Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Carburanti


Detaliu pentru invitatia numarul 356963
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Universitatea de Stiinte Agricole si Medicina Veterinara " Ion Ionescu de la Brad" Iasi
Numar invitatie: 356963/16.01.2014
Denumire contract: Carburanti
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUniversitatea de Stiinte Agricole si Medicina Veterinara " Ion Ionescu de la Brad" IasiCod fiscal: 4541840, Adresa: Aleea Mihail Sadoveanu, nr. 3, Iasi, Telefon: +4 0232407575, Fax: +4 0232407575
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Carburanti
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: LOT 1: Contract de achizitie carburant auto - motorina Euro 5 ? 36.120 litri, livrata in Aleea Mihail Sadoveanu nr. 9, Iasi, codCPV 09134200-9LOT 2: Contract de achizitie carburanti pe baza de bonuri valorice ? 32.105, 13 litri carburanti, astfel: 10.792, 98 litri benzina fara plumb cu CO minim 95 si 21.312, 15 litri motorina Euro 5, (minim 150 carnete a 25 file fiecare), Aleea Mihail Sadoveanu nr. 3, Iasi, cod CPV: 09132100-4; 09134200-9LOT 3: Contract de achizitie carburanti pe baza de bonuri valorice- 5.328, 04 litrimotorina Euro 5 (minim 25 carnete a 25 file fiecare), Aleea Mihail Sadoveanu nr. 9, Iasi, cod CPV: 09134200-9
II.1.6) CPV: 09134200-9 - Motorina (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 347, 258.88 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
LOT 1:1.708, 48 lei;LOT 2:1.512, 10 lei;LOT 3:252, 02 lei- Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelorGarantia de participare seconstituie in conf. cu prevedrile art. 86 din H.G. 925/2006 pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achizitie publica din OUG 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, cu modificarile si completarile ulterioare.Garantia de participare poate fi constituita si in alta moneda decat lei, la un curs de reconversie afisat de BNR, la datapublicarii invitatiei de participare.1. Virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, constituit in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire, conform formularului nr. 11 , fiind necesarapostarea in SEAP si depunerea acestuia in original , la registratura Universitatii de Stiinte Agricole si Medicina Veterinara Iasi, Aleea M. Sadoveanu nr. 3, telefon 0232/407507, pana la data si ora limita stabilita in SEAP pentru depunerea ofertelor.2. Ordin de plata sau fila cec (vizat/vizata de banca) ? se va posta in SEAP si se va plati in Cont IBAN: RO83TREZ4065005XXX000408, cod fiscal 4541840 ? Trezoreria Iasi, pana la data limita a depunerii ofertelor.3. Chitanta Fiscala- se va posta in SEAP si se va plati la Casieria universitatii din Aleea M. Sadoveanu nr. 3, Iasi, program 08, 00-10, 00 si 13, 30-15, 30 pana la data limita a depunerii ofertelor.
Garantie de buna executie
- cuantumul garantiei de buna executie este exprimat procentual si este in procent de 3 % din valoarea contractului fara TVA- modul de constituire a garantie de buna executie: (1) Un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract;(2)Prin depunerea la casierie a unor sume in numerar;(3) Garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, laTrezoreria Statului.Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.(Art. I/HG/1045/2011).
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Certificat de participare cu oferta independenta OrdinANRMAP 314/2010 Cerinta obligatorie: prezentare formularG ? Formularul se solicita ofertantului.In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Declaratii privind eligibilitateaconformart. 180 din OUG 34/2006 Cerinta obligatorie: prezentare formular A - Formularul se solicita atat ofertantului cat si tert sustinatorului, daca este cazul. In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica .Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006Cerinta obligatorie: prezentare Formular B-Formularul se solicita atat ofertantului cat si tert sustinatorului, daca este cazul.Pentru tert sustinator se solicitao declaratie de neincadrare in prevederile art. 181 lit. a), c 1) si d) din OUG 34/2006 actualizata.In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Incadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Declaratia privind neincadrarea in art. 69^1/OUG 34/2006 Cerinta obligatorie: prezentare formularHIn vederea completarii acestei declaratii precizam ca persoana cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante este dl. Prof. univ. dr. Vasile VINTU ? Rector.Presedinte comisie de evaluare ? Ing. Adrian Doru NEAGUDirector Financiar Contabil ? Ec. Mihai GHERGHINOIUMembri comisie evaluare : Ing. Constantin Galea; Ec. Iulia Onica Adm. patrimoniu Costica Badragan; Ing. Carmen MaslinCertificate fiscale privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de statCerinta obligatorie: Se solicita confirmarea privind plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat si bugetul local ? formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care candidatul /ofertantul este rezidentIn cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare.Din certificatele fiscale prezentate sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor/candidaturilorConf. art. 182-(1) din OUG 34/2006, se accepta orice document considerat edificator, din acest punct de vedere, in tara de origine sau in tara in care ofertantul/candidatul este stabilit, cum ar fi certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata.In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art. 181 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de furnizare.In masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art. 11 alin. (4) din HGnr. 925/2006. Persoane juridice/fizice romaneCertificat constatator emis de Oficiul Teritorial din cadrul Oficiului National al Registrului Comertului de care apartine, din care sa reiasa domeniul de activitate al operatorului economic corespunzator obiectului supus procedurii de achizitie.Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Documentul solicitat va fi copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, i se va solicita sa prezinte, pentru conformitate, documentul in original / copie legalizata.Persoane juridice /fizice straineDocumente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional la organisme legal constituite, in conformitate cu prevederile legale din tara in care este stabilit candidatul/ofertantul este rezident, traduse in limba romana.Documentul va fi solicitatin copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale - va cuprinde datele de identificare a operatorului economic si informatii cu privire la cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani (2011, 2012, 2013), in domeniul de activitate aferent obiectului contractului de achizitie publica pentru care se depune oferta (curs mediu BNR pentru fiecare an in parte). Operatorii economici vor demonstra indeplinirea cerintei de calificare privind indicatorii solicitati pentru anul 2013 prin orice document, la libera alegere., Bilantul contabil pe anii 2012, 2013si/sau, dupa caz rapoarte anuale, scrisori de audit financiar si contabil, precum si orice alte documente legale edificatoare prin care candidatul/ofertantul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara.In locul bilantului pentru ultimul an financiar se va accepta prezentarea oricarordocumente din care sa rezulte indeplinirea capacitatii economico-financiare.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Pentru LOT 1, LOT 2, LOT 3: Informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurarea calitatii.Pentru personalul tehnic inclusin oferta, CV-ul trebuie sa fie insotit de copii de pe diplomele /certificatele de studii mentionate in CV-ul respectiv, precum si de pe documentele care sa confirme experienta profesionala indicata.Astfel de documente pot fi: contracte, cartea de munca sau similar, certificate sau referinte ale angajatorului., Pentru LOT 1, LOT 2, LOT 3: Certificaresi/sau omologare R.A.R pentru produse.Certificat de omologare, respectiv licenta aferenta eliberata de RAR sau echivalenta. Licenta / certificatul sa fie valabil la data limita de depunere a ofertelor conform normelor RNTR 4 pentru carburantii de autovehicule. Documentul solicitat va fi in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?., Pentru LOT 1: Declaratie privind echipamentele tehnice si la masurile aplicate in vederea asigurarii calitatii, Pentru LOT 1, LOT 2, LOT 3: Fisa privind experienta similaraExperienta similara va fi dovedita prin livrarea de produse similare in baza unui numar de unu sau mai multecontracte, in ultimii 3 ani. Contractele de furnizare prezentate la experienta similara trebuie sa se regaseasca si in lista principalelor livrari.Dovedirea experientei similare consta in prezentarea de certificate/documente emise sau contrasemnate de catre o autoritate ori de clientul beneficiar, Pentru LOT 1, LOT 2, LOT 3: Lista principalelor livrari din ultimii 3 ani Furnizarea produselor se confirma prin prezentarea unor certificate/ documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar.Se vor completaformulare ? tabele, cuprinzand valori, perioade de prestare, beneficiari/cantitati, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati .Furnizarea produselor se confirma prin prezentarea unor certificate/ documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar. In cazul in care beneficiarul este client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari /confirmari din partea acestuia demonstrarea furnizarii se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 30.01.2014 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 16.01.2014 07:52
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer