Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Carburanti


Detaliu pentru invitatia numarul 324527
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Municipiul Sighisoara
Numar invitatie: 324527/20.04.2012
Denumire contract: Carburanti
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMunicipiul SighisoaraCod fiscal: 5669309, Adresa: Muzeului nr.7, Sighisoara, Telefon: 0265771280, Fax: 0265771278
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Carburanti
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie carburanti pentru autovehiculele apartinand Municipiului Sighisoara
II.1.6) CPV: 09134220-5 - Motorina (EN 590) (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 137, 774.19 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este in suma de 1.800 lei si se va constitui prin: a) virament bancar in contul RO57TREZ4785006 XXX000048, deschis la Trezoreria Sighisoara (Municipiul Sighisoara, cod fiscal 5669309) saub) instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, sauc) prin depunerea la casieria autoritatii contractante: - a unui ordin de plata sau a unei file cec, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor;
- a sumei in numerar.Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei.Of. din categ. intrepr. mici si mijlocii beneficiaza de reducerea cu 50 % a garantiei de participareconf. art. 16 alin.(2) din Leg. nr.346/2004.Garantia de participare va fi retinuta de catre autoritatea contractanta in oricare din urmatoarele situatii: - ofertantul isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia; - oferta sa fiind stabilita castigatoare, ofertantul refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei; In eventualitatea formularii unei contestatii si in cazul respingerii acesteia de catre CNSC, autoritatea contractanta, in baza art. 278^1 din O.U.G. 34/2006 va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului 1% din aceasta valoare; Garantia de participare constituita de ofertanti se restituie cu respectarea prevederilor art.88 din H.G.925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.- Se va completa formularul B din documentatia de atribuire.Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea conttractului de achizitie publica.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181din O.U.G. nr. 34/2006 insotita de: Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre statsi a impozitelor si taxelor locale (formulare-tip eliberate de autoritatile competente) din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele - Se va completa formularul B1 din documentatia de atribuire.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1, din O.U.G. nr.34/2006 - Se va completa formularul B2 din documentatia de atribuirePersoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizareaprocedurii de atribuire sunt: Primar: Ioan Dorin DanesanViceprimar: Sorin Virgil SavuDirector economic : Emil OlteanSecretar: Cristina BirsanSef Birou Achizitii: Mihaela VoinaInspector Serviciu Public Gospodarie: Mircea PopConsilier juridic: Mihail ElutaInspector Birou Achizitii: Popoviciu AdrianaDeclaratie privind calitatea de participant la procedura.- Se va completa formularul B3 din documentatia de atribuire.Declaratia "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta". Se vacompleta formularul C din documentatia de atribuire. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului cu cel mult 30 zile inaintea datei limita de depunere a ofertelor.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: - Declaratie privind lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, din care sa rezulte efectuarea cel putin a unei livrari de produse similare.-Lista cu subcontractantii si specializarea acestora Documente care atesta certificarea sistemului de management al calitatii conform standardului SR EN ISO-9001/2008 sau echivalent si a sistemului de management al mediului conform standardului SR EN ISO-14001/2005 sau echivalent, pentru comercializare de produse care fac obiectul contractului.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP, documentatia de atribuire fiind atasata prezentei invitatii.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 02.05.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 02.07.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 19.04.2012 11:52
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer