Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Carne de pasare - pulpe inferioare si piept pui


Detaliu pentru invitatia numarul 337929
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SPITALUL JUDETEAN "DR.FOGOLYAN KRISTOF"SFANTU GHEORGHE
Numar invitatie: 337929/23.10.2012
Denumire contract: Carne de pasare - pulpe inferioare si piept pui
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL JUDETEAN "DR.FOGOLYAN KRISTOF"SFANTU GHEORGHECod fiscal: 4202010, Adresa: Str.Stadionului nr.1-3, , Sfantu Gheorghe, Telefon: 0267-311675, Fax: 0267-311675
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str.Stadionului nr.1-3, , Sfantu Gheorghe, Romania, cod postal: 520064, telefon: +40 367730040, fax: +40 367730040, persoana de contact: Becsek Attila
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str.Stadionului nr.1-3, , Sfantu Gheorghe, cod postal: 520064, JUd.Covasna
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Carne de pasare - pulpe inferioare si piept pui
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
II.1.5) Obiectul contractului: Acord-cadru urmat de contracte subsecvente pentru achizitionarea de: Carne de pasare - pulpe inferioare si piept pui
II.1.6) CPV: 15112000-6 - Carne de pasare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 123, 600 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 1% din valoarea maxima estimata, respectiv 1236 lei. Modul de constituire a garantiei de participare conform art.86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, raportat la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. Contul pentru garantii de participare RO62TREZ2565006XXX004701, Trezoreria Sfantu Gheorghe.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Prezentarea declaratiei pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiileart.180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/20062. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata cu modificarile si completari prin legea nr.337/2006-3. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69?1 din OUG NR.34/2006-4. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta ? conform Ordin nr.314 / 2010 emis de presedintele ANRMAP.Documentele emise de organisme ale statului pot fi prezentate in oricare din formele original/copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul"Documentele intocmite/emise de ofertant pentru participarea la procedura de achizitie se vor prezenta in original.5. Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa obligatiile exigibile in luna anterioara celei in care se depun ofertele6. Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa obligatiile exigibile in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Solicitarea de prevedere a acestor cerinte este determinata denecesitatea prezentarii, de catre operatorii economici participanti la procedura, a dovezilor respectarii prevederilor legale in vigoare.PERSOANE CU FUNCTII DE CONDUCERE AU ROL DE DECIZIE PRIVIND OBIECTUL PROCEDURIIManager: Andras-Nagy Robert, Director financiar contabil: Ec. Fulop Arpad, Oficiul juridic: Doci Cristina Tunde, Sef serviciu aprovizionare transport: Becsek Attila, responsabil achiz. Elisabeta CalugaritaConsiliul de administrare: Fulop Csaba, Veress Ildiko, Domokos Ibolya, Agoston Laszlo 1) Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al candidatului.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din cerificatul constatator emis de ONRC. Certificatul va fi depus in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?2) Autorizatie sanitar-veterinara de functionare3) Autorizatie sanitar-veterinara pentru mijlocul de transport cu care sa face livrarea produselorOfertantii care nu dispun de transport propriu pentru trasnportul produselor ofertate vor prezenta un contract de inchiriere al mijlocului de transport insotit de autorizatia sanitara ce va fi emisa pe numarul de inmatriculare al mijlocului de transport respectiv si pe numele propietarului acestuia. In faza de ofertare se accepta si un ?Angajament de punere la dispozitie?Solicitarea de prevedere a acestei cerinte este determinata de necesitatea prezentarii, de catre operatorii economici participanti la procedura, a dovezii ca, domeniul de activitate al ofertantului corespunde cu obiectul contractului ce urmeaza a se incheia.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Pentru a demonstra capabilitatea ofertantului de a controla pericolele pentru siguranta alimentelor, cu scopul de a se asigura ca alimentul respectiv este sigur in momentul consumului uman. Se solicita certificarea ?Sistem de management al sigurantei alimentelor? in conformitate cu SR EN ISO 22000:2005 sau echivalent.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: se poate desc[rca de pe SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 31.10.2012 00:11
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 31.10.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 22.10.2012 08:04
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer