Achizitie publica - CARBURANTI
Detaliu pentru invitatia numarul 347326
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 347326/24.05.2013
Denumire contract: CARBURANTI
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialElectrocentrale Bucuresti S.A.Cod fiscal: RO 15189596, Adresa: Splaiul Independentei 227, sector 6, Bucuresti, Telefon: +40 212751476, Fax: +40 212751406
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-dul Aurel Vlaicu , nr. 123, Constanta, Romania, cod postal: 900075, telefon: +40 241585300, fax: +40 241511200, persoana de contact: Secretariatul Centralei Termoelectrice Palas
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sala de sedinte a Centralei Termoelectrice Palas, B-dul Aurel Vlaicu , nr. 123, Constanta, Romania, cod postal: 900075, telefon: +40 241585300, fax: +40 241511200.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: CARBURANTI
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul contractului este achizitie de CARBURANTI, ?Benzina premium 95 fara plumb? si ?Motorina diesel euro 5?, livrati in baza cardurilor electronice si Motorina diesel Euro 5, en gros.
II.1.6) CPV: 09134200-9 - Motorina (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 356, 310 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este 3563, 10 lei. (echivalenta pentru o garantie depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile). Valabilitatea garantiei de participare: 60 zile de la termenul limita de depunere a ofertelor. In cazul IMM urilor (Legea 346/2004) garantia de participare se poate constitui 50%. Constituirea se face prin una din modalitatile prevazute la art 86/HG 925/2006 prin virament bancar (RO73RNCB0114032055690018 BCR C-ta) sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original (autoritatea contractanta va retine ofertantului care a depus contestatie la CNSC si i-a fost respinsa, suma de 3563, 10 lei, conf.art 2781 alin1/OUG 34/2006). Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilita pentru deschiderea ofertei. Conform art.33 alin 3 lit b din HG 925/2006 ofertele care nu sunt insotite de garantia de participare in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitata, se resping.
Garantie de buna executie
5 % din pretul contractului fara TVA constituit conform art.90 alin 1) si 3) din HG 925/2006, cu modificari si completari.In cazul in care ofertantul alege ca modalitate de constituire prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale acesta are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct ladispozitia autoritatii contractante.Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Pe parcursul contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie. Contul astfel deschis este purtator de dobanda in favoarea contractantului. Restituire garantie buna executie conform art.92/HG 925/2006, cu completari si modificari.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art 181 din OUG 34/2006(FORMULARUL B);Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006 (FORMULAR art.180); Certificate fiscale privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale, Certificat de participare la cerere de oferte cu oferta independenta(Formular 5);Declaratie privind calitatea de participant la procedura (FORMULARUL A);Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare(Formular art. 691). Persoanele cu functie dedecizie din cadrul Centralei Termoelectrice Palas in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt : Director - Doru Oslobeanu, Contabil Sef - Violeta Geoge, Inginer sef Exploatare - Dumitru Tamas, Sef Birou Achizitii ? Constantin Dragomir, Sef Birou Aprovizionare ? Eugen Onica, Birou Aprovizionare ? Dan Mocanu, Birou Achizitii Vlad Dorina; Sef Serviciu Financiar ? Silvia Batranu; Oficiul Juridic ? Luminita Duica, Oficiul Juridic ? Marius Ene, Responsabil achizitie ? Birou Achizitii ? Camelia Puchianu. Certificat constatator (original, copie legalizata sau copie lizibila cu semnatura si stampila ofertantului si mentiunea ?in conformitate cu originalul?) emis de Oficiul Registrul Comertului de pe linga Tribunalul Teritorial, in conformitate cu prevederile Legii nr.26/1990; Pentru persoane fizice romane ? Autorizatia de functionare emisa in baza OUG 44/2008 actualizata, sau alte documente echivalente (copie legalizata sau copie lizibila cu semnatura si stampila ofertantului si mentiunea ?in conformitate cu originalul?);Pentru persoane juridice/fizice straine ? Documete edificatoare (copie legalizata sau copie lizibila, cu semnatura si stampila ofertantului si mentiunea ?in conformitate cu originalul?)care sa dovedeasca o forma de inregistrare.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind cifra de afaceri globala in ultimii 3 ani. Cifra medie de afaceri globala realizata in ultimii 3 ani trebuie sa fie cel putin egala cu 712620 lei fara TVA, conform Formular B2 (Fisa de informatii generale). Pentru completarea Formularului B2, echivalenta cifreide afaceri globala va fi calculata la cursul leu/euro mediu anual publicat pe siteul www.bnr.roPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind ehipamentele tehnice, utilaje, instalatii.Conditia minima pentru calificarea ofertantului este ca acesta sa detina (in propietate sau inchiriere) cel putin o statie de alimentare in urmatoarele orase : Constanta, Bucuresti, Ploiesti, Pitesti, Brasov, Buzau, Braila, Bacau, Iasi, Cluj, Oradea, Arad, Timisoara, Ramnicu Valcea, Craiova.In acest sens, se va prezenta asigurarea (in dotare proprie, prin contracte sau conventii de inchiriere etc.) a acelor echipamente, utilaje, mijloace fixe si a altor dotari care sunt considerate strict necesare pentru indeplinirea contractului de livrare carburanti, conform Formularului B4 din sectiunea ?Formulare?., Conditia minima stabilita pentru calificarea ofertantului este prezentarea a cel putin a unui document/contract (copii de parti relevante ale contractelor)/proces verbal de receptie sau a unui numar maxim de 3 documente/ contracte (copii de parti relevante ale contractelor) / procese verbale de receptie prin care sa confirme livrarea de produse in valoare cumulata de cel putin egala cu 356310 lei fara TVA.In acest sens ofertantul va prezenta si o lista cu principalele livrari de produse in ultimii 3 ani continand valori, perioade de livrare, beneficiari conform Formular B5 din sectiunea III- Formulare. Prezentarea de certificate sau alte documente echivalente documente (copii semnate si stampilate pentru conformitate cu originalul) prin care se confirma certificarea sistemului de asigurare a calitatii (SR EN ISO 9001/2008 sau certificate echivalente, emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene).Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P. sau se poate solicita de la Biroul Achizitii C.T. Palas, tel. +40 241585300 int. 368, 268, 359 sau fax. +40 241511200
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 04.06.2013 11:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 04.06.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 03.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 23.05.2013 14:47