Achizitie publica - CARBURANTI AUTO(BENZINA SI MOTORINA)
Detaliu pentru invitatia numarul 322332
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 322332/21.03.2012
Denumire contract: CARBURANTI AUTO(BENZINA SI MOTORINA)
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMunicipiul SebesCod fiscal: 4331201, Adresa: Sebes, Piata Primariei Nr 1 Jud. Alba, Sebes, Telefon: 0258731004, Fax: 0258734187
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Sebes, Piata Primariei Nr 1 Jud. Alba, Sebes, Romania, cod postal: 515800, telefon: +40 258731004, fax: +40 258734187, persoana de contact: Daniela Beches
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Municipiului Sebes, str. Piata Primariei, nr. 1, Sebes, jud Alba
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: CARBURANTI AUTO(BENZINA SI MOTORINA)
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 48
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Alimentarea cucarburanti auto(motorina si benzina) pe baza de carduri de credit a autoturismelor din dotarea Primariei Municipiului Sebes si a autovehiculelor din dotarea Politiei Locale, si SVSU aflate in subordinea Municipiului Sebes.
II.1.6) CPV: 09134200-9 - Motorina (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 520, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
10.000 lei. Per.de valab. a gar. de particip. va fi cel putin egala cu per. de valab. a ofertei (120 de zile incepand cu term. lim. de dep. al ofertelor).Gar. de particip. se va constitui prin una din modalitatile: -virament bancar in contul Mun. Sebes RO42TREZ0055006XXX000059 deschis la Trezoreria Sebes, CIF al Mun. Sebes: 4331201-Instr. de garantare emis in cond. legii de o soc. bancara ori de o soc. de asigurari, careseprezintainoriginal, incuantumulsipentru perioada prevazuta in doc. de atrib.Gar. trebuie sa fie irevocabila. Gar. de particip. trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pt. deschiderea ofertelor.Ofertantii tip IMM care depun 50% din garantie vor anexa scrisorii de garantie de participare in conformitate cu L. 346/2004 si Anexa 1 ? ?Decl. privind incadr. Intrepr. in categ. IMM??cf. L. 346/2004. Mun. Sebes are dreptul de a retine gar. pentru particip., ofertantulpierzandastfelsumaconstituita, atunci candacestaseaflainoricaredinsituatiile: a)isi retrage oferta in per.de valabilit. a acesteia;b)oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in per.de valabilit. a ofertei.c)C.N.S.C.respinge contestatia facuta de ofertant ca nefondata in conformitate cu prevederile art. 278^1 alin.(1)lit.b) din OUG, atunci autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului suma de 4.299, 99 lei.Garantia de participare se returneaza in cf. cu prevederile art. 88 din HG 925/2006.Oriceofertava fi respinsa daca nuesteinsotitadegarantiade participare in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate, precum si daca este depusa cu 50% si lipseste Anexa 1.
Garantie de buna executie
5% din val. contr. subsecvent fara TVA. Gar. de buna executie a contr. se constituie prin virament bancar in contul Municipiului Sebes RO42TREZ0055006XXX000059 deschis la Trezoreria Sebes, CIF al Mun. Sebes: 4331201 sau prin instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari.Gar. de buna executie se restituieconf.art 92 alin. (1) -din HG 925/2006. Pentru IMM-uri, garantia de buna executie poate fi constituita in cuantum de 50% din valoarea acesteia. In acest caz dovada constituirii garantiei de buna executie va fi insotita de Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM, completata conform modelului prevazut in Anexa 1 din Legea 346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare si va fi prezentata in original.In cazul unei asocieri, ofertantul va beneficia de reducerea de 50% a cerintei privind cuantumul garantiei de buna executienumai daca asocierea este formata in exclusivitate din IMM-uri.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Decl.elig.-neincadr.in art.180 (pt. ofertant/asociat)-F12.Decl.neincadr.in art.181(pt. ofertant/asociat)?F 23.Certif. constat. taxe si impozite la bugetul general consolidat ANAF privind indeplinirea obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, original/copie legalizata/copie lizibila cu?cf. cu originalul?- pt. ofertant/asociat. In cazul in care operatorul economic a incheiat o conventie de esalonare a platilor obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor la bugetul de stat, se vor prezenta toate ordinele de plata doveditoare privind indeplinirea la zi a obligatiilor de plata conform graficului de esalonare(in original sau copie legalizata). Op. ec. care prin certificatele depuse in oferta sau ulterior solicitate nu fac dovada achitarii taxelor la data ceruta din documentatie vor fi descalificati din prezenta procedura de achizitie publica.4.Certif. referitor la plata impozitelor si taxelor locale privind obligatiile de plata scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, original/copie legalizata/copie lizibila cu?conform cu originalul?-pt. ofertant/asociat. In cazul in care op. ec. a incheiat o conventie de esalonare a platilor obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor la bugetul de stat, se vor prezenta toate ordinele de plata doveditoare privind indeplinirea la zi a obligatiilor de plata conform graficului de esalonare(in original sau copie legalizata). Op. ec. care prin certificatele depuse in oferta sau ulterior solicitate nu fac dovada achitarii taxelor la data ceruta in prezenta documentatie vor fi descalificati din prezenta procedura de achizitie publica.5.Decl. privind neincadr.in art.69^1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Prezentarea-Formularului 2A din sectiunea VIII-Formulare. Prezenta declaratie se va completa de catre ofertant, cat si de catre ofertant asociat, subcontractant sau terti sustinatori). Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii sunt: Primar ?Sarbu Mugurel Liviu;Viceprimar ?Bogdan Adrian;Director Economic ? Toma Luminita Carmen;Arhitect Sef ?Olteanu Virgil;Sef Serviciu Investitii-Achizitii- Sarbu Maria;Sef Birou Contencios Juridic si Administratie ? Coman Paula;Sef Birou Buget, Finante, Contabilitate, Salarizare ? Bunea Ionel;Sef Birou Colectare Creante Bugetare ? Boca Ioan;6.Certificat de participare.cu oferta independenta-F23. Pt. o asociere, cerinta trebuie indeplinita de liderul asocierii. Certificat constatator in detaliu emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunalul teritorial care sa ateste ca ofertantul are ca obiectde activitate principal sau secundar comercializarea produselor care fac obiectul achizitiei, activitatea care sa fie autorizata, in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea?conform cu originalul?.Ofertantul are obligatia de a-si verifica certificatul constatator cu privire la existenta activitatii autorizate.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: A)Reteaua de distributie. Se solicita ca furnizorul sa faca dovada ca detinecel putin o statie de distributie in Municipiul Sebes si in fiecare resedinta de judet a Romaniei, in care sa se comercializeze toate sortimentele de carburanti solicitate., B)Licenta si certificat de conformitate Ofertantul va prezenta documente emise de organismenationale sau internationale acreditate care sa confirme implementareasistemului de management al calitatii conform standardului ISO 9001:2008sau echivalent. In cazul unei asocieri, aceasta conditie trebuie indeplinita individual de fiecare asociat.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.04.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 10.04.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 20.03.2012 13:11