Achizitie publica - Carburanti auto pe baza de carduri de credit
Detaliu pentru invitatia numarul 333463
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 333463/09.08.2012
Denumire contract: Carburanti auto pe baza de carduri de credit
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMunicipiul Sfantu GheorgheCod fiscal: 4404605, Adresa: Str. 1 Decembrie1918, nr. 2, Judetul Covasna, Sfantu Gheorghe, Telefon: 0267-316902, Fax: 0267-316901
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. 1 Decembrie1918, nr. 2, Judetul Covasna, Sfantu Gheorghe, Romania, cod postal: 520008, telefon: +40 267316902, fax: +40 267316902, persoana de contact: Jozsef Sandor, Balint Reka
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Primariei Mun. Sf. Gheorghe, str.1 Decembrie1918, nr.2, Biroul nr.29
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Carburanti auto pe baza de carduri de credit
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitionare carburant auto pe baza de carduri de credit
II.1.6) CPV: 09134200-9 - Motorina (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 520, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare 2000 lei . In cazul ofertantilor din categoria IMM, garantia de participare se constituie in procent de 50 % din cuantumul precizat anterior. Ofertantul va prezenta o declaratie pe proprie raspundere, conform Anexei 1 din Legea nr. 346/2004 din care sa rezulte ca se incadreaza in categoria I.M.M.-urilor. 2) In cazul unei asocieri, asocierea trebuie sa se incadreze in conditiile impuse de Legea nr. 346/2004 Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Garantia de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la deschiderea ofertelor. 3) Modul de constituire a garantiei de participare acceptat: Prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. -depunere a unui ordin de plata sau a unei file cec, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor ?depunerea la casieria autoritatii contractante a unei sume in numerar, in cazul in care valoarea garantiei de participare este redusa ca valoare. -scrisoare de garantie bancara in favoarea Primariei municipiului Sfantu Gheorghe, in forma si modul anexat la Sectiunea Formulare Cont: RO51TREZ2565006XXX000146 In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind situatia personala a operatorului economic, in conformitate cu art.180, 181 din OUG 34/2006- Completare formular nr.10 Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, formular complectat Declaratie privind neancadrarea in situatiile prevazute de art.69, indice 1 din OUG34/2006 Formular complectat Persoane cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce proveste organizarea , derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Antal Arpad Anrdas ? Primar Sztakics Éva Judit ? Viceprimar- Presedintele comisiei de evaluare in cadrul procedurii de achizitie publica, Balint Reka ? Membru in comisia de evaluare , Baksai Edit Membru in comisia de evaluare CONSILIERI 1. BALINT JOZSEF 2. BERECZKI KINGA 3. BODOR LO;RAND 4. FAZAKAS MIHAIL 5. FERENCZ CSABA 6. GAZDA ZOLTAN 7. GURUIANU MADALIN-DORU 8. IVAN NICULAE-GHEORGHE 9. KATO BÉLA 10. KERESZTÉLY IRMA 11. KLARIK ATTILA 12. KOVACS ISTVAN 13. MIKLO;S ZOLTAN 14. MILD ZOLTAN 15. NEMES TIBOR 16. PARVAN RODICA 17. PETHO ISTVAN 18. SERBAN VALERIU 19. SZENTES ADAM 20. SZTAKICS ÉVA-JUDIT 21. TAKO; IMRE Prezentare formulare tip emise de organismele competente valabile pentru demonstrarea situatiei obligatiilor scadente in luna anterioara celei de depunere a ofertei : - Bugetul de stat (bugetul consolidat) - Bugetul local Nota: Data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni, conform Codului Fiscal cu modificarile si completarile ulterioare. Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului de pe Langa Tribunalul teritorial. Se va permite depunerea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Societatile care doresc sa beneficieze de facilitatile prevazute de Legea nr.346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii- Documente edificatoare care sa dovedeasca ca sunt intreprinderi mici si mijlocii, emise de autoritatile competente din tara, sau declaratii pe propria raspundere - Persoane juridice /fizice straine - Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident(in traducere legalizata) Se va prezenta un certificat de rezidenta fiscala, pentru anul in curs. Nota Ofertantul clasat pe primul loc va prezenta certificatul constatator in original/ copie legalizata pentru conformitate, la solicitarea autoritatii contractante inainte de transmiterea comunicarilor privind rezultatul procedurii de achizitie publica
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1 Lista principalelor furnizari similare executate in ultimii 3 ani Cerinta minima - prezentarea cel putin a unui document/contract/proces verbal de receptie sau a unui numar maxim de documente/contracte/procese verbale prin care sa confirme livrarea de produse similare, Cerinta nr.2 Informatii privind subcontractantii In cazul in care parti din contractul ce urmeaza a fi atribuit trebuie sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, operatorul economic are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care acesta urmeaza sa le subcontracteze, datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi, si acordurile prealabile de subcontractare incheiate, Cerinta nr.3 Informatii privind asociatii In cazul in care parti din contractul ce urmeaza a fi atribuit trebuie sa se indeplineasca de unul sau mai multi asociati, operatorul economic ? liderul imputernicit are obligatia de a preciza partea/partile din contract care vor fi executate de asociati, datele de recunoastere ale asociatilor propusi, si acordurile de asociere incheiate Se vor prezenta formularele/documentele: Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de asociati si specializarea acestora, Cerinta nr.4 Ofertantul va avea obligatoriu statie de alimentare carburant auto pe teritoriul Mun. Sf. Gheorghe. Se va prezentare documente care atesta detinereastatiei. Cerinta nr.1 Ofertantul trebuie sa respecte standardul de asigurare al calitatii a conform ISO 9001:2001 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Gratuit din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 23.08.2012 00:10
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 23.08.2012 00:11
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 08.08.2012 15:21