Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Carburant prin bonuri valorice


Detaliu pentru invitatia numarul 331014
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: INSPECTORATUL TERITORIAL DE REGIM SILVIC SI DE VANATOARE RAMNICU VALCEA
Numar invitatie: 331014/04.07.2012
Denumire contract: Carburant prin bonuri valorice
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialINSPECTORATUL TERITORIAL DE REGIM SILVIC SI DE VANATOARE RAMNICU VALCEACod fiscal: 16428357, Adresa: Str.Carol 1, nr.37, Ramnicu Valcea, Telefon: 0250/820218, Fax: 0250/820219
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Carburant prin bonuri valorice
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul are ca obiect achizitionarea de carburant prin bonuri valorice in valoare minima de 64.516 lei fara TVA pana la 31.12.2012 iar val.max.96774 pana la 30.04.2013 in limita bugetului aprobat in scopul asigurarii de combustibil pentru autovehiculele din dotarea ITRSV RM.VALCEA, tinand cont de specificatiile si cantitatile mentionate in caietul de sarcini
II.1.6) CPV: 09100000-0 - Combustibili (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 96, 774 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1290 lei-Modul de constituire a garantiei de participare: ordin de plata in contul RO14TREZ6715005XXX003068, virament bancar, instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in original, Scrisoare de Garantie Bancara, File CEC.In conformitate cu art.278 indice 1 ali.1 lit.a)autoritatea contractanta va retine contestatorului(in cazul unei contestatii nefondate catre CNSC)din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului(1%din valoarea contractului fara TVA)suma de 645, 16lei.Garantia de participare trebuie sa fie valabila cel putin 60 zile.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Prezentare Formular 1-Declaratie pe propia raspundereIncadrarea in situatia prevazuta la art.180 din O.U.G nr.34/2006 completata si modificata atrage excluderea ofertantului din procedura aplicatapentru atribuirea contractului de achizitie publica.In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formularPrezentare Formular 2-Declaratie pe propie raspundereIn situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art.181 din O.U.G nr.34/2006, autoritatea contractanta are dreptul de a exclude ofertantul de la procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publicaIn cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formularDeclaratie privind neincadrarea in art.69^1-Formular 3In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formularDe asemenea fiecare subcontractant declarat in oferta esta obligat sa prezinte acesta declaratieFiecare tert sustinator va prezenta aceasta declaratieCertificat de participare la licitatie cu oferta independenta, completat, semnat si parafat de reprezentantul autorizat sa angajeze firma ofertanta in contract-Formular 4In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formularAutoritatea isi rezerva dreptul, cf.Art.11 alin.3 din HG nr.925/2006, cu modificarile si completarile ulterioarede a solicita precizari sau confirmari suplimentare cu privire la orice document prezentatde catre operatorii economici, atat acestora cat si autoritatilor competente ce pot furniza informatiiLista persoanelor care detin functii de decizie in autoritatea contractanta cu privire la organizarea, derularea, finalizarea procedurii de atribuire: Gheorghe Poenaru-inspector sef;Gheorghe Dinuca-inspector sef adj.domeniu tehnic;Felicia Deaconu-inspector sef adj.economic;Constantin Bulacu-compartiment juridic;Cristiana Poenaru-compartiment achizitii publice;Mihai Plesanu-compartiment tehnic.1.Persoanele juridice/fizice romane trebuie sa prezinte: a)Certificat constatator privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat eliberat de D.G.F.P.din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii catre bugetul general consolidat.b)Certificat privind plata obligatiilor catre bugetul localdin care sa reiasa ca ofertantul nu are obligatii restante la bugetul local.2.Persoanele juridice straine vor prezenta orice documentedificator pentru dovedirea eligibilitatii-eliberate de autoritati ale tarii de origine(certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente)prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiilede plata impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta.Documentele prezentate vor fi insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art.182 din O.U.G nr.34/2006, aprobata prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Documentele vor fi prezentate insotite de traducerea autorizata si legalizata in limba romana.Din certificatele prezentate Ofertantul/Ofertantii trebuie sa nu aiba datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Pentru persoane juridice romane: 1.Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului, care sa ateste ca ofertantul are dreptul sa desfasoare activitati economice, care includ si pe cele ce fac obiectul prezentei achizitiiPentru persoane fizice romane2.Fotocopie a documentului care atesta ca ofertantul poate sa desfasoare in conformitate cu prevederile legale in vigoare activitatile ce cuprind si obiectul prezentei proceduriFotocoopia trebuie certificata de ofertant, semnata si stampilata.Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana juridica.Documentele prezentate trebuie sa ateste ca ofertantul are dreptul sa desfasoare activitatieconomice care le includ si pe cele ce fac obiectul prezentei achizitii.Documentele constatatoare se vor prezenta in traducere legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind cifra de afaceri.Se impune ca media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani, realizata de ofertantul individual sau ofertantii asociati prin cumul, sa fie egala sau mai mare de 129032.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Detinerea (sau parteneriat)de cel putin 1(una)statie de alimentare la pompa in toate cele 5 resedinte de judet arondate autoritatii contractante, respectiv, Rm.Valcea, Slatina, Craiova, Tg.Jiu si Drobeta Turnu Severin
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 17.07.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 17.09.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 03.07.2012 11:13
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer