Achizitie publica - Carburanti auto (benzina euro 5 si motorina euro 5) prin bonuri valorice
Detaliu pentru invitatia numarul 320303
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 320303/16.02.2012
Denumire contract: Carburanti auto (benzina euro 5 si motorina euro 5) prin bonuri valorice
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAGENTIA NATIONALA DE ADMINISTRARE FISCALACod fiscal: 16031712, Adresa: STR. APOLODOR NR 17 SECTOR 5 BUCURESTI, Bucuresti, Telefon: 021.387.13.47 / 021.387.11.78, Fax: 021.319.96.76
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. APOLODOR NR 17 SECTOR 5 BUCURESTI, Bucuresti, Romania, cod postal: 050741, telefon: +40 0213872370, fax: +40 0213879676, persoana de contact: Teodor STAN, Directia de investitii, achizitii publice si servicii interne, Tronson VII, etaj 6, camera 22
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul ANAF, Str. Aplodor nr. 17 Sector 5 BUCURESTI, Directia de investitii, achizitii publice si servicii interne, Tronson VII, etaj 6, camera 25
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Carburanti auto (benzina euro 5 si motorina euro 5) prin bonuri valorice
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Carburanti auto (benzina euro 5 si motorina euro 5) prin bonuri valorice
II.1.6) CPV: 09132100-4 - Benzina fara plumb (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 500, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 10.000 lei.Valoarea care se retine in cazul in care ofertantul depune o contestatie care va fi respinsa de catre CNSC, in temeiul art.2781, alin.(1) din OUG 34/2006, este de 4.208 lei.Garantia de participare se va constitui in lei, in urmatoarele forme: a)instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire (care va trebui sa prevada in mod explicit angajamentul emitentului de a retine din garantia de participare suma de 4.208 lei, conform prevederilor art 2781 alin.(1) din OUG 34/2006, in cazul in care ofertantul a depus o contestatie care a fost respinsa de catre C.N.S.C.; b)virament bancar in contul autoritatii contractante RO26TREZ7005005XXX000860 deschis la Activitatea de Trezorerie si Contabilitate Publica a Municipiului Bucuresti;Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv minim 90 de zile de la data depunerii ofertei.Operatorul economic ofertant care beneficieza de reducerile prevazute de Legea nr. 346/2004 va prezenta o declaratie pe propria raspundere
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei: 10% din valoarea fara TVA a contractului. Garantia de buna executie se constituie fie prin a) instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari fie b), in cazul in care partile convin, prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale.In situatia in care garantia de buna executie se constituie prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent, un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Declaratie privind eligibilitatea;
- Declaratie privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG 34/2006;
- Certificat de participare cu oferta independenta;
- Declaratie privindneincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006;persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Mihai Bordianu, Director general, Giorgiana Hagi-Nicovici ? Director, Gheorghe Nicolae ? Director, Teodor Stan ? Sef serviciu;
- Declaratie pe propria raspundere privindcalitatea de participant la procedura de achizitie;
- Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social, privind plata obligatiilor la bugetul de stat. Certificatul va prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Se va prezenta in oricare dintre formle original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?;
- Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale. Certificatul va prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Se va prezenta in oricare dintre formele original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, emis cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii si din care sa reiasa urmatoarele date: a) denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;b) codul unic de inregistrare;c) sediul social valabil, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adresa);d) numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;e) domeniul de activitate principal;f) domeniile de activitate secundare;g) situatia societatii (daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, insolventa, faliment sau suspendare temporara a activitatii).h) administratorul/imputernicitul operatorului economic.Documentul va fi utilizat si la verificarea situatiei personale a ofertantului.Se va prezenta in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire de a prezenta pentru conformitate documentul in original sau copie legalizata.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 06.03.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 06.03.2012 10:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 15.02.2012 11:41