Achizitie publica - Carburanti auto
Detaliu pentru invitatia numarul 347249
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 347249/23.05.2013
Denumire contract: Carburanti auto
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUniversitatea de Stiinte Agricole si Medicina Veterinara " Ion Ionescu de la Brad" IasiCod fiscal: 4541840, Adresa: Aleea Mihail Sadoveanu, nr. 3, Iasi, Telefon: +4 0232407575, Fax: +4 0232407575
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Carburanti auto
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: LOT 1: Contract de achizitie carburant auto - motorina Euro 5 ? 30.000 litri, Aleea Mihail Sadoveanu nr. 9, Iasi, cod unic de inregistrare RO 31599784; codCPV 09134200-9LOT 2: Contract de achizitie carburanti pe baza de bonuri valorice ? 12.522, 54 litri carburanti, 8.348, 36 litri benzina fara plumb cu CO minim 95 si 4.174, 18 litri motorina Euro 5, (minim 60 carnete a 25 file fiecare), Aleea Mihail Sadoveanu nr. 3, Iasi, cod unic de inregistrare 4541840;cod CPV: 09132100-4; 09134200-9LOT 3: Contract de achizitie carburanti pe baza de bonuri valorice- 8.348, 36 litri carburanti, 6.261, 26 litri benzina fara plumb cu CO minim 95 si 2.087, 10 litri motorina Euro 5 (minim 40 carnete a 25 file fiecare), Aleea Mihail Sadoveanu nr. 9, Iasi, cod unic de inregistrare RO 31599784;cod CPV: 09132100-4; 09134200-9
II.1.6) CPV: 09134200-9 - Motorina (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 245, 706.45 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
LOT 1:1.449, 00 lei;LOT 2:604, 84 lei;LOT 3:403, 23 lei- Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelorGarantia de participare poate fi constituita si in alta moneda decat lei, la un curs de reconversie afisat de BNR, la data publicarii invitatieide participare.OBLIGATORIU GARAN?IA DE PARTICIPARE SE VA POSTA IN SEAP (SCANATA) ?I VA FI PREZENTATA LA SEDIU DE CATRE TO?I OPERATORII ECONOMICI, PINA LA DATA LIMITA STABILITA PENTRU DEPUNEREA OFERTELOR.Garantia de participare se va constitui prin orice alt instrument de garantare conf. art. 86 din H.G. 925/20061. Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire, conform formularului nr. 11, la registratura Universitatii de Stiinte Agricole si Medicina Veterinara Iasi, Aleea M. Sadoveanu nr. 3, telefon 0232/407507, pana la data si orastabilita in SEAP pentru depunerea ofertei.2. Ordin de plata (vizat de banca) sau a fila cec, se va plati in: Cont IBAN: RO83TREZ4065005XXX000408, cod fiscal 4541840 ? Trezoreria Iasi, pana la data si orastabilita in SEAP pentru depunerea ofertei.3. Chitanta Fiscala se va plati la Casieria universitatii din Aleea M. Sadoveanu nr. 3, Iasi, program 08, 00-10, 00 si 13, 30-15, 30 pana la data si orastabilita in SEAP pentru depunerea ofertei.
Garantie de buna executie
- cuantumul garantiei de buna executie este exprimat procentual si este in procent de 5 % din valoarea contractului fara TVA- modul de constituire a garantie de buna executie: (1) Un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract;(2)Prin depunerea la casierie a unor sume in numerar;(3) Garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, laTrezoreria Statului.Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.(Art. I/HG/1045/2011).
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Certificat de participare cu oferta independenta OrdinANRMAP 314/2010 Cerinta obligatorie: prezentare formularG ? Formularul se solicita atat ofertantului cat si tert sustinatorului, daca este cazul.In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Declaratii privind eligibilitateaconformart. 180 din OUG 34/2006 Cerinta obligatorie: prezentare formular A - Formularul se solicita atat ofertantului cat si tert sustinatorului, daca este cazul. In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica .Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006Cerinta obligatorie: prezentare Formular B-Formularul se solicita atat ofertantului cat si tert sustinatorului, daca este cazul.Pentru tert sustinator se solicitao declaratie de neincadrare in prevederile art. 181 lit. a), c 1) si d) din OUG 34/2006 actualizata.In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Incadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Declaratia privind neincadrarea in art. 69^1/OUG 34/2006 Cerinta obligatorie: prezentare formularHIn vederea completarii acestei declaratii precizam ca persoana cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante este dl. Prof. univ. dr. Vasile VINTU ? Rector.Presedinte comisie de evaluare ? Ing. Adrian Doru NEAGUDirector Financiar Contabil ? Ec. Mihai GHERGHINOIUMembri comisie evaluare : Ing. Constantin Galea; Ec. Iulia Boghiu, Adm. patrimoniu Costica Badragan; Ing. Carmen MaslinCertificate fiscale privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de statCerinta obligatorie: Se solicita confirmarea privind plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat si bugetul local ? formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care candidatul /ofertantul este rezidentIn cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare.Toate aceste documente sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioaracelei in care se depun ofertele.In cazul neprezentarii acestor documente este permisa completarea ulterioara a acestora in termen de 72 ore de la solicitarea autoritatii contractante.Conf. art. 182-(1) din OUG 34/2006, se accepta orice document considerat edificator, din acest punct de vedere, in tara de origine sau in tara in care ofertantul/candidatul este stabilit, cum ar fi certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata.In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art. 181 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de furnizare. Persoane juridice/fizice romaneCertificat constatator emis de Oficiul Teritorial din cadrul Oficiului National al Registrului Comertului de care apartine, din care sa reiasa domeniul de activitate al operatorului economic corespunzator obiectului supus procedurii de achizitie. Certificat constatatoremis de Oficiul Teritorial din cadrul Oficiului National al Registrului Comertului de care apartine, din care sa reiasa domeniul de activitate al operatorului economic corespunzatorobiectului supus procedurii de achizitie.Documentul solicitat va fi copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, i se va solicita sa prezinte, pentru conformitate, documentul in original / copie legalizata.Persoane juridice /fizice straineDocumente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional la organisme legal constituite, in conformitate cu prevederile legale din tara in care este stabilit candidatul/ofertantul este rezident, traduse in limba romana.Cerinta obligatorie: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional la organisme legal constituite, in conformitate cu prevederile legale din tara in care este stabilit candidatul/ofertantul este rezident, traduse in limba romana .Documentul va fi solicitatin copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privid cifra de afaceriDeclaratie privind cifra medie de afaceripeultimii 3 ani (2010, 2011, 2012), in domeniul de activitate aferent obiectului contractului de achizitie publica pentru care se depune oferta.Operatorii economici vor demonstra indeplinirea cerintei de calificare privind indicatorii solicitati pentru anul 2012 prin orice document, la libera alegere., Bilantul contabilBilantul contabil pe anii 2011 si2012vizat si inregistrat de organele competentesi/sau, dupa caz rapoarte anuale, scrisori deaudit financiar si contabil, precum si oricealte documente legale edificatoare prin carecandidatul/ofertantul isi poate dovedicapacitatea economico-financiara., Informatii privindsituatia economico-financiara Fisa de informatii generalePentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurarea calitatii.Pentru personalul tehnic inclusin oferta, CV-ul trebuie sa fie insotit de copii de pe diplomele/certificatele de studii mentionate in CV-ul respectiv, precum si de pe documentele care sa confirme experienta profesionala indicata., Certificaresi/sau omologare R.A.R.Certificat de omologare, respectiv licenta aferenta eliberata de RAR sau echivalenta. Licenta / certificatul sa fie valabil la data limita de depunere a ofertelor conform normelor RNTR 4 pentru carburantii de autovehicule, Pentru LOT 1: Declaratie privind echipamentele tehnice si la masurile aplicate in vederea asigurarii calitatii: , Fisa privind experienta similara
Experienta similara concretizata prin efectuarea unui numar de unu sau mai multecontracte de furnizare similare, in ultimii 3 ani.
Contractele de furnizare prezentate la experienta similara trebuie sa se regaseasca si in lista principalelor livrari., Lista principalelor livrari din ultimii 3 aniFurnizarea produselor se confirma prin prezentarea unor certificate/ documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.06.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 03.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 22.05.2013 11:22