Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Carburanti auto


Detaliu pentru invitatia numarul 343557
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Covasna
Numar invitatie: 343557/07.03.2013
Denumire contract: Carburanti auto
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDirectia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului CovasnaCod fiscal: 9832041, Adresa: Str. Presei, Nr.8/A, Sfantu Gheorghe, Telefon: 0267314660, Fax: 0267314660
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Carburanti auto
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Carburanti auto pentru autoturismele DGASPC Covasna.Valoarea estimata a contractului ce se va incheia pe anul 2013 este de 72.400 lei , contract ce se va incheia pe anul 2013 cu valabilitatea pana la 31.12.2013, valoare in functie de care vor fi eleborate si evaluate ofertele. Aut. contractanta va prelungi duratacontractului cu max.4 luni pe anul 2014 si cu val. max.de 24.200 lei potrivit legii.Valoarea minima a intervalului reprezinta valoarea estimata a prezentei proceduri pana la 31.12.2013 (in functie de care se vor elabora sievalua ofertele), iar valoarea maxima reprezinta valoarea estimata ce contine si valoarea posibilelor suplimentari cf art. 6 alin. 3 din HG nr.925/2006.Plata se va face cu ordin de plata in termen de 30 de zile de la data emiterii facturii.Optiuni: Aplicarea prevederilor art.6 din HG 925/2006
II.1.6) CPV: 09132100-4 - Benzina fara plumb (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 72, 400 - 96, 600 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Se va constitui in suma fixa in valoare de 1400 lei(700 lei pentru IMM-uri) prin orice instrument de garantare conform celor prevazute la art.86 din HG nr. 925/2006, -prin scrisoare de garantie bancara sau prin orice instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari, si si se va posta in SEAP(scanata) pana la data limita stabilita pentru prezentarea ofertelor, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire(60zile). Garantia de participare se poate constitui si prin depunerea la casieria autoritatii contractante a) a unui ordin de plata, cu conditia confirmarii acesteia de catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor; cont pentru garantii RO56TREZ2565006XXX000153, Trez. Sf. Gheorghe b) plata sumei de 1400 lei in numerar. In orice situatie, garantia de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la deschiderea ofertelor. Garantia este irevocabila in sensul art. 86 din H.G. nr. 925/2006. Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia de participare atunci cand ofertantul se afla intr-una dintre situatile prevazute la art. 87, alin.1) din aceasi Hotarare.Ofertantii care vor consstitui garantia de participare in alta valuta, echivalenta leu/alta valuta va fi cea comunicata de BNR in ziua aparitiei invitatiei de participare in SEAP. Conform art. 278^1 din OUG 34/2006, autoritatea contractanta va retine din garantia de participare un procent de 1% din valoarea estimata a contractului in cazul in care CNSC va respinge contestatia acestuia ca fiind nefondata.Lipsa garantiei de participare conduce automat la descalificarea ofertantului.Restituirea garantiei de perticipare ofertantilor: conf.art.88 din HG.925/2006
Garantie de buna executie
Se va constitui in suma fixa, intr-un cvantum de 5%(2, 5% pentru IMM-uri) din valoarea fara TVA a contractului pe baza unei scrisori de garantie bancara in original, in termen de 7 zile de la data semnarii contractului, sau cf art.90 HG 925/2006 prin ret. succesive. Autoritatea contractanta va restitui garantia de buna executie, in termen de 14 zile de la data finalizarii contractului in cazul in care nu a emis pretentii asupra acesteia conf.art.92 alin.1 din OUG34/2006, oricand pe parcursul indeplinirii contractului in limita prejudiciului creat, in cazul in care contractantul nu isi indeplineste obligatiile asumate prin contract. Anterior emiterii unei pretentii asupra garantiei, autoritatea contractanta are obligatia de a notifica aceasta pretentie contractantului, precizand obligatiile care nu au fost respectate.Perioada de valabilitate a garantiei: 14 zile de la termenul de finalizare a contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG 34/2006-Se va completa Formularul 12A - cerinta obligatorieDeclaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispoziitiile art.181 din OUG 34/2006-Se va completa Formularul 12B - cerinta obligatorieDeclaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG 34/2006 - Se va completa Formular 3 - cerinta obligatorie.Persoanele cu functie de decizie din cadrul Autoritatii Contractante, respectiv, sunt: 1.Vass Maria- director general; 2.Gabor Erzsebet-director general adjunct;. Alte persoane cu functii de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire in speta, sunt: 1.Tokos Imre-inspector; 2.Iacob Vasile? consilier juridic; 3 Balo Ervin- Laszlo - inspector; 4.Tako Ladislau-inspector 5.Vajda Maria-inspectorCertificat de atestare fiscala si Certificat de taxe si impozite locale. Se prezinte situatia datoriilor exigibile in luna anterioara lunii in care se depun oferteleCertificat de participare cu oferta independenta - Se va completa Formularul 10Decl.privind calitatea de participant la procedura - Formular 12C Certificatul constatator emis de ONRC - original sau copie certificata "conform cu originalul"Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, va prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata, in situatia in care a fost prezentat in forma copie "conform cu originalul".
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale, cifra de afaceri pe ultimii trei ani de activitate.Pentru conversia valorica a cifrei de afaceri se vor utiliza urmatoarele cursuri valutare: 31.12.2010 1euro=4, 2848lei, pentru 31.12.2011 1euro=4, 3797lei, pentru 31.12.2012 1 euro=4, 4560leiPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: DECLARATIE PRIVIND LISTA PRINCIPALELOR LIVRARI DE PRODUSE PE ULTIMII TREI ANI DE ACTIVITATE.Pentru conversia valorica se vor utiliza urmatoarele cursuri valutare: 31.12.2010 1euro=4, 2848lei, pentru 31.12.2011 1euro=4, 3797lei, pentru 31.12.2012 1 euro=4, 4560lei, Declaratie pe propria raspundere din care sa reiasa faptul ca operatorul detine cel putin o statie de distributie carburanti, in mun. Sf.Gheorghe sau intr-o localitate limitrofa municipiului Sf.Gheorghe si sa aiba acoperire in toata tara.Mijloacele de transport al DGASPC Covasna efectueaza deplasari in toate judetele tarii, iar parcul auto a directiei se afla in mun.Sf.Gheorghe.Mijloacele de transport trebuie sa aiba posibilitatea sa se alimenteze in functie de aceasta situatie. Certificat ISO 9001/2008 sau echivalentPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.03.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 18.05.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 06.03.2013 12:18
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer