Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Carburant auto Benzina fara plumb CO 95 ? Euro 4 pentru anul 2012 pe baza de comanda si bonuri valorice ?


Detaliu pentru invitatia numarul 322714
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Regia Autonoma Judeteana de Drumuri Arges R.A.
Numar invitatie: 322714/23.03.2012
Denumire contract: Carburant auto Benzina fara plumb CO 95 ?Euro 4pentru anul 2012pe baza de comandasi bonuri valorice ?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialRegia Autonoma Judeteana de Drumuri Arges R.A.Cod fiscal: RO 27648587, Adresa: Str. George Cosbuc, nr. 40, Pitesti, Telefon: 0248/210062, Fax: 0248/210062
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. George Cosbuc, nr. 40, Pitesti, Romania, cod postal: 110103, telefon: +40 0248210062, fax: +40 0248281962, persoana de contact: Valeria Vasilca
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. George Cosbuc, nr. 40, et. 2, biroul Licitatii - Achizitii, Pitesti
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Constructii si amenajari teritoriale
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Carburant auto Benzina fara plumb CO 95 ?Euro 4pentru anul 2012pe baza de comandasi bonuri valorice ?
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Carburant auto Benzina fara plumb CO 95 ?Euro 4pentru anul 2012pe baza de comandasi bonuri valorice ?
II.1.6) CPV: 09132000-3 - Benzina (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 509, 760 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 9.100lei.Perioada de valabilitate a garantiei departicipare este de 60 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor.Garantia pentru participare este irevocabila si se va constitui in lei, in urmatoarele forme: a) Scrisoare de garantie bancara, Formular nr.6b) Instrument de garantare emis de o societate de asigurarioriginal, mentionandu-se in mod expres ca se constituie pentru procedura ce face obiectul prezentei proceduri.c) Plata cu numerar la caseriasocietatii orar de luni pana joi08, 00?15, 00vineri 7, 30-13, 00 ) ordin de plata vizat de banca emitenta, Cont bancarRO75RZBR0000060013046222-deschis la Raiffeisen Bank.Neprezentarea garantiei de participare in forma, cuantumul, perioada de valabilitate atrage descalificareaofertantului. Autoritatea contractanta va retine din garantia de participare suma de 4289, 76lei, ofertantului care depune contestatie si aceastava fi respinsa ca nefondata de catre CNSC, conf. Art. 2781 alin. 1din OUG 34/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG 34/2006 (declaratia de eligibilitate) cu modificarile sicompletarile ulterioare.Se va prezenta formularul nr. 12A completat;2.Declaratie pe propria raspundere (privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.-Se va prezenta formularul nr. 12B completat;3.Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului Presedintelui ANRMAP nr. 314/12.10.2010; Se va prezenta Certificatde participare cu oferta independenta - formularul nr. 2, conform Ordinului Presedintelui ANRMAP nr. 314/12.10.2010;4.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69ยน (evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006 cumodificarile si completarile ulterioare.-Se va prezenta Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 691 din OUG 34/2006 -formularul nr. 3;Persoanele care detin functii de decizie in cadrul RAJDARGES R.A: Director General ? Sorin IvascuDirector Economic ? Uretu ClaudiaDirector Tehnic Productie? Nicolau Alina5.Declaratie pe propria raspundere privind calitatea de participant la procedura de achizitie.Se va completa formularul nr. 4 ? declaratie privind calitatea de participant la procedura de achizitie; 1Informatii privind persoane juridice/fizice romane. Se va prezenta Certificat constatator emis de ORC (eliberat cu o data de emitere demaxim 30 de zile anterior sedintei de deschidere a ofertelor); Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN dincertificatul constatator. Acest certificat va fi prezentat fie in original, fie in copie legalizata sau in copie lizibila, cu mentiunea , ,conform cu originalul ?
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Lista statiilor de distributie unde furnizarea de combustibil se face pe baza de comanda si bonuri valorice2.Certificate sau alte documente emise de organe abilitate, care sa ateste conformitatea produsului .
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: De pe site www.e-licitatie.ro sau de la sediul autoritatii contractante
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.04.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 03.04.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 23.03.2012 09:46
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer