Achizitie publica - Carburant auto (Motorina EN90 si Benzina fara plumb)
Detaliu pentru invitatia numarul 337193
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 337193/11.10.2012
Denumire contract: Carburant auto (Motorina EN90 si Benzina fara plumb)
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUnitatea Militara 0406 ConstantaCod fiscal: 4300582, Adresa: strada Mircea cel Batran, nr. 108, Constanta, Telefon: 0241618969, Fax: 0241616153
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Carburant auto (Motorina EN90 si Benzina fara plumb)
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 3
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitia de carburant auto.Motorina EN590 = cantitate minima 7000 litri, cantitate maxima 30000 litriBenzina fara plumb = cantitate minima 2000 litri, cantitate maxima 10000 litri
II.1.6) CPV: 09134220-5 - Motorina (EN 590) (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 205, 804 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare se depune pentru fiecare lot in parte.Perioada de valabilitate: garantia de participare va fi valabila 30 de zile de la data limita de primire a ofertelor. Mod de constituire ? in conformitate cu art. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006, garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. Dovada constituirii garantiei de participare la procedura de achizitie va fi emisa in favoarea autoritatii contractante si va fi prezentata obligatoriu in original in cadrul sedintei de deschidere a ofertei. Garantia de participare nu se introduce in plicul care contine oferta. Garantia pentru participare, constituita de ofertantul a carui oferta a fost stabilita ca fiind castigatoare, se restituie de autoritatea contractanta in cel mult 3 zile lucratoare de la data constituirii garantiei de buna executie. Garantia pentru participare, constituita de ofertantii a caror oferta nu a fost stabilita castigatoare, se returneaza de catre autoritatea contractanta dupa semnarea contractului de achizitie publica cu ofertantul/ofertantii ale carui/caror oferte au fost desemnate castigatoare, dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la data expirarii perioadei de valabilitate a ofertei. Garantia pentru participare va fi retinuta/restituita in conditiile prevazute la art. 87 si 88 din H.G. nr. 925/2006 ?i ale art. 43^1 ?i 278^1 din O.U.G. 34/2006.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie se constituie conform art. 90 din H.G. nr. 925/2006. Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din pretul contractului fara T.V.A. 3)In cazul ofertantilor din categoria I.M.M. ? urilor, garantia de buna executie se constituie in procent de 5% din pretul contractului fara T.V.A.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratia pe proprie raspundere privind eligibilitatea se va completa in conformitate cu modelul prezentat in cadrul documentatiei de atribuire - formulare.Certificate constatatoare, in original sau copii lizibile, semnate si stampilate pentru ?conformitate cu originalul?, privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale (formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care candidatul ? operatorul economic este rezident) care sa prezinte situa?ia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice, eliberat de Agentia Nationala de Administratie Fiscala (Administratia Financiara).Declaratia 69 ind. 1 privind neincadrarea in articolul 691 din OUG 34/2006.NOTA: In situatia in care din documentele solicitate reiese ca operatorul economic are datorii, acesta va putea fi exclus de la procedura pentru atribuirea acordului cadru, cu exceptia cazului in care: acestea sunt esalonate in baza unor conventii si se face dovada achitarii la termenul scadent a platilor; se face dovada ca a fost acceptata compensarea datoriilor, conform art. 116 alin. 9 din C.pr.fiscala.Ofertantii care se afla intr-una din situatiile prevazute la art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare sau care nu respecta prevederile art. 46 din acelasi act normativ, vor fi exclusi de la procedura de achizitie.Completarea formularului nr. 5 privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/ 2006 ? vor fi exclusi de la procedura de achizitie publica ofertantii care se afla intr-una din situatiile respective.In cazul in care, ofertantul invoca sustinerea acordata de un tert, conform art. 190, alin 2 din OUG nr. 34/ 2006, aceasta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza prin prezentarea unui angajament ferm, incheiat in forma autentica prin care va confirma faptul ca pune la dispozitia ofertantului resursele tehnice/ profesionale invocate. Persoana care asigura sustinerea tehnica/ profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura conform art. 180 si art. 181 lit. a) si c^1) si d) din OUG nr. 34/ 2006.Se va permite depunerea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Se va solicita prezentarea ?Certificatului de participare cu oferta independenta??Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006? ? se va prezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator.Legat de conflictul de interese, respectiv incadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006, Persoanele care vor semna documente din cadrul autoritatii contractante sunt urmatoarele: Cojoc Costica - Ordonator de credite, Andriescu Constantin - Organ tehnic, Solomon Anca - Contabil sef, Done Ionut - Consilier juridic, Dascalu Valentin - Presedinte comisie de evaluare, Verzea Valentin - Membru in comisia de evaluare, Gheorghe Paul - Membru in comisia de evaluare, Iftinoiu Adrian - Membru in comisia de evaluare, Solomon Anca - Membru in comisia de evaluare.Se va permite depunerea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial de care apartine/Oficiul National al Registrului Comertului, in original sau copie lizibila, semnata si stampilata pentru ?conformitate cu originalul?, din care sa rezulte ca: obiectul de activitate al ofertantului include producerea sau comercializarea bunurilor care fac obiectul achizitiei.Nota: 1)Se va permite depunerea/prezentarea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.2)Ofertantul clasat pe primul loc va prezenta pentru conformitate documentul in original sau copie legalizata inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Prezentarea situatiei economice si financiare a ofertantului
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire se poate obtine din SEAP la adresa www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 19.10.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 18.11.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 10.10.2012 10:35