Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - CARBURANTI


Detaliu pentru invitatia numarul 344210
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Orasul Cugir
Numar invitatie: 344210/22.03.2013
Denumire contract: CARBURANTI
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialOrasul CugirCod fiscal: 5146873, Adresa: Str. I.L. Caragiale, Nr.1, Cugir, Telefon: 0258751001, Fax: 0258755394
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. I.L. Caragiale, Nr.1, Cugir, Romania, cod postal: 515600, telefon: +40 258751001, fax: +40 258755394, persoana de contact: Angela Sava
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. I.L. Caragiale, Nr.1, Cugir, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Administratie publica locala)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: CARBURANTI
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitionare carburanti conform caietului de sarcini cu posibilitati de suplimentare prin act aditional la contract cu conditia existentei resurselor financiare.Valoarea minima a intervalului inscris la "Sect.II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul" reprezinta valoarea estimata a prezentei proceduri -in funtie de care se vor elabora si evalua ofertele respectiv 1.800 litri benzina + 28.500 litri motorina, iar valoarea maxima reprezinta valoarea estimata a contractuluice contine si valoarea posibilelor suplimentari.Optiuni: Se aplica prevederileart. 6 din HG nr. 925/2006.
II.1.6) CPV: 09134200-9 - Motorina (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 147, 222 - 256, 068 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare ? 2.900 lei.. Data la care se va face echivalenta leu/euro este a cincia zi de la data publicarii invitatiei in SEAP.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: cel putin 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Garantia de participare se constituie conform art.86, alin.(1), (2), (3), (5)din H.G.nr.925/2006.Cont autoritate contractanta - RO73TREZ0095006XXX000029- TREZORERIA CUGIR.In conformitate cu art.86, alin 6 din HG 925/2006, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora limita stabilita pentru deschiderea ofertelor.Ofertantii ce se incadreaza in categoria IMM conf. OUG 27/2006 si Legii 34/2004 au dreptul de a constitui GP in cuantum redus cu 50%A.C.are dreptul de a retine GP, ofertantul pierzand astfel suma constituita in conditiile prevazute la art.87din HG 925/2006.GP se poate pierde si in cazurile prevazute de art.278^1din OUG 34/2006. Dupa deschidere, ofertele care nu fac dovada constituirii garantiei de participare vor fi respinse in cadrul sedintei de deschidere conform art 33 alin 3 lit b) din H.G.nr. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratii privind eligibilitateaSe solicita prezentarea: 1.Declaratie pe propria raspundere, in temeiul art.180 din OUG 34/2006 completata in conformitate cu Formularul 12ANote: -Declaratia pe propria raspundere va fi prezentatasi de tertul sustinator, daca este cazul.-Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, duce la excluderea ofertantului din prezentaprocedura.2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art, 181/OUG nr.34/2006 cucompletarile si modificarile ulterioareSe solicita prezentarea: -Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.181 din OUG 34/2006, completata in conformitate cu Formularul 12 B;
-Certificat fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, care sa ateste ca societatea ofertanta nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, la bugetul local.-Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social care sa ateste ca societatea ofertanta nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele , la bugetul general consolidat.-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta-anexa 1-Declaratie privind calitatea de participant - Formular12 C-Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 69^1- Formular 12EDocumentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul.Note: Documentele intocmite/emise de catre ofertant (respectiv formularele) cu scopul participarii la procedura initiata in vederea atribuirii contractului de achizitie publica inclusiv angajamentul ferm al tertului/tertilor sustinator(i) se vor prezenta in original.Celelalte documente solicitate in cadrul acestei sectiuni se pot depune in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006 ? se va prezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Teban Adrian Ovidiu -primar, Rotche Horea-viceprimar, Hluscu Aurelia- director executiv, membrii consiliului local: Chereches Ioan Dan, Dumitrean Camelia, DumitruBogdan Mihai, Ferchian Ioan Mircea, Marginean Bota Claudiu, Micu Romulus, Muntean Emil Nicolae, Pastina Aurel-Cornel, Petric Tatiana Mariana, Popescu Rafael, Prepelita Ciulea Zorita Minerva, Roibuleasa Dumitru, Rosian Radu Calin, Simu Mircea, Stefanie Lucian Tiberiu, Todorescu Mircea, Trifan Mircea Augustin, Vasile Sorin si membrii comisiei de evaluare a ofertelor Furdui Calin Razvan-administrator public, Valasa Alin-sef Serv.Taxe si Impozite, Dauceanu Cristel-sefBirou A.D.P.P., Sava Angela.- consilier oficiu achizitii publice.Pentru demonstrarea indeplinirii ?criteriilor de calificare ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe propria raspundere semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate prin documentatia de atribuire. Declaratia trebuie sa fie insotita de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint dar precis modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte - inclusiv, daca au fost solicitate, diverse valori, cantitati sau altele asemenea? ? art. 11 alin (4) din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Ofertantul a carei oferta va fi declarata castigatoare, va prezenta nu mai tarziu de incheierea raportului procedurii certificatele/documentele prevazute pentru dovedirea indepliniriii cerintelor minime de calificare.Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita documente doveditoare si de a desemna reprezentanti sa verifice, la autoritatile competente, veridicitatea documentelor si declaratiilor prezentate de ofertanti. Orice neconcordanta fata de documentele depuse si de datele furnizate in declaratii atrage excluderea de la procedura.Important: Completarea ulterioara a documentelor care confirma indeplinirea criteriilor de calificare, este permisa doar in situatia prevazuta la art. 11 alin.(5) din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. In acest caz, se respecta prevederile alin. (2) ale art. 201 din OUG 34/2006, prin care ?autoritatea contractanta nu are dreptul sa determine aparitia unui avantaj evident in favoarea unui ofertant?. Se solicita prezentareaCertificatului Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, din care sa reiasa ca ofertantii au ca obiect de activitate furnizarea produselor care fac obiectul contractului procedurii de achizitie publica.Nota: Se va permite depunerea/prezentarea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceri medie globala pe ultimii trei ani ( 2010, 2011, 2012).Cerinta obligatorie prezentare : Fisa de informatii generale - formularul B2Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari in ultimii 3 ani.Cerinta obligatorie prezentare: Lista principalelor livrari in ultimii 3 ani-formular12 D, Sa detina cel putin o statie de distributie a carburantilor auto pe raza orasuluiCugir, Jud.Alba.Pentru a demonstra indeplinirea acestei cerinte se va prezenta lista cu statiile de distributie care va include adresa si datele de contact ale fiecareia si care va deveni anexa la contract. Certificat ISO privind certificarea sistemului de management al calitatii sau echivalent pentru furnizarea de produse solicitate.Ofertantii vor prezenta o copie a Certificatului ISO 9001/2008 privind certificarea sistemului de management al calitatii sau echivalent pentru furnizarea de produse solicitate, valabil la data limita de depunere a ofertelorIn cazul unei asocieri, aceasta cerinta minima trebuie indeplinitade fiecare membru al asocierii.Nota : Se accepta si ofertanti care dovedesc ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca va primi certificarea. Documentele emise in alta limba trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 08.04.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 09.04.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 08.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 21.03.2013 15:18
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer