Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - CARBURANTI AUTO


Detaliu pentru invitatia numarul 340345
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA SASCUT (CONSILIUL LOCAL SASCUT)
Numar invitatie: 340345/03.12.2012
Denumire contract: CARBURANTI AUTO
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA SASCUT (CONSILIUL LOCAL SASCUT)Cod fiscal: 4353161, Adresa: COMUNA SASCUT, JUDETUL BACAU, Sascut, Telefon: 0234280639, Fax: 0234280480
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: PRIMARIA COMUNEISASCUT, JUDETUL BACAU, Sascut, Romania, cod postal: 607501, telefon: +40 234280639, fax: +40 234280408, persoana de contact: PETRE IOANA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: PRIMARIA COMUNEI SASCUT, JUDETUL BACAU, Sascut, Romania, cod postal: 607501, telefon: +40 234280639, fax: +40 234280408, persoana de contact: PETRE IOANA
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: CARBURANTI AUTO
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitiecarburantiauto - motorina - o cantitate de 51 tone
II.1.6) CPV: 09134220-5 - Motorina (EN 590) (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 250, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Modalitati de constituire : Virament in contul autoritatii contractante RO30TREZ0615006XXX000198, COMUNA SASCUT, jud. Bacau, confirmat prin document de plata vizat de catre banca; Prin plata la casieria autoritatii contractante sau Instrument de garantare conform art.86 din HG 925/2006 Echivalenta garantiei de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 10 zile. In cazul in care ofertantul isi extinde perioada de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi prelungita in mod corespunzator. In cazul in care ofertantul refuza extinderea valabilitatii, acesta va fi exclus din procedura. Garantia de participare se constituie conform art. 86 din HG nr. 925/2006 care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.Cuantumul garantiei de particiapare este de 2.500 lei si perioada de valabilitate fi cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei.
Garantie de buna executie
Se va constitui garantia de buna executie Autoritatea contractanta are obligatia de a stabili in documentatia de atribuire modalitatea de constituire a garantiei de buna executie, precum si cuantumul acesteia, care insa nu trebuie sa depaseasca 10% din pretul contractului, fara TVA . Procentul este de 5 % din valoarea contractului, exclusiv T.V.A . Aceasta se va putea constitui in oricare din formele de la art.90 alin (1)-(3) din HG 925/2006 sau in functie de valoare de la art. 90 alin. (1) si alin. (2). Totodata, se vor avea in vedere prevederile H.G. nr. 1045/2011
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind calitatea de participant la proceduraDeclaratii privind eligibilitateaDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr.34/2006Se va atasa de catre toti operatorii economici participanti la procedura: Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, completat.Se va atasa Declaratia privind neincadrarea in prevederile art 69 1*)din OUG 34/2006Se vor atasa certificate/documente eliberate de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca operatorul economic nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, pentru plata impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat, precum si a taxelor locale, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit.Persoanele din cadrul primariei Sascut cu functii de decizie pentru derularea, organizarea si finalizarea procedurii sunt :1. Primar: Bostan Cristinel-Costel, 2. Viceprimar : Bortun Aurel, Administrator public : Apostol Constantin, Contabil sef: BarbuGabriela, Secretar comuna: Holtea Mirela, Jurist: Berza Delia, Consilier principal: Petre Ioana.Consilieri Locali care aproba bugetul: Bortun Aurel, Petrache Gelu George, Iosub Nelu, Pavel Constantin Cristinel, Rauta Ioan, Diaconu Daniela, Constantin Gheorghe. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, valabil la data depunerii ofertelor , original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalulSe va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte Certificatul constatator pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceri pe anii 2009, 2010, 2011Bilantul contabil 2011
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Atestat de inregistrare pentru comercializare si/sau depozitare angro de produse energeticeLista principalelor livrari de produse in ultimii 3ani.Lista principalelor statii de alimentare pe raza judetelor Bacau si VranceaDeclaratie privind subcontractantii CONFORM ART 191 DIN OUG 34/2006 CU MODIFICARILE SI COMPLETARILE ULTERIOARE- standarde de asigurare a calitatii ISO 9001/2008 (sau echivalent)
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.12.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 11.12.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 29.11.2012 14:22
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer