Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - CARBURANTI AUTO PE BAZA DE BONURI VALORICE CU VALOARE DE 50 LEI


Detaliu pentru invitatia numarul 335775
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: DOMENIUL PUBLIC SI PRIVAT S.A.
Numar invitatie: 335775/20.09.2012
Denumire contract: CARBURANTI AUTO PE BAZA DE BONURI VALORICE CUVALOARE DE 50 LEI
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDOMENIUL PUBLIC SI PRIVAT S.A.Cod fiscal: 27231643, Adresa: REPUBLICII 43B, Onesti, Telefon: 0234325031, Fax: 0234325031
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: REPUBLICII 43B, Onesti, Romania, cod postal: 601024, telefon: +40 234325031, fax: +40 234325031, persoana de contact: CORINA ALEXE
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Adresa: REPUBLICII 43B, Onesti, etaj 1 Sala de sedinta, telefon: +40 234325031, fax: +40 234325031, persoana de contact: CORINA ALEXE
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (lucrari de constructia drumurilor; colectarea deseurilor nepericuloase)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: CARBURANTI AUTO PE BAZA DE BONURI VALORICE CUVALOARE DE 50 LEI
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitia CARBURANTI AUTO PE BAZA DE BONURI VALORICE DE 50 LEI.- BENZINA FARA PLUMB ? CPV 09132100-4- 50 505 litri x 4, 95 lei/l fara TVA = 250 000 lei fara TVA ; 250 000lei :50lei/fila =5000bonuri carburant ?- MOTORINA ? CPV 09134200-9 -60 120 litri x 4, 99lei/l fara TVA =300 000 lei fara TVA, respectiv 67422 euro (1 euro = 4, 4496 lei/02.07.2012), 300 000 lei: 50lei/fila =6000 bonuri carburant ?TOTAL VALOARE ESTIMATA ACHIZITIE: 250 000+300 000 =550 000 lei fara TVA respectiv 123607euro (1 euro = 4, 4496 lei/02.07.2012)Durata contractului pentru furnizare produse: ?Carburanti auto? este de 12 luni si se va derulaincepand cu data semnarii contractulu
II.1.6) CPV: 09132100-4 - Benzina fara plumb (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 550, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
DaGarantia de participare= 11000 ron (2% din valoarea estimata a contractului), se va constitui in favoarea autoritatii contractante fie cu Scrisoare de garantie de participare emisa de o banca sau societate de asigurari, fie cu OP in contul RO 09TREZ 0625069xxx002117, deschis la Trezoreria Onesti si va avea o valabilitate de minim 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Garantia de participare se poate retine de autoritatea contractanta (integral sau partial) cand ofertantul se afla intr-una din urmatoarele situatii: a)revoca oferta in perioada de valabilitate a acesteia;b)fiind declarat castigatorul procedurii, refuza sa semneze contractul;c)fiind declarat castigatorul procedurii, nu constituie garantia de buna executied)ofertantul se afla in situatia prevazuta de Art. 2781 din OUG 34/2006Garantia de participare se restituie in maxim 3 zile de la semnarea contractului si constituirea garantiei de buna executie.(Se vor avea in vedere prevederile art.43 1 din OUG36/2006).
Garantie de buna executie
DaGarantie de buna executie = 5% din valoarea contractului fara TVA, se va constitui cu Scrisoare de garantie emisa de o institutie financiara sau retineri succesive din plata facturilor emise pe durata contractului de furnizare. Ofertantul castigator va deschide un cont la Trezoreria Onesti in favoarea SC DOMENIU PUBLIC SI PRIVAT ONESTI SA, in care se va varsa in maxim 14 zile de la semnarea contractului o suma echivalenta cu 0, 5% din valoarea fara TVA a contractului. Autoritatea contractanta va alimenta contul cu suma retinuta din plata fiecarei facturi. Contul deschis la Trezorerie este purtator de dobanda.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind eligibilitatea - Formular 42. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de Art. 181 din OUG 34/2006- Formular 53. Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre Bugetul de stat si bugetul asigurarilor sociale de stat eliberat de catre DGFPS (prin obligatii exigibile de plata se intelege obligatiile scadente in luna anterioara depunerii ofertei)4. Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetul local emis de autoritatea locala5. Certificat de participare cu oferta independenta in conformitate cu prevederile Ordinului ANRMAP nr. 314/12.10.2010 - Formular 186. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute de Art. 69 1 din OUG 34/2006 - Formular 17, Persoane din cadrul SC DOMENIU PUBLIC SI PRIVAT ONESTI SA fata de care se va raporta ofertantul cu privire la situatiile de incompatibilitate prevazute de Art. 691 din OUG 34/2006 sunt: Administrator unic ? PARIS IOAN, Contabil Sef- MANOLACHE PETRICA, Sef serviciu tehnic- DUMITRAS RADU , Sef sectie Transport- BARGAOANU DUMITRU, Sef comp. achizitii publice/aprov. ? ALEXE CORINA, Consilier jur.BOSTAN LAURA GABRIELAConsilieri locali municipali 2012-20161AGAPI MIRCEA UNPR; 2 ALEXE CORINA PSD; 3 ANTOHEMARICA LOREDANA PSD ; 4 BRINZANIUCADRIAN PDL; 5 BUJOR DUMITRU MARCEL PPDD; 6 CRISTEA ALEXANDRUUNPR; 7 ENE GHEORGHEPDL; 8FLORIAN CONSTANTIN PDL; 9GNATIUC NICOLAE PSD; 10JITCOVICI VICENTIU AURELIAN PNL;11LAZAR AUREL PPDD;12LEMNARU EMIL PSD;13MARTIN STEFAN PDL;14OPREA DANUT PNL;15SERGENTU ADRIAN PSD;16STAN LUCIANPSD;17SOVA MIHAI PNL;18TOFAN ION PSD;19ZARZU OCTAVIAN CIRPIAN sau www.onesti.ro a) Pentru persoane juridice romane: Certificat constatator, emis, cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, din care sa rezulte ca domeniul de activitate al operatorului economic candidat corespunde obiectului procedurii;b)Pentru persoane juridice straine: - documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care operatorul economic este rezident. (documentul se va prezenta in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul " insotita de semnatura si stampila in original, anexandu-se si traducerea autorizata in limba romana)
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilantul contabil la 31.12.2009 , 31.12.2010 vizat de ANAF si Bilant contabil la 31.12.2011 sau Balanta de verificare la 31.12.2011, Declaratie privind Cifra de afaceri pentru ultimii 3 ani ? Informatii generale ?se va prezenta Formularul 7 din sectiunea FormulareCerinta minima ? Cifra Medie de Afaceri globala pentru ultimii 3 ani sau pentru perioada de activitate daca aceasta este mai mica de 3 ani ? minim 247213 euro echivalent 1 100 000Lei la un curs BNR de 1 euro = 4.4496 ron, la data de 02.07.2012.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Se va prezenta Formularul 8 si Anexa reprezentand Lista principalelor livrari de produse similare efectuate in ultimii 3 aniin care se va mentiona Contractul cu care se demonstreaza indeplinirea cerintei minime valorice.Se vor prezenta ca documente justificative privind indeplinirea cerintei minime ? Copii dupa informatiile relevante din Contract -extrase din care sa rezulte cel putin Denumirea partilor contractante, obiectul contractului, valoarea contractului si perioada de derulare (orice alte informatii cu carcter confidential se vor marca pentru a nu fi lizibile); Recomandare sau Document constatator ; Procesul verbal de receptie cantitativa si calitativa.Nota : Se va prezenta minim o recomandare de la alti beneficiari cu care ofertantul a derulat contracte de furnizare carburant auto., - Declaratie privind subcontractantii. Se va prezenta lista cu subcontractantii, date de identificare: denumire societate, adresa, partea din contract pe care urmeaza sa o indeplineasca; (Daca este cazul)Se va prezenta formularul 11 din sectiunea Formulare.In cazul in care nu sunt subcontractanti se va prezenta Formularul cu mentiunea ?NU ESTE CAZUL?., Declaratie care contine informatii privind dotarile specifice, echipamentul tehnic, mijloacele de transport pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului.Formularul 9 din sectiunea Formulare, Operatorii economici trebuie sa faca dovada ca detin o retea cat mai completa de statii de distributie a carburantilor ce urmeaza a fi achizitionati de autoritatea contractanta, pe drumurile europene si/sau nationale care strabat MUNICIPIUL ONESTI. si intreg teritoriul Romaniei. Dovada se va face prin depunerea unei liste ce va contine aceste statii de distributie carburanti ? cel putin 1 statie pe judet.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.09.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 28.09.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 19.09.2012 11:45
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer