Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ?Captare si aductiune apa. Canalizare ape uzate menajere si statie de epurare in comuna Mirosi, judetul Arges?


Detaliu pentru invitatia numarul 331849
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Comuna Mirosi (Primaria Mirosi)
Numar invitatie: 331849/17.07.2012
Denumire contract: ?Captare si aductiune apa. Canalizare ape uzate menajere si statiede epurare in comuna Mirosi, judetul Arges?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Mirosi (Primaria Mirosi)Cod fiscal: 5010137, Adresa: Com. Mirosi, jud. Arges, str. Principala nr. 1, Mirosi, Telefon: 0248694509, Fax: 0248694509
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Com. Mirosi, jud. Arges, str. Principala nr. 1, Mirosi, Romania, cod postal: 117490, telefon: +40 248694509, fax: +40 248694509, persoana de contact: PRIMARIA COMUNEI MIROSI
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Comunei Mirosi - judetul Arges.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?Captare si aductiune apa. Canalizare ape uzate menajere si statiede epurare in comuna Mirosi, judetul Arges?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executie lucrari ? amenajare captare, aductiuni pentru apa inclusiv retele pentru utilitati in incinta (foraje - 2 buc., rezervor - 1 buc.); statie tratare apa inclusiv retele pentru utilitati in incinta (instalatie tratare apa prin clorinare); retea de alimentare cu apa inclusiv bransamente inclusiv retele de utulitati in incinta (lungime retea7180 m, container metalic - 1 buc.);? statie de epurare inclusiv retele pentru utilitati in incinta (1 buc.) ; retea de canalizare inclusiv racorduri, inclusiv retele de utilitati in incinta (7180 m, statii de pompare ? 3 buc.).
II.1.6) CPV: 45231300-8 - Lucrari de constructii de conducte de apa si de canalizare a apelor reziduale la mare distanta (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 5, 117, 102.5 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum: 96000 lei. Perioada de valabilitate: 150 zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Modalitatea de constituire: conform art. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006. In cazul in care ofertantul opteaza pentru constituirea garantiei printr-un instrument de garantare, acest document va contine informatiile minime prevazute in Formularul nr. 12. Contul IBAN al autoritatii contractante este: RO79TREZ050500220X001259 deschis la Trezoreria Costesti - judetul Arges (CIF 5010137). In cazul depunerii si respingerii unei contestatii de Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor, autoritatea contractanta va retine din garantia de participare o suma calculata potrivit art. 278ยน din OUG 34/2006 actualizata.
Garantie de buna executie
Cuantum: 10% din pretul contractului, fara TVA. Modalitatea de constituire: conform art. 90 din H.G. nr. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Declaratie pe propria raspundere de neincadrare in situatiile prevazute de art.180 din OUG nr. 34/2006. Se vor prezenta Formularul1 (obligatie identica pentru tertul sustinator, dupa caz), cazierul judiciar si cazierul fiscal al operatorului economic. - Declaratie pe propria raspundere de neincadrare in situatiile prevazute de art.181 din OUG nr. 34/2006. Se vor prezenta Formularul 2; certificatul eliberat de Administratia Finantelor Publice din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile fiscale de plata catre bugetele componente ale bugetului general consolidat pentru luna anterioara celei de depunere a ofertelor; certificatul eliberat de autoritatile publice locale din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile de plata catre bugetul local pentru luna anterioara celei de depunere a ofertelor; Formularul 3 - certificatul de participare cu oferta independenta cf. Ordinului presedintelui ANRMAP nr. 314/2010; declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006 (evitarea conflictului de interese cu urmatoarele persoane cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: primar ? Marin Nita; viceprimar ? Mantu Emilian; secretar ? Ciobanu Dorina, contabil ? David Iulia; lista consilieri locali care aproba bugetul local ? Badea Marin, Bratu Marian, Dobre Maria, Ghita Doru, Maneaa Viorel, Marinescu Emilian, Neagoe Aristide, Popa Iustin, Surcel Ion, Stancu Nicolae - * obligatie identica pentru tertul sustinator, dupa caz); Formularul 4 ? informatiile generale despre ofertant; Formularul 5 ? declaratia privind calitatea de participant la procedura. Dupa caz, Formularul 2 se va depune si de tertul sustinator, numai pentru neincadrarea in situatiile prevazute de art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006.- In cazul asocierii in sensul art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006, criteriile de calificare vor fi indeplinite de fiecare asociat. Nota: dupa caz, documentele se vor prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. - Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in raza caruia este situat sediul social al ofertantului, cu cel mult 14 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor, din care sa rezulte informatii privind structura actionarilor/ asociatilor, persoanele imputernicite (reprezentantii legali), obiectul de activitate, mentiuni privind faptul ca ofertantul nu este in procedura insolventei sau in incapacitate de plata, lichidare voluntara sau alte proceduri care au ca efect juridic incetarea/suspendarea activitatii/dizolvarea persoanei juridice. Activitatile CAEN autorizate trebuie sa permita executarea obiectului contractului. Autoritatea contractanta are dreptul sa solicite ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.- Operatorii economici straini vor prezenta documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si, dupa caz, de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata in limba romana.- In cazul asocierii in sensul art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006, criteriile de calificare vor fi indeplinite de fiecare asociat.Nota: dupa caz, documentele se vor prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: - Cash flow pentru minim 6 luni de derulare a contractului conform graficului de executie =2 400 000 lei, - Valoarea mediei cifrei de afaceri in domeniul obiectului contractului, pe ultimii trei ani va fi de minimum 9 600 000 lei.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: -Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a executat in ultimii 5 ani* in cadrul unuia sau a maxim 2 contracte, lucrari similare celor prevazute in caietul de sarcini, cu o valoare de minim 4 800 000 lei, fara TVA, constand in cel putin urmatoarele: - executie retele de apa; - executie foraje; - executie statie de tratare a apei. - executie retele de canalizare; - executie statie de epurare; - executie statii de pompare. * pana la data limita de depunere a ofertelor, - Informatii referitoare la utilajele si echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari, cel putin motocompresor, excavator, echipamente de foraj (orizontal si vertical), sisteme de sprijiniri maluri (pentru min. 200 mp), compactoare cu placa vibratoare si mai mecanic, aparate de sudura a conductelor, autobasculante, automacara, autocistrena, statie de betoane si mortare agrementata tehnic, autospeciale transport beton cu o capacitate mai mare de 4 mc, autopompa beton, vibrocompactoare beton, popi metalici (min. 200 buc.), electropompa submersibila., Informatii referitoare la laboratorul autorizat pentru efectuarea de incercari si verificari de laborator in profilele ce privesc executia lucrarilor., Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de cel putin urmatorul personal pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului: A. Personal tehnic de specialitate: - Manager de proiect - studii superioare de lunga durata in domeniul ingineresc (constructii hidrotehnice) finalizate prin diploma de licenta sau echivalent si o experienta in domeniul studiilor de minim 5 ani; - detinerea de competente relevante privind managementul de proiect (dovedite prin certificate recunoscute cel putin la nivel national, cum ar fi "Manager de proiect" - cod C.O.R. 241919); - participarea pe parcursul profesional la cel putin un contract de executie lucrari de alimentare cu apa si/sau canalizare in cadrul caruia a ocupat pozitia de manager de proiect., Continuare sectiunea anterioara - A. Personal tehnic de specialitate: - Sef santier pentru fiecare lot de lucrari in parte - studii superioare de lunga durata in domeniul ingineresc (constructii hidrotehnice) finalizate prin diploma de licenta sau echivalent si o experienta in domeniul studiilor de minim 5 ani; - participarea pe parcursul profesional la cel putin un contract de executie lucrari de alimentare cu apa si/sau canalizare in cadrul caruia a ocupat pozitia de sef de santier.- Responsabil tehnic cu executia lucrarilor pentru domeniul IX - detinerea atestatului de specialitate pentru domeniul IX - Constructii edilitare si de gospodarie comunala., Continuare sectiunea anterioara - A. Personal tehnic de specialitate: - Inginer constructii hidrotehnice - studii superioare de lunga durata in domeniul ingineresc (constructii hidrotehnice) finalizate prin diploma de licenta sau echivalent si o experienta in domeniul studiilor de minim 5 ani; - participarea pe parcursul profesional la cel putin un contract de executie lucrari de alimentare cu apa si/sau canalizare in cadrul caruia a ocupat pozitia de inginer constructii hidrotehnice si sa fi avut ca atributii realizarea de lucrari de alimentare cu apa si/sau canalizare., Continuare sectiunea anterioara - A. Personal tehnic de specialitate: - Inginer constructii civile si industriale - studii superioare de lunga durata in domeniul ingineresc (constructii hidrotehnice) finalizate prin diploma de licenta sau echivalent si o experienta in domeniul studiilor de minim 5 ani; - participarea pe parcursul profesional la cel putin un contract de executie lucrari de alimentare cu apa si/sau canalizare in cadrul caruia a ocupat pozitia de inginer constructii civile si industriale si sa fi avut ca atributii realizarea de structuri aferente unor lucrari de alimentare cu apa si/sau canalizare. - Inginer instalatii electrice - studii superioare de specialitate de lunga durata finalizate prin diploma de licenta sau echivalent si o experienta in domeniul studiilor de minim 5 ani; atestat ANRE tip B., Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de cel putin urmatorul personal pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului: B: Personal de executie: - Personal de executie (fierar betonisti, dulgheri, zidari, vopsitori, instalatori instalatii sanitare, instalatori instalatii electrice atestati ANRE, sudori atestati ISCIR, asfaltatori, operatori utilaje, sapatori etc. si muncitori necalificati) conform caiet de sarcini., Informatii privind subcontractantii: Resursele tehnice si/sau umane ale subcontractantilor declarati se vor lua in considerare pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit, numai daca sunt prezentate documente doveditoare privind detinerea dotarilor tehnice potrivit cerintelor descrise la Capacitatea tehnica si/sau, dupa caz, documente prin care se dovedesc raporturile de munca (angajare sau colaborare dintre angajator [aici, subcontractantul] si resursele umane propuse de acesta potrivit cerintelor descrise la Capacitatea profesionala. In cazul in care pentru indeplinirea contractului nu este necesara subcontractarea, operatorul economic va face precizarea ?nu este cazul? in cadrul formularului 8., Informatii privind asocierea: Operatorii economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna. Intr-o astfel de situatie se va prezenta, in original, acordul de asociere, din care vor rezulta cel putin urmatoarele: - faptul ca asociatii sunt responsabili solidar si nelimitat fata de autoritatea contractanta pentru executarea integrala a contractului de achizitie publica, la termen si in conditiile asumate prin acesta;
- nominalizarea liderului asociatiei, a membrilor asociatiei, impreuna cu datele de identificare ale acestora;
- comunicarile dintre autoritatea contractanta si membrii asociatiei cu privire la desfasurarea procedurii de atribuire se vor face cu liderul asociatiei;
- partea/partile din contract care urmeaza sa fie indeplinita/indeplinite de fiecare asociat in parte, inclusiv valoric si procent din valoarea contractului.- dupa caz, imputernicirea liderului asocierii de a semna oferta in numele asociatiei Implementarea standardului de management al sistemului calitatii din seria ISO 9001 in domeniul care face obiectul contractului., Implementarea standardelor de management de mediu din seria ISO 14001 in domeniul care face obiectul contractului.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
50
Descriere: a) Pentru cel mai scazut dintre preturi se acorda punctajul maxim;b) Pentru celelalte preturi ofertate punctajul P(n) se calculeaza proportional, astfel: P(n)=(Pret(min) /Pret(n))x50 pct.
DURATA DE EXECUTIE
10
Descriere: Durata cea mai mica - max. 10 pct; alte durate ofertate = (Dmin/ Dofertata) x 10 pct.; durata maxim acceptata peste care oferta va fi declarata neconforma este de 12 luni; durata minima realista sub care oferta nu va fi punctata suplimentar este de 6 luni.
PERIOADA DE GARANTIE A LUCRARILOR
5
Descriere: Perioada cea mai mare - 5 pct; alte perioade ofertate = (Gofertat/ Gmaxim) x 5 pct.; perioada minim acceptata sub care oferta va fi declarata neconforma este de 12 luni; perioada maxima peste care oferta nu va fi punctata suplimentar este de 120 luni.
COSTUL OPERATIONAL TOTAL calculat ca si cost operational anual maxim garantat inmultit cu 25
35
Descriere: Pentru cel mai mic cost operational (CO) total rofertat se acorda maximul de punctaj. Pentru alt cost operational ofertat decat cel mai mic se acorda punctaj conform formulei: PCO = [COmin / COn ] x 35 , Unde: - PCO este punctajul obtinut de oferta n; - COmin ? cel mai mic cost operational ofertat; - COn ? cost operational aferent ofertei n. Costurile de operare si garantii, se completeaza in cadrul propunerii tehnice unde ofertantul le va prezenta conform celor detaliate in fisierul CS_COT.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Gratuit din SEAP (www.e-licitatie.ro)
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 01.08.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 01.08.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Cofinantare
Data expedierii prezentei invitatii: 16.07.2012 16:38
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer