Achizitie publica - Capturarea si gestionarea cainilor fara stapan de pe raza Municipiului Campia Turzii
Detaliu pentru invitatia numarul 313518
Municipiul Campia Turzii
Cod de identificare fiscala: 4354566
Adresa: Laminoristilor, 2-4, Campia Turzii
Telefon: 0264-368001
Fax: 0264-365467
Denumire invitatie: Capturarea si gestionarea cainilor fara stapan de pe raza Municipiului Campia Turzii
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 85200000-1 - Servicii veterinare (Rev.2)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: Capturarea si gestionarea cainilor fara stapan de pe raza Municipiului Campia Turzii
Stare procedura: Anulata(in SEAP la data 26.09.2011 11:39)
Data publicarii: 07.09.2011 12:57
Data limita de depunere a ofertelor: 21.09.2011 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: Campia Turzii, Str.Laminoristilor, Nr.2, Jud. Cluj
Data si ora deschiderii ofertelor: 21.09.2011 11:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Campia Turzii, Str.Laminoristilor, Nr.2, Jud. Cluj
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: 75, 000 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Declaratie privind eligibilitatea;Declaratie priv. neînc. în prev. art. 181;Certificatul de atestarebuget de stat consolidat; Certificat de atestare fiscalabuget local;Certificat de participare la procedura cu oferta independenta;Certificatul constatator eliberat de ORC;Copie dupa certificatul de înregistrare fiscala eliberat de ORC;Prezentare copie a ultimului bilant contabil, vizat si înregistrat la organele competente;Prezentare fisa de informatii generale;Prezentare declaratie privind lista princ. servicii prestate în ultimii 3 ani;Informatii privind subcontractantii(daca este cazul);Informatii privind asocierea(daca este cazul);Informatii privind dotarile;Informatii privind personalul angajat si cadrele de conducere;Autorizatii de functionare.
Prin accesare SEAP.Cuantumul garantiei de participare este de 750 lei.
Motive anulare:
Nu a fost depusa nicio oferta sau au fost depuse oferte care, desi pot fi luate in considerare, nu pot fi comparate datorita modului neuniform de abordare a solutiilor tehnice si/sau financiare