Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - CARBURANTI AUTO IN BAZA CARDURILOR ELECTRONICE DE CREDIT LUNARE


Detaliu pentru invitatia numarul 327937
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: CONSILIUL SUPERIOR AL MAGISTRATURII
Numar invitatie: 327937/28.05.2012
Denumire contract: CARBURANTI AUTO IN BAZA CARDURILOR ELECTRONICE DE CREDIT LUNARE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCONSILIUL SUPERIOR AL MAGISTRATURIICod fiscal: 16973795, Adresa: CALEA PLEVNEI NR 141B, SECTOR 6, Bucuresti, Telefon: +40 0213116953, Fax: +40 0213116953
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: CARBURANTI AUTO IN BAZA CARDURILOR ELECTRONICE DE CREDIT LUNARE
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: 1. Autoritatea contractanta va incheia un acord-cadru pe o perioada de 12 luni calendaristice, in urma aplicarii procedurii de cerere de oferta, cu un singur operator economic, atribuind ulterior contracte subsecvente de Carburanti auto in baza cardurilor electronice de credit pentru autoturismele stabilite de catre autoritatea contractanta.2. Calendarul estimativ al aplicarii procedurii de incheiere a acordului cadru: mai 2012?aprilie 2013.
II.1.6) CPV: 09132000-3 - Benzina (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 397, 581 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare :3.976 leiPerioada de valabilitate a garantiei de participareeste cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei .Modalitatea de constiture in conformitate cu art.86 alin.(1) din HG nr.925 /2006.Se permite si modalitatea depunerii la casierie a garantiei de participare
Garantie de buna executie
5% din valoarea contractului.Modalitatea de constiture in conformitate cu art.90din HG nr.925 /2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratieprivind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1- Anexa nr. 10 a( daca este cazul se prezinta si de subcontractant si de tertul sustinator ) ;2.Declaratie privind eligibilitatea - Anexa nr. 10 b ( daca este cazul se prezinta si de tertul sustinator) ;3.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181- Anexa nr. 10 c ( se poate solicita si tertuluisustinator neincadrarea la alin. a, c^1, d ) ;4.Certificat fiscal privind plata impozitelor si taxelorlocale , cu situatia obligatiilor scadente in luna anterioara;5.Certificat fiscal privind plata impozitelor si taxelor la bugetul de stat , cu situatia obligatiilor scadente in luna anterioara;6.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta(cf. Ordin ANRMAP Nr. 314/2010-Anexa 0)Se va permite prezentarea documentelor in oricare din formele de mai jos : -in original ;
-copie legalizata ;
-copie lizibila cu mentiune conform cu originalul .Factorii de de decizie in ceeace priveste organizarea , derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt :1.Judecator Alina Nicoleta GHICA -Presedinte CSM2.Consilier juridic Otilia Luiz -Sef Birou Contencios ;3.Economist Rodica Zaharia Motoc -Director Diretia Economica si Administrativ ;4.Procuror Alin Domenic GEORGESCU -Sef Birou Achizitii publice ;5.Consilier BAP Marin POPA -Presedinte Comisie de evaluare6.Consilier juridic asimilat magistratilor BAP Livia SCRIECIU -Membru Comisie de evaluare7.Consilier DEA Florin MESTECANEANU -Membru Comisie de evaluare 1.Certificat constatator eliberat de Ministerul Justitiei, Oficiul Registrului Comertului .Nota : Se va solicita ofertantului clasat pe primul loc , inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire , de a prezenta pentru conformitate documentul in original /copie legalizata .
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1. Informatii Generale - Anexa nr. 11
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani ;2.Declaratie privind utilajele , instalatiile , echipamentele tehnice ;3.Declaratiereferitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre candidat/ofertant, in special pentru asigurarea controlului calitatii4.Document constatator privind modul de indeplinire al obligatiilor contractuale ;5.Lista statiilor de alimentare pe baza de carduri / Gradul de acoperire la nivel national( cel putin o statie de alimentare pe baza de carduri in fiecare capitala de judet ) .
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia a fost depusa in SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.06.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 11.09.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 25.05.2012 09:03
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer