Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Carne de pasare ? pulpe inferioare si Piept de pui


Detaliu pentru invitatia numarul 335991
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: SPITALUL JUDETEAN "DR.FOGOLYAN KRISTOF"SFANTU GHEORGHE
Numar invitatie: 335991/25.09.2012
Denumire contract: Carne de pasare ? pulpe inferioare si Piept de pui
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL JUDETEAN "DR.FOGOLYAN KRISTOF"SFANTU GHEORGHECod fiscal: 4202010, Adresa: Str.Stadionului nr.1-3, , Sfantu Gheorghe, Telefon: 0267-311675, Fax: 0267-311675
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str.Stadionului nr.1-3, Sfantu Gheorghe, Romania, cod postal: 520064, Secretariat tel: +40 311981, achizitii tel/fax: +40 367730040
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul - SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA "dr.Fogolyan Kristof" , Str.Stadionului nr.1-3, Sfantu Gheorghe, cod postal: 520064, jud.Covasna
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Carne de pasare ? pulpe inferioare si Piept de pui
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul procedurii il constituie achizitie de Carne de pasare ? pulpe inferioare si Piept de pui dezosatCarne de pasare ?Pulpe inferioare ? min 4400 kg ? max 6600 kg , Piept de pui dezosat min 2000 kg -max 3000kg. Cantitatile minime reprezinta necesarul pana la 31.12.2012.Cantitatile maxime nrfeprezinta posibile suplimentari.
II.1.6) CPV: 15112000-6 - Carne de pasare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 78, 444 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 1% din valoareamaximaestimata , respectiv 522.96 lei, tinand cont deconditiileart.2781pct.adin Ord.34 / 2006 .Modul de constituirea garantiei de participare conform art.86 alin. (1) din H.G. nr.925/2006.4.Contulpentru garantii de participareRO62TREZ2565006XXX004701, Trezoreria Sf, Gheorghe.Perioada de valabilitate a garantiei de participare estecel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, RAPORTAT LA DATA LIMITA STABILITA PENTRU DEPUNEREA OFERTELOR.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1) Declaratie privind eligibilitatea;2) Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006;3)Certificat de atestare fiscala impozite sitaxe locale- Certificat de atestare fiscala ( datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa obligatiile exigibile in luna anterioara celei in care se depun ofertele.- Certificat de taxe si impozite locale(datorii la bugetele locale) din care sa reiasa obligatiile exigibile in luna anterioara celei in care se depun ofertele.4)Declaratieiprivind calitatea de participantla procedura - Certificat de participare la licitatie cu cu oferta independenta conf.Ord. ANRMAP nr.314/20105)Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006Documentele emise de organisme ale statului pot fi prezentatein oricare di formele original/copie legalizata / copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul ?Documentele intocmite/emise de ofertant pentru participarea la procedura de achizitie se vor prezenta in original .Manager: Andras Nagy Robert , Director medical : Antal Almos , Director financiar contabil: Ec.Fulop Arpad , Oficiul Juridic Doci Cristina, Sef serviciu aprovizionare transport: Becsek Attila, Responsabil achiz. Calugarita ElisabetaConsiliul de administratie: Fulop Csaba, Veres ildiko, Domokos Ibolya, Agoston Laszlo 1 Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondenta in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Anexele la certificatul de inregistrare reprezinta autorizatiile de functionare emise de institutiile abilitate pentru activitatea desfasurata de catre ofertant.- Certificatul va fi depusein copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul ?.Nota: - Ofertantul clasat pe primul loc , inainte de transmiterea comunicarii privindrezultatul procedurii de atribuire , va prezenta in original sau copie legalizataCertificatul constatator.- Autorizatie sanitar ? veterinara de functionare- Autorizatie sanitar pentru mijlocul de transport cu care se face livrarea produselorOfertantii care nu dispun de transport propriu pentru transportul produselor ofertate vor prezenta un contract de inchiriere/un angajament de punere la dispozitie al mijlocului de trsnsport insotit de autorizatia sanitara ce va fi emisa pe numarul de inmatriculare al mijlocului de transport respectiv si pe numele proprietarului acestuia.IN FAZA DE OFERTARE SE ACEPTA SI UN "ANGAJAMENT DE PUNERE LA DISPOZITIE"
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Pentru a demonstra capabilitatea ofertantului de a controla pericolele pentru siguranta alimentelor, cu scopul de a se asigura ca alimentul respectiv este sigur in momentul consumului uman. Se solicita certificarea "Sistem de menegement al sigurantei alimentelor? in conformitate cu SR EN ISO 22000:2005 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Se poate descarca de pe SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.10.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 03.10.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 24.09.2012 08:51
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer