Achizitie publica - carburant auto (benzina si motorina) sub forma de bonuri valorice nenominalizate pe tip de carburant, in valoare de 50 lei/bon.
Detaliu pentru invitatia numarul 332030
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 332030/19.07.2012
Denumire contract: carburant auto (benzina si motorina) sub forma de bonuri valorice nenominalizate pe tip de carburant, in valoare de 50 lei/bon.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialInstitutia Prefectului Judetului VasluiCod fiscal: 3394163, Adresa: str. Stefan cel Mare, nr. 79, Vaslui, Telefon: 0235-316330, Fax: 0235-361398
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Stefan cel Mare, nr. 79, Vaslui, Romania, cod postal: 730168, telefon: +40 0235-316330, fax: +40 0235-361398, persoana de contact: Eduard Goian
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: INSTITUTIA PREFECTULUI JUDETULUI VASLUI str. Stefan cel Mare, nr. 79, Vaslui, Romania, cod postal: 730168, telefon: +40 0235-316330, fax: +40 0235-361398,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: carburant auto (benzina si motorina) sub forma de bonuri valorice nenominalizate pe tip de carburant, in valoare de 50 lei/bon.
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Valoarea minima a intervalului (89.000 lei echivalent a 1780 bonuri valorice) reprezinta valoarea estimata a prezentei proceduri , iar valoarea maxima reprezinta 117.000 lei
II.1.6) CPV: 09132000-3 - Benzina (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 117, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este de 2% (in suma fixa de 1780 lei) din valoarea estimata fara TVA .Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 60 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor. IMM-urile beneficiaza de reducere cu 50% din cunatumul garantiei de participare cu conditia demonstrarii ca se incadreaza in categoria intrepriderilor mici si mijlocii. Cuantumul ce se va retine in conditiile art, 278^1 alin.1 din OUG nr.34/2006- Garantia de participare se va constitui conform art. 86 alin (1) din HG nr. 925/2006;a) ? in lei ? printr-un singur instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de asigurari, eliberata de o banca din Romania, sau, dupa caz, de o banca din strainatate, care sa prezinte in original inainte de deschiderea ofertelor;b) ? in lei ? ordin de plata cu conditia confirmarii acestuia de catre banca, pana la data deschiderii ofertelor, in contul RO67TREZ6565005XXX002559, deschis la Trezoreria Municipiului Vasluic) ? in lei ? plata cu numerar la caseria institutiei, orar de luni pana vineri8 ? 16.-Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare vor fi respinse si returnate nedeschise.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea ? declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la Art. 180 din OUG 34/2006 aprobata cu modificarile si completarile ulterioare Formular nr.2, semnat, stampilat in original.Declaratie privind neincadrarea in prevederile Art.181 din OUG 34/2006 ? declaratie pe propria raspundere privindneincadrarea in dispozitiile Art. 181 din OUG 34/2006 aprobata cu modificarile si completarile ulterioare, Formular nr. 3, semnat, stampilat in original.Orice operator economic va fi exclus din procedura de atribuire a contractului de achizitie publica daca se afla in una dinsituatiile prevazute la art. 180 si art. 181 din OUG nr. 34/2006, daca prezinta informatii false sau nu prezinta informatiile solicitate de catre autoritatea contractanta, in legatura cu situatia proprie.? Se prezinta situatia obligatiilor scadentein luna anterioara celei in care se depun ofertele: certificat de sarcini fiscaleemis de catre organele competente ale Ministerului Finatelor ? privindplta obligatiilor bugetare catre bugetul general consolidat al statului; ? certificat de sarcini fiscale emis de catre organele competente ale Administratiei Publice Locale- privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul administratiei publice locale;CERINTA 3 ? Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art 69^ 1 din OUG 34/2006, cu completarile si modificarile ulterioare, Formular nr. 4. Persoane cu functii de conducere : Prefect, LEVENTE CSABA SZEKELY; Subprefect, CIPRIAN IFTIMOAEI; sef serviciu SFCRUA, Mania Maria Laura; Comisia de evaluare a ofertelor: Presedinte Huluta Train, membru Vasilache Elena, membru Sorea Liviu Constantin, Membru Iftode Torini, membru Balan Alexandru.CERINTA 4 ? Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, Formular nr. 5, semnat, stampilat in originalCERINTA 5 ? Declaratie privind calitatea de participant la procedura, Formular nr. 6, semnat, stampilat in origina Copie lizibila cu mentiune ?CONFORM CU ORIGINALUL? dupa Certificatul constatator emis de Oficiul National a Registrului Comertului, semnat si stampilat din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ORC. Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate certificatul constatator emis de ORC in original/ copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1.Bilantul contabil, Se va solicita bilantul contabil la data de 30.06.2011, vizat si inregistrat de organele competente, 2.CIFRA DE AFACERI PE ULTIMII TREI ANICifra de afaceri = 89.000 x 2= 178.000 lei)Se va completa Formular nr 7 din sectiunea Formulare din care sa reiasa datele de indentificare ale ofertantului, principala piata a afacerilor precum si cifra de afaceri pe ultimii 3 ani.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.declaratie privind lista principalelor livrari de produse din ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, COMPLETARE Formular nr.8semnat si stampilat, 2.certificat sau alte documente care atesta conformitatea produselor, Copie semnatasi stampilata conform cu originalul, 3.Ofertantul trebuie sadispuna de o retea de distibutie (statie proprie sau afiliata, care accepta livrarea de carburanti auto pe baza bonurilor valorice de carburanti emise de ofertantul castigator) astfel: - cel putin o statie de distributie a carburantului unde se poate efectua plata cu bonuri valorice non-stop (24 de ore din 24) in toate oresele- municipiu din tara 1.ISO 9001:2008, Copie semnatasi stampilata conform cu originalul
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 01.08.2012 13:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 01.08.2012 14:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 18.07.2012 16:10