Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Capturarea cainilor fara stapan de pe domeniul public al municipiului Botosani


Detaliu pentru invitatia numarul 321884
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Directia Servicii Publice, Sport si Agrement Botosani
Numar invitatie: 321884/13.03.2012
Denumire contract: Capturarea cainilor fara stapan de pe domeniul public al municipiului Botosani
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDirectia Servicii Publice, Sport si Agrement BotosaniCod fiscal: 24401506, Adresa: CALEA NATIONALA NR 64, Botosani, Telefon: +40 0331710613, Fax: +40 0331710614
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: CALEA NATIONALA NR 64, Botosani, Romania, cod postal: 710028, telefon: +40 331710613, fax: +40 331710614, persoana de contact: TURCANU EUGEN
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: CALEA NATIONALA NR 64, Botosani, Romania, cod postal: 710028, telefon: +40 331710613, fax: +40 331710614, persoana de contact: Harcota Camelia
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (servicii in domeniul culturii)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Capturarea cainilor fara stapan de pe domeniul public al municipiului Botosani
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Activitatea consta in efectuarea a trei operatii distincte: capturarea, transportul si predarea cainilor fara stapan, conform cerintelor caietului de sarcina.
II.1.6) CPV: 98000000-3 - Alte servicii comunitare, sociale si personale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 67, 200 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei: 2 luni. Garantia de participare se constituie de catre ofertant in scopul de a proteja autoritatea contractanta fata de riscul unui eventual comportament necorespunzator al ofertantului pe intreaga perioada derulata pana la incheierea contractului de achizitie publica.Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul de 672 lei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: In cazul in care Comisia de evaluare constata ca un ofertant nu indeplineste una sau mai multe dintre cerintelede calificare stabilite in Fisa de date, oferta depusa va fi considerata inacceptabila conform prevederilor art. 36 alin (1) litera b) din H.G. nr. 925/2006 pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achizitie publica din O.U.G. nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii.In cazul unei oferte comune, situatia personala si capacitatea de exercitare a activitatii profesionale trebuie dovedite de fiecare dintre asociati in parte iar cerintele privind situatia economico-financiara si capacitatea tehnica si/sau profesionala vor fi indeplinite prin cumul, mai putin cerintele care vizeaza atributii in executarea viitorului contract care trebuie indeplinite de acela dintre asociati, care, conform acordului de asociere a fost nominalizat pentru executarea respectivelor .Atentie: Fiecare document va fi semnatde reprezentantul legal al firmei /sucursalei. In cazul in care acestea sunt semnate de o alta persoana, aceasta va prezenta o imputernicire.Toate documentele vor avea, pe langa semnatura - mentionat in clar numele intreg. Nu se folosesc prescurtari.Se vor completaDeclaratie privind eligibilitatea-. In conformitate cu formularul 4 din sectiuneaFormulareDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr.34/2006 -In conformitate cu formularul 5 din sectiunea FormulareDeclaratie privind calitatea de participant la procedura -In conformitate cu formularul 6 din sectiunea FormulareDeclaratie de integritate ? In conformitate cu formularul 7.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare-In conformitate cu formularul 8 din sectiunea Formulare- neancadrarea in situatiile prevazute la art.69^1. In vederea completarii acestei declaratii precizam ca persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: Eugen-Cristian Turcanu ? Director si Violeta Sfeclis- Sef Serviciu Financiar-Contabilitate.Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale - eliberat de Primaria locala? in original sau copie legalizata , a taxelor si contributiilor catre bugetul general consolidateliberat de D.G.F.P.- in original sau copie legalizata.In conformitate cu formularul 9 din sectiunea Formulare- Prezentarea Certificatului de atestare fiscala eliberat de autoritatea competenta, in termen de valabilitate la data depunerii ofertelor-original sau copie legalzata, din care sa rezulte ca nu are obligatii restante la bugetul general consolidat;
- Prezentarea Certificatului de atestare fiscala eliberat de autoritatea competenta, in termen de valabilitate la data depunerii ofertelor-original sau copie legalizata, din care sa rezulte ca nu are obligatii restante la bugetul local.ATENTIE: In situatia in care din documentele prezentate reiese ca ofertantul sau oricare dintre asociati, daca este cazul, se afla in una din situatiile prevazute la art.180, art. 181, art. 69^1din OUG nr.34/2006, cu completarile si modificarile ulterioare sau de Ordinul 314/2010 al ANRMAP, atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii neachitate catre buget vor fi respinse.Daca exista incertitudini referitoare la situatia personala a unui operator economic, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita informatii direct de la autoritatile competente 1. - Copie dupa Certificatul de Inregistrare emis de de Oficiul Registrului Comertului-copie semnata si stampilata de reprezentantul legal al societatii cu mentiunea ? conform cu originalul?. ;2. -Certificat Constatator/echivalent, in original sau copie legalizata, emis, cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial /altele echivalente, din care sa rezulte ca: - DOMENIUL DE ACTIVITATE AL OFERTANTULUI CORESPUNDE OBIECTULUI PROCEDURII;
- nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei, cu modificarile ulterioare, sau ca societatea se afla in incapacitate de plata;
- Pentru persoane fizice romane: Se solicita autorizatia de functionare, precum si orice alt document edificator considerat necesar pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului.-Pentru persoane juridice/fizice straine: - documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. (documentul se va prezenta in copie legalizata, anexandu-se si traducerea autorizata in limba romana).
Capacitatea economica si financiara
Descriere: - Informatii generale, cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani (Formularul 10)- Bilantul contabil din 2010 ? raportarea semestriala la 30.06.2011 si balanta pentru ultima luna incheiata
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: - Lista principalelor lucrari executatein ultimii 3ani ? indeplinirea a cel putin 1 proiect similar cu serviciile licitate (Formularul 11), Resurse umane si structura organizatoricaLista personalului personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant, in special pentru asigurarea prestarii serviciului. (Formularul 12)Pentru realizarea contractului ofertantul va pune la dispozitie oechipa care se va ocupa de capturarea cainilor fara stapan, echipa care trebuie sa fie formata din doua persoane plus soferul mijlocului de transpor, Lista privind dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic, mijloacele de transport si alte mijloace fixe pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea in conditii optime acontractului de servicii - in original; (Formularul 13)- minim un mijloc de transportinchis de tip camioneta siechipamentul tehnicspecific prestarii serviciului de capturarea a cainilor fara stapan, echipamentprecizat in caietul de sarcini ( crosespeciale sau plase, custi, lese, botnite de naylon, trusa de prim ajutor, arme cu sageata care utilizeaza gazul carbonic comprimat sau cartuse cu percutie pentru propulsarea unor seringi sau sageti care permit injectarea cu produse imobilizatoare), Informatii privind asociatii si/sau subcontractantii- Informatii despre Asociere si acordurile de asociere (Formularul 15)- Informatii despre subcontractanti si partea/partile din contract ce vor fi subcontractate (Formularul 14 Informatii referitoare la respectarea obligatiilor privind conditiile de munca si protecta muncii
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 02.04.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 02.04.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 13.03.2012 15:15
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer