Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - "Carburanti-auto prin intermediul bonurilor valorice"


Detaliu pentru invitatia numarul 286889
Autoritate contractanta
CONSILIUL JUDETEAN GORJ
Cod de identificare fiscala: 4956057
Adresa: STRADA VICTORIEI, NR.2-4, Targu Jiu
Telefon: 0253214006
Fax: 0253212023
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: "Carburanti-autoprin intermediul bonurilor valorice"
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 09132100-4 - Benzina fara plumb (Rev.2)
Tip contract: Furnizare
Obiectul contractului: carburanti prin intermediul bonurilor valorice
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 01.04.2011 13:44
Data limita de depunere a ofertelor: 15.04.2011 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: Adresa: str. Victoriei, nr.2-4Localitate: Tg-Jiu, Jud. Gorj
Data si ora deschiderii ofertelor: 15.04.2011 12:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Consiliul Judetean Gorj, str. Victoriei, nr.2-4Localitate: Tg-Jiu, Jud. Gorj
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
Valoare estimata: 119, 801 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Declaratie privind eligibilitateadeclaratie pe propria raspunderecertificate constatatoare privind îndeplinirea obligatiilor a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, Copie dupa certificatul de înregistrare emis de Oficiul Registrului ComertuluiCertificat constatatorDocumente edificatoare care sa dovedeasca o forma de înregistrare ca persoana juridicaPrezentarea ultimului bilant contabilPrezentarea unei fise de informatii generalePrezentarea listei cuprinzând principalele contracte de furnizare produse, beneficiarii si valorile contractateÎncheierea si îndeplinirea în ultimii 3 ani a cel putin unui contract de furnizare de produse similare.- Se va prezenta o recomandare din partea unui beneficiar/client.Prezentarea autorizatiei data de producatordeclaratiei privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere
din SEAP garantia de participare este de 1500 lei
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer