Achizitie publica - Carne de pasare (pui de gaina grill, piept de pui congelat, pulpe de pui congelate)
Detaliu pentru invitatia numarul 340070
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 340070/26.11.2012
Denumire contract: Carne de pasare (pui de gaina grill, piept de pui congelat, pulpe de pui congelate)
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMinisterul Apararii Nationale - U.M. 02022 ConstantaCod fiscal: 14810074, Adresa: Str. Fulgerului nr.99, Constanta, Telefon: 655650 int. 129 sau 139, Fax: 610064
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Aparare
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Carne de pasare (pui de gaina grill, piept de pui congelat, pulpe de pui congelate)
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 6
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
II.1.5) Obiectul contractului: furnizare carne de pasare (pui de gaina grill, piept de pui congelat, pulpe de pui congelate).Cantitatile minime si maxime previzionate pentru acordul-cadru/un contract subsecvent sunt specificate in caietul de sarcini la pct.1 si pct.8 si in anexa B, pentru fiecare lot.
II.1.6) CPV: 15112130-6 - Carne de pui (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 150, 950 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum: -conform anexa B pentru fiecare lot.Mod de constituire: a) instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara/societate de asigurari, in original la sediul autoritatii contractante delegate (garantia sa fie irevocabila, sa prevada plata: conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat; sau neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate;b) OP(cont trez. RO57TREZ2315005XXX000377, Trez Constanta; cod fiscal 14810074) confirmat de banca;c) depunerea sumei la casieria unitatii, daca valoarea acesteia este mai mica sau egala cu 5.000 lei. Valabilitatea garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei. Valorile estimate pt. loturile 2 si 3 nu se incadreaza in limita valorica precizata la art. 278^1 din OUG 34/2006.
Garantie de buna executie
a) Garantia de buna executie este de 10% din valoarea fara TVA a fiecarui contract subsecvent si se constituie anexa la contractul subsecvent.b) In ceea ce priveste modalitatea de constituire a garantiei de buna executie, se vor avea in vedere prevederile art. 90 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006.c) Garantia de buna executie va fi eliberata/restituita in cel mult 14 zile de la data indeplinirii de catre contractant a obligatiilor asumate prin fiecare contract subsecvent, daca nu au fost ridicate pana la aceasta data pretentii asupra acesteia.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: C.1 ? declaratie prin care se certifica faptul ca participarea la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta, in conformitate cu prevederile art. 1 din Ordinul nr. 314/2010, emis de A.N.R.M.A.P. Se va prezenta: certificatde participare la licitatie cu oferta independenta ? Formularnr. 2.C.2 ? declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006.Se va prezenta: declaratia privind eligibilitatea ? Formular nr. 12A. Declaratia va fi prezentata si de tertul sustinator, daca este cazul.C.3 -declaratia privind neincadrarea inprevederile art. 181 din OUG 34/2006. Se va prezenta: Formular nr.12B.1.Declaratia va fi prezentata si de catre tertul sustinator, in ceea ce priveste prevederile art. 181 (lit. a, c^1 si d) din OUG 34/2006, daca este cazul.C.4 ? declaratia privind neincadrarea inprevederile art. 69^1din OUG 34/2006.Se va prezenta: Formular nr.12.B. 2. Persoanele cu functie de decizie in cadrul U.M. 02022: HaulicaDan ? comandant; Giman Iuliu ? loctiitor comandant, Fodor Daniel ? sef centru sprijin logistic; BuligaVasile ? contabil sef; Preda Madalina ? jurist; comisia de evaluare: Patrascu Octavian, Baiasu Dragos, Burlacu Diana. Declaratia va fi prezentata si de subcontractanti/tertul sustinator, daca este cazul.C.5 -declaratia privind calitatea de participant la procedura. Se va prezenta: Formularul nr.12C;C.6-indeplinirea obligatiilor la bugetul consolidat.Se va prezenta: - certificat de atestare fiscala, emis de DGFP, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii la bugetul consolidat, scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, pentru persoane juridice/fizice romane. Ofertantii care prezinta certificatele fiscale cu datorii neesalonate sau fara compensari vor fi exclusi din procedura pentru atribuirea contractului. In masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu aceasta cerinta este considerata ca fiind indeplinita.- declaratie pe proprie raspundere, daca in tara de resedinta nu se elibereaza certificatele fiscale solicitate, pentru persoane juridice/fizice straine.C.7.fisa de informatii generale. Se va prezenta: Formularul nr. 5. C.1 ? Dovedirea inregistrarii.Se va prezenta: - Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte ca ofertantul are in obiectul de activitate desfacerea produselor ce fac obiectul procedurii de achizitie- pentru persoane juridice/fizice romane;
- Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma deinregistrare ca persoanajuridica sau de inregistrare/atestare oriapartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cuprevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident- pentru persoane juridice/fizice straine.In etapa evaluarii ofertelor, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, ofertantului castigator i se va solicita prezentarea documentelor mentionate, in original sau copie legalizata, pentru verificarea conformitatii documentelor depuse in oferta.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: - lista cu principalele livrari de produse, efectuate in ultimii trei ani, din care sa rezulte furnizarea de carne de pui in cantitate cumulata de cel putin: - 6.165 kg pentru operatorii economici care depun oferta numai pentru lotul 1 ? pui de gaina grill;
- 1.300 kg pentru operatorii economici care depun oferta numai pentru lotul 2 ? piept de pui congelat;
- 1.375 kg pentru operatorii economici care depun oferta numai pentru lotul 3? pulpe de pui congelate;
-recomandari/ acte constatatoare/alte documente edificatoare din partea beneficiarilor inscrisi in lista, din care sa rezulte modul de indeplinire a livrarilorrespective, cantitati sau valori si perioade de livrare., Mostre ambalate conform punctului 3 din caietele de sarcini, depuse la sediul autoritatii contractante, pana la data limita de depunere a ofertelor. C.1- Standarde de asigurare a calitatii in domeniul la care se incadreaza produsele ce fac obiectul acordului-cadru: certificat ISO 9001/echivalent pentru ofertant. Nu se accepta ofertanti in curs de certificare. Pot fi admisi ofertantii care prezinta documente din care sa reiasa ca auditul de certificare a fost finalizat urmand sa primeasca cerificarea propriu-zisa.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 07.12.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 07.02.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 23.11.2012 16:35