Achizitie publica - Carne de pasare, carne de vita, cartofi
Detaliu pentru invitatia numarul 339258
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 339258/13.11.2012
Denumire contract: Carne de pasare, carne de vita, cartofi
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL CLINIC JUDETEAN DE URGENTA SF.SPIRIDON IASICod fiscal: 4701312, Adresa: B-dul Independentei nr.1 Iasi, Iasi, Telefon: 0232267706, Fax: 0232267706
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-dul Independentei nr.1 Iasi, Iasi, Romania, cod postal: 700111, telefon: +40 0232267706, fax: +40 0232267706, persoana de contact: MONICA VICOL
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul autoritatii contractante : Spitalul Clinic Judetean de Urgenta Sf. Spiridon Iasi, Loc: Iasi Bdul. Independentei, nr.1, Cod postal :700111, Serviciul Achizitii Publice
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Carne de pasare, carne de vita, cartofi
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
II.1.5) Obiectul contractului: alimente necesare pentru asigurarea meniurilor bolnavilor internati in clinicile spitalului
II.1.6) CPV: 15112130-6 - Carne de pui (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 500, 160 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantul trebuie sa constituie gr de participare val 90 de zile de la term limita de primire a ofertelor.Garantia de participare este necesara pentru a proteja autoritatea contractanta fata de riscul unui eventual comportament necorespunzator al ofertantului pe intreaga perioada derulata pana la semnarea acordului ? cadru si a primului ctr subsecv.Garantia de participare se exprima in lei si poate fi constituita, in urmatoarele forme: a) scrisoare de garantie emisa de o societate bancara sau de o societate de asigurari in favoarea autoritatii contractante - original; se va respecta modelul prevazut in Sectiunea Formulare.b) ordin de plata in contul autorit contract in contul de garantii al Spitalului Clinic Judetean de Urgenta ?Sf. Spiridona? Iasi, respectiv RO18TREZ4065005XXX000414 deschis la Trezoreria Municipiului Iasi ? in copie; Pe ordinul de plata este obligatorie mentionarea denumirii obiectului procedurii pentru care se constituie.Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare vor fi respinse conform art. 33, alin. 3, lit. b) din HG 925/2006.Dovada constituirii garantiei de participare se prezinta in plic nesigilat in exteriorul plicului cu oferta.
Garantie de buna executie
Garant de buna exec se constit printr-un instr de garantare emis in cdt legii de o soc bancara sau de o soc de asigurari si este de 2% din val fara TVA a ctr.Daca part convin, gar de buna exec se poate constitui si prin retineri succ. din sumele dat pentru fact partiale.In acest caz contract are oblig de a deschide un cont la dispoz aut contract, la o banca agreata de ambele parti.Suma init care se depune de catre contract in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pret ctr.Pe parcursul indepl contract, aut contract urmeaza sa alimenteze acest cont prin retin succes din sumele dat si cuvenite contract pana la concurenta sumei stabil drept gar de buna execut in doc.Aut contract va dispune ca banca sa instiinteze contract despre varsamantul efectuat, precum si despre destinat lui.Contul este purtator de dobanda in favoarea contract.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr.1Declaratie privind eligibilitatea -neincadrare in situatiile prevazute in art.180/OG 34/2006- completata in conformitate cu Formularul A din Sectiunea Formulare. ? in original ;Cerinta nr. 2Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - completat conform Formularului A1 din Sectiunea Formulare ? in original.Cerinta nr. 3Declaratie privind neincadrare in situatiile prevazute in art.181 din OUG 34/2006 modificata - completata in conformitate cu Formularul B din Sectiunea Formulare. ? in originalCerinta nr. 4Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat(sanatate, pensii, somaj) - eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat, certificatul fiscal sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele ? in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul(semnata si stampilata de catre persoana autorizata)Cerinta nr. 5Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale - Eliberat de Primaria locala - Eliberat de Primaria locala, certificatul fiscal sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele ? in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul(semnata si stampilata de catre persoana autorizata)Cerinta nr. 6Declaratia privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG 34/2006 modificata - completata in conformitate cu Formularul B3 din Sectiunea Formulare. ? in original ;Persoanele cu functie de decizie implicate in in procedura de achizitie sunt: Manager Dr. Ec. Ioan Barliba, Director Medical Conf. Dr.Camelia Bogdanici, Director Fin. Contabil Ec. Mariana Loghin, Director Ingrijiri Agapie Speranta, Sef Serv. Achizitii Publice Ec. Monica Vicol, as. dietetician Vasilica Simona, as. dietetician Iulia Hagima .Pentru Cerintele 1, 3, 6, facem urmatoarea precizare: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Pentru Cerrintele 4 si 5 facem urmatoarea precizare: ofertantul are dreptul de a depune initial, in locul certificatului constatator privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si a certificatului privind plata taxelor si impozitelor locale, o declaratie pe proprie raspundere (Formularul B.1. din Sectiunea Formulare) semnata de reprezentantul legal prin care confirma indeplinirea acestor obligatii de plata. In cazul in care opteaza pentru aceasta varianta, ofertantului ii revine obligatia de a prezenta certificatele, la solicitarea autoritatii contractante, pana la data adoptarii deciziei de atribuire. Certificat constatator- Certificat constatator, in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul lizibila (semnata si stampilata de catre persoana autorizata), emis, cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor, de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, din care sa rezulte ca: - domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii;
- nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei, sau ca societatea se afla in incapacitate de plata.Pentru persoane/juridice straine: - documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. (documentul se va prezenta in copie legalizata sau copie conforma cu originalul (semnata si stampilata de catre persoana autorizata), anexandu-se si traducerea autorizata in limba romana.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista a principalelor produse similare livrate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferentdaca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati - Se vacompleta si depune, in original, in conformitate cu Formularul C1 din Sectiunea ? ?Formulare?.Se vor depune recomandari/documente constatatoare din partea altor beneficiari - cel putin unul.in cazul in care beneficiarul este un client privat, si din motive obiective operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demostrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic., se vor prezenta in mod obligatoriu mostre de prod. pentru fiecare lot ofertat in vederea doved. capac. tehn. de a livra prod. similare celor care fac ob.achizit.Mostrele nu se factureaza, vor fi suportate de furnizor, elereprezinta cerinta minima de calificare si nu se returneaza, fiind parte a ofertei depuse; Mostrele depuse vor fi marcate cu numarul lotului aferent. -Prezentarea mostrelor reprezinta o cond. eliminatorie, iar neprezentarea lor sau prezentarea unor mostre necorespunzatoare duce la respingereaofertantului. Depunerea mostrelor se va face la sediul (registratura beneficiarului) unde se va desfasura sedinta de deschidere a ofertelor, specificata in documentatia de atribuire. In acest caz, operatorul economicva avea obligatia asigurarii si sigilarii mostrelor. Aut contractanta nu raspunde de lipsa asig si sigilarii mostrelor, indiferent din vina cui s-au produs. Se va prezenta certificat care atesta implementarea sistemului de management de calitate conform standardului ISO 9001 sau echivalente ale acestuia pentru furnizor - original, copie legalizata sau copie conform cu originalul ; se accepta si societati care sunt in curs de certificare
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire este atasata orezentei invitatii, www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.11.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 27.11.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 12.11.2012 09:53