Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Carburant auto (benzina si motorina ) sub forma de bonuri valorice nenominalizate pe tip de carburant,in valoare de 50 lei pe bon


Detaliu pentru invitatia numarul 348870
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Institutia Prefectului Judetului Vaslui
Numar invitatie: 348870/18.06.2013
Denumire contract: Carburant auto (benzina si motorina ) sub forma de bonuri valorice nenominalizate pe tip de carburant, in valoare de 50 lei pe bon
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialInstitutia Prefectului Judetului VasluiCod fiscal: 3394163, Adresa: str. Stefan cel Mare, nr. 79, Vaslui, Telefon: 0235-316330, Fax: 0235-361398
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Stefan cel Mare, nr. 79, Vaslui, Romania, cod postal: 730168, telefon: +40 235-316330, fax: +40 235-361398, persoana de contact: Eduard Goian
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Institutia Prefectului Judetului Vaslui, str. Stefan cel Mare, nr. 79, Vaslui,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Administratie publica)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Carburant auto (benzina si motorina ) sub forma de bonuri valorice nenominalizate pe tip de carburant, in valoare de 50 lei pe bon
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Valoarea minima a intervalului 72.842 lei fara TVA (echivalent a 1806 bonuri valorice, echivalent a 15400 litri combustibil ) reprezinta valoarea estimata a prezentei proceduri, iar valoarea maxima reprezinta 99.330 lei fara TVA (echivalent a 21.000 litri combustibil) , conditionatde existenta resurselor financiare alocate cu aceasta destinatieOptiuni: Vor fi aplicabileprevederile art.6 din HG 925/2006.
II.1.6) CPV: 09132000-3 - Benzina (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 72, 842 - 99, 330 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
- Garantia de participare este de 2% (in suma fixa de 1456, 84 lei) din valoarea estimata fara TVA .- Mod de constituire : - Garantia de participare se va constitui conform art. 86 alin (1) din HG nr. 925/2006;IMM-urile beneficiaza de reducere cu 50% din cuantumul garantiei de participare cu conditia demonstrarii ca se incadreaza in categoria IMM. Cuantumul se va retine in conditiile 278^1 alin1 din OUG 34/2006- Prin depunere de numerar ? in lei ? la caseria institutiei, orar de luni pana vineri8 ? 16, sau ordin de plata cu conditia confirmarii acestuia de banca , pana la deschiderea ofertelor , in contul RO67TREZ6565005XXX002559, deschis la Trezoreria Mun. Vaslui- Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 60 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor.- Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare vor fi respinse.- Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in valuta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din OUG nr.34/2006 ? formular nr.2, semnat, stampilat in original- declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.181 din OUG nr.34/2006- formular nr.3, semnat, stampilat in original- prezentarea Certificatului eliberat de Administratia Finantelor Publice din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile fiscale de plata exigibile catre bugetul de stat pentru luna anterioara celei in care se depun ofertele.-prezentarea Certificatului eliberat de Autoritatile Publice Locale din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile de plata exigibile catre bugetul local pentru luna anterioara celei in care se depun ofertele.- prezentarea Certificatului de participare cu oferta independenta conform Ordinului presedintelul A.N.R.M.A.P. nr. 314/2010. ? formular nr. 5, semnat, stampilat in original- prezentarea Declaratiei pe propria raspundere privind neancadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Se vor nominaliza, la nivelul prezentei sectiuni, toate persoanele (numele acestora) cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire (respectiv, toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire)- formular nr. 4, semnat, stampilat in original(persoanele ce detin functie de decizie la nivelul Institutiei Prefectului in cazul prezentei proceduri de atribuire sunt: Radu Renga-prefect, Mania Maria Laura-sef serviciu, Sorea Liviu Constantin-sef serviciu, Bujder Emanuela Ingride-sef birou, Iftode Torini-consilier, Andrei Puica-presedinte comisie de evaluare, Juverdenu Alin, membru;Cartas Cristina-Pusa-membru, Mocanu Cezar Florin-membru, Vasilache Elena-membru)- declaratie privind calitatea de participant la procedura ? formular nr.6, semnat, stampilat in original - Certificat constatator ONRCPentru persoanele juridice/fizice romane -Certificat constatator emis de Oficiul Registrului si Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, in original sau copie lizibila conform cu originalul cu semnatura si stampila ofertantului, din care sa rezulte ca ofertantul are obiectul de activitate necesar desfasurarii activitatii ofertate, informatiile cuprinse in certificat trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Pentru persoanele juridice/fizice straine ? documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul/candidatul este rezident, fiind traduse in limba romana ? traducere autorizata si legalizata.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest formular.)Nota: Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, va prezenta pentru conformitate Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului si Comertului in original sau copie egalizata, la cererea Comisiei de evaluare a ofertelor .
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Valoarea cifreide afaceri globalape ultimii trei ani sa fie de cel putin72842*2=145684 lei ? formularul nr. 7.Se vor prezenta copii/copii legalizate/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, ale situatiilor financiare ale companiei(bilant contabil, cont de profit si pierdere, balanta de verificare contabila etc) pe ultimii 3 ani.In cazul IMM urilor, valoarea CA se reduce cu 50%, respectiv aceasta se va situa aproximativ la nivelul valorii estimative a contractului.Prezentareabilantului contabil de la data de 31.12.2012, vizat si inregistrat la organismele abilitate sau alte documente care demonstreaza indeplinirea cerintei sau alte documente echivalente din care sa reiasa nivelul solicitat.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor livrari de produsedin ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Completarea formularului nr. 8 , semnat si stampilat, Certificat sau alte documente care atesta conformitatea produselor, specificatia tehnica minimala curpinsa in Anexa 3 (pentru benzina fara plumb) si Anexa 5 ( pentru motorina) din HG 689/2004, conform caietului de sarcini Copie semnata si stampilata conform cu originalul, Ofertantul trebuie sa dispuna de o retea de distributie (statie proprie sau afiliata, care accepta livrarea de carburanti auto pe baza bonurilor valorice de carburant emise de ofertantul castigatoe) astfel : - cel putin o statie de distributie a carburantului unde se poate efectua plata cu bonuri valorice non-stop (24 de ore din 24) in toate orasele ? municipiu din taraOfertantul va prezenta lista statiilor de distributie de carburant auto din tara, inclusiv datele de identificare(adresa, nr. de telefon, program) care va deveni anexa la contract. Certificat ISO 9001 sau echivalent.-Copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul? dupa certificate emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii, respectiv ISO 9001 sau echivalente. Note: -in cazul unei asocieri, se vor prezenta documente pentru fiecare dintre operatorii economici; - documentele solicitate vorfi valabile la data limita de depunere a ofertelor.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 01.07.2013 13:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 01.07.2013 14:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 01.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 18.06.2013 15:49
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer