Achizitie publica - Carburanti auto
Detaliu pentru invitatia numarul 329192
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 329192/11.06.2012
Denumire contract: Carburanti auto
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUniversitatea de Stiinte Agricole si Medicina Veterinara " Ion Ionescu de la Brad" IasiCod fiscal: 4541840, Adresa: Aleea Mihail Sadoveanu, nr. 3, Iasi, Telefon: +4 0232 407575, Fax: +4 0232 407575
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Carburanti auto
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lot1 Carburant auto - motorina Euro 5Lot2 Bonuri valorice pentru carburanti auto - motorina Euro 5 si benzina fara plumb cu CO minim 95.
II.1.6) CPV: 09134200-9 - Motorina (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 253, 935.33 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Lot 1:1.008 lei;Lot 2:1.532 lei;
- Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelorOBLIGATORIU GARAN?IA DE PARTICIPARE SE VA POSTA IN SEAP (SCANATA) ?I VA FI PREZENTATA LA SEDIU DE CATRE TO?I OPERATORII ECONOMICI, PINA LA DATA LIMITA STABILITA PENTRU DEPUNEREA OFERTELOR.Garantia de participare se va constitui prin orice alt instrument de garantare conf. art. 86 din H.G. 925/20061. Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire, conform formularului nr. 11, la registratura Universitatii de Stiinte Agricole si Medicina Veterinara Iasi, Aleea M. Sadoveanu nr. 3, telefon 0232/407507, pana la data si orastabilita in SEAP pentru depunerea ofertei.2. Ordin de plata (vizat de banca) sau a fila cec, se va plati in: Cont IBAN: RO83TREZ4065005XXX000408, cod fiscal 4541840 ? Trezoreria Iasi, pana la data si orastabilita in SEAP pentru depunerea ofertei.3. Chitanta Fiscala se va plati la Casieria universitatii din Aleea M. Sadoveanu nr. 3, Iasi, program 08, 00-10, 00 si 13, 30-15, 30 pana la data si orastabilita in SEAP pentru depunerea ofertei.In cazul in care ofertantul depune contestatie, iar Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge contestatia; autoritatea contractanta va retine din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului, in conformitate cu art. 2781 din OUG 34/2006, 1 % din aceasta valoare;
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Certificat de participare cu oferta independenta OrdinANRMAP 314/2010Cerinta obligatorie: prezentare formularGDeclaratii privind eligibilitateaCerinta obligatorie: prezentare formular ADeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006Cerinta obligatorie: prezentare Formular BDeclaratia privind neincadrarea in art. 69^1/OUG 34/2006Cerinta obligatorie: prezentare formularHIn vederea completarii acestei declaratii precizam ca persoana cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante este dl. Prof. univ. dr. Vasile VINTU ? Rector.Societatea Civila Profesionala ?Av. Natalia Mosnegutu ? Av. Oana ChiritaPresedinte comisie de evaluare ? Ing. Romeu LUPUMembri comisie evaluare : Ec. Iulia Boghiu, Adm. patrimoniu Costica Badragan; Ing. Carmen MaslinCertificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de statCerinta obligatorie: Se solicita confirmarea privind plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat si bugetul local ? formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care candidatul /ofertantul este rezidentToate aceste documente sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioaracelei in care se depun ofertele.In cazul neprezentarii acestor documente este permisa completarea ulterioara a acestora in termen de 72 ore de la solicitarea autoritatii contractante. Persoane juridice/fizice romane Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator.Ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, i se va solicita sa prezinte, pentru conformitate, documentul in original / copie legalizata.Persoane juridice /fizice straine Cerinta obligatorie: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional la organisme legal constituite, in conformitate cu prevederile legale din tara in care este stabilit candidatul/ofertantul este rezident, traduse in limba romana
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privindsituatia economico-financiaraFisa de informatii generale, Bilantul contabilBilantul contabil pe anii2010 si2011, vizat si inregistrat de organele competente si/sau, dupa caz rapoarte anuale, scrisori de audit financiar si contabil, precum si orice alte documente legale edificatoare prin care candidatul/ofertantul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara., Informatii privid cifra de afaceriO declaratie privind cifra medie de afaceri (curs mediuBNR/infoeuropa pentru fiecare an in parte), peultimii 3 ani, in domeniul de activitate aferent obiectului prezentului contract de achizitie publica;
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari din ultimii 3 aniCompletarea unui formular ? tabel, cuprinzand valori, perioade de livrare, beneficiari/cantitati, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati . Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/ documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar si o recomandare. In cazul in care beneficiarul este client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari /confirmari din partea acestuia demonstrearea livrarilor se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic., Fisa privind experienta similaraExperienta similara concretizata prin efectuarea unui numar de unu sau mai multecontracte de furnizare similare in ultimii 3 ani (copii ale informatiilor relevante pt. indeplinirea experientei similare ), Declaratie privind echipamentele tehnice utilaje, instalatiiO declaratie referitoare la echipamentele tehnice, mijloacele de transport si alte mijloace fixe pe care candidatul/ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului, Certificaresi/sau omologare R.A.R.Certificat de omologare, respectiv licenta aferenta eliberata de RAR sau echivalenta, valabila la data deschiderii ofertelor conform normelor RNTR 4 pentru carburantii de autovehicule, Informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurarea calitatiiInformatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre candidat /ofertant, in special pentru asigurarea controlului calitatii.Prezentarea de CV-uri, calificari ale personalului ce va fi implicat in desfasurarea contractului;, Lista cuprinzand subcontractantii, insotita si de acordurile de subcontractare precum si specializarile acestoraSe solicita dupa caz, completarea formularului D cu subcontractantii si specializarea acestora. Documente emise de organisme acreditate, care confirma certificarea sistemului calitatii: Autoritatea contractanta solicita urmatoarele documente prin care se certifica stadiul implementarii sistemului calitatii ISO 9001:2000; 2008- se va accepta si ?sau echivalent?, emis de catreun organism de certificare a Sistemului Calitatii recunoscut pe plan national si international
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.06.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 25.09.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 08.06.2012 15:29