Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - CARBURANTI -?Benzina premium 95 fara plumb? si ?Motorina diesel euro 5? livrati in baza cardurilor de credit


Detaliu pentru invitatia numarul 328788
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Electrocentrale Bucuresti S.A.
Numar invitatie: 328788/06.06.2012
Denumire contract: CARBURANTI -?Benzina premium 95 fara plumb? si ?Motorina diesel euro 5? livrati in baza cardurilor de credit
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialElectrocentrale Bucuresti S.A.Cod fiscal: RO 15189596, Adresa: Splaiul Independentei 202 E, sector 6, Bucuresti, Telefon: 0214079973, Fax: 0213166574
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: ofertele se depun in SEAP la adresa www.e-licitatie.ro ,
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: CARBURANTI -?Benzina premium 95 fara plumb? si ?Motorina diesel euro 5? livrati in baza cardurilor de credit
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: CARBURANTI respectiv ?Benzina premium 95 fara plumb? si ?Motorina diesel euro 5? livrati in baza cardurilor de credit
II.1.6) CPV: 09134200-9 - Motorina (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 200, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare(GP)este de 3500lei.Perioada de valab.a GP este de 60zile de la termenul limita de primire a ofertelor .In cazul ofertantilor din categoria IMM (facand dovada conf.Lege346/2004)GP se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in DA.Modul de constituire a GP (conform art.86 din HG 925/2006, republicata): printr-un instrument de garantare emis in cond. legii de o societate bancara (scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatiicontractante - conform Form.4 din sectiunea (Formulare)sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in DA, prin virament de plata in contul RO48RNCB0189015921750050, BCR Iernut.In acest caz OP sau CEC trebuie sa fie confirmat de banca emitenta.Depunerea la caseria unitatii a sumei in numerar.Documentul care dovedeste constituirea GP se va depune la sediul autoritatii contractante inainte de data limita de deschidere a ofertei si se va introduce ca document scanat si in oferta prezentata in SEAP.Nerespectarea termenului de depunere(data si ora), a cuantumului si formei de prezentare a GP duce la respingerea ofertei in conf.art.33 alin.(3)lit.b din HG925/2006.Potrivit prev. art.2781, alin.1)/OUG34/2006, republicata, ofertantului care a depus contestatie la CNSC impotriva procedurii de atribuire, contestatie ce a fost respinsa de acesta, i se va retine din cuantumul GP depusa, suma de 2000lei.In cazul in care GP se constituie printr-un instrument de garantare, emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, acesta trebuie sa prevada, pe langa cele stipulate in mod expres la art.87 din HG925/2006, republicata, si posibilitatea ca autoritatea contractanta sa poata retine suma prevazuta(2000 lei)potrivit prev.art.2781, alin.(1)din OUG34/2006, ofertantului care a depus contestatie la CNSC impotriva procedurii de atribuire, contestatie ce a fost respinsa de acesta.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de furnizare: 5 % din pretul contractului fara TVA .Garantia de buna executie se poate constitui in una din formele prevazute in art. 90 din HG 925/2006, cu completarile si modificarile ulterioare.Alegerea uneia dintre aceste metode de constituire a garantiei de buna executie este obligatorie pentru contractant odata cu prezentarea ofertei.Restituirea garantiei de buna executie se va face in conformitate cu art. 92 din HG 925/2006, cu completarile si modificarile ulterioare, dupa cum urmeaza: - in cel mult 14 zile de la data intocmirii procesului-verbal de receptie a produselor care fac obiectul contractului si/sau de la plata facturii finale, daca nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea-Declaratie pe proprie raspundere completata in conformitate cu Formularul B1 din sectiunea III Formulare.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art 181 din OUG 34/2006-Completare Formular B din sectiunea III Formulare.Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) Se prezinta situatia obligatiunilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale ) . ) Se prezinta situatia obligatiunilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Certificat de participare la cerere de oferte cu oferta independenta, din sectiunea III, completat, semnat si parafat de reprezentantul autorizat sa angajeze firma ofertanta in contract. Declaratie privind calitatea de participant la procedura, conform Formularului A din sectiunea III - ?Formulare?.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691din OUG 34 / 2006 cu modificarile si completarile ulterioare, conform Formularului din sectiunea III - ?Formulare?-Persoane cu functii de decizie din cadrul SE Mures: Director SE Mures : Calian Dorel, Director Adj.Tehnic : David Stefan, Director adj. Economic : VlassaRamona , Director adj. Comercial-Marketing: Maria Oprea .Membri comisiei de evaluare : Oprea Maria-presedinte;membri-Balea Cristina, Paun Cristina, Detesan Horatiu, Ignat Maria.. Certificat Consatator (original, copie legalizata sau copie lizibila, cu semnatura si stampila ofertantului si mentiunea ?in conformitate cu originalul?) emis de Oficiul Registrul Comertului de pe linga Tribunalul Teritorial, in conformitate cu prevederile Legii nr.26/1990 privind Registrul Comertului. Ofertantul clasat peprimul loc, inainte de transmiterea comunicariiprivind rezultatul procedurii de achizitie , va prezenta , pentru conformDocumente? edificatoare (original, copie legalizata sau copie lizibila, cu semnatura si stampila ofertantului si mentiunea ?in conformitate cu originalul?) care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident. itate documentul in original / copie legalizata.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind ehipamentele tehnice, utilaje, instalatii. Conditia minima pentru calificarea ofertantului este ca acesta sa detina (in proprietate sau inchiriere) cel putin o statie de alimentare in orasul Iernutsi in toate resedintele de judet din tara ?ofertantul va prezenta o declaratie pe propia raspundere din care sa rezulte ca indeplineste cerinta minimasolicitata . Standarde de asigurarea calitatiiPrezentarea de documente (copii semnate si stampilate pentru conformitate cu originalul) emise de organisme acreditate, care confirma certificarea sistemului calitatii (SR EN ISO 9001/2008sau certificate echivalente, emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene).
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: documentatia de atribuire este asatasata inSEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.06.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 19.08.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 05.06.2012 13:58
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer