Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Carburant auto lichid - benzina fara plumb cifra octanica 95 si motorina euro (EN 590) pe baza de carduri de alimentare


Detaliu pentru invitatia numarul 321377
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: INSPECTORATUL DE JANDARMI JUDETEAN SUCEAVA
Numar invitatie: 321377/06.03.2012
Denumire contract: Carburant auto lichid - benzina fara plumb cifra octanica 95 si motorina euro (EN 590) pe baza de carduri de alimentare
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialINSPECTORATUL DE JANDARMI JUDETEAN SUCEAVACod fiscal: 13589936, Adresa: str. Traian Vuia nr.7B, Suceava, Telefon: 0230 522998, 0230 524237, Fax: 0230 522998
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Carburant auto lichid - benzina fara plumb cifra octanica 95 si motorina euro (EN 590) pe baza de carduri de alimentare
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 13
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul achizitiei il constituie furnizarea de: * benzina fara plumb cifra octanica 95 din statiile de distributie pe baza de carduri de alimentare, conform caietului de sarcini.cantitate minina = 6.000 litri cantitate maxima = 50.000 litri* motorina euro (EN 590) din statiile de distributie pe baza de carduri de alimentare, conform caietului de sarcini.cantitate minina = 8.400 litri cantitate maxima = 60.000 litri
II.1.6) CPV: 09132100-4 - Benzina fara plumb (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 506, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este pentru Lotul 1 - 2.300 lei si pentru Lotul 2 - 2.760 lei va fi valabila pentru o perioada de 60 de zile de la data depunerii ofertelor. Pentru I.M.M.-uri garantia se poate constitui in procent de 50 % din cuantumul precizat mai sus. In acest caz, ofertantul va prezenta o declaratie pe proprie raspundere, conform anexei 1 din Legea 346 / 2004 din care sa rezulte ca se incadreaza in categoria I.M.M.-urilor (Formularul nr.13). Garantia de participare se constituie in una din formele prevazute de art.86 HG nr.925/2006. Cont de Trezorerie a autoritatii contractante RO74TREZ59123610120XXX deschis la Trezoreria Suceava. Adresa caseriei autoritatii contractante este: str. Traian Vuia, nr.7 bis, municipiul Suceava, jud.Suceava. Dovada garantiei de participare (doar in ceea ce priveste instrumentul de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari) se va transmite la sediul autoritatii contractante din str. Traian Vuia, nr.7 bis, Suceava, Secretariat ? Serviciul Logistic, pana cel tarziu la data de depunere a ofertelor (conform datelor din anuntul de participare), ora stabilita de SEAP. Garantia de participare constituita sub celelalte forme va fi atasata in SEAP. In masura in care Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare conform prevederile art.278 ind.1 din O.U.G. 34/2006. Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada ca plata garantiei se va executa neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate. Garantia de participare va fi retinuta/restituita in conditiile prevazute la art. 87 si 88 din HG nr. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat (inclusiv liderul) va prezenta documentele si formularele mentionate mai jos. In cazul in care persoana care semneaza declaratiile/formularele solicitate nu este reprezentantul legal al operatorului economic (lider, asociat), se va atasa o imputernicire pentru acesta.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii. Toate certificatele/ documentele/ formularele mentionate mai jos trebuie sa fie prezentate in original sau in copie lizibila cu mentiune in conformitate cu originalul (in afara celor care trebuie prezentate in original conform Legii), de catre reprezentantul legal, si trebuie sa fie valabile la data depunerii ofertelor. Daca exista incertitudini referitoare la situatia unui operator economic, autoritatea contractanta are dreptul sa solicite informatii direct de la autoritatile competente.- Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 si art. 181 din OUG 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiSe va atasa Formularul nr. 4 (Declaratie privind eligibilitatea);Mod de dovedire: Se va atasa Formularul (Declaratie privind neancadrarea in situatiile prevazute la art. 181 DIN O.U.G. NR. 34/2006 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se prezinta ofertele atat catre bugetul general consolidat, precum si taxele locale, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit, valabile la data depunerii ofertelor, in original sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul? pentru persoanele juridice romane, respectiv original si traducere legalizata in limba romana sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul?, in cazul persoanelor juridice straine (formulare tip, eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident, in termen de valabilitate).Mod de dovedire: Pentru persoane fizice sau juridice straine si romane care desfasoara activitati in Romania: a. Sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se prezinta ofertele in original sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul? din care sa rezulte ca operatorul economic nu are datorii la bugetul consolidat la data depunerii ofertelor. ?Certificatul de atestare fiscala" se emite in termen de 5 zile lucratoare de la data depunerii cererii de catre contribuabil si poate fi utilizat de contribuabil pe o perioada de pana la 30 de zile de la data emiterii. In cazul persoanelor fizice, perioada in care poate fi utilizat este de pana la 90 de zile de la data emiterii. Pe perioada de utilizare, certificatul poate fi prezentat de contribuabil, in original sau in copie, copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul? oricarui solicitant?, (art. 112, alin. 4 din Ordonanta nr. 92 din 24 decembrie 2003 privind Codul de procedura fiscala, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare)?.b. Sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se prezinta ofertele privind impozitele si taxele locale in cazul persoanelor juridice eliberat de Primarie, in original sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul? din care sa rezulte ca operatorul economic nu are datorii la bugetul local la data depunerii ofertelor. ?Certificatul de atestare fiscala" se emite in termen de cel mult doua zile lucratoare de la data depunerii cererii de catre contribuabil si poate fi utilizat de contribuabil pe toata perioada lunii in care se emite. Certificatul de atestare fiscala emis in intervalul 25 a lunii - finele lunii este valabil pe toata perioada lunii urmatoare emiterii. Documentele se vor accepta in oricare din formele: in original sau copie legalizata sau in copie lizibila conform cu originalul, oricarui solicitant conform Ord. ANRMAP 509/2011, art.5. Pentru persoane fizice sau juridice straine si romane care desfasoara activitati in strainatate trebuie sa prezinte documente edificatoare pentru dovedirea eligibilitatii in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta.Se vor accepta: ?Certificate, echivalent?Cazier juridic-echivalent?Declaratii pe propria raspundere date in fata unui notar, autoritati administrative sau judiciare sau asociatii profesionale.Observatie: Impozitele si taxele pentru care s-au acordat inlesniri la plata (amanari, esalonari etc) de catre organele competente nu se considera obligatii exigibile de plata.- Se va prezenta: Declaratia privind calitatea de participant la procedura, neacadrarea in prevederile art. 46 din OUG nr. 34/2006 (Formularul nr. 5), Certificatul de participare cu oferta independenta (Formularul nr. 6), Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69 indice 1 (Formularul nr. 7) din O.U.G nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare ? declaratia va fi prezentata si de catre tertul sustinator si subcontractant, daca este cazul.Persoanele cu functii de conducere si care pot lua decizii din cadrul autoritatii contractante sunt: 1). Inspectorul sef - General de brigada Eugen SALAR;2). Prim adjunct al Inspectorului sef - Locotenent colonel Iacob Iulian;3). Adjunctul Inspectorului sef - Locotenent colonel Iacoban Mihai;4). Sef birou financiar - Maior Morari Liliana;5). Consilier juridic - Locotenent colonel Sveduneac Iulian;6) Sef serviciu suport logistic - Maior Andronache Sebastian Dinu;7) Sef compartiment tehnic - Locotenent colonel Olarescu Constantin;8) Sef compartiment marketing si achizitii - Locotenent Ciobanu Florin.Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa indeplineasca conditiile prevazute de legislatie pentru a participa la procedura.Mod de dovedire: Se va atasa Formularul nr. 7 completat.In cazul in care, din documentele solicitate, reiese ca ofertantul are datorii, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului.Cerintele de calificare cu privire la situatia personala a ofertantului au fost stabilite pentru a evita depunerea de oferte a societatilor care au datorii catre bugetele consolidate a statului precum si a celor societati sau administratori care se afla in litigii sau care au fost condamnati prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru o fapta care a adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greseli in materie profesionala. Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale sa fie probata prin: Pentru persoane juridice/fizice romane: Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: certificat emis de organisme din tara unde ofertantul este rezident in original sau in copie lizibila cu mentiune in conformitate cu originalul sau autorizatie de functionare in copie ?conform cu originalul?) sau in copie lizibila cu mentiune in conformitate cu originalul.Se vor prezenta: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau inregistrare/atestare din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident. Documentele vor fi prezentate in original sau copie lizibila cu mentiune in conformitate cu originalul, insotite de traducerea in limba romana legalizata la notariat, sau copie lizibila cu mentiune in conformitate cu originalul. In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla in situatia de a nu fi legal inregistrat si autorizat sa presteze serviciile ce fac obiectul contractului de achizitie publica, acesta va fi exclus de la prezenta procedura.- Prezentarea de catre operatorii economici participanti la procedura, asociatii, in functie de partea din contract pe care o indeplinesc, a documentelor edificatoare din care sa reiasa ca detin drept domeniu de activitate (principal sau secundar) activitatile dupa coduri CAEN rev. 2 sau ori altor reglementari echivalente corespunzatore lucrarilor care face obiectul principal al procedurii de achizitie. Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (original sau copie lizibil cu mentiunea , ,conform cu originalul?) Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul unde operatorul economic isi are sediul, atesta faptul ca nu este in stare de faliment sau lichidare si din care sa reiasa existenta in domeniul de activitate al operatorului economic a codului C.A.E.N. corespunzator lucrarilor care fac obiectul principal al licitatiei.Nota: Documentele vor fi valabile la data depunerii ofertei.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Declaratie privind cifra medie de afaceri pentru anii: 2009, 2010 si 2011
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista cu numarul si amplasamentul statiilor de distributie de pe teritoriul Romaniei din care se va face livrarea carburantului ce face obiectul procedurii de achizitie.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: In SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 16.03.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 16.05.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 06.03.2012 10:01
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer