Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - carburant de tip motorina euro diesel minim 5 pentru incalzire pentru centrala termica


Detaliu pentru invitatia numarul 336433
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: PARCHETUL DE PE LANGA TRIBUNALUL CLUJ
Numar invitatie: 336433/01.10.2012
Denumire contract: carburant de tip motorina euro diesel minim 5 pentru incalzire pentru centrala termica
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPARCHETUL DE PE LANGA TRIBUNALUL CLUJCod fiscal: 4722439, Adresa: Calea Dorobantilor nr.2-4, Cluj-Napoca, Telefon: 0264431732, Fax: 0264431041
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Calea Dorobantilor nr.2-4, Cluj-Napoca, Romania, cod postal: 400117, telefon: +40 264431732, fax: +40 264431041, persoana de contact: Corin Mariana
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: PARCHETUL DE PE LANGA TRIBUNALUL CLUJ, CLUJ-NAPOCA, CALEA DOROBANTILOR NR.2-4, ETAJ II, TELEFON: +40 264431732
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Activitati justitie)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: carburant de tip motorina euro diesel minim 5 pentru incalzire pentru centrala termica
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare motorina pentru incalzire pentru centrala termica din loc. Huedin, str. A.Iancu nr.2 - sediul Parchetului de pe langa Judecatoria Huedin. In conformitate cu art.6 din HG 925/2006 autoritatea contractanta are dreptul de a prelungi durata contractului de furnizare carburant pana la data de 30.04.2013. Cantitatea minima ce se doreste a fi achizitionata este de 25000 litri carburant, aceasta putand fi suplimentata pana la 40000 litri. Astfel valoarea estimata a procedurii de achizitie este de 150000 lei. Valoarea care include si posibilele suplimentari este de 240000 lei fara TVA.
II.1.6) CPV: 09134220-5 - Motorina (EN 590) (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 240, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Operatorul economic trebuie sa prezinte garantia pentru participare astfel: in valoare de: 2400 lei. Valabilitate: Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei, astfel cum a fost solicitata prin documentatia de atribuire (art.85 lit.b) din HG 925/2006), respectiv 60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Modalitati de constituire: sunt reglementate de art. 86 din H.G. nr. 925/ 2006, (casieria unitatii: l-v: 08.00?09.00 si 14.00?16.00, inainte de data de deschidere a ofertelor). Pentru OP, cont RO02TREZ2165005XXX006856, deschis la Trezoreria Cluj. Dovada constituirii garantiei de participare - cel mai tarziu la deschiderea ofertelor: Scrisoare de garantie bancara, in original, celelalte documente - copii lizibile, semnate si stampilate pentru ?conformitate cu originalul?, purtand confirmarea bancii emitente. Garantia de participare nu se introduce in plicul care contine oferta. Retinerea / restituirea garantiei pentru participare - in conditiile prevazute la art. 87 si 88 din H.G. nr. 925/2006, respectiv art. 278 ind. 1 din OUG. 34/2006. NOTA: Ofertele care nu sunt insotite, la data deschiderii ofertelor, de dovada constituirii garantiei pentru participare, in cuantumul si forma solicitate, vor fi respinse in cadrul sedintei de deschidere a ofertelor, de catre comisia de evaluare.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de furnizare: 3% din valoarea contractului de furnizare de produse, fara T.V.A. Garantia de buna executie se constituie de catre ofertant in conformitate cu prevederile art. 90 alin.1-3 din Hg 925/2006, (prin scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante (Formularul nr. 19, din cadrul documentatiei de atribuire), valabila inca 30 de zile de la data expirarii perioadei de valabilitate a contractului, respectiv pana la __________. Garantia de buna executie va fi prezentata, in original, de catre ofertantul castigator la data semnarii contractului de furnizare de produse sau, in cazuri temeinic justificate, in cel mult 5 zile de la semnarea acestuia).
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, in conformitate cu ORD. ANRMAP nr. 314 /1210. 20102. Declaratia pe proprie raspundere privind eligibilitatea se va completa in conformitate cu modelul prezentat in cadrul documentatiei de atribuire (Formularul nr. 12A).3. Certificate constatatoare, in original sau copii lizibile, semnate si stampilate pentru ?conformitate cu originalul?, privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale (formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care candidatul ? operatorul economic este rezident) din care sa reiasa faptul ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei de depunere a ofertei .-Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice, eliberat de Agentia Nationala de Administratie Fiscala (Administratia Financiara), -Certificat privind impozitele si taxele locale pentru persoane juridice eliberat de Directia de Impozite si Taxe a Primariei.NOTA: In situatia in care din documentele solicitate reiese ca operatorul economic are datorii, acesta va putea fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de furnizare, cu exceptia cazului in care: - acestea sunt esalonate in baza unor conventii si se face dovada achitarii la termenul scadent a platilor;
- se face dovada ca a fost acceptata compensarea datoriilor, conform art. 116 alin. 9 C.pr.fiscala.4. Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006 se va completa in conformitate cu modelul prezentat in cadrul documentatiei de atribuire (Formularul nr. 12B).NOTA: Ofertantii care se afla intr-una din situatiile prevazute la art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare sau care nu respecta prevederile art. 46 din acelasi act normativ, vor fi exclusi de la procedura de achizitie. Vor putea fi exclusi de la procedura de achizitie publica ofertantii care se afla intr-una din situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006.5. Declaratia privind calitatea de participant la procedura se va completa in conformitate cu modelul prezentat in cadrul documentatiei de atribuire (Formularul nr. 12C).NOTA: Ofertantii care se afla intr-una din situatiile prevazute la art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare sau care nu respecta prevederile art. 46 din acelasi act normativ, vor fi exclusi de la procedura de achizitie. Vor putea fi exclusi de la procedura de achizitie publica ofertantii care se afla intr-una din situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006.6. Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 se va completa in conformitate cu modelul prezentat in cadrul documentatiei de atribuire (Formularul 69^1). ?Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 69 1 din O.U.G. nr. 34/2006? ? se va prezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator.NOTA: Ofertantii care se afla intr-una din situatiile prevazute la art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, vor fi exclusi de la procedura de achizitie. Persoanele care semneaza documente in cadrul autoritatii contractante sunt Edu Ana Maria, Bota Dumitru, Secan Petre, Corin Mariana, Marian Radu, Bobis Dorina.NOTA: Se va permite depunerea/prezentarea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Pentru persoane juridice romane: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial de care apartine/Oficiul National al Registrului Comertului, in original sau copie lizibila, semnata si stampilata pentru ?conformitate cu originalul?, din care sa rezulte ca: ? obiectul de activitate al ofertantului include producerea sau comercializarea bunurilor care fac obiectul achizitiei, ? nu sunt inscrise mentiuni referitoare la condamnari penale ale persoanei juridice, asa cum sunt prevazute la art.180 si art.181 lit.d) din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Pentru persoane fizice romane: Autorizatia de functionare (original sau copie conforma cu originalul) pentru a dovedi apartenenta la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului.Pentru persoane juridice/fizice straine: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident, cu respectarea prevederilor Legii nr. 571/2003 privind Codul fiscal cu modificarile si completarile ulterioare (pentru impunerea unor venituri realizate din Romania de persoane fizice si juridice nerezidente). Persoana juridica/fizica straina beneficiaza in Romania de acelasi regim privind participarea de care beneficiaza si furnizorul roman in tara in care furnizorul strain este rezident.Vor fi exclusi de la procedura de achizitie ofertantii care nu au in obiectul de activitate producerea, respectiv comercializarea produselor care fac obiectul procedurii de achizitie.NOTA: Se va permite depunerea/prezentarea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1. Bilantul contabil incheiat la 31.12.2011, precum si contul de profit si pierderi (sau documente similare bilantului contabil, considerate legale si edificatoare in tara in care operatorul economic este rezident), in copii conforme cu originalul, vizate si inregistrate de organele competente, si orice alte documente legale edificatoare (rapoarte anuale), prin care operatorul economic isi poate dovedi capacitatea economico-financiara.2. Fisa de informatii generale (Formularul 20).NOTA: 1.Capacitatea economica si financiara a operatorului economic poate fi sustinuta si de o alta persoana. Persoana ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006.2.Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta/candidatura comuna, situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupurilor.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani continand valori, perioade de livrare, beneficiari in conformitate cu art.188(1)a) din OUG 34/2006Prezentarea prin minim 1 sau maxim trei recomandari sau a unor documente emise de clientul beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printro declaratie a operatorului economic. Certificate ISO 9001 sau echivalent.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 15.10.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 15.10.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 28.09.2012 14:30
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer