Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Carburanti auto pe baza de carduri


Detaliu pentru invitatia numarul 355700
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: AGENTIA NATIONALA DE INTEGRITATE
Numar invitatie: 355700/14.11.2013
Denumire contract: Carburanti auto pe baza de carduri
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAGENTIA NATIONALA DE INTEGRITATECod fiscal: 22838777, Adresa: bdul LASCAR CATARGIU nr 15 sect 1, Bucuresti, Telefon: +40 0372069869, Fax: +40 0372069888
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: bdul LASCAR CATARGIU nr 15 sect 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 010661, telefon: +40 0372069869, fax: +40 0372069888, persoana de contact: GABRIEL PANAIT
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: bdul LASCAR CATARGIU nr 15 sect 1, Bucuresti, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (control administrativ)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Carburanti auto pe baza de carduri
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 48
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitionarea de carburant pe baza de carduri pentru anii 2014 ? 2017.
II.1.6) CPV: 09130000-9 - Petrol si produse distilate (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 89, 112 - 91, 000 EUR
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum garantie pentru participare: 8.000 leiIn masura in care C.N.S.C. respinge contesta?ia, autoritatea contractanta va re?ine contestatorului din garan?ia de participare suma de 4.032 lei.Garantia de participare se constituie in conformitate cu prevederile art. 86 din HG nr. 925/2006.Garantia de participare poate fi constituita si in alta moneda decat lei, la un curs de reconversie afisat de BNR, la data publicarii invita?iei de participare.Valabilitate a garantiei pentru participare: 60 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Daca garantia se constituie prin instrument de garantare emis in conditiile legii de catre o societate bancara sau de catre o societate de asigurari, se va putea utiliza formularul nr. 12 sau orice alt model agreat de catre institutia emitenta, cu conditia respectarii prevederilor art. 86 alin. (2) ? (4) din H.G. nr. 925/2006.Daca garantia se constituie prin virament bancar, transferul va fi efectuat in contul RO40TREZ7005005XXX002160 al autoritatii contractante, deschis la A.T.C.P.M.B.Mod de prezentare ? dovada constituirii garantiei/ instrumentul de garantare se prezinta in original.In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici.Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata si legalizata in limba romana.In cazul ofertan?ilor care se regasesc in categoria IMM conform Legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens) garan?ia de participare se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat.Observa?ie: Ofertele care nu sunt inso?ite de documentele de constituire a garan?iei de participare, astfel cum a fost aceasta solicitata, vor fi respinse ca inacceptabile.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180Conditie de calificare: ofertantul nu trebuie sa fi fost condamnat in ultimii 5 ani, printr-o hotarare definitiva si irevocabila, pentru frauda, coruptie, spalare de bani, activitati criminale.Modalitatea de indeplinire: declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal (Completare Formularul nr. 3)2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181Conditie de calificare: autoritatea contractanta nu va califica ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora); documentele prezentate trebuie sa ateste indeplinirea obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Modalitatea de indeplinire: declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal (Model - Formularul nr. 4). Persoanele juridice straine vor prezenta orice documente edificatoare eliberate de institutiile autorizate ale tarii de origine (certificate de atestare fiscala, caziere judiciare, alte documente echivalente, etc) prin care sa dovedeasca faptul ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local.3. Declaratie "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta"Documente de confirmare: declaratie pe proprie raspundere (completare Formularul nr. 5).4. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691Modalitatea de indeplinire: declaratie pe proprie raspundere (completareFormularul nr. 6). Pentru aceasta declara?ie, persoanele ce detin functii de decizie, respectiv toate persoanele care aproba/ semneaza bugetul aferent achizi?iei in cauza ?i documentele emise in legatura cu sau pentru procedura de atribuire in sensul articolului mentionat sunt urmatoarele: Dl. Horia GEORGESCU - Pre?edinte, Dl. Bogdan STAN - Vicepre?edinte, Dna Ioana LAZAR ? Director General, Direc?ia Generala Juridica, Rela?ii Publice ?i Comunicare, Dna Greta CONSTANTINESCU - Director, Direc?ia Economica, Dl. George Viorel GRECEANU ANGHEL ACASANDRI ? ?ef Serviciu, Serviciul Administrativ (membru in comisia de evaluare), Dl. Gabriel PANAIT ? Consilier Superior, Compartimentul de Investi?ii ?i Achizi?ii Publice (pre?edinte al comisiei de evaluare) ?i Dl. Drago? Aurel VAIDA ? Consilier Juridic Superior, Direc?ia Generala Juridica, Rela?ii Publice ?i Comunicare (membru in comisia de evaluare).5. Documente privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor: Conditie de calificare: certificatele de atestare fiscala emise de organul fiscal competent, conf. art. 112 si art. 113 din Ordonan?a nr. 92/2003, care sa ateste indeplinirea obligatiilor exigibile de plata in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.Modalitatea de indeplinire: toate certificatele/ documentele respective trebuie sa fie prezentate in oricare din formele original, copie legalizata sau copie lizibila cu men?iunea ?conform cu originalul?.Ofertan?ii nereziden?i vor prezenta traduceri legalizate in limba romana ale documentelor solicitate mai sus.In situa?ia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din stua?iile prevazute de art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru incheierea acordului-cadru de furnizare.In cazul in care ofertantul a incheiat o conven?ie de e?alonare a pla?ilor obliga?iilor fiscale, autoritatea contractanta solicita ca acesta sa depuna in oferta dovada pla?ii la zi a datoriilor ree?alonate (unde este cazul) ?i graficul de ree?alonare.6. Informa?ii generaleModalitatea de indeplinire: Completare Formularul nr. 8. Informa?ii despre operatorul economic. 1. Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritoriala) Pentru persoanele juridice romaneModalitatea de indeplinire: prezentarea Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte ca domeniile de activitate principale/ secundare, se regasesc in codurile CAEN aferente furnizarilor care fac obiectul acordului-cadru. Informa?iile cuprinse in acest document vor fi reale/ actuale la data limita de depunere a ofertelor.b) Pentru persoanele juridice straineModalitatea de indeplinire: prezentarea de documente care dovedesc o forma de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic; prezentarea Certificatului de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) sau o declara?ie, valabile pentru anul calendaristic in curs.Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor furnizari de produse similare in ultimii 3 aniModalitatea de indeplinireCompletareFormularul nr. 10.Pentru fiecare contract mentionat in Formularul nr. 10 si Anexa, ofertantul va completa Formularul 11 - Fisa de experienta similara.Pentru fiecare contract ofertantul va prezenta certificate/ documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar si care sa contina date referitoare la: beneficiarul contractului, tipul bunurilor livrate, perioada in care s-a realizat contractul.Documentele emise in alta limba decat limba romana vor fi prezentate in original sau copie certificata pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila si vor fi insotite de traducere autorizata in limba romana., Certificate sau alte documente emise de organisme abilitate, conform Standardului de calitate SR EN 590/2004 respectiv SR EN 228/2004 si a Directivei 98/70/CE a Parlamentului European si a Consiliului din 13.10.1998, privind calitatea benzinei si a motorinei si de modificare a Directivei 93/12CEE a Consiliului, cu modificarile si completarile ulterioare, care sa ateste conformitatea produselor, identificata clar prin referire la specificatii sau standarde relevanteModalitatea de indeplinirePrezentarea de documente in copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul", valabile la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor., Declaratie referitoare la echipamentele tehnice.Gradul de acoperire la nivel local/ judetean/national: Ofertantul trebuie sa dispuna de cel putin o statie de distributie carburanti (motorina si benzina), in fiecare judet din ?ara si minim una in fiecare sector al municipiului Bucuresti, la care se poate achizitiona combustibil cu carduri. Se va prezenta harta/ lista (inclusiv adresa, program, persoana de contact, nr. de telefon, etc.) unitatilor de distributieModalitatea de indeplinireSe va depune o Declaratie pe proprie raspundere (inclusiv harta/ lista cu adresa, program, persoana de contact, nr. de telefon, etc.) cu numarul unitatilor de distributie la nivelul fiecarui judet si al sectoarelor municipiului Bucuresti, care va deveni anexa la acordul-cadru., Informa?ii despre asociereModalitatea de indeplinireDupa caz, Completare Formularul nr. 15., Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestoraModalitatea de indeplinireDupa caz, Completare Formularul nr. 16. Ofertantul trebuie sa aibe implementat un sistem de management al calitatii respectiv ISO 9001 sau echivalent (standarde transpuse in legisla?ia ?arii de origine a ofertantului), de catre un organism specializat in domeniu.Certificarea trebuie sa fie valabila la data limita de depunere a ofertelor.Modalitatea de indeplinireCerinta obligatorie: operatorul economic ofertant va prezenta in copie lizibila cu men?iunea ?conform cu originalul? certificatul - ISO 9001 sau echivalent (standarde transpuse in legisla?ia ?arii de origine a ofertantului). In cazul asocierii se vor prezenta individual de fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza. Se vor accepta ?i ofertantul/ ofertan?ii care dovede?te/ dovedesc ca raportul de audit a fost finalizat ?i din el reiese ca ofertantul/ ofertan?ii va/ vor primi certificarea. Se va prezenta in acest caz raportul de audit cu men?iunea ?conform cu originalul?.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.12.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 03.12.2013 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 13.11.2013 09:52
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer