040Lot 3 Canule plastic pentru aspiratie intrauterina dreapta1 CANULE PLASTIC PT ASPIRATIE INTRAUTERINA DREAPTA DIMENSIUNI 8. BUC 8 962 CANULE PLASTIC PT ASPIRATIE INTRAUTERINA DREAPTA DIMENSIUNI9. BUC 25 3003 CANULE PLASTIC PT ASPIRATIE INTRAUTERINA DREAPTA DIMENSIUNI 10. BUC 25 3004 CANULE PLASTIC PT ASPIRATIE INTRAUTERINA DREAPTA DIMENSIUNI12. BUC 12 144Lot 4 Canula rectala CH321 CANULA RECTALA CH 32 BUC 10 120Lot 5 Canula traheostomie cu balonas si panglica de fixare1 CANULE TRAHEOSTOMIE cu balonas si panglica de fixare de 7 mm BUC 3 362 CANULE TRAHEOSTOMIE cu balonas si panglica de fixare de10 mm BUC 7 843 CANULE TRAHEOSTOMIE cu balonas si panglica de fixare de8 mmBUC 5 604 CANULE TRAHEOSTOMIE cu balonas si panglica de fixare de8.5 mm BUC 10 1205 CANULE TRAHEOSTOMIE cu balonas si panglica de fixare de9 mm BUC 10 120Lot 6 Canule vaginale1 CANULE VAGINALE BUC 250 3000Nr. lot. Denumire lot/produs UM cantitate minima estimata a unui contract subsecventcantitate maxima estimataa unui contract subsecventLot 1 CANULA DE ASPIRATIE IN PLAGA LY1 CANULA DE ASPIRATIE IN PLAGA LY 3600; DIN PLASTIC, TRANSPARENTA DE TIP YANKAUER BUC 40 240Lot 2 Canule nazale de oxigenare peste urechi1 CANULA NAZALA DE OXIGENARE PESTE URECHI ADULTI CU TUB DE 1.8 M BUC 1070 64202 CANULA NAZALA DE OXIGENARE PESTE URECHI COPII CU TUB DE 1.8 M BUC 420 2520Lot 3 Canule plastic pentru aspiratie intrauterina dreapta1 CANULE PLASTIC PT ASPIRATIE INTRAUTERINA DREAPTA DIMENSIUNI 8. BUC 8 482 CANULE PLASTIC PT ASPIRATIE INTRAUTERINA DREAPTA DIMENSIUNI9. BUC 25 1503 CANULE PLASTIC PT ASPIRATIE INTRAUTERINA DREAPTA DIMENSIUNI 10. BUC 25 1504 CANULE PLASTIC PT ASPIRATIE INTRAUTERINA DREAPTA DIMENSIUNI12. BUC 12 72Lot 4 Canula rectala CH321 CANULA RECTALA CH 32 BUC 10 60Lot 5 Canula traheostomie cu balonas si panglica de fixare1 CANULE TRAHEOSTOMIE cu balonas si panglica de fixare de 7 mm BUC 3 182 CANULE TRAHEOSTOMIE cu balonas si panglica de fixare de10 mm BUC 7 423 CANULE TRAHEOSTOMIE cu balonas si panglica de fixare de8 mmBUC 5 304 CANULE TRAHEOSTOMIE cu balonas si panglica de fixare de8.5 mm BUC 10 605 CANULE TRAHEOSTOMIE cu balonas si panglica de fixare de9 mm BUC 10 60Lot 6 Canule vaginale1 CANULE VAGINALE BUC 250 1500
II.1.6) CPV: 33141220-8 - Canule (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 5, 875.8 - 70, 509.6 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este: LOT 1 = 21 LEI; LOT 2 = 129 LEI; LOT 3 = 84 LEI; LOT 4 = 9 LEI; LOT 5 = 164 LEI; LOT 6 = 300 LEI.Curs de referinta comunicat de BNR din data publicarii in SEAP a invitatiei de participare.Garantia de participare la procedura de achizitie se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in lei, in cuantumul si cu o perioada de valabilitate egala cuperioada de valabilitate a ofertei, respectiv 60 de zile de la data limita de depunere a ofertei.- Pentru plata prin numerar, aceasta se poate achita la casieria autoritatii contractante, intre orele 7.00-11.00.sau 12.00-15.00.- In cazul in care ofertantul opteaza pentru constituirea garantiei de participare prin virament bancar, contul deschis de autoritatea contractanta este urmatorul: RO72TREZ0765006XXX009861 deschis la Trezoreria Oradea, cod fiscal 4208498, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta, pana la data limita de depunere a ofertelor in favoarea autoritatii contractante.In cazul in care ofertantul declarat castigator se face vinovat de nesemnarea contractului de furnizare produse in conditiile de baza impuse prin documentatia de atribuire, in termenul prevazut, la pretul de atribuire, acesta va pierde garantia de participare depusa si va decade din drepturile castigate in urma atribuirii contractului de achizitie.In cazul in care operatorul economic beneficiaza de prevederile Legii346/2004 cu privire la stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, prezentand pana cel tarziu la data depunerii ofertei, ?declaratia privind incadrarea in categoria IMM?, va beneficia de o reducere de 50% a garantiei de participare.Garantia de participare se va posta obligatoriu in SEAP (scanata pana la data limita de depunere a ofertelor) si va fi prezentata la sediu de catre toti operatorii economici pana la data limita de depunere a ofertelor.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 10% din valoarea fara tva a contractului. In cazul in care contractantul beneficiaza de prevederile Legii346/2004 cu privire la stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii prezentand pana cel tarziu la data semnarii contractului ?declaratia privind incadrarea in categoria IMM?, va beneficia de o reducere de 50% a garantiei de buna executie.Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, conform art. 90 alin.1) din HG 925/2006, in baza prevederilor art.1 din HG 1045/2011.? Autoritatea contractanta are obligatia de a elibera/restitui garantia de buna executie in cel mult 14 zile de la data intocmirii procesului-verbal de receptie a produselor care fac obiectul contractului si/sau de la plata facturii finale, daca nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea (formular 12A)Declaratie cu privire la neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (formular 12B)Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (Formular 1)Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG 34/2006. (formular 12C)Persoanele cu functie de decizie sunt: -Manager, Dr.Carp Gheorghe-Director financiar-Contabil, Ec. Maghiar Marcel-Director medical, Dr. Daina Lucia-Medic sef upu-smurd, Dr. Borcea HadrianComisia de evaluare: -Farmacist Neamtu Corina-As. Rob Florin ? Director de ingrijiri-Ec. Iurcov Bogdan-Ec. Bibart Cosmin-Ec. Popovici IoanaMembrii de rezerva: - Ec. Popovici Florin - Serv APCA- Ing. Marzac Marian - Serv. APCA Cerinta nr. 1: Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, in original sau copie legalizata sau xerocopie certificata pentru ?conformitate cu originalul? cu semnatura si stampila din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic a codului C.A.E.N corespunzator comercializarii produselor care fac obiectul contractului, informatiile cuprinse din acest document sa fie reale/actuale la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Cerinta nr. 2: Aviz de functionare emis de Ministerul Sanatatii Publice valabil la data limita stabilita pentru depunerea ofertei aferenta procedurii - in copie conform cu originalul. (in conf. HG 862/2006 privind organizarea si functionarea Ministerului Sanatatii cu modificarile si completarile ulterioare ale Legii nr.176/2000 privind dispozitivele medicale). In avizul de functionare emis de MSP pentru fiecare societate, trebuie sa fie specificat producatorul tuturor produselor solicitate respectiv ofertate.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale (formularul 2)Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Certificate de inregistrare a dispozitivelor medicale emise de Ministerul Sanatatii Publice sau Declaratii/Certificate de conformitate CE pentru produsele prezentate in caietul de sarcini., Mostre cu titlu gratuit, pentru toate produsele solicitate, respectiv ofertate.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 13.08.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 10.10.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 30.07.2013 07:57
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer